Toon posts:

[Tft] Dode Pixel

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week een nieuwe pc gekocht + tft monitor,
alles werkte perfect ( geen dode pixels ),
nu zit ik net ff naar me desktop te kijken en zie ik ineens een rood puntje ( terwijl dat er vorige week dus niet op zat ).
Nu vraag ik me af die dode pixel is ineens gekomen dus kan hij dan ook weer ineens verdwijnen of is dit onmogelijk ?
Alvast bedankt.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Het heeft vast niks met jouw probleem te maken, maar ik meld het toch even:
Ik had hetzelfde probleem. Wat bleek? Mijn video-kaart werd veel te warm (door de hitte van de afgelopen dagen) en begon steeds meer random-pixels verkeerd weer te geven. Andere videokaart / betere koeling verhielp dit probleem. Misschien ff je PC uitzetten en na een half uurtje weer eens proberen?

...aan de andere kant lijkt het me stug dat je hetzelfde probleem hebt...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:29
webwinkel? nu terugbrengen en omruilen!

kan je beroep doen op je afkoelperiode (zo heette dat toch?) kun je iets terugbrengen zonder een reden aan te geven. je hebt daar een aantal dagen voor (7 of 10 ofzo)

als dat niet meer kan... welk merk is het, kijk op hun site wat hun pixelpolicy is, = hoeveel pixels ze toestaan voordat je beroep mag doen op garantie.

en als dat niet lukt kun je proberen bij je winkel aan te voeren dat een nieuw scherm geen defecten zou mogen hebben (alhoewel ik je daarin niet zoveel kans geef, TFT schermen willen nogal vaak een dode pixel hebben, en om die allemaal garantie te geven)

... of je sloopt je scherm wat verder zodat je boven de pixelpolicy uitkomt >:)

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

dode pixel herrezen? :Y)

Use the force ehhhh.... search Luke :7 (8>

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:00

LopeZ

Too much is never enough

Zoek, is een erg basic vraag :)

Dit topic is gesloten.