Toon posts:

Ik heb een vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen ik heb een vraag ,

Ik Werk in de zorg
Geen Airco
2 keer stof zuigen dwijlen ramen zemen elke dag
mijn vraag is moet ik dat nu met deze temperaturen ?

ik kan het namelijk niet vinden in me cao kan hier iemand mij me helpen

Groetjes Connie

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

uhm wij niet snappen :? Lees eens eerst ff dit door en probeer het dan nog eens een keer:

-FAQ
-Forumgedrag
-CAO Startpagina

[ Voor 21% gewijzigd door Notna op 07-08-2003 21:05 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:53

Japser

Jeej!

Ga naar de vakbond . Daar kunnen ze je helpen.

[ Voor 75% gewijzigd door Japser op 07-08-2003 21:04 ]

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik denk niet dat het ergens staat vastgelegd welke werkzaaaheden je bij welke temperatuur nu wel of niet moet doen, je zou het natuurlijk wel kunnen voorleggen aan afdelingshoofd/werkgever.
Ik werk in een tuincentrum en we hebben gewoon afgesproken met mijn werkgever een extra pauze te nemen en vooral niet te hard te werken nu bij deze temperatuur.

Kun je niet mailen naar de FNV oid?

[ Voor 4% gewijzigd door cûora op 07-08-2003 21:06 ]

Verwijderd

Ach had je maar in de bouw moeten gaan daar pleiten ze teminste voor tropenroosters ;)

maare je kan toch best even naar je meerdere toe gaan en vertelle dat je het niet vind gaan zo!

Verwijderd

Topicstarter
Maar bijv hoeveel graden mag ik dus niet werken kan iemand me aub helpen ik weet dat dit een computer forum is maar ik weet ook dat hier mensen zijn die van dit soort dingen veel af weten bijv moet ik 5 uur op 1 volgend werken zijn er taken die ik niet hoef te verichten moet mijn werkgever mij drank aan bieden zulk soorty dingen of een link naar bijv wat mijn werk gever bijv moet dankje wel alvast groetjes connie

• Tittysmack
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-01 08:18

Tittysmack

"no comment"

Boven de binnen tempertuur van 30 graden moeten volgens mij extra pauses ingelast worden.

Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:53

Japser

Jeej!

T lijkt mij niet dat er in je CAO staat dat je werkgever je drank moet aanbieden hoor. Je hebt je gewoon aan je taken te houden. Natuurlijk is dit extreem, dus zul je in overleg met je chef over een tropenrooster kunnen praten, of een andere oplossing vinden. Meer pauzes o.i.d.

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Dit lijkt me meer een grap eigenlijk :) En om die reden sluit ik hem maar ook. Je kunt beter, voordat je een topic start, eerst de policy van W&L lezen. Dan kun je zien dat dit soort topics hier niet thuishoort.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.