Toon posts:

Computer9000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde bestellen bij computer9000 maar na alle verhalen gelezen te hebben en alle comotie rond klein informatica ben ik eerst eens rond gaan kijken naar informatie.
1. de kvk die gebruikt is 30167993 staat op naam van Zaalbeheer B.V. uit Ijsselstein UT straatnaam: Roerdomp. Informatie ingewonnen bij KVK en contact op genomen met dit bedrijf deze weet helemaal niets van een computerzaak.
2. Waar Computer9000 met zijn shop bij zat is ecbuy, ik zeg zat want toen ik vanmorgen ging kijken was computer9000 weg bij ECBUY na klachten enzo, ze hadden geen gelig KVK en geen vast telefoon nummer maar een 06, het adres wat ze opgegeven hebben is een leeg pand en een 020 nummer in omgeving Amsterdam ECBUY heeft computer9000 eruit gezet aangezien het niet aan alle eisen voldeden.
Dus even voor alle dudelijkheid computer9000 heeft een KVK die in Ijsselstein UT staat geregistreed, een 06 nummer een fax nummer uit omgeving van Amsterdam (Uit de zelfde reeks waar ik mijn xiop nummer heb) een winkelpand die leeg staat in Rotterdam, en de regestratie van computer9000.com staat weer op een andere plaats namelijk Molenschot.
Verder blijkt dat comuter9000 ook uit de shop survey is gehaald bij tweakers.
Al met al een zeer vreemde zaak.

Wie heeft er nog meer vreemde dingen gevonden van computer9000

:)UPDATE:)

De site van [url="http://htt://www.computer9000.com"]htt://www.computer9000.com[/url] is in zijn geheel verdwenen. je kan alleen nog log files zien.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmmm....

Dat klinkt allemaal wel weer erg frauduleus.

Weer iemand die probeert goedkoop een slaatje te slaan in de booming PC markt ?

Aannames zijn fataal.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik heb Computer9000 uit de Pricewatch verwijderd na alle verhalen op GoT en in de shopsurvey en de vreemde boodschap op hun website (die nu overigens helemaal is verdwenen).

Wat er nu precies aan de hand was weet ik ook niet, maar wel dat ik niemand zou aanraden om zaken met ze te doen.

Professioneel Hyves-weigeraar