De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Ik heb geen irc sorry ... msn wel .. na het eten ( ja nu nog ) ben ik online te vinden op msn x__x@wanadoo.nlEijkb schreef op 09 augustus 2003 @ 20:53:
[...]
Daar is niemand
Ik zal er blijven...als mensen zin hebben om...
Idd, maar toetsenbord is eigenlijk toch aan vervanging toe, beetje veel koffievlekkies
[19:36:18]Thanatos schreef op 09 August 2003 @ 20:03:
Ok, ik heb niet de hele thread doorgelezen, maar X-G heeft met mij contact gehad op MSN, over of ik SRA wou joinen. Ik ben daar mee akkoord gegaan, ik heb alleen zelf geen tijd gehad om dat te melden, bij deze dus.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ...
1 opmerking:X-G schreef op 09 August 2003 @ 20:47:
Dat FunCracker ermee bezig was wist ik niet tot de dag van nu... en ik ben niet tegen jouw bezig hoor![]()
Ik wil geen eer, alleen respect
Respect moet je verdienen, en schreeuwen en tieren helpt niet.
Op een normale wijze met elkaar omgaan, begin daar eerst eens mee. Soms kom je over alsof je 'de big man' bent, terwijl dat wel meevalt volgens mij. Denk daar eens over na. Je wordt heus wel gehoord, aandacht krijgt iedereen hier. Zoals gezegd, respect moet je verdienen en daarvoor is meer nodig dan posten.
wat jij eigenlijk wil is gewoon dat iemand een keer iets normaals terug zegt en naar jou luistert. Alleen zeg je soms (en doe je soms) dingen op een te enthousiaste manier waardoor mensen jouw kop willen afmaaien omdat die boven het grasveld uitsteekt. In plaats van je kop terug te trekken of respect te tonen, steek je je tong uit. Mijn advies: kop even niet boven het maaiveld uitsteken.
[ Voor 18% gewijzigd door Marcelloz op 09-08-2003 21:04 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Zal je toevoegen. * Eijkb @ kaboutersupplies@hotmail.com. Voor irc kun je mIrc downloaden...erg handig en gezellig...Maku schreef op 09 August 2003 @ 20:58:
[...]
Ik heb geen irc sorry ... msn wel .. na het eten ( ja nu nog ) ben ik online te vinden op msn x__x@wanadoo.nl
.
Logitech TB kopen ... meer red bull .. minder koffieX-G schreef op 09 August 2003 @ 20:59:
maku, je hebt de kracht om een stier in een koe te veranderen... (kwa woede)
Idd, maar toetsenbord is eigenlijk toch aan vervanging toe, beetje veel koffievlekkies
Mijn probleem is gewoon dat ik IRL veel problemen heb kwa het sociaal zijn, en dat ik dat via i-net probeer te verbeteren... hierdoor wordt ik zo hard op mijn nummer gezet dat ik het ff niet trek...Marcelloz schreef op 09 augustus 2003 @ 21:01:
[...]
1 opmerking:
Respect moet je verdienen, en schreeuwen en tieren helpt niet.
Op een normale wijze met elkaar omgaan, begin daar eerst eens mee. Soms kom je over alsof je 'de big man' bent, terwijl dat wel meevalt volgens mij. Denk daar eens over na. Je wordt heus wel gehoord, aandacht krijgt iedereen hier. Zoals gezegd, respect moet je verdienen en daarvoor is meer nodig dan posten.
wat jij eigenlijk wil is gewoon dat iemand een keer iets normaals terug zegt en naar jou luistert. Alleen zeg je soms (en doe je soms) dingen op een te enthousiaste manier waardoor mensen jouw kop willen afmaaien omdat die boven het grasveld uitsteekt. In plaats van je kop terug te trekken of respect te tonen, steek je je tong uit. Mijn advies: kop even niet boven het maaiveld uitsteken.
x-g, geef dus je fout toe, en de rest van DPC, zit het niet op te blazen en laat het voor wat het is, en redfox, kies een team
Ten eerste wil ik ff wat zeggen over het team verband van InsideGamer.nl (IG afgekort vanaf nu). Het doel was eerst om zoveel mogelijk mensen van InsideGamer.nl forum in 1 team te verenigen. Je kunt er dus nix vinden over in de staff pagina aangezien het team los staat van de site zelf. BTW klopt die staff pagina voor geen meter aangezien ik er bv ook niet in tussen sta terwijl ik wel voor de site werk. Aan het begin waren er nog diverse members maar nu bestaat het team uit slechts 3 active InsideGamer.nl flushers (RedFox, alleen is hij nu een stuk minder actief op IG, ikzelf en Fuzzy3366). De rest zijn of van X-G's oude teams oid.
Ten tweede vind ik dat er nu toch echt opgehouden moet worden. X-G zit fout en had niet zomaar de namen moeten opgeven van active flushers van IG zonder toesteming. Het HEEFT IDD OP HET FORUM GESTAAN, maar aangezien er maar weinig users nog maar op het forum kijken heeft dit dus niet veel zin. Echter zijn er wel wat mensen akkoord gegaan met de toetreding van de stampede. IK HEB REDFOX ECHTER NOOIT WAT VERTELD OVER DE STAMPEDE wat WEL beweerd wordt in deze topic. Het is dus niet zo vreemd dat RedFox nu niet weet waar hij aan toe is en dat hij opeens in SRA zit zonder zijn eigen toestemming.
Ook wil ik zeggen dat X-G wel de oprichter is geweest van het ECC2 team. Eerst was het The Th1ng die met RC5 kwam (we waren subteam van NoizyCows) maar hier zijn we mee gestopt vanwege een lamer die zat te cheaten (dupes te versturen, *kuch SJKV kuch*). Toen kwam X-G met ECC2 en hier doen we het aardig goed mee. We hebben zelfs in de Top 10 gestaan en dat vind ik een aardige prestatie. Daarna wilde X-G OGR24 gaan doen en nu zitten we weer met ECC2.
In mijn ogen vind ik dat er teveel geswitcht wordt van project waardoor er erg veel mensen de hele tijd afhaken en we zitten nu dus op een wonderbaarlijke getal van 3 members en een stel outsiders. Ook vind ik dat er niet echt gesproken mag worden over X-G is de baas en ik het vice presidentje. Er wordt vaak een idee besproken (ideeen komen altijd vreemdgenoeg van X-G) en mensen bespreken dat en men geeft zijn mening zodat er een standpunt wordt ingenomen. Er is dus nix een baas die zegt van jij doet dit of dat.
Ik wil dat er nu eigenlijk mee gestopt wordt met deze discussie. Er worden zo meteen teveel namen aan de schandpaal genageld en das natuurlijk niet zo fijn.
Ikzelf zit nu eigenlijk mee veel tegenzin bij deze stampede aangezien ik nu een ander doel voor ogen heb. Ook heb ik nog weinig vertrouwen in een overwinning voor DPC in de ECC2 competitie. De stampede was de bedoeling om ECC2 naar de overwinning te leiden of iig de voorsprong van ARS te verkleinen. Ik had er zo mijn twijfels over maar de output is flink gestegen dat moet ik wel zeggen. Dat is iig wel een applaus waard. Nadeel alleen is dat er per dag slechts 5K van de voorsprong van ARS wordt afgesnoept en als er ruim 1 miljoen DP's weggewerkt moeten worden is dat natuurlijk veel en veel te weinig. Jullie zullen me nu wel een persimist vinden of een negatieveling maar tot nu toe is er weinig veranderd in de strijd om de NO1 @ Ecc2.
Persoonlijk vind ik dat X-G misschien wel teveel verwacht van Team IG. Persoonlijk denk ik dat er genoeg potentiele kansen liggen om het team te laten groeien en een serieus team van te maken (en ook een groot/belangrijk team in 1 project). Helaas wil X-G in mijn ogen teveel. Voorbeeld is dat het forum zo'n 10.000 leden heeft (genoeg potentie of niet?) en slecths 3 actieve flushers. Wat doet X-G, hij maakt een topic van: we hebben users nodig: komt join team IG. Iedereen op het forum is hem nou wel zo'n btje beu en hebben genoeg van die "zinloze projecten" zoals ze het zelf willen noemen.
Daarom denk ik ook over een doorstart/herstart van Team InsideGamer.nl. Ze vinden de rekenprojecten van RC5 en ECC2 maar zinloos. Persoonlijk denk ik dat er meer intresse ligt in D2OL/Think-UDGrid dan in ECC2 en als er bv een goede teamstats/proxy is voor deze teams dan moet het volgens mij wel mogelijk zijn om een goed team op te richten dat ook mee kan spelen aan de top. Maar das in de toekomst slecht en ik hoop dat mijn plan lukt. Voorlopig zit ik dus nu met de stampede opgeschept en is het de tijd die mij gaat vertellen hoe de toekomst er uit zal zien.
Internet is ook anoniem; wij kunnen jou niet zien, horen en ruikenX-G schreef op 09 August 2003 @ 21:16:
[...]
Mijn probleem is gewoon dat ik IRL veel problemen heb kwa het sociaal zijn, en dat ik dat via i-net probeer te verbeteren... hierdoor wordt ik zo hard op mijn nummer gezet dat ik het ff niet trek...
Sociaal zijn leer je niet op het internet, maar IRL. Respect krijg je door een deur open te houden voor iemand, niet door te zeggen 'wie ben jij dat ik de deur voor jou ga openhouden'. Doe je het eerste, dan komt er een moment dat iemand voor jou een deur openhoud. En meer moet je ook niet verwachten.
Ken jezelf, X-G, en zo niet, leer jezelf kennen. Leer van je 'fouten' (let op de ''). Je maakt steeds dezelfde fout (kop boven maaiveld).
Suc6 en always DPC!
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Dat is ook het probleem.Robkazoe schreef op 09 August 2003 @ 21:50:
Persoonlijk vind ik dat X-G misschien wel teveel verwacht van Team IG. Persoonlijk denk ik dat er genoeg potentiele kansen liggen om het team te laten groeien en een serieus team van te maken (en ook een groot/belangrijk team in 1 project). Helaas wil X-G in mijn ogen teveel. Voorbeeld is dat het forum zo'n 10.000 leden heeft (genoeg potentie of niet?) en slecths 3 actieve flushers. Wat doet X-G, hij maakt een topic van: we hebben users nodig: komt join team IG. Iedereen op het forum is hem nou wel zo'n btje beu en hebben genoeg van die "zinloze projecten" zoals ze het zelf willen noemen.
Hij heeft leuke ideeen, maar doet er niets mee. Je bent er niet met zo'n topic, dat heeft erg veel opvolging en actieve sturing nodig om dat de goede kant op te laten gaan. Dat vergeet hij, en als anderen hem daar op wijzen dan snapt hij dat niet of gaat ie roepen.
Hoewel ik hem al een paar keer gewezen heb op bepaalde zaken en hij nog steeds op zijn eigen eigenwijze manier blijft doorgaan heb ik nog steeds mijn best voor hem gedaan. Dat, terwijl ik eigenlijk maar de sukkel ben die er volgens hem een zootje van heeft gemaakt.
..., 12.391, 12.392, 12.393, 12.394, 12.395, 12.396, ...
[ Voor 3% gewijzigd door KoW op 09-08-2003 22:09 ]
Wat vind je zelf? Wil je doorgaan of stoppen? Als je ermee zit opgescheept, stop er dan mee. Niemand zal je iets verwijten. Uiteindelijk is het 'maar' ECC2 en was het vanaf het begin al duidelijk dat we ARS niet zouden inhalen. Als we dat hadden gewild, hadden we Yomanda nodig gehadRobkazoe schreef op 09 August 2003 @ 21:50:
Voorlopig zit ik dus nu met de stampede opgeschept en is het de tijd die mij gaat vertellen hoe de toekomst er uit zal zien.
@KOW: Jij hebt mijn respect en krijgt mijn
7.999.9999 ... 8.000.000!
biertje?
[ Voor 11% gewijzigd door Marcelloz op 09-08-2003 22:14 ]
#slaplullen is wel erg slap
.
[22:29:39] <A> how is life?
[22:29:50] * Eijkb has joined #dpc
[22:30:13] <B> twas goed
[22:30:24] <B> tot Eijkb binnenviel
1 EUhm ... complex gesprek .. hardleers is ie zeker maar ik ga geen dingen zeggen die helemaal niet boeiend zijn en hier niet passen ...Marcelloz schreef op 09 augustus 2003 @ 22:09:
[...]
Wat vind je zelf? Wil je doorgaan of stoppen? Als je ermee zit opgescheept, stop er dan mee. Niemand zal je iets verwijten. Uiteindelijk is het 'maar' ECC2 en was het vanaf het begin al duidelijk dat we ARS niet zouden inhalen. Als we dat hadden gewild, hadden we Yomanda nodig gehad
@KOW: Jij hebt mijn respect en krijgt mijnJe hebt je best gedaan, maar hij is erg hardleers. Wellicht dat hij na vanavond iets heeft geleerd 1( hoe zou zijn conversatie met Maku en Eijkb zijn ??? ) En wat is een sukkel? Ik hoop dat je het de volgende keer weer doet! Anders doe ik het!
7.999.9999 ... 8.000.000!
2biertje?
gesprek met Eijkb was echter zeer verfrissend ... Prima kerel die Eijk
2 Lekker !
[ Voor 5% gewijzigd door Maku op 09-08-2003 22:40 ]
Verwijderd
Denk he er is brand hier,kan met die hitte toch en laat het nou ook zo zijn .
Zie dat iedereen weer geblust is met een biertje.
En zo erg is het ook allemaal niet.Hiitegolven doen gemoederen bewegen in mysterious ways.
Eén dingetje nog respect krijg je , daar vraag je a b s o l u u t niet om!
Respect aan iedereen die toch maar weer mee doet en er de lol van inziet.
Daarbij komt ook nog dat in veel huishoudens flinke porsches staan niks te doen.
EEn amd2000+ om alleen te surfen is een gruwel in mijn ogen .
Tom poes verzin een goede list om die krengetjes te strikken
Vanaf morgen doe je meeThanatos schreef op 09 August 2003 @ 20:03:
Ok, ik heb niet de hele thread doorgelezen, maar X-G heeft met mij contact gehad op MSN, over of ik SRA wou joinen. Ik ben daar mee akkoord gegaan, ik heb alleen zelf geen tijd gehad om dat te melden, bij deze dus.
dit is helemaal waar, er zijn een hoop mensen binnen DPC die mijn respect verdienen (KoW, Funcracker (die allebei een biertje krijgen bij de volgende bbqVerwijderd schreef op 09 August 2003 @ 22:56:
Eén dingetje nog respect krijg je , daar vraag je a b s o l u u t niet om!
er zijn ook een aantal mensen die geen respect verdienen van mij, dat zijn er maar een handje vol die dat niet krijgen (nee geen namen) maar X-G daar hoor jij ook deels bij. en dat alleen om het feit dat je altijd een pluim in je kont gestoken wil hebben (lees de ogr-24 berichten : 'we doen echt mee', de stampede berichten : 'kijk eens wat een post van mij allemaal doet', of berichten in de hitparades: 'kijk eens hoe fijn mijn assilimaties het doen, dat heb ik goed gedaan'). dit gevoel zullen veel dpc'ers hebben volgens mij en plus het feit dat als je op een 'fout' gewezen wordt dat je de schuld geeft aan het geval dat je maar eens per week achter het internet mag. dat geeft geen excuus om alles maar te doen zoals jij denkt dat het goed is.
conclusie: neem AJB de volgende keer de tijd om te lezen (ALLES!!) als je niet genoeg op het internet mag, pak het dan anders aan, en assilimeer alleen maar mensen (op de juiste manier offcourse).
m.a.w.: pak het niet groter aan dan dat je het aankan.
ik hoop dat je zo misschien iets minder vervelend uit de hoek gaat komen, wil je hier verder over praten, dan staan mijn mail/msn in mijn profiel. Ga hier AJB ook niet meer verder.
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Iedereen ff kalmeren, en even nuchter naar de situatie kijken. Wie een gezond verstand heeft, snapt vervolgens ook wel ongeveer hoe de vork in de steel zit.
Fun while it lasted: World Community Grid!
1) Als ik boos be dan post ik niks, totdat ik weer afgekoeld ben.
2) Als ik afgekoeld ben en het zaakje nog eens doorlees en ik wordt weer boos dan ga ik terug naar stap 1.
Dit werkt altijd. (iig voor mij
En dan is er nog een klein dingetje. Als je een fout maakt is dat vaak niet leuk voor anderen of zelfs jezelf. Nou is fouten maken menselijk, maar wees wel man of vrouw genoeg om je fout toe te geven. En als je iets in je schoenen geschoven krijgt..... Zie regel 1 & 2 !
Daarna kun je op een rustige toon uitleggen wat er volgens jou precies aan de hand is.
Ik hoop dat ik een zinvolle bijdrage heb kunnen leveren aan de discussie.
/me En let wel, ik noem geen namen, want daar komt pas echt ellende van. Bovendien weten diegenen die het echt aangaat best dat dit ze aangaat!

Deze plek is te koop.
Verwijderd
Mag ik dit topic dan ook afsluiten voor vandaag met een biertje
Verwijderd
Internet is ook anoniem; wij kunnen jou niet zien, horen en ruiken en jij ons niet. Da's een voordeel, en een nadeel.
Sociaal zijn leer je niet op het internet, maar IRL. Respect krijg je door een deur open te houden voor iemand, niet door te zeggen 'wie ben jij dat ik de deur voor jou ga openhouden'. Doe je het eerste, dan komt er een moment dat iemand voor jou een deur openhoud. En meer moet je ook niet verwachten.
"Wij" zijn een one-project team, en zullen dat altijd blijven. Wij zijn dat in een "gevestigd" project wat er al jaren is. ECC2 loopt nog niet zo lang, en dit soort die-hard teams zullen daar nog wat minder voorkomen. Máár, komen zullen ze er!
En net zoals RC5-64 nu RC5-72 is, zullen vaste aanhangers van ECCx overstappen op de volgende uitdaging; DPC is wat dat betreft méér dan krachtig genoeg, alleen duurt het soms even om de mankracht op te bouwen voor een bepaald project.
Ik ben onlangs begonnen met het motto binnen ons team: "Iedereen weet zeker wel één PC waar nog geen koe op draait, laat iedereen komende maand minimaal 1 koe installeren, en we zijn op de goede weg"
Een andere optie is natuurlijk: Wie kan er in een maand? de meeste users/output assimileren.
Kortom; mensen verzin wat, en houd het leuk met elkaar. Laat iedereen een beetje nadenken voordat er een DPC-uiteenval-topic ontstaat wat nergens voor nodig is.
[offtopic]
Na het lezen van de andere pagina's nomineer ik het volgende als contaminatie van het jaar: miscommunicatiestoornissen
miscommunicatiestoornissen = storingen in de miscommunicatie
storingen in de miscommunicatie = communicatie
iets wat her en der blijkt te ontbreken dus
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 03:03 ]
Wat Robkazoe zegt is waar, het liefst zou ik willen dat InsideGamer.nl groter was, maar jammer genoeg zal dit niet echt meer lukken, misschien nog een plaatsje winst ofzo, maar that's it. Hierna gaan we met zijn allen een nuttiger project doen, dat voor de menigte (lees de 10.000 flapdrollen op IG) aantrekkelijker is (D2OL, UD Grid, Folding?!). Ik denk inderdaad dat op deze manier een herstart zal moeten worden gemaakt, voorlopig zullen we IG.nl blijven heten, gewoon vanwege het feit dat we daar de meeste power vandaan (kunnen?!) halen en het gewoon een leuk forum is....
Ik wil ook iedereen bedanken voor het respect richting mij en dat wil ik graag ook terug doen. Ik heb het idd een beetje moeilijk kwa sociaal gedrag en misschien omdat ik IRL weinig respect krijg, dat op i-net wil compenseren, boeit ook niet, want het komt niet meer voor (beloofd, beloofd)
Enne, totdat er 3 OW zijn langsgekomen op mijn adres (tot nu toe 0
X-G schreef op 10 August 2003 @ 08:26:
Ik wil ook iedereen bedanken voor het respect richting mij en dat wil ik graag ook terug doen.
Respect = TurboTaal voor Aandacht ofzo

ik wordt denk ik te oud

Je idee is goed.
Let echter wel op dat je het ook ten uitvoer brengt.
Als je een club mensen "de 10.000 flapdrollen op IG" noemt en vervolgens wil je met die club iets doen, dan vrees ik dat je weinig kans maakt.
Let er dus op dat je niet iemand kwetst in je posts.
Op internet proberen te compenseren wat je irl fout doet. OK, vooral bij internet fora kun je nog eens nalezen wat je zegt en bepaalde dingen anders zeggen. Denk altijd na, hoe komt dit over bij de andere partij.
Probeer ook te luisteren. Dat wil zeggen, lees ook wat er tegen je gezegd wordt. Neem dus de tijd voor je communicatie.
Ik weet niet of het nu hier ook nog gemeld is, maar de stats hebben een tijd niet gewerkt
Ik kijk nu of ik de stats van een update later te pakken kan krijgen.
Zoniet dan hebben we stats over 2 dagen
Edit:
Die statsrun is er en met correcte stats.
Die ga ik nu op mijn gemakkie overzetten en dan hebben we stats over 30 uur en 18 uur voor resp. zaterdag en zondag
(Thanks to Wessie voor backuprun 2)
Edit2:
ECC2 is gelukt en gepost.
Nu het iets gevaarlijker werk, de stampede stats herrekenen. Voor de zekerheid effe een backupje maken.
Edit3:
't Gaat goed.
Alle DPCH's staan er weer
[ Voor 54% gewijzigd door KoW op 11-08-2003 07:02 ]