Ik ben geen stampeder, en heb alleen p 5 & 6 gelezen, maar:
Internet is ook anoniem; wij kunnen jou niet zien, horen en ruiken en jij ons niet. Da's een voordeel, en een nadeel.
Sociaal zijn leer je niet op het internet, maar IRL. Respect krijg je door een deur open te houden voor iemand, niet door te zeggen 'wie ben jij dat ik de deur voor jou ga openhouden'. Doe je het eerste, dan komt er een moment dat iemand voor jou een deur openhoud. En meer moet je ook niet verwachten.
"Wij" zijn een one-project team, en zullen dat altijd blijven. Wij zijn dat in een "gevestigd" project wat er al jaren is. ECC2 loopt nog niet zo lang, en dit soort die-hard teams zullen daar nog wat minder voorkomen. Máár, komen zullen ze er!
En net zoals RC5-64 nu RC5-72 is, zullen vaste aanhangers van ECCx overstappen op de volgende uitdaging; DPC is wat dat betreft méér dan krachtig genoeg, alleen duurt het soms even om de mankracht op te bouwen voor een bepaald project.
Ik ben onlangs begonnen met het motto binnen ons team: "Iedereen weet zeker wel één PC waar nog geen koe op draait, laat iedereen komende maand minimaal 1 koe installeren, en we zijn op de goede weg"
Een andere optie is natuurlijk: Wie kan er in een maand? de meeste users/output assimileren.
Kortom; mensen verzin wat, en houd het leuk met elkaar. Laat iedereen een beetje nadenken voordat er een DPC-uiteenval-topic ontstaat wat nergens voor nodig is.
[offtopic]
Na het lezen van de andere pagina's nomineer ik het volgende als contaminatie van het jaar:
miscommunicatiestoornissen
miscommunicatiestoornissen = storingen in de miscommunicatie
storingen in de miscommunicatie = communicatie
iets wat her en der blijkt te ontbreken dus
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 10-08-2003 03:03
]