[Stampede] hitparade van 8 augustus Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:10

Eijkb

Zo.

En toch zijn jullie allen lieve jongens. :) Zelfs X-G!

@ Kow: Eens per week flushen voor offline machines is de afspraak. Maar deze week gaat het niet lukken. Dat wordt maandag over een week dus een flush van 10 dagen ofzo. Is dat toegestaan of moet ik hemel, aarde en mezelf ertoe bewegen een keer tussentijds te flushen? Normaliter flush ik nl op vrijdag maar a.s. vrijdag ben ik vrij.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

X-G schreef op 09 augustus 2003 @ 11:41:
Owh, sorry trouwens dat ik het hier post, ben niet vaak online, dus kan het gemist hebben :+
van dit excuusje wordt ik ook wel moe... als je hier niet vaak komt/kan komen laat iemand dat zelf dan regelen. Thanos is een frequente poster hiero.

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Eijkb schreef op 09 August 2003 @ 17:07:
Is dat toegestaan of moet ik hemel, aarde en mezelf ertoe bewegen een keer tussentijds te flushen? Normaliter flush ik nl op vrijdag maar a.s. vrijdag ben ik vrij.
In goed overleg kan er heel veel :)

't Is in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Nee ik was zwemmen, en heel InsideGamer.nl doet mee aan SRA dat is van te voren aangegeven, ik ben alleen de fouten van jullie aan't proberen te corrigeren.. sorry hoor, maar RedFox wil zelf voor InsideGamer.nl dus voor SRA flushen.. staat op ons team-forum aangegeven...

CaleX, moet je bij mijn moeder zijn, kan ik er wat aan doen dat zij de xtreemste bitch is die er bestaat (kwa het niet internet mogen)... Echt waar, hebben jullie weer de pik op mij? Thanatos en RedFox doen gewoon mee met SRA..
En Thanatos heb ik via MSN gevraagd..

[ Voor 26% gewijzigd door X-G op 09-08-2003 18:33 ]

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

ik ben alleen de fouten van jullie aan't proberen te corrigeren.. sorry hoor
}) Als we X-G niet hadden zou het hier een warboel worden!

offtopic:
Nofi, ben dol op soaps!!

[ Voor 17% gewijzigd door Eijkb op 09-08-2003 18:33 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Danke Eijkb, inderdaad :+
Wat zijn we weer melig :) :p ... ach ja.. fouten worden gemaakt, maarja, ik maak ze ook. Het schijnt gewoon te zijn dat ik dingen niet altijd door kan lezen waar dit soort miscommunicatiestoornissen van komen. Ik heb hier ook geen zin in, het is gewoon dat ik veel te weinig toegang tot internet heb om alles in goede banen te laten verlopen...
Maar heb verder geen zin hierin, dus lul maar raak, ikke ben de beste in stom lullen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

X-G schreef op 09 August 2003 @ 18:31:
...
sorry hoor, maar RedFox wil zelf voor InsideGamer.nl dus voor SRA flushen..
...

...
Thanatos en RedFox doen gewoon mee met SRA..
Misschien is hier een geval van miscommunicatie :?

Misschien kunnen RedFox en Thanathos hier even herhalen dat ze bij SRA willen horen, zodat alles duidelijk is?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

dus lul maar raak, ikke ben de beste in stom lullen
Vanavond een wedstrijdje in stom lullen op IRC?? Wie doet er mee?

* Eijkb kan toch niet gaan stappen gezien hij Standby is voor zijn werkgever :p

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

X-G schreef op 09 August 2003 @ 18:35:
Het schijnt gewoon te zijn dat ik dingen niet altijd door kan lezen waar dit soort miscommunicatiestoornissen van komen. Ik heb hier ook geen zin in, het is gewoon dat ik veel te weinig toegang tot internet heb om alles in goede banen te laten verlopen...
als het niet mogenlijk is dat je dit op deze manier doet, door dat je er geen tijd voor hebt, moet je het misschien aan andere overlaten.

zodat jij alleen de achtergrond dingen kan gaan doen.

als je echt maar 1 keer per weer online mag zijn, probeer dan niet die hele dat in het nieuws te staan. hier ergeren mensen zich aan. waarom denk je dat SRA zo klein is??

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Owh, omdat ik erin zit? Tsssss.. wat zielig... Ik heb veel voor DPC gedaan, zonder mijn first post over waarom wij geen Gauntlet hadden, was er waarschijnlijk NOOIT een STAMPEDE geweest! Kun je daar ff rekening mee houden? Stelletje...

Maar laat ook maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Dan maar een liedje van mijn grote vriend John Lennon voor X-G:

Christ you know it ain't easy,
You know how hard it can be.
The way things are going
They're going to crucify me.

(song: The Ballad of John and Yoko)

[ Voor 5% gewijzigd door Eijkb op 09-08-2003 18:57 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

X-G schreef op 09 August 2003 @ 18:52:
Owh, omdat ik erin zit? Tsssss.. wat zielig... Ik heb veel voor DPC gedaan, zonder mijn first post over waarom wij geen Gauntlet hadden, was er waarschijnlijk NOOIT een STAMPEDE geweest! Kun je daar ff rekening mee houden? Stelletje...

Maar laat ook maar...
die post van jou is wel door 25 mensen minimaal eerder gedaan. en dan alsnog, dan is alleen die post van jou, wat heb je verder voor de stampede gedaan dan??

wil je niet iedereen aanspreken op een opmerking die ik maak

[ Voor 7% gewijzigd door CaLeX op 09-08-2003 19:01 ]

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar laat ook maar...
Er is een keer een post geweest (na het starten van de stampede) van FunCracker waarin werdt verteld dat er op de achtergrond al dingen uitgezocht werden over de mogelijkheid van een soort van "gauntlet" voordat jij er mee kwam Je hebt het wel voor het eerst openlijk op GoT geopperd. dus dat hij er nooit gekomen zou zijn klopt niet helemaal.

en volgens mij heb je alleen maar gevraagt waarom er geen "DPC gauntlet" is

Ik vind dus dat alle eer naar KoW en FunCracker gaat omdat die het werk voor de stampede gedaan hebben _/-\o_

PS

Je brengt jezelf wel in een slecht daglicht wanneer mensen ongewild in een stampede team aangemeldt worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:08

RedFox

Heb je een OV ofzo?

...
sorry hoor, maar RedFox wil zelf voor InsideGamer.nl dus voor SRA flushen..
...

...
Thanatos en RedFox doen gewoon mee met SRA..
als het zo moet join ik wel een ander team hoor. Er is totaal geen communicatie over de stampede geweest met mij.

ik mag toch zeker wel zelf beslissen of ik wel of niet meedoe?

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaLeX schreef op 09 augustus 2003 @ 18:59:
[...]

die post van jou is wel door 25 mensen minimaal eerder gedaan. en dan alsnog, dan is alleen die post van jou, wat heb je verder voor de stampede gedaan dan??

wil je niet iedereen aanspreken op een opmerking die ik maak
Ja ik weet wat hij doet mee aan SRA, en verder... tja... verder niks volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 19:35

Maar laat ook maar...
Die was er wel gekomen, want Funcracker was er al langer mee bezig. Alleen wilde hij het eerst volledig uitwerken en het dan pas op GoT zetten. Maar toen jij kwam met je post is het allemaal wat in een stroomversnelling geraakt.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Voor de stampede verder niks, behalve wat data's opgegeven als tip enz...
Maar ik heb wel meer voor DPC gedaan, zoals binnenkort dat jullie als als geregeld wordt misschien DPC KeyCords kunnen krijgen. Enne, de t-shirts, dan idee kwam oorspronkelijk van mij met met post of we misschien ergens DPC Merchandise konden laten maken...
Zoek maar ns..

Inderdaad gaat alle eer naar FunCracker en KoW, zeker, ik respecteer hun zeker vanwege het feit dat zij het idee zover hebben kunnen uitwerken tot we nu hebben. Vooral de stats vind ik zeer goed, dus complimentjes naar beiden. RedFox, ik heb het (proberen) door te geven via Robert, die heeft jou in zijn lijst staan, ik weet niet of dat door is gekomen naar Robert...

[ Voor 36% gewijzigd door X-G op 09-08-2003 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

A) CaleX, moet je bij mijn moeder zijn, kan ik er wat aan doen dat zij de xtreemste bitch is die er bestaat (kwa het niet internet mogen)

B) Thanatos en RedFox doen gewoon mee met SRA..
A) We zijn haar erg dankbaar

B) Ze komen beide regelmatig op het forum. Regelmatiger dan jij. Tenminste, als ik je verhalen over niet op internet mogen moet geloven. Als ze dan ook nog aangeven van niets te weten, dan is er iets goed fout denk ik dan.
Danke Eijkb, inderdaad :+
Het schijnt gewoon te zijn dat ik dingen niet altijd door kan lezen waar dit soort miscommunicatiestoornissen van komen. Ik heb hier ook geen zin in, het is gewoon dat ik veel te weinig toegang tot internet heb om alles in goede banen te laten verlopen...
Ach, dankzij jou onvolledige posts en jou afwezigheid als er iets aan je gevraagd wordt zijn er debet aan dat aannames gedaan worden om toch aan de juiste informatie te komen. Jou commentaar daarentegen doet vermoeden dat wij het zijn die er een zooitje van maken. Dat is *niet* leuk. Wat betreft invoeren, aanpassen en verwijderen van leden zijn we met jou het drukst geweest en ik kan niet merken dat je dat doorhebt.
Maar goed, een stelletje sukkelaars zoals ons zul je altijd houden. Das dam jammer voor je. Dan had je het zelf maar moeten doen.
...lul maar raak, ikke ben de beste in stom lullen :+
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. _/-\o_
Ik heb veel voor DPC gedaan, zonder mijn first post over waarom wij geen Gauntlet hadden, was er waarschijnlijk NOOIT een STAMPEDE geweest! Kun je daar ff rekening mee houden? Stelletje...
Juist. Als we dat maar nooit vergeten.
Eijkb schreef op 09 August 2003 @ 18:33:
}) Als we X-G niet hadden zou het hier een warboel worden!

offtopic:
Nofi, ben dol op soaps!!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

X-G schreef op 09 August 2003 @ 19:04:
Voor de stampede verder niks, behalve wat data's opgegeven als tip enz...
Maar ik heb wel meer voor DPC gedaan, zoals binnenkort dat jullie als als geregeld wordt misschien DPC KeyCords kunnen krijgen. Enne, de t-shirts, dan idee kwam oorspronkelijk van mij met met post of we misschien ergens DPC Merchandise konden laten maken...
Zoek maar ns..
nogmaals de IDEEËN komen van jou, de uitvoering laat altijd lang op zich wachten totdat iemand anders het overneemt. en vaak lopen er al genoeg mensen met het idee, want de t-shirts komen NATUURLIJK niet van jou he, wees eens eerlijk.

btw wanneer ga je eens wat aan die keykords doen dan

[ Voor 6% gewijzigd door CaLeX op 09-08-2003 19:10 ]

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Kow, allereerst hoef je niemand te verwijderen, echt niet, het is - echt - van te voren aangegeven dat InsideGamer.nl - mijn - team mee zou doen aan de stampede bij SRA, dit is in goed overleg gegaan met RobKazoe, vice-directeur van Inside om het zo maar ns uit te leggen. De verdere communicatie naar de andere leden toe loopt normaal via het inside forum of via MSN, deze keer via MSN, waarschijnlijk hebben we RedFox niet kunnen bereiken wat ik ten zeerste spijt, vandaar ook dat Gronik gister flushte, wat niet de bedoeling was...

Het is vandaag gewoon een beetje ongelukkig voor SRA... en mij ... :+ :X
CaLeX schreef op 09 augustus 2003 @ 19:09:
[...]

nogmaals de IDEEËN komen van jou, de uitvoering laat altijd lang op zich wachten totdat iemand anders het overneemt. en vaak lopen er al genoeg mensen met het idee, want de t-shirts komen NATUURLIJK niet van jou he, wees eens eerlijk.

btw wanneer ga je eens wat aan die keykords doen dan
Inderdaad, ik post de ideeen die ik krijg ja, de T-shirts zijn verder ontwikkelt door [eNerGy] (excuse me als ik het -weer- fout heb ;) ) en hem gaat ook alle eer toe... ik wil alleen zeggen dat ik niet alleen blind flush en voor de rest niks van DPC aantrek. Ik probeer juist DPC dichter tot elkaar te brengen, wat waarschijnlijk niet echt schijnt te lukken :(

KeyCords komen - zeer - binnenkort aan.. moet nog ff kijken naar een fatsoendelijk gesprek

[ Voor 42% gewijzigd door X-G op 09-08-2003 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 19:35
X-G schreef op 09 August 2003 @ 19:13:
Kow, allereerst hoef je niemand te verwijderen, echt niet, het is - echt - van te voren aangegeven dat InsideGamer.nl - mijn - team mee zou doen aan de stampede bij SRA, dit is in goed overleg gegaan met RobKazoe, vice-directeur van Inside om het zo maar ns uit te leggen. De verdere communicatie naar de andere leden toe loopt normaal via het inside forum of via MSN, deze keer via MSN, waarschijnlijk hebben we RedFox niet kunnen bereiken wat ik ten zeerste spijt, vandaar ook dat Gronik gister flushte, wat niet de bedoeling was...

Dus je hebt RedFox niet kunnen bereiken, maar je voegt hem dan toch maar gewoon toe aan SRA?

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

Eijkb schreef op 09 augustus 2003 @ 18:39:
[...]

Vanavond een wedstrijdje in stom lullen op IRC?? Wie doet er mee?

* Eijkb kan toch niet gaan stappen gezien hij Standby is voor zijn werkgever :p
Mja ik ben wel in voor een avondje slap geouwehoer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

RedFox schreef op 09 August 2003 @ 19:03:
als het zo moet join ik wel een ander team hoor. Er is totaal geen communicatie over de stampede geweest met mij.

ik mag toch zeker wel zelf beslissen of ik wel of niet meedoe?
Tuurlijk mag je dat.

Voorlopig ben je uit de stats gehaald omdat je niet meedeed, maar het staat je vrij nu alsnog een team te kiezen.
X-G schreef op 09 August 2003 @ 19:04:
1) Voor de stampede verder niks, behalve wat data's opgegeven als tip enz...

2) Maar ik heb wel meer voor DPC gedaan, zoals binnenkort dat jullie als als geregeld wordt misschien DPC KeyCords kunnen krijgen.

3) Enne, de t-shirts, dan idee kwam oorspronkelijk van mij met met post of we misschien ergens DPC Merchandise konden laten maken...

4) Zoek maar ns..
1) 't Is maar dat je het weet. En was jij het niet die al binnen een paar dagen ineens wou beginnen met de eerste stampede zodat er geen tijd meer zou zijn voor het bouwen van stats, het uitwerken van het idee enzovoort.

2) Hey, je herinnert je het weer :? De laatste stand van zaken was dat een ander het maar moest doen toch :? Je neemt niet eens de moeite contact met anderen te maken, zij moeten jou contacten. Dat zal lastig zijn want je bent nooit online

3) T-shirt acties zijn er al meer geweest. Wat heb jij daar eig aan gedaan :?

4) * KoW heeft gezocht maar heeft eigenlijk niets kunnen vinden. Sorry. Kun je me een url geven van een actie van jou die voor DPC positieve gevolgen had waaraan jij het grootste gedeelte van het werk hebt gedaan iets hebt gedaan. 't Moet dan dus wel gaan om een actie die is voltooid, niet een actie die nooit is afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

- zucht - Heel InsideGamer.nl (waar RedFox al geruime tijd (vanaf het begin) in zit) zou meedoen aan SRA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-G schreef op 09 augustus 2003 @ 19:13:

OK korte uitleg....

je 2 manieren om als team te flushen... allemaal op eigen email adres en usernames scheiden met ~username of gewoon allemaal op 1 email flushen

als je allemaal onder 1 email flushed maak je als team een beslissing in dit geval om SRA of ieder ander team te joinen... voorbeeld hiervan is the Ledz collectie.

Sommige teams kiezen voor betere stats en flushen op hun eigen email adres. Iedere member is vrij om te doen wat hij wil. Voorbeeld hiervan is TCF

Wanneer je voor de 2e manier kiest moet je niet gaan klagen als 1 member het er niet mee eens is... hij flushed op zijn eigen email adres en is dus vrij om het stampede team te joinen wat hij zelf wil om welke redenen dan ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

X-G schreef op 09 August 2003 @ 19:18:
- zucht - Heel InsideGamer.nl (waar RedFox al geruime tijd (vanaf het begin) in zit) zou meedoen aan SRA...
Zegt wie ??? jij zeker :D waha ... :X

*Nee ik kaffer je niet uit ik maak gewoon gebruik van de situatie :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Maku op 09-08-2003 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

X-G schreef op 09 August 2003 @ 19:18:
De beslissing om mee te doen ligt bij de personen zelf. Niet bij jou. Dus, als ze niet mee willen doen, dan doen ze niet mee. Ben jij eigenlijk de erkende teamleider van dat team :?
De keuze voor het team: idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 09:59
te laat :/ stond ongeveer hetzelfde als hierboven 8)7

[ Voor 86% gewijzigd door Huppie op 09-08-2003 19:32 ]

Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

X-G schreef op 09 August 2003 @ 19:13:
dat InsideGamer.nl - mijn - team
vind je dit zelf niet een beetje raar?? zat je al bij hun toen ze ecc2 gingen doen??

volgens mij namelijk niet. en wie heeft jou "baas" benoemd van IG en weten de andere users daar ook vanaf, of weet jij dat alleen? (ps waar staat je naam hiertussen dan?? http://main.insidegamer.nl/staff.asp )
Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 19:22:
[...]
Wanneer je voor de 2e manier kiest moet je niet gaan klagen als 1 member het er niet mee eens is... hij flushed op zijn eigen email adres en is dus vrij om het stampede team te joinen wat hij zelf wil om welke redenen dan ook!
tja zie je bij NC ook helft zit bij VGG en de andere bij WUNMTVM

[ Voor 7% gewijzigd door CaLeX op 09-08-2003 19:33 ]

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Jongens, jullie begrijpen het niet hé! Ik ben Team InsideGamer.nl indertijd begonnen! Ik heb via het forum.insidegamer.nl mensen gevraagd die mee wouden doen. Toen het een beetje succesvol werd, heb ik om het succes groter te maken, heb ik Team X-G (en GroniK) gemerged met InsideGamer.nl, ik ben officieel de erkende teamleider... samen met Robkazoe... zo is het gegaan, en daar hoeven jullie je niet mee te bemoeien, het is mijn en Robkazoe's team, maar eigenlijk is het geen team, het is een vriendenclub die samen wat flushen op naam van ons favo siteje... en nu geen gezeik meer en ontopic, heb er echt geen zin in.... PUNT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

X-G schreef op 09 augustus 2003 @ 19:47:
Jongens, jullie begrijpen het niet hé! Ik ben Team InsideGamer.nl indertijd begonnen! Ik heb via het forum.insidegamer.nl mensen gevraagd die mee wouden doen. Toen het een beetje succesvol werd, heb ik om het succes groter te maken, heb ik Team X-G (en GroniK) gemerged met InsideGamer.nl, ik ben officieel de erkende teamleider... samen met Robkazoe... zo is het gegaan, en daar hoeven jullie je niet mee te bemoeien, het is mijn en Robkazoe's team, maar eigenlijk is het geen team, het is een vriendenclub die samen wat flushen op naam van ons favo siteje... en nu geen gezeik meer en ontopic, heb er echt geen zin in.... PUNT!
kom op dan met die output :X

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Onze output ligt normaal op een dikke 500 á 600 die op dit moment meestens wordt gesaved, waarschijnlijk wordt de output na 1 september nog 200 hoger
We zien wel, we zijn in elkgeval geen klein team, omdat we toch wel 13de staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-G schreef op 09 August 2003 @ 19:47:
volgens mij ben je vergeten een klein stukje te lezen (ik heb het een klein stukje aangepast zodat het mischien iets leesbaarder is)
OK korte uitleg....

je 2 manieren om als team te flushen... gewoon allemaal op 1 email flushen of allemaal op eigen email adres en usernames scheiden met ~username

als je allemaal onder 1 email flushed maak je als team een beslissing in dit geval om SRA of ieder ander team te joinen... voorbeeld hiervan is the Ledz collectie.

Sommige teams kiezen voor betere stats en flushen op hun eigen email adres. Iedere member is vrij om te doen wat hij wil. Voorbeeld hiervan is TCF
(dit zijn dus allemaal losse ECC2 members die zich opstellen als een vrienden kring en onder 1 naam flushen)

Ik probeer een duidelijk en onderbouwde text te maken om jou uit te leggen waarom er nu problemen zijn. Dan moet je niet gaan zeggen dat wij het niet berijpen en mijn uitleg volledig negeren!

en daarbij jij bent de enige die het niet begrijpt...

Lees de post van andere personen voordat je een reply plaatst |:(

PS

dat ik hier toch nog een reply op geef is omdat ik me mateloos irriteer aan de manier dat jij met deze situatie om gaat nee wij hebben het niet allemaal fout en jij als enige goed.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

KeeZ schreef op 09 August 2003 @ 19:53:
[...]

kom op dan met die output :X
AU !!!!!!! die zit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 21:17
X-G schreef op 09 augustus 2003 @ 19:04:
...
Enne, de t-shirts, dan idee kwam oorspronkelijk van mij met met post of we misschien ergens DPC Merchandise konden laten maken
...
Hmm dit wil ik toch wel heeeeeeel erg graag zien, als jij nou eens je eigen quote opzoekt. De DPC t-shirts bestaan er al lang voordat jij uberhaut van DPC had gehoord. Komende versie is namelijk het 3e deel. Maar ik ben blij dat jij er veel aan hebt gedaan, en niet ik, NightBird (en [eNeRGy]).

Leuke stampede hitparade dit. Je schopt jammer genoeg teveel mensen tegen de schenen met je opmerkingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-G schreef op 09 augustus 2003 @ 18:52:
Owh, omdat ik erin zit? ...
Maar laat ook maar...
Om hier ff op terug te komen het andwoord is ja, LR met 5 man wilde eerst SRA joinen maar sommige mensen wilden liever niet samen met jou in een team, kan da nou he :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Laatst online: 16-06 16:33
Ok, ik heb niet de hele thread doorgelezen, maar X-G heeft met mij contact gehad op MSN, over of ik SRA wou joinen. Ik ben daar mee akkoord gegaan, ik heb alleen zelf geen tijd gehad om dat te melden, bij deze dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Ik zeg toch dat ik hier geen zin in heb. Ik schop geen mensen, ik heb ideeen gehad en ik heb ze gepost, wat er verder is uitgerold zie je nu overal om je heen, er zijn weer tshirts, er is een stampede er komen keycords....

Wij hebben het zo gedaan om het te laten lijken dat SRA niet maar 6 leden had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

X-G schreef op 09 August 2003 @ 19:56:
Onze output ligt normaal op een dikke 500 á 600 die op dit moment meestens wordt gesaved, waarschijnlijk wordt de output na 1 september nog 200 hoger
We zien wel, we zijn in elkgeval geen klein team, omdat we toch wel 13de staan...
Nou dat noem ik geen dikke ... sorry hoor maar ik denk toch dat als jij 2 maandjes wacht er heel wat anderen heel erg in je nek gaan heigen ... zelfs met 200 extra output ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Ik stel maar even voor X-G dat je niet meer reageert tot de volgende keer dat je weer op internet mag (over twee weken :?)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
X-G schreef op 09 August 2003 @ 20:04:
Ik zeg toch dat ik hier geen zin in heb. Ik schop geen mensen, ik heb ideeen gehad en ik heb ze gepost, wat er verder is uitgerold zie je nu overal om je heen, er zijn weer tshirts, er is een stampede er komen keycords....

Wij hebben het zo gedaan om het te laten lijken dat SRA niet maar 6 leden had!
WAT heb jij dan aan die t-shits gedaan?

[edit]Mark ik ben het met je eens

[ Voor 6% gewijzigd door MarcyDarcy op 09-08-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Ik wil me niet teveel hiermee bemoeien, maar sommigen moeten ff stoppen met die lame grappen over hem. Je moet van een mug geen olifant maken he... misschien denk ik er wat te simpel over maar laten we nou met zn allen gewoon lekker doorgrazen voor DPC, dan komt alles goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 20:02:
[...]

Om hier ff op terug te komen het andwoord is ja, LR met 5 man wilde eerst SRA joinen maar sommige mensen wilden liever niet samen met jou in een team, kan da nou he :X
Weet je wat? Dan vraag ik de rest van SRA wel of ik moet leaven, mij boeit het niet, ga ik wel in VGG zitten, kunnen die ook geen eerste meer worden... zo bedoelen jullie het hé! Ik heb peace met de meesten van jullie, en respect, maar er zitten hier sommigen (EN IK NOEM GEEN NAMEN, ZO'N LAMER BEN IK NIET!) die een voorval als dit gewoon zo oproeren dat er een conflict komt...

Jullie moeten eens respect gaan tonen voor de mensen om jullie heen, en niet blindelings met de massa meegaan, eerst weten waar je over praat, en voorzover ik het weet, weten alleen Robkazoe, Funcracker, KoW, ColdFusion en Thantatos waar het over gaat...
MarcyDarcy schreef op 09 August 2003 @ 20:08:
[...]
WAT heb jij dan aan die t-shits gedaan?

[edit]Mark ik ben het met je eens
IK ZEG DUS NIKS!!!!
Ik heb alleen het idee gegeven voor een neiuwe lading! Vanwege het FEIT dat ik niet veel ONLINE kan heb ik er niks aan KUNNEN doen! ZIJN JULLIE BLIND OFZOW!? Kun je dat niet begrijpen dat er mensen zijn die niet altijd op internet kunnen hoe GRAAG ze het ook willen?!

* De rest van het bericht is gecensureerd door de GoT-Crew vanwege de inhoud *

[ Voor 25% gewijzigd door X-G op 09-08-2003 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

MarkB schreef op 09 augustus 2003 @ 20:07:
Ik stel maar even voor X-G dat je niet meer reageert tot de volgende keer dat je weer op internet mag (over twee weken :?)
_/-\o_ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Dat soort lame shit bedoel ik nou (en X-G waarschijnlijk ook.)
Sommigen stoken de boel gewoon op!
(ik bedoel dus niet alleen Maku).

Kom op jongens, peace en doorgrazen met die hap! }:O

[ Voor 6% gewijzigd door Thanatos op 09-08-2003 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

X-G schreef op 09 August 2003 @ 20:09:
[...]

Weet je wat? Dan vraag ik de rest van SRA wel of ik moet leaven, mij boeit het niet, ga ik wel in VGG zitten, kunnen die ook geen eerste meer worden... zo bedoelen jullie het hé! Ik heb peace met de meesten van jullie, en respect, maar er zitten hier sommigen (EN IK NOEM GEEN NAMEN, ZO'N LAMER BEN IK NIET!) die een voorval als dit gewoon zo oproeren dat er een conflict komt...

Jullie moeten eens respect gaan tonen voor de mensen om jullie heen, en niet blindelings met de massa meegaan, eerst weten waar je over praat, en voorzover ik het weet, weten alleen Robkazoe, Funcracker, KoW, ColdFusion en Thantatos waar het over gaat...
Ik denk dat het probleem is dat je bij veel mensen een beetje verkeerd over komt door tussen mond en lippen proberen te vertellen dat je ook belangerijk bent voor DPC en dat jij ook je bijdrage levert ... echter is het zo dat iedereen dat doet en je daardoor echt niet speciaal hoeft te voelen ... ik zeg niet dat dat zo is maar ik denk dat dat een van de grotere redenen is voor de massa's van reply's die de laatste minuten gepost zijn.

Probeer je er vooral ook niet uit te praten je maakt het alleen maar erger door je te verzetten ... laat de mensen over je denken zoals ze willen ... jij hebt zo ook je mening neem ik aan ...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

Thanatos schreef op 09 augustus 2003 @ 20:14:
[...]

Dat soort lame shit bedoel ik nou (en X-G waarschijnlijk ook.)
Sommigen stoken de boel gewoon op!
(ik bedoel dus niet alleen Maku).

Kom op jongens, peace en doorgrazen met die hap! }:O
Nee ik zat even te fokken ... lees serieuse reply van me hiervoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Maku schreef op 09 August 2003 @ 20:17:
[...]

Nee ik zat even te fokken ... lees serieuse reply van me hiervoor ...
Ja lees ik ook, daar is ook niet veel mis mee, maar ik wou gewoon ff laten merken dat ik het niet met alle posts eens ben hierzo... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Thnx Maku, ik heb nu peace met je... geen gezeik meer bitte vanaf deze post, als een modje wil komen om alle posts die over deze kwesties gaan (including the trolls) te verwijderen ofzow? Hartelijk dank...

Iedereen draagt zijn steentje bij... jullie ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

X-G schreef op 09 August 2003 @ 20:09:
[...]

Weet je wat? Dan vraag ik de rest van SRA wel of ik moet leaven, mij boeit het niet, ga ik wel in VGG zitten, kunnen die ook geen eerste meer worden...
Je mag VGG niet joinen, die staan al te hoog.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

X-G schreef op 09 augustus 2003 @ 20:19:
Thnx Maku, ik heb nu peace met je... geen gezeik meer bitte vanaf deze post, als een modje wil komen om alle posts die over deze kwesties gaan (including the trolls) te verwijderen ofzow? Hartelijk dank...

Peace man ...

* vond dat er ff een einde aan moest komen ... was wel weer ff leuk geweesd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

X-G schreef op 09 August 2003 @ 20:19:

Als je posts verwijderd wilt zien, moet je dat op de juiste manier melden... in SEM dus.. en waarom zou dit verhaal verwijderd moeten worden? Zo leer je er nog helemaal geen drol van hè. Lekker makkelijk is dat.
Ik denk dat je Mark's advies maar moet opvolgen, dit topic bookmarken, over twee weken, als je weer op inet mag teruglezen, en dan eens rustig gaan nadenken over waar je nou mee bezig bent geweest...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Maku schreef op 09 August 2003 @ 19:18:
[...]
Mja ik ben wel in voor een avondje slap geouwehoer :+
Welke server, welk kanaal?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Blistimo, ik heb niks fout gedaan. En daar blijf ik bij, het is gewoon een miscommunicatie die bij KoW begon en wat iedereeen daaromheen erger heeft gemaakt...
Verwijder dan alle berichten die NERGENS op slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

/s irc.tweakers.net
/j #slaplullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

X-G schreef op 09 augustus 2003 @ 20:30:
Blistimo, ik heb niks fout gedaan. En daar blijf ik bij, het is gewoon een miscommunicatie die bij KoW begon en wat iedereeen daaromheen erger heeft gemaakt...
Verwijder dan alle berichten die NERGENS op slaan
En zo schuif je de fout weer naar iemand anders... wil je het nou gewoon niet zien ofzo?

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Blistimo schreef op 09 augustus 2003 @ 20:34:
[...]
En zo schuif je de fout weer naar iemand anders... wil je het nou gewoon niet zien ofzo?
Misschien moet iemand hem dan duidelijk (privé) uitleggen wat hij volgens hem mis doet... misschien ziet hij het niet nee, anders geeft hij zijn fouten heus wel toe (lijkt me...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
Blistimo schreef op 09 augustus 2003 @ 20:34:
[...]
Hij schuift de schuld op anderen en probeert credit te krijgen voor dingen waar hij geen drol aan heeft gedaan.

X-G lees eerst eens even wat er allemaal staat voordat je reageerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Ja, ik schuif de fout naar diegenen die mij niet moeten.
Die hebben het erger laten lijken dan het is...
voor de rest. KAP OVER DAT ONDERWERP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

= ZUCHT =
MD, GA IN DE ZANDBAK SPELEN!
Man! Kap er nu over! EN IK WIL GEEN CREDIT WAAR IK GEEN FUCK VOOR HEB GEDAAN, IK WIL JULLIE ALLEEN LATEN INZIEN DAT DINGEN HEEL ANDERS ZOUDEN ZIJN ALS ER BEPAALDE POSTS DIE IK TOEVALLIG HEB GEPOST ER NIET WAREN GEWEEST!

Capslock suckt, maar geeft wel mijn stemming weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
X-G schreef op 09 August 2003 @ 20:42:
= ZUCHT =
MD, GA IN DE ZANDBAK SPELEN!
Man! Kap er nu over! EN IK WIL GEEN CREDIT WAAR IK GEEN FUCK VOOR HEB GEDAAN, IK WIL JULLIE ALLEEN LATEN INZIEN DAT DINGEN HEEL ANDERS ZOUDEN ZIJN ALS ER BEPAALDE POSTS DIE IK TOEVALLIG HEB GEPOST ER NIET WAREN GEWEEST!

Capslock suckt, maar geeft wel mijn stemming weer :D
Nou moet je niet boos op mij worden, maar zo lijkt het dus wel alsof je jezelf veel eer probeert toe te eigenen. Je gaat er zo te zien van uit dat jij het belangrijkste bent, terwijl iemand net al zei dat Funcracker er al een tijdje mee bezig was.
Ok, tuurlijk heb je bepaalde dingen een impuls gegeven, maar zoals je het beschrijft in bovenstaande post, dat dingen er heel anders zouden heben uitgezien, ben je misschien iets te optimistisch.
Of course helemaal no flame intended!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Dat FunCracker ermee bezig was wist ik niet tot de dag van nu... en ik ben niet tegen jouw bezig hoor :p ;)

Ik wil geen eer, alleen respect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 18:03
Kom op heren dat het buiten warm is wil nog niet zeggen dat er hier op de persoon gespeeld moet worden.

Als er onduidelijkheden zijn kan dat ook via de mail of met messengers geregeld worden. Er mag nooit twijfel bestaan over wie bij welk team wil horen. Regel die duidelijkheid gewoon, zo moeilijk kan het toch niet zijn.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

X-G schreef op 09 August 2003 @ 20:33:
/s irc.tweakers.net
/j #slaplullen
Daar is niemand ;(

Ik zal er blijven...als mensen zin hebben om...

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-G schreef op 09 August 2003 @ 20:47:
Dat FunCracker ermee bezig was wist ik niet tot de dag van nu... en ik ben niet tegen jouw bezig hoor :p ;)

Respect vraag je niet, die moet verdienen ;)
En vaak vraag je om de credits terwijl je er niks voor gedaan hebt dat komt bij veel mensen verkeert over, bij mij ook, daarom al deze reacties.
Hoop dat je er wat van geleerd hebt zodat dit niet meer hoeft te gebeuren want zo te zien heb je het niet zo bedoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

Thanatos schreef op 09 August 2003 @ 20:44:
[...]

Nou moet je niet boos op mij worden, maar zo lijkt het dus wel alsof je jezelf veel eer probeert toe te eigenen. Je gaat er zo te zien van uit dat jij het belangrijkste bent, terwijl iemand net al zei dat Funcracker er al een tijdje mee bezig was.
Ok, tuurlijk heb je bepaalde dingen een impuls gegeven, maar zoals je het beschrijft in bovenstaande post, dat dingen er heel anders zouden heben uitgezien, ben je misschien iets te optimistisch.
Of course helemaal no flame intended!
ik denk dat ik dat toch al wel duidelijk gemaakt had in een van me eerdere posts ... tis denk niet nodig om alles 2x te posten ... ik denk dat ie het ondertussen wel begrepen heeft ... ps zijn caps lock en de rest van zijn TB moet nog langer mee ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Eijkb schreef op 09 August 2003 @ 20:53:
[...]

Daar is niemand ;(

kom maar naar iuturna.sorcery.net #dpc daar zitten 64 gezellige mensen :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

Eijkb schreef op 09 augustus 2003 @ 20:53:
[...]

Daar is niemand ;(

Ik heb geen irc sorry ... msn wel .. na het eten ( ja nu nog ) ben ik online te vinden op msn x__x@wanadoo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

maku, je hebt de kracht om een stier in een koe te veranderen... (kwa woede)

Idd, maar toetsenbord is eigenlijk toch aan vervanging toe, beetje veel koffievlekkies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Thanatos schreef op 09 August 2003 @ 20:03:
Ok, ik heb niet de hele thread doorgelezen, maar X-G heeft met mij contact gehad op MSN, over of ik SRA wou joinen. Ik ben daar mee akkoord gegaan, ik heb alleen zelf geen tijd gehad om dat te melden, bij deze dus.
[19:36:18] rustig blijven KoW, en tot 10... nja, X-G.... 8.000.000 tellen voor je iets zegt :+

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 20:24

Marcelloz

IT dude with a beard

X-G schreef op 09 August 2003 @ 20:47:

1 opmerking:

Respect moet je verdienen, en schreeuwen en tieren helpt niet.
Op een normale wijze met elkaar omgaan, begin daar eerst eens mee. Soms kom je over alsof je 'de big man' bent, terwijl dat wel meevalt volgens mij. Denk daar eens over na. Je wordt heus wel gehoord, aandacht krijgt iedereen hier. Zoals gezegd, respect moet je verdienen en daarvoor is meer nodig dan posten.

wat jij eigenlijk wil is gewoon dat iemand een keer iets normaals terug zegt en naar jou luistert. Alleen zeg je soms (en doe je soms) dingen op een te enthousiaste manier waardoor mensen jouw kop willen afmaaien omdat die boven het grasveld uitsteekt. In plaats van je kop terug te trekken of respect te tonen, steek je je tong uit. Mijn advies: kop even niet boven het maaiveld uitsteken.

[ Voor 18% gewijzigd door Marcelloz op 09-08-2003 21:04 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Maku schreef op 09 August 2003 @ 20:58:
[...]

Ik heb geen irc sorry ... msn wel .. na het eten ( ja nu nog ) ben ik online te vinden op msn x__x@wanadoo.nl
Zal je toevoegen. * Eijkb @ kaboutersupplies@hotmail.com. Voor irc kun je mIrc downloaden...erg handig en gezellig...

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

X-G schreef op 09 August 2003 @ 20:59:
maku, je hebt de kracht om een stier in een koe te veranderen... (kwa woede)

Idd, maar toetsenbord is eigenlijk toch aan vervanging toe, beetje veel koffievlekkies
Logitech TB kopen ... meer red bull .. minder koffie :Y) enne marcellos heeft gelijk ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Marcelloz schreef op 09 augustus 2003 @ 21:01:
[...]

1 opmerking:

Respect moet je verdienen, en schreeuwen en tieren helpt niet.
Op een normale wijze met elkaar omgaan, begin daar eerst eens mee. Soms kom je over alsof je 'de big man' bent, terwijl dat wel meevalt volgens mij. Denk daar eens over na. Je wordt heus wel gehoord, aandacht krijgt iedereen hier. Zoals gezegd, respect moet je verdienen en daarvoor is meer nodig dan posten.

wat jij eigenlijk wil is gewoon dat iemand een keer iets normaals terug zegt en naar jou luistert. Alleen zeg je soms (en doe je soms) dingen op een te enthousiaste manier waardoor mensen jouw kop willen afmaaien omdat die boven het grasveld uitsteekt. In plaats van je kop terug te trekken of respect te tonen, steek je je tong uit. Mijn advies: kop even niet boven het maaiveld uitsteken.
Mijn probleem is gewoon dat ik IRL veel problemen heb kwa het sociaal zijn, en dat ik dat via i-net probeer te verbeteren... hierdoor wordt ik zo hard op mijn nummer gezet dat ik het ff niet trek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
Kom op allemaal, wat er nu gebeurt is echt onzin, zoals ik het lees probeert X-G z'n fout te verdedigen door te zeggen dat zijn ideeen soms ook zomaar heel positief uitpakken (is waar denk ik), alleen geeft hij niet toe dat hij het binnen insidegamer beter had kunnen regelen. Dat had hij dus wel moeten doen. En als daarna iedereen het gaat opblazen en X-G weer een stapje verder gaat houdt het nooit op..

x-g, geef dus je fout toe, en de rest van DPC, zit het niet op te blazen en laat het voor wat het is, en redfox, kies een team :p :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:30
Ik zal wel ff mijn mening geven op het onderwerp aangezien het me wel wat aangaat omdat mijn naam diverse keren wordt genoemd en omdat het ook draait om InsideGamer.nl

Ten eerste wil ik ff wat zeggen over het team verband van InsideGamer.nl (IG afgekort vanaf nu). Het doel was eerst om zoveel mogelijk mensen van InsideGamer.nl forum in 1 team te verenigen. Je kunt er dus nix vinden over in de staff pagina aangezien het team los staat van de site zelf. BTW klopt die staff pagina voor geen meter aangezien ik er bv ook niet in tussen sta terwijl ik wel voor de site werk. Aan het begin waren er nog diverse members maar nu bestaat het team uit slechts 3 active InsideGamer.nl flushers (RedFox, alleen is hij nu een stuk minder actief op IG, ikzelf en Fuzzy3366). De rest zijn of van X-G's oude teams oid.

Ten tweede vind ik dat er nu toch echt opgehouden moet worden. X-G zit fout en had niet zomaar de namen moeten opgeven van active flushers van IG zonder toesteming. Het HEEFT IDD OP HET FORUM GESTAAN, maar aangezien er maar weinig users nog maar op het forum kijken heeft dit dus niet veel zin. Echter zijn er wel wat mensen akkoord gegaan met de toetreding van de stampede. IK HEB REDFOX ECHTER NOOIT WAT VERTELD OVER DE STAMPEDE wat WEL beweerd wordt in deze topic. Het is dus niet zo vreemd dat RedFox nu niet weet waar hij aan toe is en dat hij opeens in SRA zit zonder zijn eigen toestemming.

Ook wil ik zeggen dat X-G wel de oprichter is geweest van het ECC2 team. Eerst was het The Th1ng die met RC5 kwam (we waren subteam van NoizyCows) maar hier zijn we mee gestopt vanwege een lamer die zat te cheaten (dupes te versturen, *kuch SJKV kuch*). Toen kwam X-G met ECC2 en hier doen we het aardig goed mee. We hebben zelfs in de Top 10 gestaan en dat vind ik een aardige prestatie. Daarna wilde X-G OGR24 gaan doen en nu zitten we weer met ECC2.

In mijn ogen vind ik dat er teveel geswitcht wordt van project waardoor er erg veel mensen de hele tijd afhaken en we zitten nu dus op een wonderbaarlijke getal van 3 members en een stel outsiders. Ook vind ik dat er niet echt gesproken mag worden over X-G is de baas en ik het vice presidentje. Er wordt vaak een idee besproken (ideeen komen altijd vreemdgenoeg van X-G) en mensen bespreken dat en men geeft zijn mening zodat er een standpunt wordt ingenomen. Er is dus nix een baas die zegt van jij doet dit of dat.

Ik wil dat er nu eigenlijk mee gestopt wordt met deze discussie. Er worden zo meteen teveel namen aan de schandpaal genageld en das natuurlijk niet zo fijn.

Ikzelf zit nu eigenlijk mee veel tegenzin bij deze stampede aangezien ik nu een ander doel voor ogen heb. Ook heb ik nog weinig vertrouwen in een overwinning voor DPC in de ECC2 competitie. De stampede was de bedoeling om ECC2 naar de overwinning te leiden of iig de voorsprong van ARS te verkleinen. Ik had er zo mijn twijfels over maar de output is flink gestegen dat moet ik wel zeggen. Dat is iig wel een applaus waard. Nadeel alleen is dat er per dag slechts 5K van de voorsprong van ARS wordt afgesnoept en als er ruim 1 miljoen DP's weggewerkt moeten worden is dat natuurlijk veel en veel te weinig. Jullie zullen me nu wel een persimist vinden of een negatieveling maar tot nu toe is er weinig veranderd in de strijd om de NO1 @ Ecc2.

Persoonlijk vind ik dat X-G misschien wel teveel verwacht van Team IG. Persoonlijk denk ik dat er genoeg potentiele kansen liggen om het team te laten groeien en een serieus team van te maken (en ook een groot/belangrijk team in 1 project). Helaas wil X-G in mijn ogen teveel. Voorbeeld is dat het forum zo'n 10.000 leden heeft (genoeg potentie of niet?) en slecths 3 actieve flushers. Wat doet X-G, hij maakt een topic van: we hebben users nodig: komt join team IG. Iedereen op het forum is hem nou wel zo'n btje beu en hebben genoeg van die "zinloze projecten" zoals ze het zelf willen noemen.

Daarom denk ik ook over een doorstart/herstart van Team InsideGamer.nl. Ze vinden de rekenprojecten van RC5 en ECC2 maar zinloos. Persoonlijk denk ik dat er meer intresse ligt in D2OL/Think-UDGrid dan in ECC2 en als er bv een goede teamstats/proxy is voor deze teams dan moet het volgens mij wel mogelijk zijn om een goed team op te richten dat ook mee kan spelen aan de top. Maar das in de toekomst slecht en ik hoop dat mijn plan lukt. Voorlopig zit ik dus nu met de stampede opgeschept en is het de tijd die mij gaat vertellen hoe de toekomst er uit zal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

X-G schreef op 09 August 2003 @ 21:16:
[...]
Mijn probleem is gewoon dat ik IRL veel problemen heb kwa het sociaal zijn, en dat ik dat via i-net probeer te verbeteren... hierdoor wordt ik zo hard op mijn nummer gezet dat ik het ff niet trek...
Internet is ook anoniem; wij kunnen jou niet zien, horen en ruiken :+ en jij ons niet. Da's een voordeel, en een nadeel.
Sociaal zijn leer je niet op het internet, maar IRL. Respect krijg je door een deur open te houden voor iemand, niet door te zeggen 'wie ben jij dat ik de deur voor jou ga openhouden'. Doe je het eerste, dan komt er een moment dat iemand voor jou een deur openhoud. En meer moet je ook niet verwachten.
Ken jezelf, X-G, en zo niet, leer jezelf kennen. Leer van je 'fouten' (let op de ''). Je maakt steeds dezelfde fout (kop boven maaiveld).
Suc6 en always DPC! :)

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Robkazoe schreef op 09 August 2003 @ 21:50:
Persoonlijk vind ik dat X-G misschien wel teveel verwacht van Team IG. Persoonlijk denk ik dat er genoeg potentiele kansen liggen om het team te laten groeien en een serieus team van te maken (en ook een groot/belangrijk team in 1 project). Helaas wil X-G in mijn ogen teveel. Voorbeeld is dat het forum zo'n 10.000 leden heeft (genoeg potentie of niet?) en slecths 3 actieve flushers. Wat doet X-G, hij maakt een topic van: we hebben users nodig: komt join team IG. Iedereen op het forum is hem nou wel zo'n btje beu en hebben genoeg van die "zinloze projecten" zoals ze het zelf willen noemen.
Dat is ook het probleem.
Hij heeft leuke ideeen, maar doet er niets mee. Je bent er niet met zo'n topic, dat heeft erg veel opvolging en actieve sturing nodig om dat de goede kant op te laten gaan. Dat vergeet hij, en als anderen hem daar op wijzen dan snapt hij dat niet of gaat ie roepen.

Hoewel ik hem al een paar keer gewezen heb op bepaalde zaken en hij nog steeds op zijn eigen eigenwijze manier blijft doorgaan heb ik nog steeds mijn best voor hem gedaan. Dat, terwijl ik eigenlijk maar de sukkel ben die er volgens hem een zootje van heeft gemaakt.

..., 12.391, 12.392, 12.393, 12.394, 12.395, 12.396, ...

[ Voor 3% gewijzigd door KoW op 09-08-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Robkazoe schreef op 09 August 2003 @ 21:50:
Voorlopig zit ik dus nu met de stampede opgeschept en is het de tijd die mij gaat vertellen hoe de toekomst er uit zal zien.
Wat vind je zelf? Wil je doorgaan of stoppen? Als je ermee zit opgescheept, stop er dan mee. Niemand zal je iets verwijten. Uiteindelijk is het 'maar' ECC2 en was het vanaf het begin al duidelijk dat we ARS niet zouden inhalen. Als we dat hadden gewild, hadden we Yomanda nodig gehad ;)

@KOW: Jij hebt mijn respect en krijgt mijn _/-\o_ Je hebt je best gedaan, maar hij is erg hardleers. Wellicht dat hij na vanavond iets heeft geleerd ( hoe zou zijn conversatie met Maku en Eijkb zijn ??? ) En wat is een sukkel? Ik hoop dat je het de volgende keer weer doet! Anders doe ik het! ;)

7.999.9999 ... 8.000.000!
biertje?

[ Voor 11% gewijzigd door Marcelloz op 09-08-2003 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Conversatie prima verlopen hoor. Aardige jongeman. Niets mis mee. Verder niet te veel over GoT gehad, gezien je dan weer standpunten in moet nemen en dat komt een conversatie niet ten goede :)

#slaplullen is wel erg slap :p. Zit nu op iuturna.sorcery.net / #DPC :+ Voor alle fans die mij IRL...ehh.. IRC willen ontmoeten B)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

[22:29:39] <A> how is life?
[22:29:50] * Eijkb has joined #dpc
[22:30:13] <B> twas goed
[22:30:24] <B> tot Eijkb binnenviel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

Marcelloz schreef op 09 augustus 2003 @ 22:09:
[...]

Wat vind je zelf? Wil je doorgaan of stoppen? Als je ermee zit opgescheept, stop er dan mee. Niemand zal je iets verwijten. Uiteindelijk is het 'maar' ECC2 en was het vanaf het begin al duidelijk dat we ARS niet zouden inhalen. Als we dat hadden gewild, hadden we Yomanda nodig gehad ;)

@KOW: Jij hebt mijn respect en krijgt mijn _/-\o_ Je hebt je best gedaan, maar hij is erg hardleers. Wellicht dat hij na vanavond iets heeft geleerd 1( hoe zou zijn conversatie met Maku en Eijkb zijn ??? ) En wat is een sukkel? Ik hoop dat je het de volgende keer weer doet! Anders doe ik het! ;)

7.999.9999 ... 8.000.000!
2biertje?
1 EUhm ... complex gesprek .. hardleers is ie zeker maar ik ga geen dingen zeggen die helemaal niet boeiend zijn en hier niet passen ...
gesprek met Eijkb was echter zeer verfrissend ... Prima kerel die Eijk :Y)

2 Lekker !

[ Voor 5% gewijzigd door Maku op 09-08-2003 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht ff kijken op forum ,zie ik me een rij staan hierin.
Denk he er is brand hier,kan met die hitte toch en laat het nou ook zo zijn .
Zie dat iedereen weer geblust is met een biertje.
En zo erg is het ook allemaal niet.Hiitegolven doen gemoederen bewegen in mysterious ways.

Eén dingetje nog respect krijg je , daar vraag je a b s o l u u t niet om!
Respect aan iedereen die toch maar weer mee doet en er de lol van inziet.
Daarbij komt ook nog dat in veel huishoudens flinke porsches staan niks te doen.
EEn amd2000+ om alleen te surfen is een gruwel in mijn ogen .
Tom poes verzin een goede list om die krengetjes te strikken :+ _/-\o_ })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Thanatos schreef op 09 August 2003 @ 20:03:
Vanaf morgen doe je mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 22:56:
Eén dingetje nog respect krijg je , daar vraag je a b s o l u u t niet om!
dit is helemaal waar, er zijn een hoop mensen binnen DPC die mijn respect verdienen (KoW, Funcracker (die allebei een biertje krijgen bij de volgende bbq ;) , de statsposters, de crew, mijn NC maatjes en een hele hoop andere users, zelf jij X-G hoort daar deels bij.) klinkt misschien raar uit mijn mond, maar ideeën heb je wel af en toe, soms komen ze iets te vroeg (stampede) soms zijn ze niet van jou (T-Shirt) en soms zijn ze goed (keykord (alleen duurt wat lang :+ )

er zijn ook een aantal mensen die geen respect verdienen van mij, dat zijn er maar een handje vol die dat niet krijgen (nee geen namen) maar X-G daar hoor jij ook deels bij. en dat alleen om het feit dat je altijd een pluim in je kont gestoken wil hebben (lees de ogr-24 berichten : 'we doen echt mee', de stampede berichten : 'kijk eens wat een post van mij allemaal doet', of berichten in de hitparades: 'kijk eens hoe fijn mijn assilimaties het doen, dat heb ik goed gedaan'). dit gevoel zullen veel dpc'ers hebben volgens mij en plus het feit dat als je op een 'fout' gewezen wordt dat je de schuld geeft aan het geval dat je maar eens per week achter het internet mag. dat geeft geen excuus om alles maar te doen zoals jij denkt dat het goed is.

conclusie: neem AJB de volgende keer de tijd om te lezen (ALLES!!) als je niet genoeg op het internet mag, pak het dan anders aan, en assilimeer alleen maar mensen (op de juiste manier offcourse).

m.a.w.: pak het niet groter aan dan dat je het aankan.

ik hoop dat je zo misschien iets minder vervelend uit de hoek gaat komen, wil je hier verder over praten, dan staan mijn mail/msn in mijn profiel. Ga hier AJB ook niet meer verder.

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Laatst online: 20:38

scorpionv

This space for rent

Ik kan ook geen dagje weg hee :P ;)

Iedereen ff kalmeren, en even nuchter naar de situatie kijken. Wie een gezond verstand heeft, snapt vervolgens ook wel ongeveer hoe de vork in de steel zit.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock
  • Laatst online: 13-07 16:44

Adm.Spock

Duik-Aap

Ik hou mezelf aan twee hele simpele regels:

1) Als ik boos be dan post ik niks, totdat ik weer afgekoeld ben.

2) Als ik afgekoeld ben en het zaakje nog eens doorlees en ik wordt weer boos dan ga ik terug naar stap 1.

Dit werkt altijd. (iig voor mij ;) )

En dan is er nog een klein dingetje. Als je een fout maakt is dat vaak niet leuk voor anderen of zelfs jezelf. Nou is fouten maken menselijk, maar wees wel man of vrouw genoeg om je fout toe te geven. En als je iets in je schoenen geschoven krijgt..... Zie regel 1 & 2 ! :)

Daarna kun je op een rustige toon uitleggen wat er volgens jou precies aan de hand is.

Ik hoop dat ik een zinvolle bijdrage heb kunnen leveren aan de discussie.

/me En let wel, ik noem geen namen, want daar komt pas echt ellende van. Bovendien weten diegenen die het echt aangaat best dat dit ze aangaat! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Jongens, X-G is weer genoeg tegengewerkt, tijd voor nieuwe stats, afsluiten van dit hoofdstuk, iedereen denkt maar wat ie wil denken, X-G zal er niet om veranderen en hopelijk DPC en onze output ook niet... Een wijze raad (wat altijd komt na een biertje of 6) denk eens na voor je wat neerplant... Vrijheid van meningsuiting alla, maar lees je replies voor je ze eens echt post... het knopje 'bekijk bericht' staat er niet voor niets ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom van mijn werk en krijg direct 4 extra pagina's "leesplezier".
Mag ik dit topic dan ook afsluiten voor vandaag met een biertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Laatst online: 15-09 08:39

mcB

* mcB drinkt gezellig mee,.. buiten de deur, want die is al gesloten

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmm lekker doe mij er ook eentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

zeg staan we met zn allen te bieren en dan wordt ik niet uitgenodigd !! mooie boel ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geen stampeder, en heb alleen p 5 & 6 gelezen, maar:
Internet is ook anoniem; wij kunnen jou niet zien, horen en ruiken en jij ons niet. Da's een voordeel, en een nadeel.
Sociaal zijn leer je niet op het internet, maar IRL. Respect krijg je door een deur open te houden voor iemand, niet door te zeggen 'wie ben jij dat ik de deur voor jou ga openhouden'. Doe je het eerste, dan komt er een moment dat iemand voor jou een deur openhoud. En meer moet je ook niet verwachten.
_/-\o_

"Wij" zijn een one-project team, en zullen dat altijd blijven. Wij zijn dat in een "gevestigd" project wat er al jaren is. ECC2 loopt nog niet zo lang, en dit soort die-hard teams zullen daar nog wat minder voorkomen. Máár, komen zullen ze er!

En net zoals RC5-64 nu RC5-72 is, zullen vaste aanhangers van ECCx overstappen op de volgende uitdaging; DPC is wat dat betreft méér dan krachtig genoeg, alleen duurt het soms even om de mankracht op te bouwen voor een bepaald project.

Ik ben onlangs begonnen met het motto binnen ons team: "Iedereen weet zeker wel één PC waar nog geen koe op draait, laat iedereen komende maand minimaal 1 koe installeren, en we zijn op de goede weg"

Een andere optie is natuurlijk: Wie kan er in een maand? de meeste users/output assimileren.

Kortom; mensen verzin wat, en houd het leuk met elkaar. Laat iedereen een beetje nadenken voordat er een DPC-uiteenval-topic ontstaat wat nergens voor nodig is.

[offtopic]
Na het lezen van de andere pagina's nomineer ik het volgende als contaminatie van het jaar: miscommunicatiestoornissen

miscommunicatiestoornissen = storingen in de miscommunicatie
storingen in de miscommunicatie = communicatie

iets wat her en der blijkt te ontbreken dus :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Nou jongens, heeerlijk geslapen, dusseh, goede morgen!
Wat Robkazoe zegt is waar, het liefst zou ik willen dat InsideGamer.nl groter was, maar jammer genoeg zal dit niet echt meer lukken, misschien nog een plaatsje winst ofzo, maar that's it. Hierna gaan we met zijn allen een nuttiger project doen, dat voor de menigte (lees de 10.000 flapdrollen op IG) aantrekkelijker is (D2OL, UD Grid, Folding?!). Ik denk inderdaad dat op deze manier een herstart zal moeten worden gemaakt, voorlopig zullen we IG.nl blijven heten, gewoon vanwege het feit dat we daar de meeste power vandaan (kunnen?!) halen en het gewoon een leuk forum is....

Ik wil ook iedereen bedanken voor het respect richting mij en dat wil ik graag ook terug doen. Ik heb het idd een beetje moeilijk kwa sociaal gedrag en misschien omdat ik IRL weinig respect krijg, dat op i-net wil compenseren, boeit ook niet, want het komt niet meer voor (beloofd, beloofd)

Enne, totdat er 3 OW zijn langsgekomen op mijn adres (tot nu toe 0 >:) ) zullen jullie nog last van me houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

X-G schreef op 10 August 2003 @ 08:26:
Ik wil ook iedereen bedanken voor het respect richting mij en dat wil ik graag ook terug doen.
:?
Respect = TurboTaal voor Aandacht ofzo :? 8)7

ik wordt denk ik te oud :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Nee Marcelloz, respect hebben voor je mede posters/ mensen ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

X-G
Je idee is goed.
Let echter wel op dat je het ook ten uitvoer brengt.
Als je een club mensen "de 10.000 flapdrollen op IG" noemt en vervolgens wil je met die club iets doen, dan vrees ik dat je weinig kans maakt.
Let er dus op dat je niet iemand kwetst in je posts.

Op internet proberen te compenseren wat je irl fout doet. OK, vooral bij internet fora kun je nog eens nalezen wat je zegt en bepaalde dingen anders zeggen. Denk altijd na, hoe komt dit over bij de andere partij.

Probeer ook te luisteren. Dat wil zeggen, lees ook wat er tegen je gezegd wordt. Neem dus de tijd voor je communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

KoW, het zal wel een heel domme vraag zijn, maar zijn de stats van gisteren er niet :? Of heb ik, behalve deze discussie, iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Ja, de stats

Ik weet niet of het nu hier ook nog gemeld is, maar de stats hebben een tijd niet gewerkt
Ik kijk nu of ik de stats van een update later te pakken kan krijgen.
Zoniet dan hebben we stats over 2 dagen

Edit:
Die statsrun is er en met correcte stats.
Die ga ik nu op mijn gemakkie overzetten en dan hebben we stats over 30 uur en 18 uur voor resp. zaterdag en zondag
(Thanks to Wessie voor backuprun 2)

Edit2:
ECC2 is gelukt en gepost.
Nu het iets gevaarlijker werk, de stampede stats herrekenen. Voor de zekerheid effe een backupje maken.

Edit3:
't Gaat goed.
Alle DPCH's staan er weer

[ Voor 54% gewijzigd door KoW op 11-08-2003 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Dan hebben we twee keer zoveel :) Keep up the good work! ;)

Pagina: 1 2 Laatste