[NAV2003] Button-probleem

Pagina: 1
Acties:

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 21:29
Misschien een beetje een vage titel, maar ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen.

Ik heb een tijdje geleden Norton Antivirus 2003 verwijderd van mijn systeem, omdat ik wat andere virusscanners wilde testen. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik toch weer Norton terugwilde, en installeerde ik deze opnieuw.

Wat is nu het probleem:
Na de installatie moet je je Norton configureren of ietes dergelijks, en ipv de standaard-grijze "next" buttons die de meeste programma heeft, heeft Norton een soort geelkleurige buttons hiervoor. Het probleem is, dat als ik op zo'n button klik, er niets gebeurd!

Ik heb ook het complete "Norton Internet Security" pakket proberen te installeren, waar Norton Antivirus 2003 ook bij zit. Maar dit werkte ook niet.

Ik heb al gegoogle'd, maar zonder resultaat (ik weet ook niet goed waarop ik moet googlen). Een programma-update zou ook een oplossing kunnen zijn, maar als ik Norton Antivirus niet fatsoenlijk krijg geinstalleerd, kan ik die ook niet updaten.

Iemand die weer hoe ik dit kan oplossen? Mijn dank zal groot zijn ;)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2024

Coolhva

Dr. Zero Trust

Zoek even met google op rnav2003.exe
Download die van de Symantec Site, runnen, herstarten en dan opnieuw installeren!

ff zoeken:

http://service1.symantec....sf/docid/2001092114452606

Verwijder in je Application Data (in local settings dacht ik) even je LiveUpdate bestanden.

Deinstalleer ook LiveUpdate en LiveReg!

[ Voor 49% gewijzigd door Coolhva op 11-08-2003 13:29 ]

Verwijderd

Zoek een bij symantec op symclean, die verwijdert echt alles van norton etc., ik heb dit probleem een jaar terug ofzo gehad. Op de symantec site wordt uitgelegd wat het probleem is. Zal vanavond ff kijken voor een linkje mocht het nog nodig zijn. Ik had de problemen wel met Nav2000 of Nav2002

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 13:28 ]

• Solomon
Dank voor de reacties. Ik zal het allebij gaan proberen :)

• Solomon
Ik heb allebij de oplossingen geprobeerd, maar dat symclean is alleen voor oudere versie van Norton. En rnav2003.exe verwijderde wel alle programma bestanden van norton, en de rest heb ik handmatig verwijderd, maar nog steeds werken die gele buttons niet ;(

[edit]

En als ik dan toch in Norton Antivirus kom (door NAVW32.exe handmatig te starten). En ik wil hem handmatig configureren, werkt dat ook niet omdat geen een van die knoppen werkt ;(

Het zal dus wel een probleem van m'n andere software zijn ;( Enige idee wat het kan zijn? Op welke manier die buttons in NAV2003 werken?

[ Voor 42% gewijzigd door Solomon op 11-08-2003 14:30 ]

• Boegie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10-2023

Boegie

We besiemelen mekoar

Helpt dit?

How to uninstall Norton AntiVirus 2003 or Norton AntiVirus 2003 Professional Edition

edit:
Whoops lichte dubbelpost met die van Coolhav Coolhva zie ik

...stapelt fout op fout vandaag....

[ Voor 37% gewijzigd door Boegie op 11-08-2003 17:59 ]

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
Gebruik gewoon geen NAV2003, ik eb dit probleem ook gehad na een fresh install van Windows XP. Jammer maar er zijn andere goede scanners zoals AntiVir

Verwijderd

wvkreg schreef op 11 August 2003 @ 16:48:
Gebruik gewoon geen NAV2003, ik eb dit probleem ook gehad na een fresh install van Windows XP. Jammer maar er zijn andere goede scanners zoals AntiVir
Ja zo kun je alle problemen wel uit de weg blijven gaan. En als windows Xp een fout geeft bij het installeren, pak je ook wat anders?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 16:49:
[...]

Ja zo kun je alle problemen wel uit de weg blijven gaan. En als windows Xp een fout geeft bij het installeren, pak je ook wat anders?
Het is toch wel algemeen bekend dat de 2003 versies van de security reeks van Symantec nogal buggy is...

Maar om nou te zeggen dat AntiVir even goed is qua detectie, nee.

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 10:40
Das toevallig aangezien ik echt precies hetzelfde heb. Ik kan klikken wat ik wil, maar Norton reageerd er totaal niet op :( Het begon bij mij allemaal met dat Live Update niet meer automatisch ging draaien, en als ik dat op enable wilde zetten: ik kon klikken wat ik wil, maar er gebeurde niks.

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2024

Coolhva

Dr. Zero Trust

Boegie het is coolHVA :P niet hav ;-)

Maar ff ontopic, neem ff contact op met symantec.
De support is wel redelijk goed!

En heb je de LiveUpdate (en LiveUpdate.Catalog of was het nu Catalog.LiveUpdate) verwijderd? Deze zijn erg cruciaal met installeren, deze moeten verwijderd zijn want NAV2003 is wat dat betreft erg gevoelig.

En heb je al geprobeerd om een herstelpunt terug te zetten?

UPDATE: Verwijder eens ALLES van Symantec. (dus ook LiveUpdate uit Software in configuratiescherm).

Installeer dan LiveUpdate vanaf de CD (zoek op de CD naar LUpdate).
Herstarten, daarna Norton Installeren.

Suc6

[ Voor 23% gewijzigd door Coolhva op 11-08-2003 17:07 ]

Verwijderd

wvkreg schreef op 11 augustus 2003 @ 16:48:
niet echt ontopic he... de vraag is hoe Venkeroz norton wel kan installeren...aan andere scanners heeft hij niks want dat heeft hij al geprobeerd ;)
Ik heb een tijdje geleden Norton Antivirus 2003 verwijderd van mijn systeem, omdat ik wat andere virusscanners wilde testen.

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 10:40
Ik reageer een beetje laat, maar ik heb al weer enkele dagen NAV draaien. Moest er echt alles vanaf voor gooien, ook wat NAV nog liet staan na uninstall en ook regkeys. Maar het resultaat is dat hij het weer doet :)
Pagina: 1