V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Watvoor melding krijg je.. dat ze het niet meer doen ? dns error ?
Welke OS heb je?
Heb je je host file al nageken?
Op spyware gescanned?
Heb je je host file al nageken?
Op spyware gescanned?
Staan ze misschien in je HOSTS file en verwijzen ze dus naar een verkeerd IP? Er staat mij iets van bij dat één of ander virus dat deed.
Ik draai windows XP.
Als ik probeer te pingen naar www.symantec.com, dan gaatie pingen naar 127.0.0.1. Zou het dan een probleem met de host files zijn?
Als ik probeer te pingen naar www.symantec.com, dan gaatie pingen naar 127.0.0.1. Zou het dan een probleem met de host files zijn?
Zeer waarschijnlijk wel jaVenkeroz schreef op 11 August 2003 @ 14:50:
Ik draai windows XP.
Windows XP Pro c:\winnt\system32\drivers\etc\hosts
Windows XP Home c:\windows\system32\drivers\etc\hosts
[ Voor 16% gewijzigd door DeMoN op 11-08-2003 14:53 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ja.Venkeroz schreef op 11 August 2003 @ 14:50:
Ik draai windows XP.
Verwijderd
Op spyware/adware scannen inderdaad. Laatst bij iemand ook een internetprobleempje opgelost, dat lag aan NewDotNet software o.i.d.
Toen ik die software verwijderd had (stond gewoon onder Software in het Configuratiescherm, W98SE), kon meneer ineens weer e-mailen en surfen....
Toen ik die software verwijderd had (stond gewoon onder Software in het Configuratiescherm, W98SE), kon meneer ineens weer e-mailen en surfen....
Ok, ik zal eens een ander virusscanner problemen, en de hostfiles nazoeken. (Norton Antivirus werkt niet meer, zie: [rml][ NAV2003] Button-probleem[/rml] _
Misschien toch een virus dan
Misschien toch een virus dan
Tsjakka
Heb de host-files bekeken, en onderaan stond een lijst van 1000en sites die wat te maken hadden met anti-virus 
Nu nog ff een virusscanner installeren en updaten (het updaten werkte eerst niet, vanwege de host-files dus
)
Nu nog ff een virusscanner installeren en updaten (het updaten werkte eerst niet, vanwege de host-files dus
Pagina: 1