Toon posts:

[IE6] kan geen https pagina's bekijken!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een https pagina wil open krijg ik niet te zien in ei 6.0. Ik draai XP, heb geen firewall aan ben via kabel internet. B.v de site van rabobank niet openen, om te kunnen telebankieren!! kan iemand me uitleggen hoe ik het weer werken kan krijgen??

Verwijderd

tools > internet options > advanced
wat staat er aan/uitgevinkt bij security?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Dat is zo te zien een probleem met IE, niet Windows. Op naar Software Algemeen met een aangepaste titel ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 augustus 2003 @ 21:56:
tools > internet options > advanced
wat staat er aan/uitgevinkt bij security?
alles staat op standaard.

Verwijderd

Topicstarter
Rafe schreef op 09 August 2003 @ 22:04:
Dat is zo te zien een probleem met IE, niet Windows. Op naar Software Algemeen met een aangepaste titel ;)
wat bedoel je daarmee? is er iets geinstalleerd dta de boel in de war schopt??

Verwijderd

kun je ff precies vermelden welke staan aangevinkt, want dan kan ik het nakijken voor je...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 22:07:
kun je ff precies vermelden welke staan aangevinkt, want dan kan ik het nakijken voor je...
oke..

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 22:07:
[...]

wat bedoel je daarmee? is er iets geinstalleerd dta de boel in de war schopt??
Nee, maar SA (Software Algemeen) is om problemen op te lossen met programma's, en WOS (Windows Operating Systems) met Windows problemen. Internet Explorer is gewoon een los stukje software en waarschijnlijk ligt het aan een instelling daarvan, niet aan Windows zelf.
Problemen met BSODs en andere systeemonderdelen van Windows horen in WOS :)

Edit: staat ook in beide policy's: Windows Operated Systems - Policy en Software Algemeen - Policy

[ Voor 14% gewijzigd door Rafe op 09-08-2003 22:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik dit makkelijk aangeven?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 22:13:
hoe kan ik dit makkelijk aangeven?
Op zich ben je er al met een screenshot of twee (alt-printscreen) en deze posten (onderaan dit staat hoe). Maar mooier (voor de mensen met een modem, de search en copy-paste naar google) is overtypen van alle settings waar je niet 100% van zeker bent :P

Verder: je geeft aan dat je geen firewall hebt; die van WinXP zelf staat ook uit? Probeer ook even een andere browser zoals firebird: klik :)

Wat bedoel je trouwens met het niet kunnen zien van een pagina via https: een 404 of een lege pagina?

Ten slotte zou ik inderdaad even de link van Skaah bekijken :) (En eventuele andere tips te vinden via de search :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Niet bijvoorbeeld een Norton Firewall geinstalleerd die HTTPS blokkeerd?
Pagina: 1