[Ati Radeon All In Wonder 9000 Pro] Tv Tuner weigert

Pagina: 1
Acties:

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Ik heb bij iemand een Ati Radeon All In Wonder 9000 Pro ingebouwd alleen krijgen we de Tuner niet aan de praat.

Specs

*MSI Mega PC
*512MB PC2700
*P4/2.8Ghz@533

Nu hebben het zowel met de software uit de doos zowel als nieuwe software (8.5+catalyst 3.6 drivers) geprobeerd.

Steeds als de wizard start van de tuner (waar je kabel of antenne kan selecteren) blijft het pull down menu leeg en kom ik niet verder.

In de search zowel als op ATI.com kan ik hier niets over vinden. Wie weet wat dit kan zijn?

bvd

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 20:20

leuk_he

1. Controleer de kabel!

ilovetechno schreef op 31 July 2003 @ 11:27:
Ik heb bij iemand een Ati Radeon All In Wonder 9000 Pro ingebouwd alleen krijgen we de Tuner niet aan de praat.

Steeds als de wizard start van de tuner (waar je kabel of antenne kan selecteren) blijft het pull down menu leeg en kom ik niet verder.

bvd
Toch wel EERST de wdm drivers geinstalleerd, en nog niet gereboot? en de versie die hoort bij de catalyst Versie? Is je tuner zichtbaar in de device manager?

Wat voor taal heb je geinstalleerd? Je kunt ook een multilanguage versie downloaden. Zelf heb ik de US versie gedownload, maar dan gebruik ik ook een engelse XP pro.

wellicht als een nederlandse windows draait:

http://mirror.ati.com/support/drivers/winxp/radeon-ml.html

Zelf heb ik de minste problemen met de installatie van de tuner gehad met de 2.4 versie.

(Heb je werkelijk een ati kaart, of is het een hercules of saphire "powered by ati"? )

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Bedankt voor de info. Straks eens proberen (Was even een weekendje weg ;-))

Het is een hercules kaart.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, maar de ATI-link lost het niet op. Ik heb ook de Hercules kaart en WinXP NL. Met win2k uk werkt ie prima!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-08 07:16

SG

SG surft naar info hardewaren

Tja ik heb ook net XP geinstaleerd en bij mij start TV tuner niet eens op.
Hiervoor ook W2KP gehad of eerder gezegd dual boot.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Tja, ik word er nog niet veel wijzer van. Na het vernieuwen van alle drivers is mijn TV veranderd in 'Video In'. Ik kan mijn TV ook niet meer instellen. Om van TV op te kunnen nemen moet ik ook opstarten met win2k. Vaag verhaal.....

Verwijderd

Toch niet toevallig DirectX 9.0b geinstalleerd?

Kijk hier even: http://www.ati.com/support/infobase/4254.html. De symptonen die jij beschrijft komen daar ook voor.

Ik ben er zelf 3 dagen mee bezig geweest om dit uit te vinden. Erg irritant.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 10:39 ]

Verwijderd

Hier heb ik wat aan. Nu nog even wachten op de fix van Microshit
Pagina: 1