Toon posts:

need help

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
omdat er van die leuke mods rond lopen die denken dat sommige mensen niet zelf zoeken zal ik eve een leuk en lang ver haal typen voor iedereen.

wat is het probleem ik wou een patch downloaden voor een game die ik gekocht heb maar als ik dit doe dan krijg ik dus een rare pagina waar ik niets mee kan doen hier onder een screenshot er van.

[img]380,240http://home.wxs.nl/~voord265/fout.JPG[/img]

wat ik zo al gedaan heb ik wou dus ook even kijken in me router of daar de fout zat maar daar krijg ik nu dus de zelfde fout als ik me wachtwoord heb op gegeven dan komt de pagina ook naar voren.

ik heb adaware voor spyware er over heen laten lopen heb een windows update gedraait (ondertussen al weer verweiderd) en heb op google die zin in gevuld maar daar kwam niet veel nuttigs uit.

verder ligt het niet aan de router dit staat er helemaal los van het ligt dus na mijn inziens aan de software

alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
voor die gene die de site zelf wil zien is hier de link nog even. http://download.activisio...les/StreetLegalPatch1.exe

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
hier doet hij het ik heb wel dap aan staan

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:27

TeeDee

CQB 241

Misschien een DNS probleem? Proxy? Herstart?

Verder:
- is dit je 3e topic hierover?
- mail anders het desbtreffende modje
- psst... dit was geen lang verhaal. Meer een inleidende rant over de modjes.

[ Voor 5% gewijzigd door TeeDee op 08-08-2003 11:25 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Je topictitel voldoet in ieder geval al niet aan de eisen. Je hebt de eerder gegeven aanwijzingen blijkbaar niet gelezen.

Sorry, there is no Microsoft.com web page matching your requ
Sorry, there is no Microsoft.com web page matching your requ
De topictitel:
Goed. Jij hebt een boeiend onderwerp of een interessante vraag, en je wilt daar een topic voor openen. Neem dan even de tijd om een duidelijke topictitel te bedenken. Zo kunnen andere mensen sneller zien of het onderwerp voor hen ook interessant is. Al is een topictitel met allemaal hoofdletters lekker duidelijk, het wordt niet echt gewaardeerd, simpelweg omdat dat irritant is: ""HELP [iets] DOET HET NIET !!! is dus niet de bedoeling.
Met een halve topictitel weet niemand meteen wat je bedoelt, en het kan heel wat irritatie opwekken als dat dag in dag uit gebeurt. Begin je topictitel met bijvoorbeeld [Win98] of [CD-ROM]. Zet er dan ook meteen de kern van je vraag bij, want met "[XP] Doet het niet....." schieten we ook niet veel op. Een goede topictitel is dus het halve werk.
Need help geldt voor 99% van de topics hier :/ Je titel voldoet dus totaal niet.

[ Voor 74% gewijzigd door Wekkel op 08-08-2003 11:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
zeur is niet over topic title of wat dan ook help is gewoon iemand die hulp nodig heeft is dat zo veel gevraagt

ik heb al twee maal gereboot en proxy staat niet aan gevinkt in lan instellingen verder heb ik ook geen proxy draaien hier

ja volgens mij stond er ook wel ergens iets over ontopic zijn :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 11:28 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 11:27:
zeur is niet over topic title of wat dan ook help is gewoon iemand die hulp nodig heeft is dat zo veel gevraagt
ja, het is hier geen beginnersweb of helpdesk ;)
ik heb al twee maal gereboot en proxy staat niet aan gevinkt in lan instellingen verder heb ik ook geen proxy draaien hier
doet die page het met een andere browser/pc wel?

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 09:51

Als je nou gewoon reageert krijg je misschien nog antwoord! :)

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:08

Beaves

Usque ad Finem

Welke DNS servers gebruikt je?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
ja zo als je hier boven kan lezen deed hij het bij iemand anders wel

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Kijk anders hier eens.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Topicstarter
DjGeRo schreef op 08 August 2003 @ 11:29:
[...]

Als je nou gewoon reageert krijg je misschien nog antwoord! :)
scheelt dat hij zo lomp off topic moest gaan

maar k doe volstrekt normaal

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:27

TeeDee

CQB 241

Oei... jij bent echt vrienden aan het maken hier.

ontopic: wat heb je eigenlijk allemaal al geprobeerd?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Topicstarter
wat heeft dat invredes naam met een patch te maken voor een game of kan je die tegenwoordig ook al in de winkel kopen

btw de patch is voor een orginele game en is bedoelt om de game play en bugs weg te halen dus klik eerst op de link als je niet weet wat ik ga downloaden

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 08 augustus 2003 @ 11:22:
omdat er van die leuke mods rond lopen die denken dat sommige mensen niet zelf zoeken zal ik eve een leuk en lang ver haal typen voor iedereen.
En dan nog vertel je bv niet welk OS, welke IE versie, en draai je nog een firewall of Anti Virus?

Die links die ik je gegeven heb, heb je in die korte tijd ook niet doorgenomen, want dan had je kunnen lezen dat je huidige topic titel nergens op slaat.

Verder wordt er op GoT een beetje eigen inzet gewacht en nu komt het nog steeds over alsof je ff een screen dumpt met een fout met de melding: "los eens op". Alleen die foutmelding in google dumpen gaat dus niet werken nee. Je kan beter zoeken op dingen als: "download,microsoft,error" oid.

JIJ wilt hulp hebben, maar om ons zo ver te krijgen dat WIJ jou gaan helpen, moet je toch echt beter je best doen en zeker meer respect blijven tonen voor ALLE andere users. En mods zijn altijd ontopic, zijn ze dat niet dan ben jij niet on-policy.

Voor je dus verder post wil ik je ook verzoeken eerst het volgende goed door te nemen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.