PowerDVD 5.0 of PowerDVD XP 4.0?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-03 06:46

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Weet iemand welke versie het meest stabiel en/of het minst veeleisend qua hardware is? Doel-OS is Windows XP op een P4 met 512mb geheugen dus op zich is de hardware geen probleem, maar ik wil toch 't snelste...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:55
Hoe bedoel je dat je het snelste wilt? Qua opstarten van de software ofzo? De video blijft een X aantal frames per seconde, maakt niet uit welke speler. Daar je van 5.0 meer opties zou verwachten zou ik die gewoon nemen: meuk: PowerDVD 5

Maar van beide is een trial beschikbaar zover ik weet, probeer ze even uit zou ik zeggen :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:21

4POX

Everybody is wired

Ik draai nu 5.0.. Heb nog geen verschil gevonden. Behalve dat ik nu .vob files met een dubbelklik kan starten vanuit explorer.. Maar dat is een registry aanpassing...

Maar er moeten grote veranderingen zijn. Anders hebben ze hem net zo goed 4.1 kunnen noemen

AKA Rinkel weblog

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

4POX schreef op 13 August 2003 @ 19:18:
Ik draai nu 5.0.. Heb nog geen verschil gevonden. Behalve dat ik nu .vob files met een dubbelklik kan starten vanuit explorer.. Maar dat is een registry aanpassing...

Maar er moeten grote veranderingen zijn. Anders hebben ze hem net zo goed 4.1 kunnen noemen
Mmm de verandering zou dus in betere filters/geluidsvoorziening moeten zitten...ofzo....maar ja....waar zou je dat nou aan kunnen zien!

There is no place like ::1

Verwijderd

Ik heb heel lang PowerDVD XP 4.0 gedraait op mijn AMD Athlon TB 1 Ghz met 512 MB RAM, daar was ik zeer tevreden mee, PowerDVD 5.0 draai ik nu, en die gaat een beetje trager als ik MPEG-2 files (SVCD formaat) fullscreen draai van mijn HD.
Maar ik ben intussen ook geswitcht van Windows XP naar Windows 2003 Enterprise... maar dit hoort niet zoveel uit te maken. PowerDVD 5 heeft wel een aantal functies erbij maar als je het snelste wilt dan denk ik toch dat je beter PowerDVD XP 4 kan gebruiken :)

edit:
Het ligt ook een beetje of je softwarematig wil afspelen, als je hardwarematig gaat afspelen maakt het weinig uit, op hardware-modus gaat het namelijk wel prima

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 19:25 ]

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:38

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

PowerDVD is een leuk pakket, ik heb onlangs versie 5 deluxe gekocht. Klinkt perfect, en draait als een trein. :D

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 21:57
Versie 5 geeft bij mij problemen met veel avi bestanden. Versie 4 daarentegen heeft nog nooit een film geweigerd.
Dus het ligt eraan wat je er mee wilt, alleen SVCD en DVD, of al je films.
Pagina: 1