Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Goh wat een enthousiastme zeg. Moet ie eerst op de gHz lopen voordat er wat mensen het cool vinden? Ik weet dat er genoeg mensen zijn met een 500@750, maar dat doet ie bij mij pas sinds vandaag. Dussssssssssss beetje meer enthousiastme graag.
Verwijderd
ik heb mijn athlon 500 ook overgeklokt. maar hij wil niet hoger dan 650. met fsb overklokken loopt ie nu op 670.
In welke week is dat ding van jou gebakken en is het een 0,25 of een 0,18?
mijne is een 0,25 uit week 41 1999
In welke week is dat ding van jou gebakken en is het een 0,25 of een 0,18?
mijne is een 0,25 uit week 41 1999
2.05 heb ik nu al 3 maanden. 't Was de enige manier om m'n 650 op 9*(100+10)=990 te krijgen. 't Vreemde is dat 9.5*100 niet wil booten...
Maarre..2.05 kan wel. Let wel goed op de temp!
Maarre..2.05 kan wel. Let wel goed op de temp!
Verwijderd
Heb je de cache ook aangepast of ben je gewoon van de 500 naar de 750 zonder dit te doen?
Ik heb namelijk wat problemen met me alpha waardoor ik nog aan me standaard koeling vast zit maar ik moet hem al op 1.75 V zetten om op 700 MHz te komen. Vraag mezelf af hoe hoog dat moet zijn als ik op de 800 of 850 wil komen. Ik kan de FSB niet veranderen. Iemand een idee tis een 600 zie hieronder uit week 39 van 1999.
Ik heb namelijk wat problemen met me alpha waardoor ik nog aan me standaard koeling vast zit maar ik moet hem al op 1.75 V zetten om op 700 MHz te komen. Vraag mezelf af hoe hoog dat moet zijn als ik op de 800 of 850 wil komen. Ik kan de FSB niet veranderen. Iemand een idee tis een 600 zie hieronder uit week 39 van 1999.
Verwijderd
ik heb mij athlon classic op 650 mhz lopen op 1.65 volt
ik durfde gewoon niet hoger, maar als jij het gelukt is om 750 mhz te draaien op 1,85 volt dan MOET mij dat ook lukken.
ik heb trouwens ook die thermaltake golden orb. Is echt cool.
ik durfde gewoon niet hoger, maar als jij het gelukt is om 750 mhz te draaien op 1,85 volt dan MOET mij dat ook lukken.
ik heb trouwens ook die thermaltake golden orb. Is echt cool.
Ik heb ook een 500@750 met een golden orb, maar ik ga hem er weer afhalen. Snap niet dat zoveel mensen er zo tevreden mee zijn. Hij ziet er supergaaf uit, dat moet ik wel zeggen maar om nu te zeggen dat hij ook zo koelt... nee.
Mijn FAK7X2B doet zijn werk dan toch beter..
Maargoed over de overclock, ik heb voltage op 1,65 volt staan en cache nog gewoon op 1/2. Als je naar de 900 wilt gaan overklokken, dan zal je je cache wel aan moeten passen hoor. alleen voltage omhoog zal niet voldoende zijn.
Mijn FAK7X2B doet zijn werk dan toch beter..
Maargoed over de overclock, ik heb voltage op 1,65 volt staan en cache nog gewoon op 1/2. Als je naar de 900 wilt gaan overklokken, dan zal je je cache wel aan moeten passen hoor. alleen voltage omhoog zal niet voldoende zijn.
Die van mij (Athlon 500 classic) draait op 840 MHz, met 1.9V superstabiel. Op 848 of 856 Mhz loopt ie niet stabiel meer, maar ik heb niet durven proberen op 2.0V. Ik heb wel de cache op 2/5 staan, anders gaat ie niet hoger dan 750 MHz.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
hey bloasfist, goed werk 
ben je mij voorbij. je had toch ook 1 uit de eerste weken van augustus?
Na mijnes kwam echt niet hoger dan 650@1,85 en die Golden Orb werd een partij HEET
POSTen ging nog net op 700mhz en 1,9volt met cache op 2/5 maar meer ook niet.
Heb nu een Tbird 700 (slot A) op 900 en 1,8 volt (wordt nauwelijks warm)
ben je mij voorbij. je had toch ook 1 uit de eerste weken van augustus?
Na mijnes kwam echt niet hoger dan 650@1,85 en die Golden Orb werd een partij HEET
Heb nu een Tbird 700 (slot A) op 900 en 1,8 volt (wordt nauwelijks warm)
I’m not like the OTTERS
Wat een reacties toch nog. M'n athlon heeft de datum 4-9-99, en dat is dus week 35 van '99. Maareh, hij loopt toch nog niet helemaal lekker op 750, dus heb hem weer teruggeklockt naar 700. Ff een tijdje inbranden en dan hopen dat ie het wel doet. Nee, ik heb nog niks met m'n cache divider gedaan, maar als ik hem over de 750 wil, zal ik dus met de cache gaan rommelen.
Cypher, het is een 0,25 micron (volgens mij werden er nog geen 0,18's gemaakt in die tijd
correct me if i'm wrong.
Cypher, het is een 0,25 micron (volgens mij werden er nog geen 0,18's gemaakt in die tijd
Pagina: 1