Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 16:32:
[...]
Ook op de nieuwe revisie zou ik geen watercooling zetten door gebruik te maken van die gaten. Dan sloop je namelijk geheid de onderdelen die echt pal naast de gaten zitten waar dan de bouten doorheen gaan. Dus als je wil gaan watercoolen valt ook deze dus weer af.
Waarom niet ??
Dan mol je het bord ??

Ik vind het een beetje een vage reden ... :x
Ik heb zelf de kt400a versie en die heeft wel gaten rond de socket, en ik maak ook gebruik van die gaten bij mijn cpu blokje.. niets mis mee ..
Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 14:44:
Nou mensen hier een mening van iemand die een soort gelijk boord bezit. Ik heb de PRO875 dat is dan niet dat Asus boord maar voor de Intel heeft nog net iets betere features dan die voor de Asus.
Ik heb nu zelf een AMD systeem en wil eigenlijk ook helemaal geen Intel maar toen ik het boord uitpaktte begon ik te twijfelen het uiterlijk is TOP verpakking TOP en prestaties zijn ook TOP.
Dat boord wat ik heb liggen is volgens mij nog niet in de winkel verkrijgbaar ik heb dat van iemand gekregen.
Ik zit nu echt in grote twijfel of ik mijn 2400+ ga vervangen voor een 2400 pentium met hypertrading want ik zeg het eerlijk ik ben echt GEIL geworden van dit moederbord.
Mijn grootste twijfel is nu alleen of ik wel verschil ga merken en ik moet dan ook 400 Mhz geheugen aanschaffen. Wat is jullie mening hierover ???
Je hebt ook amd versies van dit bord hoor ...
De kt400a, NF2 Ultra en de Ultra B, dus waarom zou je dan voor intel kiezen ??
Of begrijp ik je vraag niet helemaal ...
Hoodlum77 schreef op 14 October 2003 @ 11:40:
Ondertussen alweer wat meer gebruikerservaringen bekend van dit moederbord?
ZIt er zelf zwaar aan te denken om dit mobo aan te schaffen.
UIterlijk van dit boord is een grote overtuigingsfactoor geweest.
Ik wil het boord gaan gebruiken icm een XP 2600 Barton en 512 Corsair.
Radeon 9700 Pro
Het gebruik zal voornamelijk "gaming" zijn.
Voldoet dit boord?
Bij mij draait ie al weer een tijdje perfecto, geen enkele vastloper of any kind ..
Ik heb hem icm een 3000+ , 1gb samsung en een FX5900 ...
Voor andere gebruikerservaringen omtrent de lan-party moederborden kan je hier terecht :
http://www.amdforums.com/...24a29fa4c69ec4&forumid=66
Superhandig forum, en er loopt zelfs iemand van dfi zelf rond die je problemen probeert op te lossen en hij weet er heel veel van. (angry_games).