de url doet het nietHouston3 schreef op 08 August 2003 @ 21:44:
[afbeelding]
origineel kan je vinden als je de url volgt die op de wllpaper staat :]
Verwijderd
OK, laat ik ook maar is.

Startbalk staat op automatisch verbergen, want ik hou van een groot scherem voor internetten. Paar zelfgemaakte werkbalken (kan iedereen wel)
Winamp skin: "winter wolves" winamp.com
Wallpaper/achtergrond:is deze
edit: standaard windows theme (silver)
Startbalk staat op automatisch verbergen, want ik hou van een groot scherem voor internetten. Paar zelfgemaakte werkbalken (kan iedereen wel)
Winamp skin: "winter wolves" winamp.com
Wallpaper/achtergrond:is deze
edit: standaard windows theme (silver)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 14:15 ]
Verwijderd
Hoog knuffelgehalte:

Orgineel
Theme is StyleXP-theme True Silver
Pictogrammen komen uit de Orbicons II collectie.
Liever had ik de gewone standaard Silver-theme gehad, maar ik kreeg de startknop niet ont-groen-t

Orgineel
Theme is StyleXP-theme True Silver
Pictogrammen komen uit de Orbicons II collectie.
Liever had ik de gewone standaard Silver-theme gehad, maar ik kreeg de startknop niet ont-groen-t

PC1:

Gebruikt:
Aston Shell swapper, met theme: Bladerunner
Winamp3 met skin: New-Clear
DUmeter
PC2:

Gebruikt:
Aston Shell swapper, met theme: The Cell
Overzicht:

Gebruikt:
Aston Shell swapper, met theme: Bladerunner
Winamp3 met skin: New-Clear
DUmeter
PC2:

Gebruikt:
Aston Shell swapper, met theme: The Cell
Overzicht:

Verwijderd
Mischien een beetje offtopic:
Maar heeft iemand nog de achtergrond van een baby met allemaal piercings en een hoofdtelefoon op in het blauw?
Alvast bedankt
Maar heeft iemand nog de achtergrond van een baby met allemaal piercings en een hoofdtelefoon op in het blauw?
Alvast bedankt
Verwijderd
Einde off topic hierbovenVerwijderd schreef op 01 September 2003 @ 15:46:
Mischien een beetje offtopic:
Alvast bedankt
Baby blue click to download!
rommelig.. 
plaatje groot (2048x1536)
ok...
M'n skin: Blackcomb Pro 1.1 by mterlouw
voor de rest, gewoon winbar..
beetje gaar grijs achtergrondkleurtje... (scheelt weer een paar mb als ik een jpg in deze resolutie moet inladen)
browser: MyIE2.. lekker veel tabjes open, die zichzelf refreshen..

ok...
M'n skin: Blackcomb Pro 1.1 by mterlouw
voor de rest, gewoon winbar..
beetje gaar grijs achtergrondkleurtje... (scheelt weer een paar mb als ik een jpg in deze resolutie moet inladen)
browser: MyIE2.. lekker veel tabjes open, die zichzelf refreshen..
[ Voor 106% gewijzigd door nAffie op 01-09-2003 21:49 ]
meh.

info:
windows ME - nl
mozilla quicklaunch icoon
winamp
k9 spamfilter
zonealarm free
dit door middel van litestep (http://www.litestep.net) met ximian gnome theme.
Verwijderd
Ff offtopic, waarvoor excuses : Kan er iemand me vertellen hoe je icoontjes in 'mac-style' bovenaan je desktop krijgt (zoals bij illumination enkele posts terug)? Ik heb al 8 'desktop' delen doorploegd, maar vind nergens geen link.
Object dockVerwijderd schreef op 02 September 2003 @ 16:22:
Ff offtopic, waarvoor excuses : Kan er iemand me vertellen hoe je icoontjes in 'mac-style' bovenaan je desktop krijgt (zoals bij illumination enkele posts terug)? Ik heb al 8 'desktop' delen doorploegd, maar vind nergens geen link.
Yz dock
Moby dock
dat icm een leuke theme en objectbar en je bent een aardig eind richting OSX stijl..
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Die zat gewoon in dat themepack van Lord of the Rings...Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 15:57:
[...]
Je WALLPAPER is erg koel, maar op themexp.org kan ik deze niet vinden, waar kan deze vinden en/of kan je hem anders even mailen naar me <font color=darkblue>*knip* we zitten nog altijd op een forum</font>
thanks
Naam was iets van Gondor.. Heb alweer ander thema, dus heb hem niet meer voor je sorry
Deze wilde ik jullie niet onthouden:

Deze heb ik genomen een paar seconden nadat ik op school voor de eerste keer dit jaar ingelogd was. Ze hebben zo ongeveer alles vervangen, en gebruiken nu winxp met custom INHOLLAND theme
Je begrijpt dat om 13:40 (screenie is om 13:39 genomen) dit veranderd was naar windows classic zonder die webpagina op de desktop
(webpagina is de INsite, niet bereikbaar van buiten de hogeschool)

Deze heb ik genomen een paar seconden nadat ik op school voor de eerste keer dit jaar ingelogd was. Ze hebben zo ongeveer alles vervangen, en gebruiken nu winxp met custom INHOLLAND theme
Je begrijpt dat om 13:40 (screenie is om 13:39 genomen) dit veranderd was naar windows classic zonder die webpagina op de desktop
(webpagina is de INsite, niet bereikbaar van buiten de hogeschool)
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dit is mijn desktop (1 19" & 1 15" monitor)

Stuff
XP Skin: WaterColor (317kb)
Winamp2 Skin: Winamp.com (zoeken op watercolor)
Wallpaper: Mario Bros (66.7kb)
Icons in systemtray:
Pulse (DPC), Mailwasher, MSN
Ultramon, NIC, Audio
Folding@Home, Daemon Tools, Matrox Driver

Stuff
XP Skin: WaterColor (317kb)
Winamp2 Skin: Winamp.com (zoeken op watercolor)
Wallpaper: Mario Bros (66.7kb)
Icons in systemtray:
Pulse (DPC), Mailwasher, MSN
Ultramon, NIC, Audio
Folding@Home, Daemon Tools, Matrox Driver
Deze gebruik ik de laatste tijd... welke vinden jullie mooier?
De foto is zelf gemaakt uit het vliegtuig boven de middellandse zee ongeveer.

Orginele foto 2304x1712
Bewerkt met Fotosoep:

Orginele foto 2304x1712
De foto is zelf gemaakt uit het vliegtuig boven de middellandse zee ongeveer.

Orginele foto 2304x1712
Bewerkt met Fotosoep:

Orginele foto 2304x1712
Als je iets doet, doe het dan goed.

ori:

wat zie je?
Samurize(ding met stats :P)
thema = windows klassiek
icons @ systray:
pulse
winamp
msn
netwerkverbinding
en samurize config ding
[ Voor 10% gewijzigd door Phobos op 03-09-2003 20:24 ]
Verwijderd
Ik draai win2k en wil dat voorlopig zo houden 

op verzoek: het orgineel
http://www.animebackgroun...dedImages/139_800x600.jpg

op verzoek: het orgineel
http://www.animebackgroun...dedImages/139_800x600.jpg
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 21:15 ]
toch leuk om te zien hoe het kan dat zo'n simpel spelfoutje zich al 38 delen in een topic schuil houdt 
Het is jouw desktop, niet jou desktop
Die desktop is van jou, het is jouw desktop
Mod-break:
Nee hoor, nog geen 38 delen. Klik maar op de eerste paar links in de topicstart. Maar post hoe dan ook je (ontopic) desktop even als je zoiets komt zeggen
![]()
[ Voor 40% gewijzigd door F_J_K op 03-09-2003 21:58 . Reden: Joh, dat hadden we nog niet door... :+ ]
Rookworst zonder R is ook worst.
Verwijderd
lees de inleiding van dit topic even....BezurK schreef op 03 September 2003 @ 21:10:
toch leuk om te zien hoe het kan dat zo'n simpel spelfoutje zich al 38 delen in een topic schuil houdt
Een opmerking maken over de traditionele spelfout (jou in plaats van jouw)
edit:
even voor mod spelen
even voor mod spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 21:18 ]
Hier mijn desktop

Veel kwaliteit verloren gegaan door 150kb grens op de server, 1280x960 desktop
Ik heb echt overal gezocht om de originele desktop ergens vandaan te halen, maar ik heb het niet kunnen vinden
sorry jongens.
Programma's
Yz Dock
Winamp
Samurize
Theme
Blackcomb Pro 1.1 te krijgen op http://winxp.rb-338.com/
Veel kwaliteit verloren gegaan door 150kb grens op de server, 1280x960 desktop
Ik heb echt overal gezocht om de originele desktop ergens vandaan te halen, maar ik heb het niet kunnen vinden
Programma's
Yz Dock
Winamp
Samurize
Theme
Blackcomb Pro 1.1 te krijgen op http://winxp.rb-338.com/
Hij staat toch echt gewoon op je PC hoorPPanic schreef op 03 September 2003 @ 21:42:
Ik heb echt overal gezocht om de originele desktop ergens vandaan te halen, maar ik heb het niet kunnen vindensorry jongens.
Post bij je desktop altijd het origineel. Indien je deze kwijt denkt te zijn, of niet meer weet waar je hem gevonden hebt, hij staat altijd nog in je register onder:
HKEY_Current_User\Control Panel\Desktop\Wallpaper. Verwijs niet naar het origineel dat reeds gepost is in een vorig deel, dit is namelijk redelijk wat zoekwerk voor de geinteresseerden.
Nieuwe background...enjoy yourself!

En HIER kun je hem dus downloaden...yeah....8-bits monsters....uitvergroot...yeah!

En HIER kun je hem dus downloaden...yeah....8-bits monsters....uitvergroot...yeah!
[ Voor 2% gewijzigd door Compubiter op 08-09-2003 19:25 ]
There is no place like ::1
Verwijderd
En dit heb je hoe gedaanVerwijderd schreef op 08 August 2003 @ 16:52:
Ik gebruik geen styleXp maar een gehackte windows Thema bestandje

Het is nog niet allemaal passend maar ja..ben nog bezig
Login staat ook nog default karate mannetje haha
Moet ook nog even een mooie background hebben, anyone ?
edit: ik vraag me sterk af of de FAQ wel klopt want ik krijg resized images+url (clickable) niet voor mekaar...
edit2: nou het is voor mekaar maar niet zoals de faq voorschrijft (?)
Windows Theme = Sentinel (Maroon)
Winamp Skin = Digizaar
Trillian skin = Solaris
Login = Virus
Edit3: jezus lekker wakker zijn we..stond private key in het mirc schermpje
[ Voor 113% gewijzigd door Compubiter op 08-09-2003 19:26 ]
Nou vooruit dan, hier komt mijn desktop

De orginele achtergrond vind je hier
http://www.planet.nl/~spitt003/SportcarWP.jpg
Ik heb er met photoshop een soort venster op gemaakt om mn stats daarin te plaatsen en ik heb mn nick rechtsonderaan in beeld gezet.
Stats heb ik met coolmon gedaan(voor link zie start post van deze topic)
Dat menuutje is heel simpel te doen door rechtermuis knop op je taakbalk te doen en dan toolbars te kiezen. In het rol menu kun je de desktop aan klikken en links. Icoontjes heb ik onzichtbaar gemaakt door rechter muisknop op bureau blad te doen, dan 'arrange icons by' en dan het v-tekentje voor show desktop items weg te halen.
Het windows mediaplayer balkje dat je rechts onderaan op de taakbalk ziet doe je ook door bij toolbars waar je ook 'desktop' en 'links' ziet. 'windows media player' aan te vinken. Als je windows media player dan verkleint springt hij automatisch naar je taakbalk. Erg handig vind ik
(als je je muisknop over dat windows icoontje beweegt komt er een klein pop up'je omhoog geschoven met track name en artist)
Nou ik geloof dat dat het wel was. Als iemand toevallig mn desktop wilt hebben met dat venstertje erop dan kan ik die ook nog wel eff online gooien maar dan heb je er dus wel mijn nick op staan
Hoop dat dit voldoende info was
Edit: Nog eff snel mn Ip adress geblurred. Was ik helemaal vergeten

De orginele achtergrond vind je hier
http://www.planet.nl/~spitt003/SportcarWP.jpg
Ik heb er met photoshop een soort venster op gemaakt om mn stats daarin te plaatsen en ik heb mn nick rechtsonderaan in beeld gezet.
Stats heb ik met coolmon gedaan(voor link zie start post van deze topic)
Dat menuutje is heel simpel te doen door rechtermuis knop op je taakbalk te doen en dan toolbars te kiezen. In het rol menu kun je de desktop aan klikken en links. Icoontjes heb ik onzichtbaar gemaakt door rechter muisknop op bureau blad te doen, dan 'arrange icons by' en dan het v-tekentje voor show desktop items weg te halen.
Het windows mediaplayer balkje dat je rechts onderaan op de taakbalk ziet doe je ook door bij toolbars waar je ook 'desktop' en 'links' ziet. 'windows media player' aan te vinken. Als je windows media player dan verkleint springt hij automatisch naar je taakbalk. Erg handig vind ik
Nou ik geloof dat dat het wel was. Als iemand toevallig mn desktop wilt hebben met dat venstertje erop dan kan ik die ook nog wel eff online gooien maar dan heb je er dus wel mijn nick op staan
Hoop dat dit voldoende info was
Edit: Nog eff snel mn Ip adress geblurred. Was ik helemaal vergeten
[ Voor 8% gewijzigd door Aurelium op 05-09-2003 14:20 ]
Ik heb van http://www.webshots.com een paar gave achtergronden gedownload; alleen zijn ze in *.wbz formaat. Kennelijk moet je ook nog een stukje software van hun downloaden die met de extensie kan omgaan en daar vervolgens een of andere slideshow van maakt; en weet ik het nog allemaal wat 'ie gaat uitspoken.
Maar ik wil gewoon sim-pel die foto hebben en meer niet. Is er een manier waardoor ik er een jpeg-je ofzo van kan maken? Misschien bestaat hier een tooltje voor? 'Gewoon' renamen lukte niet.
Maar ik wil gewoon sim-pel die foto hebben en meer niet. Is er een manier waardoor ik er een jpeg-je ofzo van kan maken? Misschien bestaat hier een tooltje voor? 'Gewoon' renamen lukte niet.
Verwijderd
Het is volgens mij mogelijk met het programmaatje 'wbc2jpg11.zip'. Ik kan het alleen nergens meer vinden.Silent Thunder schreef op 05 September 2003 @ 14:53:
Ik heb van http://www.webshots.com een paar gave achtergronden gedownload; alleen zijn ze in *.wbz formaat. Kennelijk moet je ook nog een stukje software van hun downloaden die met de extensie kan omgaan en daar vervolgens een of andere slideshow van maakt; en weet ik het nog allemaal wat 'ie gaat uitspoken.
Edit: heb 'em gevonden>> http://indekinc.hypermart.net/wbc2jpg246.zip Even getest en hij werkt prima.
[quote]
Do you need to convert Webshots images into their original JPG
format? WBC2JPG - Extract JPG images
from your WBC and WBZ files
Then the tool you need is WBC2JPG for Windows, that is able to
extract ALL JPG images from WBC
(Webshots collections) and WBZ files. After some requests, I
reverse-engineered Webshots to be able
to decrypt images stored into WBC files. This little utility is
totally freeware.
[/quote]
Misschien nog iets voor in de openingspost.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 17:36 ]
Thnx man!Verwijderd schreef op 05 september 2003 @ 15:58:
[...]
Het is volgens mij mogelijk met het programmaatje 'wbc2jpg11.zip'. Ik kan het alleen nergens meer vinden.Misschien dat iemand 'em nog heeft...
Edit: heb 'em gevonden>> http://indekinc.hypermart.net/wbc2jpg246.zip Even getest en hij werkt prima.
[...]

Mijn KDE op ReHat 9

De apps die je ziet:
-Xchat (irc client)
-Galeon (web browser - met tabs), met daaroverheen nogmaals een Galeon window zodat je de window style goed kunt zien
-The GIMP (net zoiets als photoshop)
-GAIM (messenger met icq/msn/aim/etc support)
Rechtsonder naast de klok staan CPU/RAM/ETH0 grafieken
Daarnaast de sound mixer

De apps die je ziet:
-Xchat (irc client)
-Galeon (web browser - met tabs), met daaroverheen nogmaals een Galeon window zodat je de window style goed kunt zien
-The GIMP (net zoiets als photoshop)
-GAIM (messenger met icq/msn/aim/etc support)
Rechtsonder naast de klok staan CPU/RAM/ETH0 grafieken
Daarnaast de sound mixer
Waarom doet die img link het niet?
De pic zou klikbaar moeten zijn om de grote versie te zien. Hij is 1600x1200.
Zo dan maar: http://members.chello.nl/h.zonneveld/screenshots/desktop.jpg
P.S
De 4 hokjes met Main/FM/CLI/IRC zijn 4 desktops, waartussen je kunt switchen door erop te klikken (of door simpelweg van je scherm af te gaan met de muis, in de richting die je op wilt - instelbaar)
Geen pic van de desktop background helaas, je doet het er maar mee.

Zo dan maar: http://members.chello.nl/h.zonneveld/screenshots/desktop.jpg
P.S
De 4 hokjes met Main/FM/CLI/IRC zijn 4 desktops, waartussen je kunt switchen door erop te klikken (of door simpelweg van je scherm af te gaan met de muis, in de richting die je op wilt - instelbaar)
Geen pic van de desktop background helaas, je doet het er maar mee.
Desktop 01
Origineel v/d wallpaper kon ik niet zo snel vinden. Als 'k um vind laat ik ut weten =)
Desktop 02
Origineel
De bar bovenaan is gedaan met Winbar, het theme is Sentinal (En dan kleurinstelling Blue) te vinden op www.themexp.org, de winamp skins is bij Desktop 1: CornerAmp en bij Desktop 2: Echo.
Sorry van die putserver waar't op draait, maar ik kon ff nie bij m'n eigen webspace
Origineel v/d wallpaper kon ik niet zo snel vinden. Als 'k um vind laat ik ut weten =)
Desktop 02
Origineel
De bar bovenaan is gedaan met Winbar, het theme is Sentinal (En dan kleurinstelling Blue) te vinden op www.themexp.org, de winamp skins is bij Desktop 1: CornerAmp en bij Desktop 2: Echo.
Sorry van die putserver waar't op draait, maar ik kon ff nie bij m'n eigen webspace
er was laatst een site met allemaal icons die allemaal zo'n winxp style over zich heen hadden weet iemand welke dat was ...
This is the Way.
Iets specifieker? Bedoel je dat programmatje wat de icoontjes in je startmenu bij win98 veranderen in de xp icons? dat heet iig xpicons oid =) Anders ff wat duidelijker zijn als "er was eens een site"HIValicious schreef op 06 September 2003 @ 23:31:
er was laatst een site met allemaal icons die allemaal zo'n winxp style over zich heen hadden weet iemand welke dat was ...
Verwijderd
Vind et alleen jammar dat men taakbalk niet et de zelfde kleur hebben. Als iemand een leuke theme editor weet ??

Origineel
Theme
Uxtheme patcher (werkt niet met alle builds van win XP)
Origineel
Theme
Uxtheme patcher (werkt niet met alle builds van win XP)
Na een lange tijd van blauw ben ik overgestapt op een wat donkerder thema.
Mijn resolutie is 800x600 en mijn OS is WindowsXP.

[klik]
Mijn theme is zelfgemaakt en is genaamd DarXP Grey (right-click - save as)
De achtergrond is een render van Sabaman die je in de gallery op z'n site kunt vinden. Alleen heeft ie daar een rode kleur
De bovenste balk is Winbar, daaronder een adresbalk en rechts is mijn Windows werkbalk "Snel starten". Winbar geeft de tijd weer (uitgeschakeld in systray) en snelstarten staat rechts om meer ruimte te maken op de taakbalk.
Edit: MS Outlook Express is verkleind naar de systray door middel van RBTray.
Mijn resolutie is 800x600 en mijn OS is WindowsXP.

[klik]
Mijn theme is zelfgemaakt en is genaamd DarXP Grey (right-click - save as)
De achtergrond is een render van Sabaman die je in de gallery op z'n site kunt vinden. Alleen heeft ie daar een rode kleur
De bovenste balk is Winbar, daaronder een adresbalk en rechts is mijn Windows werkbalk "Snel starten". Winbar geeft de tijd weer (uitgeschakeld in systray) en snelstarten staat rechts om meer ruimte te maken op de taakbalk.
Edit: MS Outlook Express is verkleind naar de systray door middel van RBTray.
[ Voor 8% gewijzigd door NitroX infinity op 08-09-2003 19:20 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ik heb ook een nieuwe desktop in elkaar gezet:

Ik ben alleen nog op zoek naar een bijpassend theme...deze vind ik niet echt mooi..
Iemand een TIP?
OJA!
Het Origineel
Ahum
Dit is Der Skin van Milk (ff zelf gehost)

Ik ben alleen nog op zoek naar een bijpassend theme...deze vind ik niet echt mooi..

OJA!
Ahum

[ Voor 31% gewijzigd door jellywoods op 08-09-2003 21:21 ]
Verwijderd

Ik hou van lege bureaubladen, dus geen icons meer (mbv tweakXP), daarnaast skin voor winamp gedownload vanaf winamp.com (mmd3).
De achtergrond kwam al eens eerder voor, maar met de skin maak je je windows helemaal compleet!!
Achtergrond
style (voor styleXP)
Verwijderd
Is het mogelijk in XP om je quicklaunchbar te scheiden van je active apps bar?! Ik bedoel dus dat de quicklaunchincons boven staan en de startbalk met evt de apps die je op dat moment geopend hebt onder.
@NWG RaDje Ja dat kan.
Rechtsklikken op je taakbalk.
2e optie van onderen uitvinken.
Nu komt er zo'n leuk verticaal streepje voor je quicklaunch te staan, ff slepen naar de bovenkant van je taakbalk en voila!
En dan rechtsklikken op je taakbalk.
2e optie van onderen aanvinken.
Rechtsklikken op je taakbalk.
2e optie van onderen uitvinken.
Nu komt er zo'n leuk verticaal streepje voor je quicklaunch te staan, ff slepen naar de bovenkant van je taakbalk en voila!
En dan rechtsklikken op je taakbalk.
2e optie van onderen aanvinken.
[ Voor 6% gewijzigd door NitroX infinity op 10-09-2003 08:57 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
JAHHHHH hier mijn (vroegere LINUX!!!!) bureaublad! Deze is eigenlijk van een vriend mij. maar hij ziet er precies het zelfde uit als mijne het is de standaard Linux Look van Gnome. [F_J_Knip]
Maar jah LINUX is ook gewoon BETER!

Maar jah LINUX is ook gewoon BETER!

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 10-09-2003 11:42 . Reden: F_J_Kedit: ongefundeerd iets roepen bad, mkay. Zeker in dit topic :+ ]
http://www.bandwidthmonitorpro.com, is wel shareware hoor, dus zal je moeten kopen.Griepzooi schreef op 10 September 2003 @ 09:25:
=> Br@m waar heb je dat dat Bandwith Monitor pro vandaan ? ik kon het zo snel niet vinden
[ Voor 27% gewijzigd door Br@m op 10-09-2003 09:30 ]
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Verwijderd

Rafe edit: vermeld aub een link naar het origineel van je wallpaper en de naam/URL van je skin. Thanks
[ Voor 71% gewijzigd door Rafe op 11-09-2003 17:45 ]
Verwijderd
@ Nitrox : ik bedoel niet aan de bovenkant van mijn taakbalk, maar aan de bovenkant van mijn scherm...Dus gescheiden van de taakbalk.
Zelfde principe, alleen moet je 'm dan naar de bovenkant van je scherm slepen.
ff nadenken radje
Verwijderd
Oops...Tis idd al gelukt...Vind het er echter niet zo mooi uitzien, dus ik heb de quicklaunch maar weer teruggezet... Iig thnx!

Alleen moet ik nog een bij passende theme vinden dus als iemand iets weet .
oja orgineel http://www.home.zonnet.nl/hotten/DarkWindowsXP.jpg
P.S. de link naar de icons is http://www.jonmega.com/
[ Voor 12% gewijzigd door duhuh op 11-09-2003 08:22 . Reden: Icons link added ]
nee gewoon nee en het blijft nee. nou vooruit ja dan
De mijne:
Longhorn M5 build

Style: plex.msstyls (www.themexp.org)
Sidebar: Smartbar (www.smartbarxp.com
Longhorn M5 build

Style: plex.msstyls (www.themexp.org)
Sidebar: Smartbar (www.smartbarxp.com
[ Voor 16% gewijzigd door Rafe op 11-09-2003 17:37 . Reden: Geresized, let er voortaan even op :) ]
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!
Verwijderd

*Theme is XBox Xtreme XP 2 voor StyleXP
*Systeminfo komt van Coolmon
*Kalender komt van Rainlendar
*Wallpaper heb ik ergens vandaan, maar dat benk vergeten. Ik heb hem zelf maar even online gezet : CLICK
*Icons kun je HIER vinden
*Winamp2 skin
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 22:04 ]
Verwijderd
With all due respect sir: Wat doe je dan in dit draadje?Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 09:16:
JAHHHHH hier mijn (vroegere LINUX!!!!) bureaublad! Deze is eigenlijk van een vriend mij. maar hij ziet er precies het zelfde uit als mijne het is de standaard Linux Look van Gnome. [F_J_Knip]![]()
Maar jah LINUX is ook gewoon BETER!![]()
![]()
[afbeelding]
En de mijne maar weer eens:

Plaatje gevonden op het Engelse BMW GS Forum.
Foto helaas niet zelf genomen.

Theme is GBrushed, en een bijpassend WinAmp Skinnetje natuurlijk.
Verwijderd
Rechtsklikken op Bureaublad/Eigenschappen/TAB Bureaublad/Optie BUREAUBLAD AANPASSENlord-evil schreef op 11 september 2003 @ 22:15:
offtopic:
hoe verander je het icoontje van IE op de desktop
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 22:56 ]
Verwijderd
Is dit stiekem niet een screenshot om met je 2 Mbit verbinding te patsen
want ik vind het maar een standaard Windows Theme.
Ik ben overigens zelf een theme aan het maken. Helemaal wit en grijs. Dit kijkt wat fijner als mijn zwarte versie
Later meer info...
daarmee kan je het icoontje van IE niet veranderen enkel my computer, documents, recycle bin en network placesVerwijderd schreef op 11 september 2003 @ 22:30:
[...]
Rechtsklikken op Bureaublad/Eigenschappen/TAB Bureaublad/Optie BUREAUBLAD AANPASSEN
Verwijderd
Verander dan het icoontje in je quicklaunch. Sleep die vervolgens op de bureaublad en klaar is Kees....
Verwijderd
Hehehe..om het goed te maken hier dan mijn echte desktop momenteel....weet niet precies hoe ik hem hier zo groot krijg but tell me what you think..Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 08:47:
[...]
Is dit stiekem niet een screenshot om met je 2 Mbit verbinding te patsen, boefje
Ik ben overigens zelf een theme aan het maken. Helemaal wit en grijs. Dit kijkt wat fijner als mijn zwarte versie
Later meer info...
<font color=darkblue>Rafe: graag skins/wallpaper/etc. vermelden :)</font>
Aston shell, de rest zoek ik nog ff op..
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 00:46 ]
Dit is mijn desktop:

origineel: klik
theme: Metallic Shades
Rafe: 640 pixels is net iets te breed
Ik zal er de volgende keer aan denken

origineel: klik
theme: Metallic Shades
Rafe: 640 pixels is net iets te breed
Ik zal er de volgende keer aan denken
[ Voor 32% gewijzigd door Ethnocentrix op 20-09-2003 15:08 ]
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
Ok hier mijn desktop maar weer eens.

Hier kan je hem downloaden voor 1280x1024
Hier kan je hem downloaden voor 1024x768
En deze programma's heb je nodig.
Aston
Altdesk
En hier de FAQ als je het niet werkend krijgt.
Hier kan je hem downloaden voor 1280x1024
Hier kan je hem downloaden voor 1024x768
En deze programma's heb je nodig.
Aston
Altdesk
En hier de FAQ als je het niet werkend krijgt.
Verwijderd

klikbaar
wall is van layne karkruff .. http://www.blueskyheart.com/
skin is windowblinds Matrix_Xstream .. www.wincustomize.com
daar is onder dezelfde naam ook de de winampskin te vinden
Rafe: 640 pixels breed is net iets te groot
[ Voor 12% gewijzigd door Rafe op 16-09-2003 07:47 ]

3 x 1280 x 1024 = 3840 x 1024
origineel (.jpg)
Winamp 2.x skin
Miranda IM icons (ICQ & MSN)
[ Voor 5% gewijzigd door 8088 op 15-09-2003 05:54 . Reden: reso vergeten ]
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
edit:
ahum
ahum
[ Voor 97% gewijzigd door jellywoods op 16-09-2003 11:53 . Reden: zie mod-break hieronder ;) ]

Origineel
Style van Axiis
Rafe: pic was net iets te breed, aangepast...
[ Voor 11% gewijzigd door Rafe op 16-09-2003 07:51 ]
BOOTSCREEN |
![]() |
LOGINSCREEN |
![]() |
WALLPAPER |
![]() |
ORGINEEL |
![]() |
THEME = BLACK LUNA |
[ Voor 3% gewijzigd door Civil op 16-09-2003 18:51 . Reden: linkje naar logonscreen toegevoegd... ]
Verwijderd
Hoe heb je dat gedaan met resource hacker? Ik zit nu op mijn vaders account...Contact me @ biohazard_88@hotmail of zoiets. (Als je tenminste WILT zeggen)robpol schreef op 15 september 2003 @ 00:23:
[afbeelding]
resolutie is 1400x1050, rhodium theme van themexp, start button veranderd met resource hacker, winamp (2.91) skin 'pluto'.
Verwijderd
Ik werd vanuit een eigen gestartte topic verwezen naar deze topic dus vandaar deze repost:
---------------------------
Ik ben op zoek naar de wallpaper van katja schuurman van de lasercomputercampagne
FF uitleggen:
Ik krijg van een goede vriend van mij een oude computer om met Linux te gaan starten. (Ik doe dit namelijk nog even liever niet op mijn snelle bak)
Die computer is van het merk Laser en zoals jullie vast nog wel weten is Laser bekend geworden (en daarna weer onbekend?) door de promotiecampagne met Katja Schuurman. Zij zong toen ook dat vreselijke nummer van "maar nu heb ik er één die precies weet hoe het moet..."
Maar goed terugkomend op die ouwe laserbak. Die vriend van mij heeft die computer heel liefkozend 'Katja' genoemd en verwacht dus ook dat ik dat ga respecteren en overneem . Ik vind het wel grappig, dus doe ik dat wel.
Om dit 'geintje' compleet te gaan maken wil ik dus proberen om aan de wallpaper van katja's lasercomputercampagne te komen, om op de achtergrond te zetten van deze machine. Maar dat valt vies tegen. Op google is niks te vinden en op wallpapersites met Katja ook niet echt. En ik geloof dat dat Lasercomputers ter ziele is gegaan.
Kan iemand mij helpen
---------------------------------
Hierna heb ik nog een keer met de google picturesearch gezocht en daar kwam ik alleen deze tegen:

Dat komt in de buurt, tis inderdaad van deze serie maar er IS daar een originele wallpaper van ...
Ik ben op zoek naar de wallpaper van katja schuurman van de lasercomputercampagne
FF uitleggen:
Ik krijg van een goede vriend van mij een oude computer om met Linux te gaan starten. (Ik doe dit namelijk nog even liever niet op mijn snelle bak)
Die computer is van het merk Laser en zoals jullie vast nog wel weten is Laser bekend geworden (en daarna weer onbekend?) door de promotiecampagne met Katja Schuurman. Zij zong toen ook dat vreselijke nummer van "maar nu heb ik er één die precies weet hoe het moet..."
Maar goed terugkomend op die ouwe laserbak. Die vriend van mij heeft die computer heel liefkozend 'Katja' genoemd en verwacht dus ook dat ik dat ga respecteren en overneem . Ik vind het wel grappig, dus doe ik dat wel.
Om dit 'geintje' compleet te gaan maken wil ik dus proberen om aan de wallpaper van katja's lasercomputercampagne te komen, om op de achtergrond te zetten van deze machine. Maar dat valt vies tegen. Op google is niks te vinden en op wallpapersites met Katja ook niet echt. En ik geloof dat dat Lasercomputers ter ziele is gegaan.
Kan iemand mij helpen
Hierna heb ik nog een keer met de google picturesearch gezocht en daar kwam ik alleen deze tegen:

Dat komt in de buurt, tis inderdaad van deze serie maar er IS daar een originele wallpaper van ...
Hier staat precies uitgelegd hoe je het moet doen:Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 21:31:
[...]
Hoe heb je dat gedaan met resource hacker? Ik zit nu op mijn vaders account...Contact me @ biohazard_88@hotmail of zoiets. (Als je tenminste WILT zeggen)
http://www.theeldergeek.c...xt_on_xp_start_button.htm
Er zijn weer een hoop pushmessages gestuurd en berichten aangepast of verwijderd...
Zou iedereen zo vriendelijke willen zijn om:
Zou iedereen zo vriendelijke willen zijn om:
- Zijn originelen (skins/wallpapers/etc) te vermelden met een linkje erbij naar het origineel
- Zijn of haar plaatjes bij het resizen niet groter dan 600 pixels breed te maken
- Heeft iemand iets leuks gedaan (active desktop bijv.), NIET vragen hoe het is gedaan in het topic, maar e-mail hem of haar
- Als iemand zijn of haar origneel vergeet te vermelden: druk op
(staat bovenaan elke pagina) en laat het ons weten. Ga aub niet in het topic vragen om een skin/wallpaper
- Vragen als "hoe verander ik dit en dat" achterwege laten, dit topic is puur bedoeld om desktops te laten zien!
[ Voor 5% gewijzigd door Rafe op 16-09-2003 13:23 ]
Verwijderd
Ook mijn desktoppie maar posten:

Window xp style van http://www.themexp.org, heet geloof ik Longhorn Pro
Metertjes zijn gemaakt met Samurize, http://www.samurize.com

Window xp style van http://www.themexp.org, heet geloof ik Longhorn Pro
Metertjes zijn gemaakt met Samurize, http://www.samurize.com
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 15:36 ]
Mijn desktop ziet er zo uit:

Clickable
Achtergrond is de standaard Windows XP achtergrond tulpen ge-edit naar een zichzelf vernieuwende achtergrond met ieder uur de actuele weersomstandigheden en iedere 20 seconden een nieuwe image van de webcam.
Ben nogal fan van Canada dus vandaar webcam image van de universiteit (UofA) waar ik gestudeerd heb, met actuele weersomstandigheden.
Het thema is gewoon het standaard Windows XP Thema met als kleursetting zilver.

Clickable
Achtergrond is de standaard Windows XP achtergrond tulpen ge-edit naar een zichzelf vernieuwende achtergrond met ieder uur de actuele weersomstandigheden en iedere 20 seconden een nieuwe image van de webcam.
Ben nogal fan van Canada dus vandaar webcam image van de universiteit (UofA) waar ik gestudeerd heb, met actuele weersomstandigheden.
Het thema is gewoon het standaard Windows XP Thema met als kleursetting zilver.
Gevonden op http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=29694

Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 22:21:
Ik werd vanuit een eigen gestartte topic verwezen naar deze topic dus vandaar deze repost:
FF uitleggen:
Kan iemand mij helpen
[afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door bartaa op 18-09-2003 15:44 ]
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Wallpaper kun je van deze site halen
Winamp 2.xx skin, passende bij Windows thema

He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Links is Trillian Pro met Media Center Edition Skin geloof ik (Trillian Member Forum doet het niet en is alleen te downloaden voor Members). Rechts SmartBarXP, net geinstalleerd, dus nog niet echt mee gewerkt. Normaal zijn beide programma's uiteraard gedockt, ik houd van een schone desktop.
Gewoon een simpel desktopje .... geen toeters en bellen 

Origineel : HIER

Origineel : HIER
[ Voor 7% gewijzigd door Skeleton353 op 19-09-2003 16:06 ]
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Origineel is van: http://www.sonata-arctica.com
Theme heet PlexBlack en is te vinden op ThemeXP.org
[ Voor 4% gewijzigd door BaBBeloedie op 19-09-2003 19:02 ]
Het origineel staat hier
Skin: Longhorn Aero
Rafe edit: voortaan resizen met een breedte van < 600 pixels en je skin vermelden AUB
[ Voor 28% gewijzigd door Rafe op 19-09-2003 21:10 ]

*klikbaar* 1600x1200 is het origineel.
Aan de hand van een grotere foto uit de HK.
Verder gewoon standaard win2k + classic winamp
Verwijderd
volgens mijn berekening is het een 29mbit verbinding wat dus niet bestaat. wel netjes geshopt trouwensVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 08:47:
[...]
Is dit stiekem niet een screenshot om met je 2 Mbit verbinding te patsen, boefje
Later meer info...
een vraag aan puCk hoe doe je dat dat je kan zien wat er op tv bezig is
Dat heet Active Desktop.. zie hiervoor de begin-post.. of sjek HIERAbout2Break schreef op 23 september 2003 @ 17:16:
een vraag aan puCk hoe doe je dat dat je kan zien wat er op tv bezig is
jah ik snap (nog net)dat dat active desktop is maar ik zou graag de het script willen weten
heb je het orgineel voor me ??HJR schreef op 23 September 2003 @ 13:37:
Ik heb mijn nieuwe Acertje eindelijk af. Hier het resultaat. Het is custom made Slackware 9 voor laptopgebruik, dus zuinig...
[afbeelding]
Verwijderd
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=170077
[ Voor 171% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 15:14 ]
Closed until further notice.
Geen originelen van wallpapers/skins, wat heb je dan nog aan dit topic als je een vette desktop ziet maar je hebt de skins en wallpaper niet, zodat je die desktop zelf ook kan hebben
In de tussentijd kan iedereen op zijn gemak de regels die voor dit topic gelden op zijn of haar gemak doornemen.
Geen originelen van wallpapers/skins, wat heb je dan nog aan dit topic als je een vette desktop ziet maar je hebt de skins en wallpaper niet, zodat je die desktop zelf ook kan hebben
In de tussentijd kan iedereen op zijn gemak de regels die voor dit topic gelden op zijn of haar gemak doornemen.
Dit topic is gesloten.