Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!
Anoniem: 81032

*Theme is XBox Xtreme XP 2 voor StyleXP
*Systeminfo komt van Coolmon
*Kalender komt van Rainlendar
*Wallpaper heb ik ergens vandaan, maar dat benk vergeten. Ik heb hem zelf maar even online gezet : CLICK
*Icons kun je HIER vinden
*Winamp2 skin
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 81032 op 11-09-2003 22:04 ]
hoe verander je het icoontje van IE op de desktop
Anoniem: 28145
With all due respect sir: Wat doe je dan in dit draadje?Anoniem: 70266 schreef op 10 september 2003 @ 09:16:
JAHHHHH hier mijn (vroegere LINUX!!!!) bureaublad! Deze is eigenlijk van een vriend mij. maar hij ziet er precies het zelfde uit als mijne het is de standaard Linux Look van Gnome. [F_J_Knip]![]()
Maar jah LINUX is ook gewoon BETER!![]()
![]()
[afbeelding]
En de mijne maar weer eens:

Plaatje gevonden op het Engelse BMW GS Forum.
Foto helaas niet zelf genomen.

Theme is GBrushed, en een bijpassend WinAmp Skinnetje natuurlijk.
Rechtsklikken op Bureaublad/Eigenschappen/TAB Bureaublad/Optie BUREAUBLAD AANPASSENlord-evil schreef op 11 september 2003 @ 22:15:
offtopic:
hoe verander je het icoontje van IE op de desktop
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 81032 op 11-09-2003 22:56 ]
Anoniem: 22473
Is dit stiekem niet een screenshot om met je 2 Mbit verbinding te patsen
want ik vind het maar een standaard Windows Theme.
Ik ben overigens zelf een theme aan het maken. Helemaal wit en grijs. Dit kijkt wat fijner als mijn zwarte versie
Later meer info...
daarmee kan je het icoontje van IE niet veranderen enkel my computer, documents, recycle bin en network placesAnoniem: 81032 schreef op 11 september 2003 @ 22:30:
[...]
Rechtsklikken op Bureaublad/Eigenschappen/TAB Bureaublad/Optie BUREAUBLAD AANPASSEN
Anoniem: 87066
Hehehe..om het goed te maken hier dan mijn echte desktop momenteel....weet niet precies hoe ik hem hier zo groot krijg but tell me what you think..Anoniem: 22473 schreef op 12 september 2003 @ 08:47:
[...]
Is dit stiekem niet een screenshot om met je 2 Mbit verbinding te patsen, boefje
Ik ben overigens zelf een theme aan het maken. Helemaal wit en grijs. Dit kijkt wat fijner als mijn zwarte versie
Later meer info...
<font color=darkblue>Rafe: graag skins/wallpaper/etc. vermelden :)</font>
Aston shell, de rest zoek ik nog ff op..
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 87066 op 17-09-2003 00:46 ]

origineel: klik
theme: Metallic Shades
Rafe: 640 pixels is net iets te breed
Ik zal er de volgende keer aan denken
[ Voor 32% gewijzigd door Ethnocentrix op 20-09-2003 15:08 ]
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
Hier kan je hem downloaden voor 1280x1024
Hier kan je hem downloaden voor 1024x768
En deze programma's heb je nodig.
Aston
Altdesk
En hier de FAQ als je het niet werkend krijgt.
Anoniem: 86982

klikbaar
wall is van layne karkruff .. http://www.blueskyheart.com/
skin is windowblinds Matrix_Xstream .. www.wincustomize.com
daar is onder dezelfde naam ook de de winampskin te vinden
Rafe: 640 pixels breed is net iets te groot
[ Voor 12% gewijzigd door Rafe op 16-09-2003 07:47 ]

3 x 1280 x 1024 = 3840 x 1024
origineel (.jpg)
Winamp 2.x skin
Miranda IM icons (ICQ & MSN)
[ Voor 5% gewijzigd door 8088 op 15-09-2003 05:54 . Reden: reso vergeten ]
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
ahum
[ Voor 97% gewijzigd door jellywoods op 16-09-2003 11:53 . Reden: zie mod-break hieronder ;) ]

Origineel
Style van Axiis
Rafe: pic was net iets te breed, aangepast...
[ Voor 11% gewijzigd door Rafe op 16-09-2003 07:51 ]
BOOTSCREEN |
![]() |
LOGINSCREEN |
![]() |
WALLPAPER |
![]() |
ORGINEEL |
![]() |
THEME = BLACK LUNA |
[ Voor 3% gewijzigd door Civil op 16-09-2003 18:51 . Reden: linkje naar logonscreen toegevoegd... ]
Anoniem: 13169
Hoe heb je dat gedaan met resource hacker? Ik zit nu op mijn vaders account...Contact me @ biohazard_88@hotmail of zoiets. (Als je tenminste WILT zeggen)robpol schreef op 15 september 2003 @ 00:23:
[afbeelding]
resolutie is 1400x1050, rhodium theme van themexp, start button veranderd met resource hacker, winamp (2.91) skin 'pluto'.
Anoniem: 91977
---------------------------
Ik ben op zoek naar de wallpaper van katja schuurman van de lasercomputercampagne
FF uitleggen:
Ik krijg van een goede vriend van mij een oude computer om met Linux te gaan starten. (Ik doe dit namelijk nog even liever niet op mijn snelle bak)
Die computer is van het merk Laser en zoals jullie vast nog wel weten is Laser bekend geworden (en daarna weer onbekend?) door de promotiecampagne met Katja Schuurman. Zij zong toen ook dat vreselijke nummer van "maar nu heb ik er één die precies weet hoe het moet..."
Maar goed terugkomend op die ouwe laserbak. Die vriend van mij heeft die computer heel liefkozend 'Katja' genoemd en verwacht dus ook dat ik dat ga respecteren en overneem . Ik vind het wel grappig, dus doe ik dat wel.
Om dit 'geintje' compleet te gaan maken wil ik dus proberen om aan de wallpaper van katja's lasercomputercampagne te komen, om op de achtergrond te zetten van deze machine. Maar dat valt vies tegen. Op google is niks te vinden en op wallpapersites met Katja ook niet echt. En ik geloof dat dat Lasercomputers ter ziele is gegaan.
Kan iemand mij helpen
---------------------------------
Hierna heb ik nog een keer met de google picturesearch gezocht en daar kwam ik alleen deze tegen:

Dat komt in de buurt, tis inderdaad van deze serie maar er IS daar een originele wallpaper van ...
Hier staat precies uitgelegd hoe je het moet doen:Anoniem: 13169 schreef op 15 September 2003 @ 21:31:
[...]
Hoe heb je dat gedaan met resource hacker? Ik zit nu op mijn vaders account...Contact me @ biohazard_88@hotmail of zoiets. (Als je tenminste WILT zeggen)
http://www.theeldergeek.c...xt_on_xp_start_button.htm
Zou iedereen zo vriendelijke willen zijn om:
- Zijn originelen (skins/wallpapers/etc) te vermelden met een linkje erbij naar het origineel
- Zijn of haar plaatjes bij het resizen niet groter dan 600 pixels breed te maken
- Heeft iemand iets leuks gedaan (active desktop bijv.), NIET vragen hoe het is gedaan in het topic, maar e-mail hem of haar
- Als iemand zijn of haar origneel vergeet te vermelden: druk op
(staat bovenaan elke pagina) en laat het ons weten. Ga aub niet in het topic vragen om een skin/wallpaper
- Vragen als "hoe verander ik dit en dat" achterwege laten, dit topic is puur bedoeld om desktops te laten zien!
[ Voor 5% gewijzigd door Rafe op 16-09-2003 13:23 ]
Anoniem: 50145

Window xp style van http://www.themexp.org, heet geloof ik Longhorn Pro
Metertjes zijn gemaakt met Samurize, http://www.samurize.com
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 50145 op 16-09-2003 15:36 ]

Clickable
Achtergrond is de standaard Windows XP achtergrond tulpen ge-edit naar een zichzelf vernieuwende achtergrond met ieder uur de actuele weersomstandigheden en iedere 20 seconden een nieuwe image van de webcam.
Ben nogal fan van Canada dus vandaar webcam image van de universiteit (UofA) waar ik gestudeerd heb, met actuele weersomstandigheden.
Het thema is gewoon het standaard Windows XP Thema met als kleursetting zilver.

Anoniem: 91977 schreef op 15 September 2003 @ 22:21:
Ik werd vanuit een eigen gestartte topic verwezen naar deze topic dus vandaar deze repost:
---------------------------
Ik ben op zoek naar de wallpaper van katja schuurman van de lasercomputercampagne
FF uitleggen:
Ik krijg van een goede vriend van mij een oude computer om met Linux te gaan starten. (Ik doe dit namelijk nog even liever niet op mijn snelle bak)
Die computer is van het merk Laser en zoals jullie vast nog wel weten is Laser bekend geworden (en daarna weer onbekend?) door de promotiecampagne met Katja Schuurman. Zij zong toen ook dat vreselijke nummer van "maar nu heb ik er één die precies weet hoe het moet..."
Maar goed terugkomend op die ouwe laserbak. Die vriend van mij heeft die computer heel liefkozend 'Katja' genoemd en verwacht dus ook dat ik dat ga respecteren en overneem . Ik vind het wel grappig, dus doe ik dat wel.
Om dit 'geintje' compleet te gaan maken wil ik dus proberen om aan de wallpaper van katja's lasercomputercampagne te komen, om op de achtergrond te zetten van deze machine. Maar dat valt vies tegen. Op google is niks te vinden en op wallpapersites met Katja ook niet echt. En ik geloof dat dat Lasercomputers ter ziele is gegaan.
Kan iemand mij helpen
---------------------------------
Hierna heb ik nog een keer met de google picturesearch gezocht en daar kwam ik alleen deze tegen:
[afbeelding]
Dat komt in de buurt, tis inderdaad van deze serie maar er IS daar een originele wallpaper van ...
[ Voor 13% gewijzigd door bartaa op 18-09-2003 15:44 ]
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Wallpaper kun je van deze site halen
Winamp 2.xx skin, passende bij Windows thema

He who controls the Spice, controls the Universe.
Anoniem: 70189
Links is Trillian Pro met Media Center Edition Skin geloof ik (Trillian Member Forum doet het niet en is alleen te downloaden voor Members). Rechts SmartBarXP, net geinstalleerd, dus nog niet echt mee gewerkt. Normaal zijn beide programma's uiteraard gedockt, ik houd van een schone desktop.

Origineel : HIER
[ Voor 7% gewijzigd door Skeleton353 op 19-09-2003 16:06 ]
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Origineel is van: http://www.sonata-arctica.com
Theme heet PlexBlack en is te vinden op ThemeXP.org
[ Voor 4% gewijzigd door BaBBeloedie op 19-09-2003 19:02 ]
Het origineel staat hier
Skin: Longhorn Aero
Rafe edit: voortaan resizen met een breedte van < 600 pixels en je skin vermelden AUB
[ Voor 28% gewijzigd door Rafe op 19-09-2003 21:10 ]

*klikbaar* 1600x1200 is het origineel.
Aan de hand van een grotere foto uit de HK.
Verder gewoon standaard win2k + classic winamp
Anoniem: 43420
volgens mijn berekening is het een 29mbit verbinding wat dus niet bestaat. wel netjes geshopt trouwensAnoniem: 22473 schreef op 12 September 2003 @ 08:47:
[...]
Is dit stiekem niet een screenshot om met je 2 Mbit verbinding te patsen, boefje
Later meer info...
Dat heet Active Desktop.. zie hiervoor de begin-post.. of sjek HIERAbout2Break schreef op 23 september 2003 @ 17:16:
een vraag aan puCk hoe doe je dat dat je kan zien wat er op tv bezig is
heb je het orgineel voor me ??HJR schreef op 23 September 2003 @ 13:37:
Ik heb mijn nieuwe Acertje eindelijk af. Hier het resultaat. Het is custom made Slackware 9 voor laptopgebruik, dus zuinig...
[afbeelding]
Anoniem: 60905
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=170077
[ Voor 171% gewijzigd door Anoniem: 60905 op 24-09-2003 15:14 ]
Geen originelen van wallpapers/skins, wat heb je dan nog aan dit topic als je een vette desktop ziet maar je hebt de skins en wallpaper niet, zodat je die desktop zelf ook kan hebben
In de tussentijd kan iedereen op zijn gemak de regels die voor dit topic gelden op zijn of haar gemak doornemen.
Dit topic is gesloten.