Toon posts:

Temperatuur meten ?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
HOi,

Met welke software kan ik het beste de temp. van mijn cpu en case opnemen... geen flauw idee, kon ook geen antwoord vinden in de FAQ and Search...

Thx. :*)

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Probeer nog eens te zoeken, maar nu op enter drukken nadat je je zoekwoord hebt ingetyped :)

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Ga eerst maar eens kijken op de website van de fabrikant...
Motherboard monitor werkt ook wel. (moet je daar maar even naar zoeken...)

p.s. lees de faq maar even over nettiquete (zoals dat groeten niet hoeft op dit forum), en zoekvragen:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

System Specs

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:02

w0w

HOi,

Met welke software kan ik het beste de temp. van mijn cpu en case opnemen... geen flauw idee, kon ook geen antwoord vinden in de FAQ and Search...

Thx.
We groeten elkaar niet op T.net
Je kunt temps aflezen in je bios of met MBM
Voortaan beter FAQ lezen en beter Search gebruiken
Deze kan nu wel op slot

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Via FAQ: welles B)
Software Algemeen FAQ
Verwijderd in "Frequently Asked Questions DOC (laatste "
Search: ook :P
In SA zoeken naar 'temperatuur'

:)

edit:
Het hangt natuurlijk wel van je hardware af of het wordt ondersteund, maar dat staat uitgelegd in de help van inderdaad onder andere MBM=MotherBoard Monitor :)

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 11-08-2003 23:08 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

yojordi schreef op 11 augustus 2003 @ 23:02:
We groeten elkaar niet op T.net
Je kunt temps aflezen in je bios of met MBM
Voortaan beter FAQ lezen en beter Search gebruiken
Deze kan nu wel op slot
In de topicstart (of als bedankje als het is opgelost) groeten vind ik niet zo erg hoor, niets mis mee. Irritant is wel elke reply groeten. Dat staat ook in de search: Begroetingen onder posts, overdone :P

Ook is het handig om even de modjes eeen seintje te geven (zoals anderen wel deden, daarom ben ik er zo snel). Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif dus :P

Maar goed, inderdaad is dit toch echt te zoeken en staat het toch ook deels in de FAQ :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.