Ok, audio & video FAQ is af

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:10
Ok, hij is nog niet helemaal af, het "links" gedeelte mist nog, maar dat staat op een andere pc en het duurt nog meer dan een week voordat ik daarbij kan. Bovendien is dat niet zo heel erg belangrijk.
Daarom zou ik de FAQ online willen gooien (ik kan er later nog wel een verandering in aanbrengen toch?). Maar ik vraag me af hoe jullie 'm precies willen hebben, het is nu namelijk een .doc :P.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Hier kan je 'm trouwens lezen.

Jag

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ja, dat ziet er goed uit. Je moet 'm in ieder geval omzetten naar html-formaat.

En dan is het wel een goed idee om 'm vanuit de Gathering te linken natuurlijk. Misschien kan er een link ergens op de main page van het Audio-Video-forum naartoe geplaatst worden?

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Ziet er inderdaad erg mooi uit. Misschien alleen nog een ideetje om de opmaak van de vragen te veranderen in:

< li >< b >Blablabla< /b> :
<li>Blablabla

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ja preciez, ik d8 bij mezelf van: ohh ik scroll er ff overheen per vraag, leek t net 1 grote vraag :P

• Jag
Daar ben ik net mee bezig. Heb even een stoomcursus html gekregen, en was vrolijk alles aan het omzetten. Totdat ik mij bedacht dat ik het eigenlijk wel hetzelfde zou willen hebben als de GoT FAQ, dus ik bekijk de source, en het eerste wat bij mij opkwam was: :?:?.
Nou kan ik wel de hele code gaan kopieeren, maar dan moet uiteindelijk alle bestanden ook in dezelfde dir gezet worden. Dus ik zou graag even willen horen van Rick Janssen hoe hij het wil hebben.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Al iets gehoord van onze geliefde Admins?

LD

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-09 17:49
De FAQ kan in de database gezet worden, ik zal er dan voor zorgen dat er eoa link komt naar dat ding (geheel in de GoT layout natuurlijk..)

Nog wel een puntje dat verbetert moeten worden: het is een ontzettend lap text met zeer waarschijnlijk zeer veel informatie maar op deze manier is het niet te lezen. Er moet dus wat aan de indeling gedaan worden, leg wat anchors aan op bepaalde punten in de faq en maak daar een indexje van. Zelfde geldt trouwens ook voor de algemene FAQ. Niemand leest het op deze manier, en dat zou zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 21:38
idd zonde, want 'k heb hierover veel lof eigelijk. En het ietsje leesbaarder maken is niet zoveel werk meer gezien de rest, maar maakt het wel stukken aantrekkelijker.
Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Mijn complimenten; errug netjes gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Ik was al bezig met een html versie te maken want hij is natuurlijk onleesbaar op deze manier. Het zijn allemaal vragen achter elkaar vaak zonder samenhang. Daarom komen in de html versie alleen de vragen te staan met links naar de tekst als je begrijpt wat ik bedoel (kan nu even niet goed uitleggen, ben in verminderde staat van bewustzijn -> oververmoeid).
:Z

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Zo, html versie af. Ik heb 'm gemaild naar Rick en Arjen, maar van de laatste heb ik het mail adres gegokt.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Is ie aangekomen? Wat vinden jullie ervan?

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 22:46

MankE NeliZ

Geen matches

Petje af, er mooie FAQ! :)

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Op maandag 04 december 2000 17:45 schreef Jag het volgende:
Is ie aangekomen? Wat vinden jullie ervan?

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 12:50
Perfect man !!
dit moeten we eigenlijk voor elk sub-forumpje doen !!

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hem geweldig, heb weer wat dingetjes bijgeleerd etc, super! Vooral dat stukje over mp3z :P.

Maar dit had ik ook al ergens in AV gepost geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
dit moeten we eigenlijk voor elk sub-forumpje doen !!
Zeker een goed idee, helaas wat lastig uit te voeren. Er zal gewoon per forum iemand zich geroepen voelen ofzo.
In wetenschap en levensbeschouwing is er ook één in de maak dankzij Unicorn (met hulp van een aantal mede-GoT-ers), en ik hoorde ook zoiets over netwerk troubleshooting.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit, ik ga het morgen ff lezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• web-hawk
  • Laatst online: 15-01-2022

web-hawk

web-con.nl

voor webdesign, html & graphics is ook al iets in de maak.
Een aantal mensen (incl. me) is druk beizg....

Innovation beyond Imagination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Kan er nou alsjeblieft een adje reageren:? Ik ben nu al een week aan het wachten sinds ik die FAQ heb opgestuurd. Ook al zegt iemand alleen dat ie geen tijd heeft op dit moment, da's beter dan niks.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb net een berichtje naar Arjen gestuurd hierover, ik neem aan dat hij snel reageert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen
Ik heb je FAQ ontvangen en bekeken. Ik was het zegmaar vergeten maar ik zet het strax neer met een tijdelijk oplossing, een permanente oplossing komt binnenkort hoop ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen
OK, tjek de topiclist van het forum. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Wauw, da's snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-10 10:04
sorry hoor maar zoals die nu staat vind ik vreselijke crap, ja leuk dat iedereen dat ding ziet, maar hij staat ook op de frontpage van tweakers de hele tijd bovenaan en aangezien dat hele audio hifi forum mij nou niet zoveel boeit hoef ik niet dat de hele tijd te zien, ik zou het heel fijn vinden als dat ff op een normale datum gezet kan worden zolang er nog geen permanente oplossing voor is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Ok dan, ziet er leuk uit :). Zo kan niemand er omheen in ieder geval :).

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritch
Op maandag 11 december 2000 13:29 schreef Jag het volgende:
Ok dan, ziet er leuk uit :). Zo kan niemand er omheen in ieder geval :).
Dat bedoel ik dus, ook mensen die er nix mee te maken hebben kunnen er niet onderuit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen
Op zondag 10 december 2000 23:55 schreef Ritch het volgende:
[..]maar hij staat ook op de frontpage van tweakers de hele tijd bovenaan[..]
Femme moet dat ff fixen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Op maandag 11 december 2000 13:38 schreef Ritch het volgende:

[..]
Dat bedoel ik dus, ook mensen die er nix mee te maken hebben kunnen er niet onderuit :(
Als je in dat forum komt heb je er zowiezo mee te maken, het zijn veelgestelde vragen...

Je had ook blij kunnen zijn dat iemand de moeite neemt een uitgebreide FAQ te schrijven, er zijn weinig mensen die _zoveel_ moeite doen voor anderen!

Verder zie ik jouw probleem niet, het is toch duidelijk dat het geen 'normale' thread is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritch
Tom: Als je ook even mijn berichtje net daarboven had gelezen had je geweten waarom ik er problemen mee heb |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de plaatsing adjes, het is best nodig :)

en ritch> 't kan jou misschien wel niets boeien, maar dat boeit totaal niet, er zijn genoeg mensen die er wat van kunnen leren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritch
Is er nou niemand die ook snapt wat ik zeg?? Ik zei dat ik het irri vond dat het de hele tijd op de frontpage stond en niet dat het onnodig is, dat zeker niet, ik vind juist dat het voor meer fora zou moeten komen, maar ik ben nu blij want hij staat niet meer op de frontpage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Jag, zet er ff in de Faq bij dat jij dat hebt geschreven, anders komt er daar ook een FAQ van :)

goede FAQ trouwens, alleen snap ik niet zo dat er eerst hele discussies gehouden worden over PMPO om vervolgens in de FAQ te lezen dat het inhoudsloos is.
En zonder goede wiskundige kennis kom je niet uit die formules.
ik kwam er dus duidelijk niet uit *D

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Nou het is niet helemaal inhoudsloos, het is echter wel onbruikbaar.
Over de formules, wat is er precies zo onduidelijk? Het lijkt misschien ingewikkelder dan het is door de slechte opmaak.
En mijn naam eronder zetten is misschien wel een idee, ik weet alleen niet of er iemand op zit te wachten om te weten dat ik het geschreven heb. Maar als iemand mijn naam eronder wil zetten vind ik dat natuurlijk niet erg. Het is aan Arjen om dan de "topic" te editten.

Jag
Pagina: 1