Ik heb al een search gedaan en daar alle topics een jaar of ouder waren en ik alle oplossingen die daarin stonden al heb geprobeerd maak ik maar een nieuwe post.
Oké ik heb ADSL Comfort van Plantet Internet en wil een ftp server draaien. Nu blijkt dat alleen planet abbos op mijn server kunnen komen en mensen die geen planet verbinding hebben kunnen me niet eens pingen. PI geeft ook al geen zinnig antwoord dus vraag ik het hier.
Ik draai Serv-U op een gehackt Alcatel modem.
Ik wil dit dus aan de gang krijgen en ik heb hetzelfde probleem met de webserver en alle poorten (80/20/21) zijn gemapt. Kan dit of moet ik me er bij neerleggen dat dit niet mogelijk is?
Oké ik heb ADSL Comfort van Plantet Internet en wil een ftp server draaien. Nu blijkt dat alleen planet abbos op mijn server kunnen komen en mensen die geen planet verbinding hebben kunnen me niet eens pingen. PI geeft ook al geen zinnig antwoord dus vraag ik het hier.
Ik draai Serv-U op een gehackt Alcatel modem.
Ik wil dit dus aan de gang krijgen en ik heb hetzelfde probleem met de webserver en alle poorten (80/20/21) zijn gemapt. Kan dit of moet ik me er bij neerleggen dat dit niet mogelijk is?
[ Voor 17% gewijzigd door Spockz op 07-08-2003 01:16 . Reden: verkeerde toets gedrukt ]
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8