Ik heb bovenstaande kaart in een systeem met Win2k en XP. Onder Win2k was het instellen van de tv-kanalen geen probleem, maar WinXP wel. Ik krijg na installatie de wizzard als ik TV opstart. Daar moet je je gebied instellen om de juiste kanalen te scannen (kabel/antenne enzo). Hier kan ik niks kiezen en kan dus niet verder met de wizzard. Deze stap komt na de selectie van uitgebreid of snel scannen. Het maak niet uit welke optie ik kies. Iemand een oplossing?
Andere drivers misschien?
He who controls the Spice, controls the Universe.
Kan je de kanalen neit handmatig instellen ofzo? En is de software die je erbij gebruikt wel geschikt voor WinXP?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem gehad. De enige oplossing is DirectX 9.0b niet te installeren. Als deze dus al geinstalleerd is moet je Windows helemaal opnieuw installeren.leuk_he schreef op 11 August 2003 @ 11:10:
[rml][ Ati Radeon All In Wonder 9000 Pro] Tv Tuner weigert[/rml]
Directx 9a ipv b installeren?
Of iemand moet een mogelijkheid hebben om DirectX te uninstallen?
Het leuke is dat dit grapje alleen voorkomt bij PAL All In Wonders. Onze vrienden bij Microsoft hebben volgens mij DirectX 9.0b alleen met NTSC All In Wonders getest. Oeps.
Verwijderd
Als je kijkt op de volgende URL dan staan daar exact de genoemde sypmtonen. Ik zou het zeker even proberen als ik jouw was. Het was voor mij de oplossing.
URL: http://www.ati.com/support/infobase/4254.html
Succes!
URL: http://www.ati.com/support/infobase/4254.html
Succes!
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 19:55 ]
hmm, hier, ook win2k en een AIW8500DV is het probleem met deze fix ook verholpen.... Bij mij was het sinds de installatie van een webcam "stuk", en had er niet bij nagedacht dat DX9.0b het probleem kon zijn, dus eerder had ik het via de search niet kunnen vinden. Ohja, je moet ipv Nedeland wel even de locatie aanpassen, anders krijg ik alleen sneeuw (en dat kwam bij meer mensen voor, las ik ergens op de FP. Ik gebruik nu "norfolk island" Helemaal blij nu! Woei!
[ Voor 26% gewijzigd door Luxx op 06-06-2004 01:03 ]
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Pagina: 1