tv kaart delen via netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 369 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Me pa heeft de asus m2400-n laptop gekocht. Ik denk misschien kan ik mijn tv-kaart delen die ik in mijn pc heb zodat we overal in huis tv kunnen kijken, ik heb op google gezocht maar niks gevonden. Ik weet ook niet of dit mogelijk is. Als het mogelijk is weet iemand dan misschien hoe dit moet??
Alvast bedankt _/-\o_

Verwijderd

Mischien een mediaserver installeren en dan over je lan kijken ?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Nog nooit gezien, maar misschien is het wel erg veel dataverkeer over een 100MBit lijntje omdat het nogal wat rekenkracht kost om de boel realtime te encoderen naar bv divx of avi.

Senile! Senile Oekaki

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 11:15
Kijk hier eens:
http://www.videolan.net

@_bas_:
Valt wel mee, een standaard tv-kanaal in MPEG2 heeft ongeveer 4 tot 9Mbit/s nodig... MPEG4 (divx) nog minder...

[ Voor 61% gewijzigd door The Collector op 14-08-2003 17:13 ]

• Mister I
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 17:07:
Mischien een mediaserver installeren en dan over je lan kijken ?
mediaserver? Voorbeeld?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

't Is dat d search het niet doet ... :X

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Mister I
  • Niet online
The Collector schreef op 14 August 2003 @ 17:11:
Kijk hier eens:
http://www.videolan.net

@_bas_:
Valt wel mee, een standaard tv-kanaal in MPEG2 heeft ongeveer 4 tot 9Mbit/s nodig... MPEG4 (divx) nog minder...
Ik ben nu bezig met dat videolan. Thnx
Jullie horen nog wel of het wel of niet lukt

volgens mij is dat video lan bedoelt voor bv dvdtjes of divx. Wat ik wil is live tv kijken via netwerk. Andere suggesties??

[ Voor 16% gewijzigd door Mister I op 14-08-2003 17:22 ]

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:22

evaarties

Powerball @ 12.582

Volgens mij heb je gelijk, als ik de howto snel heb doorgelezen, is het volgens mij alleen mogelijk onder linux:

http://www.videolan.net/d...owto/en/softencoding.html

Dit is misschien wel iets: http://www.snapstream.com/

[ Voor 14% gewijzigd door evaarties op 14-08-2003 17:31 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ehh..........ik weet dat dit raar klinkt maar ik kan hier in huis overal TV kijken op de PC door op mijn TV kaart als input KABEL te kiezen en dan NetMeeting aan doen en dan iedereen naar die PC te laten connecten met NetMeeting en voila iedereen TV kijken :D wel dezelfde kanaal maar ja het werkt ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Mister I
  • Niet online
nero355 schreef op 14 augustus 2003 @ 17:31:
Ehh..........ik weet dat dit raar klinkt maar ik kan hier in huis overal TV kijken op de PC door op mijn TV kaart als input KABEL te kiezen en dan NetMeeting aan doen en dan iedereen naar die PC te laten connecten met NetMeeting en voila iedereen TV kijken :D wel dezelfde kanaal maar ja het werkt ;)
Ik heb totaal geen ervaring met netmeeting. Zou je misschien kunnen uitleggen hoe ik dat moet doen met dat connecten naar die pc zodat ik kan tv kijken?

Edit: Ik ga zelf wel uitzoeken hoe dat netmeeting werkt. In ieder geval bedankt voor de reacties. Jullie horen nog wel of het gelukt is.

Ik heb snapstream geinstalleerd, maar ik kan er niks over vinden om het via het netwerk te delen. Over dat netmeeting, dat is volgens mij dat ik dan naar boven moet lopen om van kanaal te wisselen, en dat is niet echt handig, want ik hou nogal van lekker zappen :+. Wie kan mij helpen

[ Voor 30% gewijzigd door Mister I op 14-08-2003 21:01 ]

Verwijderd

Netmeeting aanzetten en tegelijk iets van een remote desktop om te zappen ;) .

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Snapstream heb ik zelf ff getest en het werkt prima... je start de snapstream personale tv station op de pc met tvkaart. Op andere pc's kan je dan inloggen op deze pc via je browser, dus http://pcmettvkaar:8129

Alleen zal je je kanalen nog zelf goed moeten instellen en dergelijke, en hoe je programmainfo erbij kan hebben weet ik nog niet echt.

• Mister I
  • Niet online
evaarties schreef op 15 August 2003 @ 00:14:
Snapstream heb ik zelf ff getest en het werkt prima... je start de snapstream personale tv station op de pc met tvkaart. Op andere pc's kan je dan inloggen op deze pc via je browser, dus http://pcmettvkaar:8129

Alleen zal je je kanalen nog zelf goed moeten instellen en dergelijke, en hoe je programmainfo erbij kan hebben weet ik nog niet echt.
Moet ik in snapstream dan nog iets instellen, want als ik het ipadres in typ in m'n browser met die poort krijg ik de pagina kan niet worden weergeven.

• Mister I
  • Niet online
Mister I schreef op 15 August 2003 @ 09:38:
[...]

Moet ik in snapstream dan nog iets instellen, want als ik het ipadres in typ in m'n browser met die poort krijg ik de pagina kan niet worden weergeven.
Oh wacht. Het lukt al. Super bedankt!! Ik ga nu idd uitzoeken hoe ik dat met dat programma's instellen moet doen. Suggesties zijn welkom. Jullie horen nog of het gelukt is

• Mister I
  • Niet online
Mister I schreef op 15 August 2003 @ 09:40:
[...]

Oh wacht. Het lukt al. Super bedankt!! Ik ga nu idd uitzoeken hoe ik dat met dat programma's instellen moet doen. Suggesties zijn welkom. Jullie horen nog of het gelukt is
Als ik probeer tv te kijken krijg ik de volgende fout nu:
Runtime error in Iexplorer
r6025
-pure virtual function call

Iemand een idee wat dit kan betekenen?

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik gebruikte hier Windows Media Encoder voor. Met dat proggie kan je dan tussen de tv-uitzendingen ook je eigen filmpjes uitzenden. Ook het laten zien van fotos en het laten horen van geluid was mogelijk.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Mister I
  • Niet online
wcduck schreef op 15 August 2003 @ 10:15:
Ik gebruikte hier Windows Media Encoder voor. Met dat proggie kan je dan tussen de tv-uitzendingen ook je eigen filmpjes uitzenden. Ook het laten zien van fotos en het laten horen van geluid was mogelijk.
Ik ga ook wel ff uitzoeken hoe dat proggie werkt, maar ik denk dat ik het bij personal video station hou. Maar ik weet alleen niet wat die fout betekent die ik krijg

• wcduck
  • Niet online
Ik heb dat Personal Video Station nu ook geinstalleerd, maar hoe kan je nu iets uitzenden?

• wcduck
  • Niet online
Hmm, het lukt wel, maar de kwaliteit is zeer slecht. Vooral het geluid valt tegen.

• Mister I
  • Niet online
wcduck schreef op 15 August 2003 @ 11:10:
Hmm, het lukt wel, maar de kwaliteit is zeer slecht. Vooral het geluid valt tegen.
Hoe is het je gelukt om iets uit te zenden?? want mij lukt het nog niet

• Mister I
  • Niet online
Mister I schreef op 15 August 2003 @ 12:22:
[...]

Hoe is het je gelukt om iets uit te zenden?? want mij lukt het nog niet
Het lukt me alleen bij me eigen pc
(oeps verkeerde knopje)

[ Voor 6% gewijzigd door Mister I op 15-08-2003 12:44 ]

Verwijderd

Is WinVNC misschien een oplossing?

• Mister I
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 13:29:
Is WinVNC misschien een oplossing?
ga ik uitzoeken

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 21:19

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Okee, dan hier het winnende antwoord:

Microsoft's Windows Media Encoder!

Helemaal gratis zelfs :) Kan vanalles instellen, werkt supergemakkelijk! Ik gebruik het zelf ook al een tijdje :)

http://www.microsoft.com/...ries/encoder/default.aspx

• Mister I
  • Niet online
Allemaal bedankt voor de reacties _/-\o_ . Mijn vraag is nu wel opgelost. De laatste kleine dingetjes zoek in nog wel op google op.

[ Voor 15% gewijzigd door Mister I op 15-08-2003 22:36 ]

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

ben eigenlijk wel benieuwd wat je uiteindelijke oplossing is/wordt

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Mister I
  • Niet online
PipoDeClown schreef op 15 August 2003 @ 21:40:
ben eigenlijk wel benieuwd wat je uiteindelijke oplossing is/wordt
Je hoort wel als ik een antwoord heb gevonden en alles werkt. Want het lukt nu nog niet helemaal met snapstream, want daar kreeg ik die fout. Heeft iemand daar al een oplossing voor? En bij Windows media encoder krijg ik geen beeld van de tv kaart op geen enkele pc. Maar ik ben vanavond ff met wat andere dingen bezig, maar ik denk dat ik morgenochtend er weer verder naar ga kijken. Alle suggesties zijn nog steeds welkom.

[ Voor 5% gewijzigd door Mister I op 16-08-2003 10:14 ]

• buiter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:23
Windows MediaEncoder draaid hier ook super.
Canal+ stream staat hier dag en nacht aan op de server.
Je kan banbreedte zelf instellen wat betreft beeld/geluid.
Ik kan zelf stream het internet op gooien (ik heb nu een stream dat ongeveer gelijk stat aan mijn upload)

• Mister I
  • Niet online
buiter schreef op 16 August 2003 @ 10:21:
Ik kan zelf stream het internet op gooien (ik heb nu een stream dat ongeveer gelijk stat aan mijn upload)
kan je ff een paar printscreens doen hoe jij het heb ingesteld, want mij lukt het niet helemaal ik krijg geen beeld. :?

• wcduck
  • Niet online
Je moet dan wel eerst een ander proggie van je tv-kaart oproepen om het net in te stellen. Als je een Hauppage kaart hebt dan had je het ook via een appart proggie in kunnen stellen.

• Mister I
  • Niet online
wcduck schreef op 16 August 2003 @ 12:40:
Je moet dan wel eerst een ander proggie van je tv-kaart oproepen om het net in te stellen. Als je een Hauppage kaart hebt dan had je het ook via een appart proggie in kunnen stellen.
ok ga ik meteen proberen thnx
Ik heb trouwens pinnacle tv kaart

[ Voor 6% gewijzigd door Mister I op 16-08-2003 19:12 ]

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

buiter schreef op 16 August 2003 @ 10:21:
Vooral 's nachts zeker }>

Het is trouwens wel illegaal om deze "stream" het internet op te gooien. Binnen je eigen LAN mag het wel.

[ Voor 13% gewijzigd door tweakerbee op 16-08-2003 19:34 ]

You can't have everything. Where would you put it?

• Mister I
  • Niet online
Ik heb nu personal video station die mijn tv kaart oproept, maar windows media encoder geeft nog steeds geen beeld. Hij zegt wel dat ie aan het encoden is en z'n cpu load is 7%. Een beetje weinig lijkt mij. Wat doe ik fout?

• Mister I
  • Niet online
OK het is gelukt. De reden wat het was waarom ik geen beeld kreeg op mijn pinnacle tv kaart was een driver. De nieuwe drivers werken niet goed met wme. Dus ik ben terug gegaan naar versie 4. En nu werkt het overal. Ik kan nu overal in huis tv kijken. Allemaal bedankt voor de moeite en reacties. Een speciale dank aan Buiter, want hij heeft via msn mij geholpen en daardoor is het gisteravond gelukt. Van mij mag dit topic nu gesloten worden.

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Hoe doe je het nu uiteindelijk? Wat is je oplossing?

• Mister I
  • Niet online
evaarties schreef op 17 augustus 2003 @ 11:59:
Hoe doe je het nu uiteindelijk? Wat is je oplossing?
Nou ik heb het met windows media encoder gedaan. Dus download wme 9 van microsoft. Die installeer je. Je zegt live stream en je selecteer de bron enzo, wijst zich allemaal vanzelf. Je selecteert de poort dan typ je in een andere pc in:
mms://joulokaleipadres:en de open poort
En dan zou het moeten werken.
Ik ben nu alleen nog aan het uitzoeken hoe ik simpel van kanaal kan wisselen zonder steeds naar boven te moeten lopen

Verwijderd

Hoe ziet je netwerk eruit Mister I ? En wat is de snelheid ?
Dit is wel heel interessant :)

• Mister I
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 13:01:
Hoe ziet je netwerk eruit Mister I ? En wat is de snelheid ?
Dit is wel heel interessant :)
ok netwerk als volgt:
100 mbit lan voor desktops.
En 11 mbit lan draadloos voor laptop. Die in de tuin nog 2 mbit heeft.
De kwaliteit zet ik op vhs. Dat is nog redelijk goed. Kwaliteit dvd is beter maar draait alleen op bekabeld netwerk of als laptop naast accespoint staat. De processor kracht:
Ik heb 2400+ met 512 mb ram. Deze wordt als tie aan het encoden is voor zo'n 80 tot 100% gebruikt. Dus geen andere dingen doen.
Ik ben nu aan het uitzoeken hoe ik van kanaal kan wisselen

Verwijderd

Prachtig! Echt bedankt, ik wist niet dat dit kon! Nog een vraagje: als ik stream binnen mijn lan (via adslrouter), gaat dat dan ten koste van mijn download/uploadlimiet van mijn adsl-server?

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 13:48:
Prachtig! Echt bedankt, ik wist niet dat dit kon! Nog een vraagje: als ik stream binnen mijn lan (via adslrouter), gaat dat dan ten koste van mijn download/uploadlimiet van mijn adsl-server?
Niet als het niet via je internet verbinding gaat.

Verwijderd

En hoe kan ik er voor zorgen dat het niet via mijn internetverbinding gaat? :/

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 14:31:
En hoe kan ik er voor zorgen dat het niet via mijn internetverbinding gaat? :/
ehm hoezo gaat je locale lan via je router?
je zal wel een router hebben met ingebouwde switch ;)

Verwijderd

Het gaat via mijn router ja, sorry... dus het heeft geen effect op mijn downloadlimiet? ^^ Thx!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 14:34 ]

• Mister I
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 14:33:
Het gaat via mijn router ja, sorry... dus het heeft geen effect op mijn downloadlimiet? ^^ Thx!
Nee geen effect

Verwijderd

Hmmm... Heeft iemand een idee hoe iemand van buiten mijn netwerk naar mijn uitzending via Windows Media Encoder kan kijken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2003 @ 13:42:
Hmmm... Heeft iemand een idee hoe iemand van buiten mijn netwerk naar mijn uitzending via Windows Media Encoder kan kijken?
Dat ligt er maar net aan hoe jouw netwerk + internetverbinding eruit ziet.... maar dat zou ik even in een ander topic doen, of beter nog, wat zoekwerk verrichten. :)

• Mister I
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 13:42:
Dit kan je het best aan Buiter vragen, want die heeft het ook gedaan. Maar volgens mij kan je het in wme instellen naar een website bij internet adres.
Dan moet het wel lukken, maar dat is idd een kwestie van search.

• buiter
Wat je moet doen is Windows Media Encoder een bepaalde poort uit laten zenden.
Deze poort forward je met je router naar de pc die de stream uitzend.

Dit heb ik ook en het werkt super!!!!

Verwijderd

Thx!!! Echt prachtig, je kan het ook voor webcams enzo gebruiken. Iemand die momenteel aan het streamen is en wat wil laten zien? :D

Verwijderd

ja maar ik heb dus een tvkaart , coax erin en als ik dus met Window Media Encoder
wil beginnen met uitzenden kan dat niet omdat ik die al de Pinnacle software open heb staan. ik heb geen AB voor dat ding dus HOE switch ik dan van kanaal?

Verwijderd

Ik heb een Pinnacle kaart, en bij mij gaat dat dus ook niet. Switchen van kanaal gaat volgens mij enkel via de pinnacle software, en die werkt inderdaad niet met andere software samen. Media Encoder afzetten is dus de enige oplossing vrees ik. :(

• buiter
Wat mij is opgevallen...

Oude software van Pinnacle had een programma erbij die er alleen was op van kanaal te zappen (tegenwoordig niet meer)

Wat je kunt doen is Teletekst openen.
En dan je gewenste kanaal kiezen (sja het is een olpossing)

Ik heb wel een leuke stream draaien (als je het voor test even wil zien neem even contact met mij op)!!!!
Alleen kost het zoveel upload!!!!

[ Voor 11% gewijzigd door buiter op 18-08-2003 23:09 ]

Verwijderd

Hmm... Bij mij werkt dat teletekstding al een tijdje niet meer. Maar zo dat oude programmaatje van Pinnacle niet ergens te downloaden zijn?

Ik wil trouwens wel eens zien. ;)

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 18:35:
ja maar ik heb dus een tvkaart , coax erin en als ik dus met Window Media Encoder
wil beginnen met uitzenden kan dat niet omdat ik die al de Pinnacle software open heb staan. ik heb geen AB voor dat ding dus HOE switch ik dan van kanaal?
Wat bij mijn Hauppauge kaart werkt: start WinTV2000, kies je kanaal en sluit weer af.

Bij mij wordt dat het gekozen kanaal onthouden tot een reboot.

Verwijderd

het word wel offtopic zo maar in WME kan je dus wel van kanaal wisselen .
kiezen tussen tuner of s-video , antenne of kabel EN dus kanalen, alleen werkt
het niet!

• Mister I
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 18:35:
Ja daar ben ik dus nu ook nog mee bezig. Op dit moment doe ik het via teletext maar dan moet ik steeds naar de pc lopen die de tv kaart heeft dus dat werkt ook nog niet echt handig. Op telexext zie je wel een ip adres verschijnen maar daar lukt me op dit moment nog nix mee. Dus als iemand een oplossing gevonden heeft, graag een reactie.

• Mister I
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 21:58:
Hmm... Bij mij werkt dat teletekstding al een tijdje niet meer. Maar zo dat oude programmaatje van Pinnacle niet ergens te downloaden zijn?

Ik wil trouwens wel eens zien. ;)
Moet je ff ergens zoeken naar versie 4.02 uit m'n hoofd daar werkt die versie nog wel en daar werkt ook windows xp mee en wme. suc6

• wcduck
  • Niet online
Zoeken jullie naar een oplossing om te kunnen zappen zonder Media Encoder af te sluiten? Ik zat namelijk wel met dat probleem. Ik gebruik nu een proggie van Hauppage dat WinTV Source Selector heeft. Daarin kan ik gewoon altijd mee zappen, maakt dus niet uit in welk programma ik de tv-kaart dan gebruik. Zo kan ik ook in msn zappen als ik het tv-signaal doorstuur(ipv webcam). Het proggie zal rechtsonderin gaan staan waarna je met de rechtermuisknop van net kan wisselen.

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

Mister I schreef op 17 augustus 2003 @ 11:44:
OK het is gelukt. De reden wat het was waarom ik geen beeld kreeg op mijn pinnacle tv kaart was een driver. De nieuwe drivers werken niet goed met wme. Dus ik ben terug gegaan naar versie 4. En nu werkt het overal. Ik kan nu overal in huis tv kijken. Allemaal bedankt voor de moeite en reacties. Een speciale dank aan Buiter, want hij heeft via msn mij geholpen en daardoor is het gisteravond gelukt. Van mij mag dit topic nu gesloten worden.
Waar heb je die versie 4 gehaald? Bij mij werkt mijn PCTV kaartje ook niet i.c.m. de 5.10 drivers en WME9 :(. (het kaartje opzich werkt wel, tv kijken dus)

• dr snuggles
  • Niet online
Zeer interessant topic dit!

Ik heb zelf al een tijd geleden wme 7 geprobeerd icm een hauppage tv kaart. Streamen gaat meestal erg slecht omdat het lijkt alsof de pc het niet trekt. Het is een Amd tb 700Mhz met 384MB geheugen. Weet iemand nog een progje wat minder cpu krachten gebruikt of een andere oplossing :?

Verder heb ik nog iets wat ik best jammer vind: De wme7 stream werkt alleen in wmplayer. In winamp dus niet :( (damn monopoly ook.. dat krijg je er nu van).

• Mister I
  • Niet online
wizl schreef op 19 augustus 2003 @ 16:51:
[...]

Waar heb je die versie 4 gehaald? Bij mij werkt mijn PCTV kaartje ook niet i.c.m. de 5.10 drivers en WME9 :(. (het kaartje opzich werkt wel, tv kijken dus)
Via iemand hier van Tweakers. die ook op het forum mee doet, ik weet niet of hij het op prijs stelt of ik zijn naam noem, ik zal het nog wel vragen aan hem dus dat hoor je nog

• Mister I
  • Niet online
wcduck schreef op 19 August 2003 @ 16:44:
Zoeken jullie naar een oplossing om te kunnen zappen zonder Media Encoder af te sluiten? Ik zat namelijk wel met dat probleem. Ik gebruik nu een proggie van Hauppage dat WinTV Source Selector heeft. Daarin kan ik gewoon altijd mee zappen, maakt dus niet uit in welk programma ik de tv-kaart dan gebruik. Zo kan ik ook in msn zappen als ik het tv-signaal doorstuur(ipv webcam). Het proggie zal rechtsonderin gaan staan waarna je met de rechtermuisknop van net kan wisselen.
Kan je met dat proggie ook op andere pc's van kanalen switchen, want dat is dus ons probleem. In wme lukt dat wel via teletekst.

• wcduck
  • Niet online
Via teletekst zappen? Hoe doe je dat dan?

Ik had het dus over op de pc zelf, maar dat lukt je blijkbaar al. Op afstand zou ik het niet echt weten, behalve een remote-proggie zodat je de pc overneemt.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

wizl schreef op 19 August 2003 @ 16:51:
[...]

Ik heb een keer via Google een franse site gevonden die alle versies had staan, ik zal kijken of ik hm nog kan vinden...en anders zelf even zoeken.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 10:47

Wimmel

Hello

Ik zit dit topic met veel interesse te lezen en ben even op zoek gegaan naar een oudere versie van pinnacle software.

PCTV ver 4.02 A

Als klikken niet werkt:
Ik kwam er alleen bij met een echte ftp client (ws-ftp)

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

• buiter
Indien iemand het toch met de browser wil doen, open één map er boven....
ftp://ftp.pinnaclesys.de/driver/pc/pctv/

Ik ben degene die Mister I erover tipte, nieuwste driver werkt gewoon NIET

• buiter
Nog iets leuks:

Je kan met Media Encoder ook Divx/xvid films uitzenden!!!
100% je eigen film kanaal ;)

• Superstudent
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-01-2022
Dit topic is top :)
Maar ik vroeg me af of je ook kan streamen met een Technotrend DVB Satellietkaart?
De kaart heeft geen drivers die een output genereren zoals je bijv met een webcam hebt ofzo...of andere capture apparatuur.

• Mister I
  • Niet online
Superstudent schreef op 20 August 2003 @ 01:13:
Dit topic is top :)
Maar ik vroeg me af of je ook kan streamen met een Technotrend DVB Satellietkaart?
De kaart heeft geen drivers die een output genereren zoals je bijv met een webcam hebt ofzo...of andere capture apparatuur.
Als je er tv mee kan kijken zal het waarschijnlijk wel lukken. Moet je in WME ff kijken of tie in het lijstje als je bij video kijkt. Zo ja, mooi!. Zo nee, pech.

• buiter
Nee een DVB kaart wordt niet ondersteund in WME
MAAAAR

Ik ken wel een programma waar het wel mee kan.
Namelijk ProgDVB, je moet dan wel een goed netwerk hebben omdat dit een stream is die 100% beeldvullend is en de kwaliteit is SUPER!!!!!
Er zit ook een softcam functie in waamee je kanalen kan decoderen.

Ik heb deze kaart aangesloten op mijn Pinnacle TV kaart (videoingang)
Beeld wat ik uitzend is dus 100% digitaal zonder storingen.
Pagina: 1