als ik mijn pc aan internet koppel geeft hij mij altijd een 169 ip terwijl me den oude pc alles goed gaat en ik een 195 ip heb op de niewe staat xp op den oude win98
uhm... mag ik vriendelijk vragen waar je het over hebt?
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
awel hijkan niet connecteren omdat ik altijd een 169 adres krijg -> dit is geen internet ip
voor internet heb je een 195 ip nodig (of 192 in een netwerk) khem als isp telenet (belgie)
voor internet heb je een 195 ip nodig (of 192 in een netwerk) khem als isp telenet (belgie)
geef eens wat specs over oude pc, nieuwe pc, os, intern netwerk, inet delen? wat heb je zelf al gedaan en gezocht?
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Leg eens wat duidelijker uit
Geef meer informatie!!! Wat gebruik je om te connecten, modem, adsl, kabel, wat?! Welk besturingssysteem, etc etc.. Hier kunnen we natuurlijk niets mee
We willen je best helpen hoor 
Welkom op GoT. Ik kan je trouwens ook aanraden om onderstaande informatie even door te nemen.
Wat te doen voordat je een topic opent
Waaraan moet je topic titel voldoen
Wat moet er allemaal in je startpost staan?
De Forum FAQs
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden
FAQ Internet & Telefonie
Succes, en veel plezier op GoT
Welkom op GoT. Ik kan je trouwens ook aanraden om onderstaande informatie even door te nemen.
Wat te doen voordat je een topic opent
Waaraan moet je topic titel voldoen
Wat moet er allemaal in je startpost staan?
De Forum FAQs
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden
FAQ Internet & Telefonie
Succes, en veel plezier op GoT
[ Voor 6% gewijzigd door jazz op 12-08-2003 15:10 ]
Okeej, het spijt mij, maar hier kan ik (en ik niet alleen denk ik) echt totaal geen touw aan vast knopen, edit je startpost even en gebruik dan vooral jip en janneke taal, en stel ook een vraag, want wat we nu moeten antwoorden... ik zou het niet weten?
[ Voor 2% gewijzigd door w0w op 12-08-2003 15:10 . Reden: typo ]
We snappen echt geen zak van je verhaal. leg eens goed uit wat je wil en wat je probleem is!
? 195 IP voor internet? Geef eerst even een heldere uitleg in het nederlands s.v.p.
Ik denk niet dat iemand je zo zal kunnen helpen.
Ik denk niet dat iemand je zo zal kunnen helpen.
"Grandma was slow, but she was old....!!"
Bel eens met de helpdesk van je provider, en vermeld in een eventueel nieuw topic ook nog wat ze daar voor antwoord gaven. En inderdaad, geef de volgende keer een veel duidelijkere omschrijving van je instellingen, etc.
Lees ook deze teksten inderdaad even door:
jazz in "probleem me internet"
Lees ook deze teksten inderdaad even door:
jazz in "probleem me internet"
[ Voor 21% gewijzigd door intoxicated op 12-08-2003 15:15 ]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()