Toon posts:

geforce 2 MX 100/200 dvd's op tv afspelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geforce 2 MX 100/200 op mijn pc (ja , een oudje dus) . Hierop zit ook een TV out.

Ik wil graag een dvd op mijn TV afspelen.

Ik heb wat liggen klooien met een kabeltje naar mijn pc om een dvd af te kunnen draaine. Een (dvd) filmpje kan ik nu nog niet afspelen, maar voordat ik verder ga uitzoeken hoe dit kan wil ik vragen:

Heeft het met deze geforce 2 zin om dvd's op tv af te spelen, of is de kwaliteit van het beeld gewoon te slecht en kun je beter een echte dvd speler kopen of een andere videokaart?

Jan

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Kwaliteit is goed maar ja DVD speler is altijd beter en tegenwoordig niet eens meer duur :)
85 € in de MediaMarkt en kan alles ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

jep.. ik heb mezelf vorrige week ook een dvd speler aangeschaft voor 70 euro bij de Block, omdat mijn 5 cd wisselaar geen cd-r's meer zag en ook omdat het wel eens tijd werd gezien mijn dvd collectie om een losse te hebben naast mijn pc-dvd speler

een Marquant DVD-333K in de kleur zilvergrijs metallic

(Pioneer DV454 Look a like)

eigenschappen:
Progressive Scan
Dolby Prologic uitgangen
Dolby digital Ac3 uitgang
Dolby Surround 5.1 uitgang
DTS 5.2 digitaal uitgang
Optische en coaxiale uitgangen
S-video uitgang
Video composiet sichnaal uitgang
Scart aansluiting
Zoomfunctie 2x4x8x
Regio Vrij
NTSC/PAL systeem
8 talen keuze mogenlijkheid
keuze tot max 32 talen ondertiteling
Extreem uitgebreide foutcorrectie
compatible met DVD/VCD/SVCD/CD/DVCD/MP-3/CD-R/CD-RW/OKO

en bij gebrek aan een tv kun je hem ook op een VGA monitor aansluiten.

ik heb hem nu een week, en hij bevalt zeer goed. beter dan ik verwacht had voor deze prijs.
hij heeft een overzichtelijk en duidelijk menu, helaas kan ik je geen link geven naar de review, omdat die er niet is op het internet. (weet iemand hem? post hem ff hier!)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Daar staat heel veel info in, en of de TV-out van de MX bruikbaar is is al behoorlijk vaak langs gekomen. Gebruik de GoT-search anders even :)

Dit topic is gesloten.