[iPod] Overleden ;(

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Topicstarter
Beste tweakers,

Vandaag kwam ik tot een verschrikkelijke ontdekking. Hetgeen speelde zich af in een restaurant hier vlakbij mijn nederige stulpje. Het ging ongeveer als volgt:

- GsJosh gaat uit eten met zijn ouders en een paar kenissen (had ik niet moeten doen |:().
- Of course, na een uurtje, GsJosh is bored :O.
- Wat doet GsJosh -> pakt zijn iPod om ff wat muziek te gaan luisteren.
- In alle kalmte pak ik het engeltje uit mijn broekzak en druk op een willekeurige knop. Niets. Oops, hold-knop :z.
- Maar er is wel degelijk iets mis met me Pod. Zodra ik de hold-knop verschuif en de play knop druk schrikt iedereen zich dood. Verscheidene mensen springen onder de tafel en schreeuwen (neeh, jokie :P).
- Wat er was? Me iPod maakte een onverdragelijk geluid. Juist ja, de harde schijf liep aan. En niet zo'n klein beetje, ik schat ongeveer een geluidje of 50/60 decibel!
- Jullie begrijpen vast dat ik zowat een hartaanval kreeg. Mijn liefje van 400 euro (actie bij de V&D toen) dood ging.

Ik krijg bij het opstarten en dat geluid een scherm met een envelop en een uitroepteken in beeld. Hij stopt er daarna vanzelf mee.

Ik ga bekijken of ik hem nog nieuw kan krijgen via me garantie. Maar wat is jullie tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik heb er ervaring mee :)

mijn iPod was een DOA :{

wat moet je doen:
bel de helpdesk (daar zullen ze je direct een klantnummer vragen, dus je moet eerst lid worden...)
leg uit wat er was, ze zullen je dan naar de apple site sturen, welke (de site dus) vervolgens doodleuk zal vertellen dat je geen garantie meer had (ik had em 4 dagen toen zegt ie dat al :X )
dan bel je nogmaals en vertel je dat de site geen gelijk heeft,
vervolgens wordt er een ticket gemaakt :), je belt DHL en dat ding wordt opgehaald (in een door apple gestuurd doosje (toppie :D )

vervolgens komt ie 10 dagen (of eerder) weer terug :)

suc6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-10 21:16
Mijn tip. Niks mee doen. Terug mee naar de winkel.
Heb je geen gerantie zou ik proberen de hd te vervangen.

offtopic:
ze dachten vast aan terroristische aanslag...
ieeeewww... BOEM!

[ Voor 2% gewijzigd door The_Greater op 08-08-2003 21:19 . Reden: typo ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Het klinkt raar, maar ik koop ook een Ipod, niet omdat ik zat te twijfelen wat betreft de kwaliteiten van het apparaatje, maar omdat ik me afvroeg of 'ie het geld wel waard was', maar na het lezen van deze reply ben ik overtuigd! Apple rulez!! wat een service!!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:25
Ik heb een deuk in de spiegel metalen achterskant. Ben er boven op gevallen toen ik van m'n fiets viel (don't ask). Dat heeft ie gelukkig overleeft.
Wel is m'n hold-schijfje beetje brak geworden. Moet 'm keihard van hold afdrukken, anders blijft gewoon op hold staan. Denk dat ik daarvoor m'n garantie maar 's ga gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door Drogo op 08-08-2003 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:09
Cochrane schreef op 08 August 2003 @ 21:53:
Ik heb een deuk in de spiegel metalen achterskant. Ben er boven op gevallen toen ik van m'n fiets viel (don't ask). Dat heeft ie gelukkig overleeft.
Wel is m'n hold-schijfje beetje brak geworden. Moet 'm keihard van hold afdrukken, anders blijft gewoon op hold staan. Denk dat ik daarvoor m'n garantie maar 's ga gebruiken.
grapjas... volgens mij valt het vallen vanaf een fiets of ander twee- of meerwielig voertuig op de ipod niet onder de garantie...

gokje

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

wat voor Ipod heb je de 1e 2e of 3e generatie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Oej das ff schrikken kan ik me voorstellen...

Laat ff weten hoe je wordt behandeld door de Apple customerservice dan weten andere gebruikers ook metteen wat ze te wachten staat als er iets mis gaat :)

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Mhoaw, denk dat ik toch maar es ga wachten op een solid stats MP3-speler met veel GB's als ik dit zo lees.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
silentsnow schreef op 09 augustus 2003 @ 00:54:
Mhoaw, denk dat ik toch maar es ga wachten op een solid stats MP3-speler met veel GB's als ik dit zo lees.
Dyne 512 MB MP3 speler kost geloof ik iets van 349 euro bij mediamarkt :o :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Topicstarter
Graag ontopic blijven alstublieft.

Ik ga morgen (waarschijnlijk actie ondernemen, even de bon opzoeken en bedenken waar ik het best mee kan beginnen). Het is niet de nieuwste iPod maar een daarvoor. Bij de Bijenkorf gekocht met 100 euro korting toen.

Wordt vervolgd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
GsJosh schreef op 09 augustus 2003 @ 01:12:
Graag ontopic blijven alstublieft.

Ik ga morgen (waarschijnlijk actie ondernemen, even de bon opzoeken en bedenken waar ik het best mee kan beginnen). Het is niet de nieuwste iPod maar een daarvoor. Bij de Bijenkorf gekocht met 100 euro korting toen.

Wordt vervolgd....
Je kan bij de Bijenkorf langs; zij moeten echter ook naar apple. Plus dat je kans hebt dat je daar een onbegrijpende muts aan de balie treft. Ik zou direct contact opnemen met apple :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:00
Mijn iPod was ook dood (rook , gesmolten plastic enzo >:) ) terug naar de bijenkorf (actie daar). Vriendlijke meneer van de klantenservice legde mij uit dat ik het beste even naar de apple site kon gaan enz. Als dat niet zou lukken zou ik nr. van Aplle op de site vinden. Of meneer dat nr. misschien meteen even voor mij wilde opzoeken. Ja hoor .. niet te vinden op de site :O Maarja meneer had een dealersnr. Dus binnen 3 minuten had ik Apple aan de lijn. Mij als klant geregt en afspraak gemaakt om DHL langs te sturen. Volgende dag DHL aan de deur met een leeg doosje gevuld met foam. (nee oke niet helemaal leeg dan :) ) Maarja Ipod er in plus afscheidsritueel (ja ik ben er echt aan gehecht :P). Weekje later een nieuw doosje met een nieuwe Pod. En een nieuw folietje met de mededeling dat ik geen illgale muziek op me Ipod mag zetten :) (Heerlijk gevoel om dat folietje er af te halen O-) )

Oja nr Apple:

020-3469104
020-3469105

Een van de twee is normale nummer , andere is dealers nummer. Weet zo alleen niet meer welke nou normaal en welke dealers was 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Chiel op 09-08-2003 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Topicstarter
Oh my god, dit is de hemelse manier van hulp op het forum. Bedankt Chiel ur tha best!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Topicstarter
Ik heb het nummer gebeld, via de site een garantieservice aangevraagd. De koerier met het verpakkingsmateriaal is langsgeweest (hij gaf het alleen af, kwam niets halen :X of weer terugnemen) en nu heb ik mijn iPod verpakt en ik heb 3 pakketzegels.

Wat moet ik nu doen? Ik kan nergens bij mijn website op apple (repair status) zien wanneer en hoe de koerier mijn Pod nu op komt halen weer. Moet ik weer het nummer bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:47

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

TPG pakketzegels? Naar het postkantoor dus....

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
gaat waarschijnlijk via DHL? moet je DHL ff bellen en even afspraak maken om op te laten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:38

Tarin

Just plain weird.

GsJosh schreef op 26 August 2003 @ 00:08:
Ik heb het nummer gebeld, via de site een garantieservice aangevraagd. De koerier met het verpakkingsmateriaal is langsgeweest (hij gaf het alleen af, kwam niets halen :X of weer terugnemen) en nu heb ik mijn iPod verpakt en ik heb 3 pakketzegels.

Wat moet ik nu doen? Ik kan nergens bij mijn website op apple (repair status) zien wanneer en hoe de koerier mijn Pod nu op komt halen weer. Moet ik weer het nummer bellen?
Hmz, die koerier had zeker haast, of hij had het niet helemaal begrepen..

Trouwens, ik had toen ik mijn Ipod (ook) bij de Bijenkorf kocht ook gevraagd hoe het met garantie zit, en ze zeiden dat dat helemaal via Apple gaat. Maar goed, dat merkte je dus al.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Topicstarter
Ja, kan ik het beste DHL of apple bellen Chiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Mijn iPod is nog helemaal gaaf behalve dan dat hij op sommige micro jacks hij geen stereo kan geven, en nee het is geen mono ;). Dit is wel een bekender probleem met de eerste 2 series van de iPod alleen zou ik daarvoor garantie krijgen?

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Sage schreef op 26 August 2003 @ 13:37:
Mijn iPod is nog helemaal gaaf behalve dan dat hij op sommige micro jacks hij geen stereo kan geven, en nee het is geen mono ;). Dit is wel een bekender probleem met de eerste 2 series van de iPod alleen zou ik daarvoor garantie krijgen?
waarom zou je op bekende gebreken geen garantie krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Omdat het maar op sommige jacks gebeurt. Op mijn eigen bijvoorbeeld heb ik helemaal geen last daar van.

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
GsJosh schreef op 26 August 2003 @ 11:17:
Ja, kan ik het beste DHL of apple bellen Chiel?
Ja je hebt als het goed is een nieuw rood/geel zakje gekregen en een doosje met foam er in? Volgensmij zit daar ook een nieuwe pakbon(sticker) bij. Staat een nr. op volgensmij. DHL bellen , zeggen dat je een pakje hebt waar een pakbon inzat en dat je nu dat pakje wil versturen met die pakbon en wanneer ze hem kunnen komen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Topicstarter
Was al gebeurd voordat ik dit las, bedankt :+. Hij komt vandaag bij apple aan. Misschien wel fijn voor andere mensen dat ik even deze hele periode een verslagje uitbreng van wat er gebeurt over de service van apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
bij apple ligt ie ook nog wel paar dagen hoor :) en gerepareerd wordt ie toch niet :P je krijgt denk ik wel een nieuwe , dus je mag het folieverwijder gevoel ook voor een 2e keer beleven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Topicstarter
ik hoop het maar (god wat zou dat mooi zijn, chromen achterplaatje, ZONDER KRASSEN! :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Josh op 30-08-2003 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Topicstarter
Het is niet waar... Of wel? Hij ligt hier nu voor me, krasvrij en kersvers van de Apple fabriek. Een heuse nieuwe iPod. O-) :z O+ O+ Binnen 5 dagen thuisgestuurd.

Met de Apple service zit het dus wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
goede service !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Heb je een nieuwe 3e gen gekregen?

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Topicstarter
nee, jammer genoeg niet. Maar ik ben allang blij dat hij krasvrij is. En dat ik binnen maarliefst een week en nieuwe iPod heb:

dag1: iPod garantie aanvragen
dag3: DHL komt langs
dag4: DHL haalt iPod op
dag7: DHL levert iPod

• Chiel
GsJosh schreef op 04 September 2003 @ 08:14:
nee, jammer genoeg niet. Maar ik ben allang blij dat hij krasvrij is. En dat ik binnen maarliefst een week en nieuwe iPod heb:

dag1: iPod garantie aanvragen
dag3: DHL komt langs
dag4: DHL haalt iPod op
dag7: DHL levert iPod
ik ken het :)

offtopic:
Welke doppen heb je erbij ? De standaarddopjes van Apple ??

Kijk anders eens naar deze dopjes , ik heb ze ook en ze zijn echt SUPER in combi met iPod zowel de look als het geluid.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/761757/8

[ Voor 4% gewijzigd door Chiel op 04-09-2003 18:09 ]

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Topicstarter
Ik heb alleen een iPod gekregen want accesoires moest ik niet meesturen... Maar ik ga phillips oordoppen kopen want in mijn oren passen verder NIET EEN ander oordopje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Hmmm, ik ga denk ik ook maar achter die MDR-EX71 aan. Lijkt me een zeer produkt. :)
Voor hoeveel heb jij hem gekocht? Hier is hij voor 39,- te koop. Is dat een redelijke prijs?

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Topicstarter
Ik vind het te duur voor een stelletje oordopjes en ik zit ook nog eens in geldnood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
Sage schreef op 05 September 2003 @ 11:35:
Hmmm, ik ga denk ik ook maar achter die MDR-EX71 aan. Lijkt me een zeer produkt. :)
Voor hoeveel heb jij hem gekocht? Hier is hij voor 39,- te koop. Is dat een redelijke prijs?
heel redelijk. ik heb ze voor iets van $54 incl. shipping gekocht bij http://www.audiocubes.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Aha, dan hoef ik nog maar 10 uur bij de BurgerKing te werken omdat bij elkaar te krijgen. :P
Misschien een verjaardag iets. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 11:40

Nietzman

Woei!

*kickje.

Vrijdagavond is mijn nog geen maand-oud 40Gb iPod overleden. Ik zal straks eens even bellen met Apple, en heb dus nu goede hoop dat het allemaal snel opgelost zal zijn. Alleen lees ik in de garantie-kaartjes, dat de garantie niet geld voor 3rd partymeuk, en voor zover ik weet, is de harde-schijf (Toshiba.) nog altijd 3rd party.

Dit valt toch wel onder garantie he? Zo niet, gaan jullie mee bakstenen door ruiten van Toshiba Nederland gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:07

Wallie

Herr

Nietzman schreef op 13 October 2003 @ 12:29:
*kickje.

Vrijdagavond is mijn nog geen maand-oud 40Gb iPod overleden. Ik zal straks eens even bellen met Apple, en heb dus nu goede hoop dat het allemaal snel opgelost zal zijn. Alleen lees ik in de garantie-kaartjes, dat de garantie niet geld voor 3rd partymeuk, en voor zover ik weet, is de harde-schijf (Toshiba.) nog altijd 3rd party.

Dit valt toch wel onder garantie he? Zo niet, gaan jullie mee bakstenen door ruiten van Toshiba Nederland gooien?
Tuurlijk heb je wel garantie... chips die erin zitten zijn ook niet van Apple zelf :)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad. dat zou mooi zijn...

apple support:" euuuh nee meneer, garantie zit alleen op de behuizing, de rest is 3rd party."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Alleen het design is van Apple zelf. De rest, zelfs het OS, komt van andere bedrijven. :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfs de behuzing is van een grote metaal/aluminium fabriek. zou wat zijn dat je alleen garantie krijgt wat door ze zelf gemaakt zou worden

dan ben je de zak met alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Maar met third party producten bedoelen ze denk ik zo iets als de iTrip en dat soort dingen. Alleen die dingen worden altijd zo aangesloten zodat de iPod zelf nergens last van heeft, en daardoor ook niet kapot kan gaan. Tenminste ze kunnen het niet checken bij de garantie. ;)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand nog een zaak waar ze oude ipods verkopen 5/10 gb. Mijn vriendin had er een besteld bij bijenkorf, zou deze week komen, bellen ze dat er toch geen meer was op het hoofdkantoor. :(

Dus waar zijn ze momenteel het goedkoopst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
Verwijderd schreef op 14 oktober 2003 @ 13:21:
Weet er iemand nog een zaak waar ze oude ipods verkopen 5/10 gb. Mijn vriendin had er een besteld bij bijenkorf, zou deze week komen, bellen ze dat er toch geen meer was op het hoofdkantoor. :(

Dus waar zijn ze momenteel het goedkoopst?
Volgensmij is het antwoord daarop makkelijk genoeg te vinden in de pricewatch.
http://www.tweakers.net/pricewatch/28416 en als je een aanbieding zoekt kun je beter ff verder zoeken , lopen genoeg topics over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 11:40

Nietzman

Woei!

Woohoo, vorige week Woensdag opgehaald, gister aangekomen.

Ook ik heb een splintertjenieuwe. Wat een geweldige service!

* Nietzman hailed Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Nah, ik ga hem weer voor garantie weg sturen, de vorige keer heb ik alleen nieuwe oordopjes gekregen terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet het belangrijkste vond dat gerepareerd moest worden. |:(

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
Woehoe ik mag hier weer posten, want het is weer zover.. juist hij is kapot
(20gb oude versie) en het gaat nu om dode pixels.

pic:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=459540

nouja DHL komt hem weer ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:41
Chiel schreef op 04 november 2003 @ 19:53:
Woehoe ik mag hier weer posten, want het is weer zover.. juist hij is kapot
(20gb oude versie) en het gaat nu om dode pixels.

pic:

[afbeelding]

nouja DHL komt hem weer ophalen :)
Als dat bij mij gebeurt hoop ik dat dat voor eind maart gebeurt. krijg ik lekker een nieuwe.
Ja ik had mijn iPod gekregen 2 weken voordat de nieuwe model uitkwam. meest irritant gevoel ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Ik heb mijn Ipod nu bijna een jaar, ik moet zeggen dat hij er al een stuk gaarder uit ziet :)

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik zal t maar even hier vragen... M'n Ipod is laatst overleden, krijg een een nieuw model als ze hem omruilen of krijg ik er gewoon een oude voor terug? (10gig Win)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-10 13:52

sjaak

un giorno credi

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 15:02:
Oke, ik zal t maar even hier vragen... M'n Ipod is laatst overleden, krijg een een nieuw model als ze hem omruilen of krijg ik er gewoon een oude voor terug? (10gig Win)
Vaak werkt het bij de meeste bedrijven zo dat als ze spareparts hebben liggen je eenzelfde krijgt, mocht dit niet zo zijn (gebeurt niet vaak ;)) dan krijg je een nieuwe. Dus reken maar op hetzelfde model. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 15:02:
oude -Dubbelpost- sorry

[ Voor 7% gewijzigd door Chiel op 05-11-2003 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 22:12

_Christiaan_

Master of SOG

Mijn iPod 4G begon opeens raar te doen: vastlopers, verdrietige iPod iconen na gegevensoverdracht via Firewire (en blauw scherm in XP :? ) Ik heb em hersteld, maar toen kreeg ik nog steeds een verdrietige smiley. De volgende ochtend stond er echter een stopcontact-icoon, ik heb em ingeplugd en hij deed het weer _/-\o_

Alleen ik heb nu heel vaak dat hij vastlopers krijgt van 10 seconden. Het scherm staat dan vast, de besturing blokkeert, alleen de muziek speelt door. Erg vreemd. Ik heb geen idee wat er gebeurt als hij zo'n vastloper krijgt tijdens een gegevensoverdracht. Misschien was dat bij de eerder genoemde vastloper ook wel gebeurd?

Ik heb em afgelopen donderdag al opgestuurd naar Apple, hij ligt nu al 2 dagen bij Apple.

Zou ik hem gewoon ongerepareerd terug krijgen? Of een nieuwe? _/-\o_ Hij werkt namelijk wel gewoon, alleen hij heeft die vreemde vastlopers.

edit: omdat ik het een beetje verspilling vond om een nieuw topic te openen, heb ik m'n post maar hierbij gezet.

[ Voor 8% gewijzigd door _Christiaan_ op 08-11-2005 22:20 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-10 09:23
een kick van 2 jaar? lijkt me wat overdreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

In het vervolg kun je beter niet een topic van 2 jaar oud nieuw leven inblazen met een redelijk nieuw probleem. Ik zou zeggen dat je beter een nieuw topic had kunnen openen, ware het niet dat je vraag überhaupt niet door ons, maar door Apple te beantwoorden is :)

In ieder geval wordt dit topic voorzien van een prachtig slotje op maat ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.