xhtml verticaal centreren

Pagina: 1
Acties:
  • 289 views sinds 30-01-2008

• jagermaster
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-08 12:10
Het lukt mij niet om een tabel midden in de pagina te krijgen zodat het ook nog xhtml valid is. Wat ik wil is dat een tabel in het midden van de pagina dus horizontaal en verticaal gecentreerd word. Horizontaal centreren is geen probleem om te doen dus daar heb ik geen oplossing voor nodig, maar het verticaal centreren lukt mij echter niet.
De enigste dingen die ik er over kan vinden zijn dat je de top-margin op een aantal px zet. Maar dat vind ik zelf geen oplossing, want als je de pagina dan bij 600x800 bekijkt ziet het er niet uit!! Weten jullie hoe ik dan dat kan doen dat het automatisch in het midden komt van het scherm?

Verwijderd

[rml][ HTML 4.01] Iets in het midden van je pagina (vertikaal)[/rml]

XHTML of HTML 4.01 maakt op zich niet zoveel uit. Het gaat om positionering, en daarvoor gebruik je CSS, geen HTML attributen oid.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 12:08 ]

• jagermaster
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-08 12:10
ik weet dat je daar css voor gebruikt. dat gebruik ik ook actief voor de opmaak van me pagina. Maar helaas lukt dit ook niet met css.

Verwijderd

Heb je in die 2 minuten al het stukje code uit dat topic dat ik aangaf geanaliseerd en geprobeerd?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:52

crisp

Devver

Pixelated

om precies te zijn deze reply: [rml]drm in "[ HTML 4.01] Iets in het midden van je pa"[/rml]

en ja, dat werkt :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.