Toon posts:

[winxp] IE 6 javascript werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okey ik zal eerst uitleggen sinds wanneer ik deze error heb.
Als vele (onnozele) mensen heb ik ook last gehad van msblast virus. Dus ik had eerst norton Internet Security(IS) er op gekwakt.
Alleen waneer ie klaar was kwam er weer een rpc error waardoor ik met een halve norton zit(geen interface). Daarna heb ik de patch geinstaleerd en norton IS.
Echter na al de instalaties en patches kon ik bepaalde pagina's niet op of slecht.
Een voorbeeld is got.tweakers.net. Hier zie ik alleen de header en de footer, het topic overzicht zie ik niet. Ook links op startpagina werken niet. Ik kan dus bijna voor 100% zeggen dat m'n javascript in Internet Explorer kapot is.
Dus ik norton er maar afgehaald, echter mocht dit niet baten (deels denk ik omdat ik de halve instalatie nog heb staan).

Nu zit achter mozila maar een beetje te surfen, echter ben ik IE gewend en ik zou ook graag weer IE weillen gebruiken. Ik heb al wat gezocht op het forum maar elke oplossing lukt niet echt.. En de knowledgebase levert nog geen eens een mooi resultaat op.

• Tweeker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10-2023

Tweeker

1 + 1 = 3

Misschien helpt het als je IE weer gewoon compleet installeert!

1 + 1 = 3

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

-> Software Algemeen, zie ook de WOS-Policy

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat opnieuw instaleren was ik vergeten neer te zetten(had ik ook al gedaan). Maar dat leverde ook niks op. Leuk detail; Alleen de snelkoppelingen worden weggehaald, de browser zit er nog steeds (als standaard browser).

Bedankt Compubiter voor de verplaatsing.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2003 16:27 ]