Desert Combat - Battlefield 1942 Modification (Deel II)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.870 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Je texture details wat lager zetten?

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Smattie schreef op 29 december 2003 @ 17:51:
Ik heb een probleem, ik heb Desert Combat geinstalleerd maar nu krijg ik allermaal witte omgevingen of soms niks gewoon geheel WIT. Ik doe niet aan cheaten das kut maar heeft iemand hier ooit ook last van gehad???

Mijn Specs zijn:
ASRock K7VT4-4X
512MB DDR400
Leadtek TI4200 128MB
2 x 40 GB Harddisk

Driver Nvidia 52.16_WHQL
nieuwste drivers downloaden of terug gaan naar 45.12 ofzo. DUs de 53.xx drivers, die hebben daar een fix voor.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Het dank jullie wel dat was het inderdaad. Ik heb nu de 53.03 en nergens meer last van!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanmiddag gespeeld en ik kwam er pijnlijk achter dat als je lang niet speelt dat je dan aim verliest, vroeger kon ik gemakkelijk met de heavy assault iemand neerknallen nu ga ik eerder dood...

en dan van die evntjes, die willen persee vliegen, dus dan ga je er vanuit dat ze het kunnen, maar opeens springen ze eruit..en dan ben ik dood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 18:55:
vanmiddag gespeeld en ik kwam er pijnlijk achter dat als je lang niet speelt dat je dan aim verliest, vroeger kon ik gemakkelijk met de heavy assault iemand neerknallen nu ga ik eerder dood...

en dan van die evntjes, die willen persee vliegen, dus dan ga je er vanuit dat ze het kunnen, maar opeens springen ze eruit..en dan ben ik dood....
als dat gebeurt, jij zit er nog in en de motor van het vliegtuig / heli hoor je uitgaan, druk dan snel op 1 en neem zelf de controls snel over!

9 van de 10x lukt het je om door te vliegen! mij iig wel, wel snel reageren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 20:12
Wanneer leren ze de AI nou vliegen met een heli? 8)7 Ze kunnen echt totaal niet vliegen laat staan iets neer schieten.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:17
ShotGun schreef op 04 januari 2004 @ 19:36:
Wanneer leren ze de AI nou vliegen met een heli? 8)7 Ze kunnen echt totaal niet vliegen laat staan iets neer schieten.
hetvalt me wel op dat ze de heli nu vaker laten staan :p.. dat is al wel vooruitgang ;)

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Haha stiekuhm gebruik ik de helikopter eigenlijk ook als vervoersmiddel, om dus van A naar B te komen en jah als ik er ben spring er ook uit en jah de passagiers :X

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Roept niemand dan "Bail Out!" ?

Ik ben/was zelf vaak helicopter-piloot (bijv Blackhawk vol passagiers) en als ik tactisch voordeel haal met bailen (bijv vlag pakken) dan kondig ik het aan. Of als ik bijna stuk ben. En daardoor nooit klachten gehad dat passagiers door mij dood zijn gegaan.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Twhomp schreef op 04 januari 2004 @ 21:06:
Roept niemand dan "Bail Out!" ?

Ik ben/was zelf vaak helicopter-piloot (bijv Blackhawk vol passagiers) en als ik tactisch voordeel haal met bailen (bijv vlag pakken) dan kondig ik het aan. Of als ik bijna stuk ben. En daardoor nooit klachten gehad dat passagiers door mij dood zijn gegaan.
Jah dat roep ik ook, maarjah heb het idee dat nog niet iedereen dat begrijpt B) Maarjah zorg meestal dat ik alleen vlieg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aseslno
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-07-2022

Aseslno

Scuse Me, While I Kiss The Sky

Niels99 schreef op 04 januari 2004 @ 20:40:
Haha stiekuhm gebruik ik de helikopter eigenlijk ook als vervoersmiddel, om dus van A naar B te komen en jah als ik er ben spring er ook uit en jah de passagiers :X
komt het spel niet echt te goede he? zo irritant als mensen dat doen!

En zo is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, heb onlangs ook battlefield gehaald. Die gewoon geinstalleerd, dan DC 0.5 erop en dan DC 0.6. Zit er nog dingen die ik ontbreek van patches, moet ik ze allemaal afgaan want ik zit met iets enorm geks.

Ik heb dus een Athlon XP 2200+ / 512 DDR / Gf4 Ti4600 en mijn spel loopt baggerder dan een Athlon ergens in de 1Ghz / 768 DDR / Gf2 en maps bij hem loaden echt snel.. Ik mag wel 3 minuten wachten eer ie geladen is.
Ook als de map gedaan is, toont ie loading wipt ie ff naar windows en dan gaat ie weer naar bf en load ie de map..
Maar is abnormaal lang.

Ik heb de officiele forums bekeken en wat stuff proberen te changen in mijn confs enzo maar veel helpt het niet en soms heb ik t gevoel dat het nog erger is..

Ik gebruik de Omega KX 1.4523 drivers omdat daarmee mijn UT heel soepel gaat draaien :7

Btw, misschien relatief of niet.
Ik heb een C: partitie van 5 GB. Enkel voor Windows XP, die staat voor 4 GB vol. Hij heeft nog 5/6 GB vrij op zen C: zou het dat kunnen zijn?

Ik heb me virtual mem btw niet op C: gezet maar op een andere partitie waar ik nog 8 GB vrij heb.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Het probleem zit hem bij de hoeveelheid geheugen die je hebt, zoals je zelf al zegt heeft die andere pc 768mb geheugen. Bij DC vreet zoveel geheugen weg dat je HD het heel druk gaat krijgen, daarom duurt het gewoon langer.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij 256 DDR meer en zijn maps laden in enkele seconden, bij mij in 3 minute..
Nah, dat kan het onmogelijk zijn.
Ik heb ook ontzettend veel gelezen, mensen met 512 DDR die ook in een tiental seconden de map geladen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 23:23:
Hij 256 DDR meer en zijn maps laden in enkele seconden, bij mij in 3 minute..
Nah, dat kan het onmogelijk zijn.
Ik heb ook ontzettend veel gelezen, mensen met 512 DDR die ook in een tiental seconden de map geladen hebben..
Zouk zeer knap vinden van die mensen met 512Mb ram geheugen, en ik heb zelf ook dat die maps heel lang moeten laden, en wat heb ik??
Juist 512Mb geheugen :'( , ik gooide er een reepje van 256 erbij(geleent van mijn buurman) en de laadtijden waren zeker met 70% verkort.

En als je wat terug bladerd in dit topic zul je ook nog mensen tegenkomen die hetzelfde probleem hebben. Geloof me nou dit is echt een geheugen kwestie. Toen ik en mijn clan DC 0.6 wilden gaan spelen toen die net uit was, waren het toch echt de mensen die meer dan 512Mb geheugen hadden het eerst op de server. Terwijl ik toch kwa specs van de andere componenten hun voorbij ga. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmmmhhh,
ik heb dus 512 MB SD-ram geheugen, en kan prima DC spelen
laadtijdens zijn ook niet super lang of zo.......
Ik heb een wat ouder systeempje maar hij draait DC nog prima. Het is dus een fabeltje dat je een super PC moet hebben om DC te draaien.

mijn systeem:
AMD athlon 1.4, Asus A7A266, 512 MB SD-ram, Maxtor 30G (@7200), Geforce 3Ti200
Windows XP pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:10

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
daar geloof ik dus echt helemaal niets van!

Ik draai:
XP 2400+
768MB Ram (PC2100)
Epox 8KHA+
2*Maxtor 40GB 7200RPM in striping RAID
Radeon 8500Pro 64MB

Trekt DC echt met moeite....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Snow_King schreef op 06 januari 2004 @ 22:50:
daar geloof ik dus echt helemaal niets van!

Ik draai:
XP 2400+
768MB Ram (PC2100)
Epox 8KHA+
2*Maxtor 40GB 7200RPM in striping RAID
Radeon 8500Pro 64MB

Trekt DC echt met moeite....
:? vaag...

mijn vorige pc: 2000+, 768 RAM en Ti4200 draaide als een zonnetje... 1024x768 en alles op max in DC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik hem op 800x600 8)7 draai, met de 'details' op medium. Maar hij draait dan ook als een zonnetje en lekker snel.
Als ik hem op 104x764 zet dan heeft ie er teveel moeite me (afhankelijk vd map en aantal spelers)

Ik hoop trouwens dat ik die aankomende nieuwe 'vietnam' op m'n systeem kan draaien. Heb nu effe geen geld voor een nieuw systeem (eerst effe een half jaar op reis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Laatst online: 11-03 16:08
Ik heb sinds patch 1.5 met vlagen nogal wat choppy sound, het beeld schokt dan ook een beetje. Ik ben ervan overtuigd dat het schokken veroorzaakt wordt door die soundproblemen. Nu weet ik dat als ik DC speel ik ongeveer tussen de 2 en 20MB (afhankelijk van de map) geheugen over heb. Ik zit dus tegen het swappen aan. Ik heb nu 768MB, maar daar eet DC dus bijna alles van op. Zou (nog) meer geheugen dit probleem kunnen verhelpen of zou dit toch echt puur een soundkaart/bf1942 combinatie probleem wezen ? Ik heb een SB Live! Platinum 5.1 btw, nieuwste drivers. Met andere games geen problemen.

[ Voor 3% gewijzigd door rig0r op 07-01-2004 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 10:52:
De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik hem op 800x600 8)7 draai, met de 'details' op medium. Maar hij draait dan ook als een zonnetje en lekker snel.
Als ik hem op 104x764 zet dan heeft ie er teveel moeite me (afhankelijk vd map en aantal spelers)

Ik hoop trouwens dat ik die aankomende nieuwe 'vietnam' op m'n systeem kan draaien. Heb nu effe geen geld voor een nieuw systeem (eerst effe een half jaar op reis).
Uhm tja....
Ik draai 1024*768*32 en alles high...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Ik vind dit spel echt super vet. Ik moet zeggen dat het steeds beter gaat met Desert Combat. Ze maken wel vette voertuigen. Alleen dat kleine helicoptertje kan ik niet echt goed besturen. Ik vind die buggy trouwens ook wel vet. De laatste tijd speel ik veel DC Desertshield, echt een topmap. :9

Maar nu heb ik een paar vraagjes:

1. Hoe kun je ooit met een helicopter stil hangen? Ik probeer het de hele tijd, maar het wil echt niet lukken. Ik kan er wel goed mee vliegen, maar niet stilhangen.

2. Met welke map editor kun je dc maps maken/editten incl. voertuigen. Ik wil graag een 2e uitvoering van desertshield maken, met meer heli's en vliegtuigen, gewoon om te oefenen en op lan party's is het ook wel lache met 10 heli's in de lucht. :D

3.Kun je de insertion time ook aanpassen? Als ik tegen bots speel wil ik snel weer beginnen, maar nu moet ik de hele tijd lang wachten en dat vind ik niks. Op internet is die wachttijd wat anders, want dat maakt het spel alleen maar mooier. Maar als ik zelf wil spelen tegen bots, om te oefenen met die voertuigen, dan wil ik die tijd uit kunnen zetten, maar wil hem ook weer aan kunnen zetten. Wie weet hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:29

Zeddicius

Conscience do cost

eghie schreef op 08 januari 2004 @ 15:59:
Ik vind dit spel echt super vet. Ik moet zeggen dat het steeds beter gaat met Desert Combat. Ze maken wel vette voertuigen. Alleen dat kleine helicoptertje kan ik niet echt goed besturen. Ik vind die buggy trouwens ook wel vet. De laatste tijd speel ik veel DC Desertshield, echt een topmap. :9

1. Hoe kun je ooit met een helicopter stil hangen? Ik probeer het de hele tijd, maar het wil echt niet lukken. Ik kan er wel goed mee vliegen, maar niet stilhangen.
DC Desertschield is idd gaaf
Over dat stilhangen: volgens mij kan je nooit helemaal stil hangen, maar je kan zeker in de buurt komen. Een kwestie van ideale verhouding tussen gas geven/ gas loslaten en tegensturen natuurlijk.
Nog ff oefenen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Volgens mij is dat onmogelijk. Als je de vlag in wil nemen met een heli, kun je beter om de vlag heen cirkelen met de voorkant van de heli naar de vlag. :)
3.Kun je de insertion time ook aanpassen? Als ik tegen bots speel wil ik snel weer beginnen, maar nu moet ik de hele tijd lang wachten en dat vind ik niks. Op internet is die wachttijd wat anders, want dat maakt het spel alleen maar mooier. Maar als ik zelf wil spelen tegen bots, om te oefenen met die voertuigen, dan wil ik die tijd uit kunnen zetten, maar wil hem ook weer aan kunnen zetten. Wie weet hoe dat moet?
Local game opstarten (coop) met 1000% tickets, ratio 9 vs 9 en max 64 players ;). Krijg je 5000 vs 5000 bots ofzo. Moet je wel wat cpu ruimte geven (25%), maar dan blijft het hier wel soepel lopen.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShotGun schreef op 08 januari 2004 @ 18:38:
[...]

Local game opstarten (coop) met 1000% tickets, ratio 9 vs 9 en max 64 players ;). Krijg je 5000 vs 5000 bots ofzo. Moet je wel wat cpu ruimte geven (25%), maar dan blijft het hier wel soepel lopen.
Daar wil ik wel eens een pic van zien :)

2. Met welke map editor kun je dc maps maken/editten incl. voertuigen. Ik wil graag een 2e uitvoering van desertshield maken, met meer heli's en vliegtuigen, gewoon om te oefenen en op lan party's is het ook wel lache met 10 heli's in de lucht. :D

1: kan wel moet je veel geduld hebben.

2: ikzelf gebruik BattleCraft voor een standaard setup en de lightmaps en textureground-schaduwen en voor de rest Editor42 om het compleet te maken samen met notepad.

3: Dit kan niet, althans zou wel kunnen maar dan moet je handmatig de rfa's van de mappen (d8 ik) veranderen (.con bestanden van de AI).

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
ShotGun schreef op 08 januari 2004 @ 18:38:
[...]

Volgens mij is dat onmogelijk. Als je de vlag in wil nemen met een heli, kun je beter om de vlag heen cirkelen met de voorkant van de heli naar de vlag. :)

[...]

met insertion time bedoelt hij de tijd die je moet wachten om te respawenen als je dood bent.
op een server is dat de instelling spawn delay en spawn wave time

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Bij mij was/is het geluid in Battlefield soms ook slecht (een soort echo). Ik heb het volgende gedaan om het op te lossen:
Ben naar dxdiag gegaan en heb de schuifbak van het versnellingsniveau van het hardwaregeluid gewijzigd.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/c.huntjens/dxdiag.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

EXCalibur_EeK schreef op 08 januari 2004 @ 19:05:
Bij mij was/is het geluid in Battlefield soms ook slecht (een soort echo). Ik heb het volgende gedaan om het op te lossen:
Ben naar dxdiag gegaan en heb de schuifbak van het versnellingsniveau van het hardwaregeluid gewijzigd.

[afbeelding]
Ha, dat kan wel eens de oplossing zijn voor knabbel en babbel stemmetjes in Battlefield en andere spellen, of niet :? :)

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
zeker een SB Live!

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 18:50:
Daar wil ik wel eens een pic van zien :)
Na een paar keer herlezen snap ik de vraag pas (hoop ik).

Als je sneller opnieuw wilt beginnen dan verander je je spawntime toch naar 1 sec ofzo?

Had toch al pics gemaakt, dus dan post ik ze toch maar ff :P :

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joshuasioso/DC1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joshuasioso/DC2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joshuasioso/DC3.jpg

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:41

stilhangen is wel degelijk mogelijk, maar het hangt gewoon af met wat voor controls je vliegt. ik heb een vrij uitgebreide nauwkeurige HOTAS dus ik pak altijd lekker de heli. het stilhangen heeft vooral te maken met je inzetrichting van je heli. als die ook maar iets naar voren leunt is het al niet meer mogelijk (logisch8)7)

maar iig zorg gewoon dat je gashendel op half (iets meer) gas komt te staan en dan beetje bijsturen en je gas aftrimmen. zo kan je makkelijk mensen droppen vanuit de hind of de blackhawk

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShotGun schreef op 08 januari 2004 @ 23:23:
[...]

Na een paar keer herlezen snap ik de vraag pas (hoop ik).

Als je sneller opnieuw wilt beginnen dan verander je je spawntime toch naar 1 sec ofzo?

Had toch al pics gemaakt, dus dan post ik ze toch maar ff :P :

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Nou dat zijn geen 5.000 of zelfs 10.000 bots :P en daar wou ik eigenlijk een pic van zien, maar ja het is in principe toch onmogelijk tenzij je handmatig gaat editten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren nacht een leuke pot gespeeld op Guadacanal, ik zat bij coalition en we speelde met 18 tegen 20..

potje was zeer professioneel en als je om reinforcements vroeg kwamen ze ook echt!
echt zeer profie..totdat er een noob binnenkwam die constant tk deed...toen ging de server ook dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:29

Zeddicius

Conscience do cost

Niet zo'n hele tijd geleden speelde ik Desert Shield. Daar zat een of andere Erik alleen maar TK's te maken. Hij legde mijnen voor alle tanks en ging zelf met een tank op Team members schieten. Terugschieten doe je niet, want dan ben je ook een TK'er, en het vote systeem werkt op dat moment niet: "de tegenpartij vond het nl wel best wat ie deed :(

Kijk dan is de lol er voor mij snel af :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Zeddicius op 11-01-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

jeehaa schreef op 09 januari 2004 @ 15:20:
[...]

stilhangen is wel degelijk mogelijk, maar het hangt gewoon af met wat voor controls je vliegt. ik heb een vrij uitgebreide nauwkeurige HOTAS dus ik pak altijd lekker de heli. het stilhangen heeft vooral te maken met je inzetrichting van je heli. als die ook maar iets naar voren leunt is het al niet meer mogelijk (logisch8)7)

maar iig zorg gewoon dat je gashendel op half (iets meer) gas komt te staan en dan beetje bijsturen en je gas aftrimmen. zo kan je makkelijk mensen droppen vanuit de hind of de blackhawk
Thnx. Nu lukt het al een stuk beter. Gaat nog niet helemaal vlekkeloos, maar toch een begin. Dit is wel handig. Op die manier kan je ook vet makkelijk landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

jeehaa schreef op 09 januari 2004 @ 15:20:
[...]

laat ik erbij zeggen dat het niet nodig is om voor bf meteen een HOTAS aan te schaffen ;) maar in godsnaam vlieg met joysticks...* Steve wordt soms moe van mensen die hun stick aan de kant leggen omdat ze het te lastig vinden

ook is de ah-6 een lekker toestelletje om mee te beginnen, als je teveel 1 kant op stuurt kun je weer makkelijk corrigeren. Wat misschien ook wel handig is, is om Longbow 1 of 2 ergens vandaan te toveren, ik wou dat ik daar alles ook uitgelegd had gekregen toen ik begon, ipv Apache Longbow van DI :)

en als je wat beter bent geworden, black hawk down style door de straatjes van Bashra's(?) edge vliegen >:) is zo'n vet gevoel zeker als je "Sam the Sham - Wooly Bully" op de achtergrond hebt draaien.

[ Voor 9% gewijzigd door steveman op 11-01-2004 16:02 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
eghie schreef op 11 januari 2004 @ 15:24:
[...]

Thnx. Nu lukt het al een stuk beter. Gaat nog niet helemaal vlekkeloos, maar toch een begin. Dit is wel handig. Op die manier kan je ook vet makkelijk landen.
het heli landen is op zich ook niet zo'n probleem maar je moet ALTIJD zorgen dat je recht aankomt vliegen en niet schuin naar links of rechts hovert. naar achteren is natuurlijk helemaal uit den boze :)

je komt aanvliegen alsof je gewoon een vliegtuig gaat landen: throttle op de helft dat je net daaltmaar nog wel recht vooruit vliegt. je horizon dus iets hoger hebben zodat je een voorwaardse snelheid hebt.als dat lukt dan kan het echte landen beginnen.

allereerst een waarschuwing: opzich is het geen flightsim waar je met gedetailleerde heli's vliegt. maar EA heeft het met het vlieggedrag van de heli best netjes gedaan. dat betekent dat als je daalt voor het landen je hele kleine stuurbewegingen/power inputs moet geven. je maakt nl heel snel grote slagen en daardoor slinger je een eind de rondte in, daar zullen je online medespelers heel blij mee zijn (not)

als je hem recht hebt en nog steeds daalt dan moet je net als een vliegtuig gaan 'flaren' dat is dat je je stick naar je toe trekt, voorzichtig dus. als het goed is met je throttle dan remt hij nog iets af voor je de grond raakt. de horizon moet iets lager zijn dan bij een horizontale vlucht.

op deze manier (lang verhaal) kan je je heli continu netjes neerzetten of positioneren voor reload en mensen oppikken.

ik hoop dat je er iets aan hebt.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

jeehaa schreef op 11 januari 2004 @ 18:20:
[...]

het heli landen is op zich ook niet zo'n probleem maar je moet ALTIJD zorgen dat je recht aankomt vliegen en niet schuin naar links of rechts hovert. naar achteren is natuurlijk helemaal uit den boze :)

je komt aanvliegen alsof je gewoon een vliegtuig gaat landen: throttle op de helft dat je net daaltmaar nog wel recht vooruit vliegt. je horizon dus iets hoger hebben zodat je een voorwaardse snelheid hebt.als dat lukt dan kan het echte landen beginnen.

allereerst een waarschuwing: opzich is het geen flightsim waar je met gedetailleerde heli's vliegt. maar EA heeft het met het vlieggedrag van de heli best netjes gedaan. dat betekent dat als je daalt voor het landen je hele kleine stuurbewegingen/power inputs moet geven. je maakt nl heel snel grote slagen en daardoor slinger je een eind de rondte in, daar zullen je online medespelers heel blij mee zijn (not)

als je hem recht hebt en nog steeds daalt dan moet je net als een vliegtuig gaan 'flaren' dat is dat je je stick naar je toe trekt, voorzichtig dus. als het goed is met je throttle dan remt hij nog iets af voor je de grond raakt. de horizon moet iets lager zijn dan bij een horizontale vlucht.

op deze manier (lang verhaal) kan je je heli continu netjes neerzetten of positioneren voor reload en mensen oppikken.

ik hoop dat je er iets aan hebt.:)
Thnx voor de uitleg, maar ik kon al wel een beetje landen. Soms gebeurt het nog wel eens dat dat ding alsnog naar de donder gaat, maar het principe van landen had ik al wel door. Maar ik zal je uitleg gebruiken bij het landen, mischien dat ik dan vaker zonder schade kan landen. ;)

Trouwens dat BattleCraft (versie 2.0) die verneukt de hele tijd mijn DesertCombat. Battlefield doet het daarin tegen wel gewoon normaal, waar kan dit aan liggen?
Als home directory gebruik ik gewoon de battlefield map (waar de exe ook staat) en als mod naam: DesertCombat. Zo heet de map ook van DC. Gelukkig maak ik backups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
misschien een foutje :S? maak er eens BC van ipv DC.

en over dat heli vliegen. deze manier van mij is om te zorgen dat alle landingen goed gaan en niet maar 60 % :D stuiteren is namelijk echt klote want dan probeer je er uit te springen, te laat, boem weg heli :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
jeehaa schreef op 11 januari 2004 @ 23:01:
misschien een foutje :S? maak er eens BC van ipv DC.

en over dat heli vliegen. deze manier van mij is om te zorgen dat alle landingen goed gaan en niet maar 60 % :D stuiteren is namelijk echt klote want dan probeer je er uit te springen, te laat, boem weg heli :D
Ik probeer altijd een beetje stil te hangen ong. 1 meter boven de grond. Dan meteen eruit stappen :P. Dit is een stuk makkelijker dan gewoon landen. Je heli overleeft het wel. Ik ben zelfs eens ~15 meter in de lucht uit mijn heli gespongen en toen landde de heli nog gewoon 8)7, als hij maar recht op de grond tercht komt. Wel snel weer in de heli klimmen voordat iemand anders hem jat ;).

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
overigens heb ik nu een heel ander probleem.

ik heb nu DC weer geinstalleerd, de laatste versie. die kan ik ook offline spelen. maar zodra ik online speel, verbind met een server en de map laat laden, dan krijg ik aan het einde van de laad balk een crash to desktop zonder enige foutmelding.

weet iemand wat mijn probleem is?

edit:

maar vooral wat de oplossing is :)?

edit2:

ik blijk .6 gemist te hebben. eergister released? ff proberen

[ Voor 17% gewijzigd door jeehaa op 12-01-2004 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
jeehaa schreef op 12 januari 2004 @ 00:10:
overigens heb ik nu een heel ander probleem.

ik heb nu DC weer geinstalleerd, de laatste versie. die kan ik ook offline spelen. maar zodra ik online speel, verbind met een server en de map laat laden, dan krijg ik aan het einde van de laad balk een crash to desktop zonder enige foutmelding.

weet iemand wat mijn probleem is?

edit:

maar vooral wat de oplossing is :)?

edit2:

ik blijk .6 gemist te hebben. eergister released? ff proberen
eergister? meer een maand geleden :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
hm fun, blijkbaar heb ik echt iets over het hoofd gezien. hetzijzo want inmiddels werkt mijn DC als nooit te voren :) ;) hij loopt nl sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ik zeg wow, echt prima al die nieuwe heli's en karretjes echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Ik ben nu ff DC_DesertShield aan het veranderen met battlecraft (buggy programma trouwens, je moet eerst extra bestanden downloaden voordat hij werkt), het wil al aardig lukken. Ik gooi er nu meer vliegtuigen en helicopters erbij en verander de spawn time van die dingen ff naar 10 seconden ofzo. 60 seconden duurt me te lang.

Ik probeer het (aan de US kant) zo te maken:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
+                          +
+                          +
+  ||                  ||  +
-  ||                  ||  -
-  ||                  ||  -
-  []                  []  -
   []                  []  
   []        <>        []

+  = Apache
-  = BlackHawk
|| = F15
[] = A10 (bomber)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

van hierboven is dit: <> = soldier spawnpoint.

Hoe kun je eigenlijk die con files die in een map zitten veranderen, zonder Battlecraft te gebruiken en te extracten. Battlecraft heeft namelijk een maximum aan het aantal tekens en dat is kloten als je veel objecten in je map hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door eghie op 15-01-2004 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

double post. |:(

[ Voor 96% gewijzigd door eghie op 15-01-2004 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTfriendlyM :P dr is echt genoeg info te vinden hoe dit in zijn werk gaat. Er zijn ook nog verschillende methodes tegenwoordig hoe dit kan maar iig mijn manier:

extracten met rfa extractor v1.1 (.net framework nodig)
editten met notepad
weer in elkaar zetten met makeRFA (voordeel hiervan is dat je het hele zooitje incl. kopiëren naar een map in een .bat bestandje kunt zetten en dus na 1malig aanmaken er voortaan er alleen maar op hoeft dubbel te klikken).

Handige urls:
http://www.twilighthalls.de/bf1942/wiki.phtml
http://www.planetbattlefield.com/bf1942/tweakin/files/
http://www.planetbattlefield.com/perfectionist/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 14:00:
RTfriendlyM :P dr is echt genoeg info te vinden hoe dit in zijn werk gaat. Er zijn ook nog verschillende methodes tegenwoordig hoe dit kan maar iig mijn manier:

extracten met rfa extractor v1.1 (.net framework nodig)
editten met notepad
weer in elkaar zetten met makeRFA (voordeel hiervan is dat je het hele zooitje incl. kopiëren naar een map in een .bat bestandje kunt zetten en dus na 1malig aanmaken er voortaan er alleen maar op hoeft dubbel te klikken).

Handige urls:
http://www.twilighthalls.de/bf1942/wiki.phtml
http://www.planetbattlefield.com/bf1942/tweakin/files/
http://www.planetbattlefield.com/perfectionist/
Ja dat is de manier die ik nu ook doe, alleen ik vind het zo ontzettend lang duren, met makerfa. Bij Battlecraft gaat dat stukken sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat je alle mannetjes op slechts 1 punt spawnen?! Fijn voor de baserapers.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik heb hem vandaag gedownload, en als ik de serverlist refresh gaat het 1x goed
en daarna komt er een lijst meer. hoe kan dit ivn? :(
kan ik nog niet spelen :'(

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

zijn er nog goede servers waar veel nederlanders en eventueel GOT'ers spelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ksnap er niets van: ik zit net te spelen op Leipe - thegamezone.nl in DC Wake Island. zit ik op de kruiser, zie ik ineens dat je kruisrakette kan afvuren. dus ik daar een beetje mee spelen, wordt ik ineens gebanned!!!!

mag dat niet ofzow :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
LOL.., ik werd vorrige week op diezelfde server gekicked...

Reden..., ik reed met mijn T72 tegen een BMP aan (of hij reed tegen mij aan, hoe je het maar wilt zien) maar ten nadele van mij zat in die BMP een Admin. en ja hoor dat Hersenloze Loosertje kickt me gewoon, ben je dan een ziellig klein kind of hoe zit dat....

[En nee ik heb niet op hem gescholden ofzo, het enigste wat ik zei was "lol sorry m8"]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
kheb inmiddels een unban, maar ik vind het wel raar, ik lees vaker dat mensen zomaar gebanned worden daar.een ongelukje is zo gebeurt dus ze mogen best wat losser zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij (als -NC-) zitten vaak op de Barry servers en Thegamezone.
Vanaf 1 feb onze eigen servers, dus dat gaat helemaal goedkomen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
echie:

Kun je er ook wat gazelle's en littlebirds met machineguns tussen gooien? >:)

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

ShotGun schreef op 16 januari 2004 @ 14:26:
echie:

Zal ik doen. Ik breng hem pas online als hij het ook werkelijk doet. Maar battlecraft is erg buggy, dus dat kan nog ff duren, maar hij komt zeker weten online.
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 12:52:
Laat je alle mannetjes op slechts 1 punt spawnen?! Fijn voor de baserapers.....
Nee, dit is maar een deel van de basis. Ik gebruik de standaard spawn points ook nog gewoon.

Als basismap gebruik ik DC_Desertshield, maar ik gooi er gewoon wat dingen bij, zodat je het ten eerste al met meerdere spelers beter te spelen is en om het wat moeilijk te maken, omdat beide teams veel wapens hebben en ruime keuze. Dit word een heel goeie map om in team verband te kunnen werken, dat is tenminste m'n doel. Ik wil er ook nog bot support ingooien, maar eerst maar eens alles indelen enzo, dan gooi ik de multiplayer versie online.

Naam: Operation_Junkyard (vond het wel toepasselijk).

Als er nog iemand suggesties heeft, ik hoor het graag.

Dit weekend gooi ik ff een beta online van deze map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik krijg 9 van de 10 keer de melding: failed to connect to server.
vind het zwaar irri en heb nog niet online kunnen spelen,
heb al de nieuwste versie geinstalleerd maar hielp niet.
waar kan dit door komen en hoe is het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Maikeltje schreef op 16 januari 2004 @ 16:01:
ik krijg 9 van de 10 keer de melding: failed to connect to server.
vind het zwaar irri en heb nog niet online kunnen spelen,
heb al de nieuwste versie geinstalleerd maar hielp niet.
waar kan dit door komen en hoe is het op te lossen?
Ik heb PRECIES hetzelfde probleem :'(
De demo van bf1942 gaat perfect online maar de full version + desert combat gaat fout. altijd failed to connect :( . ( Ik heb gewoon de originele versie uit de winkel :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

eghie schreef op 16 januari 2004 @ 15:53:
[...]

Zal ik doen. Ik breng hem pas online als hij het ook werkelijk doet. Maar battlecraft is erg buggy, dus dat kan nog ff duren, maar hij komt zeker weten online.

[...]

Nee, dit is maar een deel van de basis. Ik gebruik de standaard spawn points ook nog gewoon.

Als basismap gebruik ik DC_Desertshield, maar ik gooi er gewoon wat dingen bij, zodat je het ten eerste al met meerdere spelers beter te spelen is en om het wat moeilijk te maken, omdat beide teams veel wapens hebben en ruime keuze. Dit word een heel goeie map om in team verband te kunnen werken, dat is tenminste m'n doel. Ik wil er ook nog bot support ingooien, maar eerst maar eens alles indelen enzo, dan gooi ik de multiplayer versie online.

Naam: Operation_Junkyard (vond het wel toepasselijk).

Als er nog iemand suggesties heeft, ik hoor het graag.

Dit weekend gooi ik ff een beta online van deze map.
en en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Morgen komt hij online, dus nog eventjes gedult. Singleplayer doet het trouwens nog niet, omdat battlecraft geen grote bestanden aan kan. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eghie schreef op 17 januari 2004 @ 22:18:
[...]

Morgen komt hij online, dus nog eventjes gedult. Singleplayer doet het trouwens nog niet, omdat battlecraft geen grote bestanden aan kan. |:(
Klopt niks van je zin maar goed BC ondersteund geen SP, geen enkele editor tot nu nog. Ikke ben btw wel bezig met een editor die de AI van BF ondersteund :P alhoewel het haast onmogelijk is een goede editor te maken waar je geen voorkennis voor nodig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 22:56:
[...]

Klopt niks van je zin maar goed BC ondersteund geen SP, geen enkele editor tot nu nog. Ikke ben btw wel bezig met een editor die de AI van BF ondersteund :P alhoewel het haast onmogelijk is een goede editor te maken waar je geen voorkennis voor nodig hebt...
Wel als je handmatig de con bestanden veranderd, voor de AI trouwens nog niet geprobeert, maar heb al wel voor elkaar gekregen om de objecten in singleplayer te kunnen spawnen.

Trouwens in welke programmeertaal doe je het en maak je ook gebruik van externe programma's? Als je eventueel nog een site weet waar info opstaat hoe die rfa bestanden in elkaar steken, zou je die dan kunnen geven?

[ Voor 17% gewijzigd door eghie op 18-01-2004 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Hier is hij dan, een nieuwe DesertCombat map:

Naam: Operation Junkyard.
Type: CQ/CTF/(SP/COOP komen nog).
Versie: 0.1.
Download URL: Niet genoeg webspace, heb 55mb aan webspace nodig voor deze map
Omschrijving: Deze map is gebasseert op de map DC_DesertShield. Ik wil het eigenlijk zo maken, dat je met veel man toch goed in teams kunt werken, soms word dat namelijk nog wel eens een chaos.

Hij is nog wel zwaar beta, dus verwacht er niet teveel van. Dit is even een test opstelling en er komen nog andere BlackHawks erin, ik vind die medische gevallen niks eigenlijk, daar komen er mischien maar 2 per team in.

deze komen er ook nog in:
ShotGun schreef op 16 januari 2004 @ 14:26:
eghie:

Spawn points van die vliegtuigen en heli's gaan naar: 20 tot 40 seconden, anders duurt het veel te lang. Ik wil er ook nog bots bij in kunnen gooien. De map is nu trouwens in slechte kwaliteit gerenderd, maar dat komt omdat het anders te lang duurt en dit nog een test opstelling is. De final word op volledige kwaliteit gerenderd.

Kan ik mischien van iemand 55mb aan webspace lenen :?

Planet Battlefield accepteerd alleen maar final versies van de map :(

[ Voor 15% gewijzigd door eghie op 18-01-2004 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Laatst online: 06-08 16:00

SNEAK-NL

galloooooooooooo

ooit gehoord van www.bfmaps.nl ?
kan je ze gewoon heen uppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Roytjuh schreef op 18 januari 2004 @ 21:33:
ooit gehoord van www.bfmaps.nl ?
kan je ze gewoon heen uppen ;)
Uploaden wil daar niet, dan geeft hij "Failed! Try again" aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
eghie schreef op 19 januari 2004 @ 18:29:
[...]

Uploaden wil daar niet, dan geeft hij "Failed! Try again" aan.
ja, ik weet het, ben er mee bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Hier is hij dan eindelijk, een nieuwe DesertCombat map:

Naam: Operation Junkyard.
Type: CQ/CTF/(SP/COOP komen nog).
Versie: 0.1.
Download URL: Download de map.
Omschrijving: Deze map is gebasseert op de map DC_DesertShield. Ik wil het eigenlijk zo maken, dat je met veel man toch goed in teams kunt werken, soms word dat namelijk nog wel eens een chaos.

Hij is nog wel zwaar beta, dus verwacht er niet teveel van. Dit is even een test opstelling en er komen nog andere BlackHawks erin, ik vind die medische gevallen niks eigenlijk.

deze komen er ook nog in:
iets schreef op 16 januari 2004 @ 14:26:
echie:

Spawn points van die vliegtuigen en heli's gaan naar: 20 tot 40 seconden, anders duurt het veel te lang. Ik wil er ook nog bots bij in kunnen gooien. De map is nu trouwens in slechte kwaliteit gerenderd, maar dat komt omdat het anders te lang duurt en dit nog een test opstelling is. De final word op volledige kwaliteit gerenderd.

Als jullie tips/suggesties hebben voor de map, vertel het me.

[ Voor 16% gewijzigd door eghie op 21-01-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

downing, zal hem weleens gaan uittesten :)
en heb misschien nog wel een paar leuke ideeën.

uhm...

het kan aan mij liggen maar als ik dem ap opstart staan er maar 2 viegtuigen.
alleen die medic helikopter is dan anders :?

[ Voor 44% gewijzigd door Gekkenhuis op 22-01-2004 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Maikeltje schreef op 22 januari 2004 @ 19:10:

uhm...

Dit komt denk ik of dat je het als COOP opstart of als SP.
Als je het als conquest opstart in Multiplayer, zou hij het gewoon moeten doen, met bots doet hij het namelijk niet, of niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Succes alvast met de SP/COOP :D je krijgt een koekje als je dat een beetje redelijk voor mekaar krijgt :) en maar liefst TWEE koekjes als je de AI de heli's kan laten besturen :+ :P

Zal die map eens downloaden :) heb dc gelukkig nog wel geinstalleerd staan, speel het alleen nooit, te hoog smacktard gehalte :P maar goed dat moet er ook wezen he, blijven ze tenminste weg bij retail :o

//edit:

net ff gedaan maar om eerlijk te zijn dit wordt echt niks.

Nu ken ik dc niet goed genoeg maar dit is volgens mij gewoon een map rip met wat toegevoegde voertuigen, en niet zo'n beetje ook :o

1. Map is al voorbij als player klaar is met loaden bij wijze van
2. Teveel vehicles = dia show, niet iedereen heeft de nieuwste hardware.
3. Teveel vehicles = LAG, enorm veel lag in dit geval en zeker met dc
4. smacktard heaven...

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Maikeltje schreef op 22 januari 2004 @ 19:10:

uhm...

In welke mode start je hem?

Als je namelijk in COOP/Singelplayer zou opstarten dan doet hij het niet goed of gewoon als standaard desertshield, maar start hem maar eens als conquest in MultiPlayer. Dan moet hij het als het goed is gewoon doen.

Ik heb hem wel ff getest hier en hier doet hij het wel gewoon in MultiPlayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

eghie schreef op 23 januari 2004 @ 11:05:
[...]

In welke mode start je hem?

Als je namelijk in COOP/Singelplayer zou opstarten dan doet hij het niet goed of gewoon als standaard desertshield, maar start hem maar eens als conquest in MultiPlayer. Dan moet hij het als het goed is gewoon doen.

Ik heb hem wel ff getest hier en hier doet hij het wel gewoon in MultiPlayer.
ik wil niet vervelend zijn, maar heb je voor de grap weleens geprobeert om met een vliegtuig uit die rij op te stijgen? ik wens je iig veel suc6 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Vanavond ff een tijdje zitten klooien met MP :P Beetje rondvliegen enzo...

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/22210/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/22211/thumb.jpg

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Ik weet het, het is ook nog zwaar beta, maar BattleCraft crashed nu de hele tijd omdat hij de objecten niet kan laden, dus moet maar overnieuw beginnen (dit was overigens maar 20 min werk). Dit was gewoon ff een test opstelling. Mischien word het nog wel een rip van een hele andere map, maar dat zie ik nog wel.
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 11:03:
Succes alvast met de SP/COOP :D je krijgt een koekje als je dat een beetje redelijk voor mekaar krijgt :) en maar liefst TWEE koekjes als je de AI de heli's kan laten besturen :+ :P

Zal die map eens downloaden :) heb dc gelukkig nog wel geinstalleerd staan, speel het alleen nooit, te hoog smacktard gehalte :P maar goed dat moet er ook wezen he, blijven ze tenminste weg bij retail :o

//edit:

net ff gedaan maar om eerlijk te zijn dit wordt echt niks.

Nu ken ik dc niet goed genoeg maar dit is volgens mij gewoon een map rip met wat toegevoegde voertuigen, en niet zo'n beetje ook :o

1. Map is al voorbij als player klaar is met loaden bij wijze van
2. Teveel vehicles = dia show, niet iedereen heeft de nieuwste hardware.
3. Teveel vehicles = LAG, enorm veel lag in dit geval en zeker met dc
4. smacktard heaven...
Ik ga morgen avond ff een mapje proberen te bouwen, gewoon als test die ik als SP/COOP maak met AI.

[ Voor 63% gewijzigd door eghie op 25-01-2004 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

ahhh klote zooi. Die stomme Battlecraft is aan het klote, dus die map kan nog ff duren. Mogge heb ik genoeg tijd om BC proberen aan de praat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Yes van LightEye krijg ik 2 koekjes. ;) :p

Heb nu een map gemaakt die ook SP/COOP ondersteund. Ook een rip van DC_Desertshield.
Deze heb ik gemaakt om te laten zien dat AI wel wil, maar dat je dat handmatig moet toevoegen. Heb er 12 attack heli's (apache @ us en hind @ irak) erbij gegooid en hij start in SinglePlayer. Ze spawnen in Single Player. En de AI kan ze besturen. :D

Download

De map heeft wel een vage naam, maar dat maakt niet veel uit.

[ Voor 21% gewijzigd door eghie op 27-01-2004 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

eghie schreef op 27 januari 2004 @ 15:48:
Yes van LightEye krijg ik 2 koekjes. ;) :p

Heb nu een map gemaakt die ook SP/COOP ondersteund. Ook een rip van DC_Desertshield.
Deze heb ik gemaakt om te laten zien dat AI wel wil, maar dat je dat handmatig moet toevoegen. Heb er 12 attack heli's (apache @ us en hind @ irak) erbij gegooid en hij start in SinglePlayer. Ze spawnen in Single Player. En de AI kan ze besturen. :D

Download

De map heeft wel een vage naam, maar dat maakt niet veel uit.
Downing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Is wel gewoon DC_Desertshield, maar heb er 12 heli's bij gevoegd, om te laten zien dat de AI wel wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Weet iemand mischien een site waar de structuur van die rfa files staan uitgelegd, dat zou wel makkelijk wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG die 1.6 patch is al ruimeen dag uit en praktisch geen enkele server is up to date... Daar gaat mijn DC avondje... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei de .7 is bijna klaar..... :)

Saturday, January 31, 2004
posted by Frank DeLise at 4:38 PM

DesertCombat .7

For those of you wondering when DC will have an update to the menu issues from the recent 1.6 patch for Battlefield 1942, That fix will be part of the DesertCombat .7 Release slated for Friday the 6th of Febuary 2004.

Stay tuned.

http://www.desertcombat.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeps ik heb BF1.6 en .6f DC net geinstalled maar ik zie gewoon NUL,NUL servers?? iemand enig idee waaraan dit ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 20:20:
peeps ik heb BF1.6 en .6f DC net geinstalled maar ik zie gewoon NUL,NUL servers?? iemand enig idee waaraan dit ligt?
Dat komt doordat DC 0.6f niet geheel compatible is met de 1.6 patch(bug in het scorebord), de DC servers draaien namelijk nog met 1.5 patch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu bf 1.5 met dc0.6f opnieuw geinstalled.. nog steeds niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 22:20:
ik heb nu bf 1.5 met dc0.6f opnieuw geinstalled.. nog steeds niets :(
Deed hij voordat je 1.6 installeerde het wel dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eghie schreef op 01 februari 2004 @ 22:27:
[...]

Deed hij voordat je 1.6 installeerde het wel dan :?
nope.. ook niet.. heel vreemd, ik heb het een maand geleden voor het laatst gespeeld en toen werkte alles prima, er is niks veranderd!

Ik kom sporadisch op een server via gamespy maar daar zijn ook maar een paar servers met alle ping >150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 22:57:
[...]

nope.. ook niet.. heel vreemd, ik heb het een maand geleden voor het laatst gespeeld en toen werkte alles prima, er is niks veranderd!

Ik kom sporadisch op een server via gamespy maar daar zijn ook maar een paar servers met alle ping >150
Op welke manier ben je eigenlijk met het internet verbonden :?
Ik denk namelijk dat het met je verbinding te maken heeft.

Volgens mij heeft EA ook een master server waar je de server lijst vandaan haalt, kijk eens welke dat is en probeer die eens te pingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb @home van Essent 512kbit

Normaal gesproken gaf dit nooit problemen...
Hoe vind ik het IP van die master server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
uhm, zet je firewall uit? :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Voor de mensen die sinds de BF 1.6 update geen scoreboard meer hebben
(Default key = Tab) staat hieronder een tijdelijke fix....

Download the DC 0.6 - ScoreBoard Fix

Wat te doen met die file....
Extract the file into "EA Games\Battlefield 1942\Mods\DesertCombat\Archives"
Wel ff die org. file BackUppen ppl...

Bron.., DC forums @ ForumPlanet
Meer.., ScoreBoard Fix @ LightCubed forums

[ Voor 10% gewijzigd door digital8 op 02-02-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
een tijdje geleden heb ik versie 0.4j gedownload maar kan ik die ook updaten naar de nieuwste versie of kan dat alleen vanaf 0.5?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Alleen vanaf 0.5f joost

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 11:27:
ik heb @home van Essent 512kbit

Normaal gesproken gaf dit nooit problemen...
Hoe vind ik het IP van die master server?
Heb jij geen firewall of router ofzo :?
En heb je een netwerk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eghie schreef op 02 februari 2004 @ 22:29:
[...]

Heb jij geen firewall of router ofzo :?
En heb je een netwerk :?
geen router, geen firewall wel netwerk

Gaf nooit problemen, echt nooit. Niets veranderd, nu geen servers meer...

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 23:06

Erw

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 15:00:
[...]

geen router, geen firewall wel netwerk

Gaf nooit problemen, echt nooit. Niets veranderd, nu geen servers meer...

:?
Ook niet de standaart WIndowsXp firewall?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
ik heb net ff de laaste versie geinstalleerd alleen zit ik met een probleem.
als ik een map wil laden als server dan knalt hij er bij het einde van het laden uit terug naar me bureaublad
ik heb geen tijd gehad om het forum helemaal door te lezen dus het kan zijn dat dit al behandeld is maar is hier een fix voor? of ligt het aan mij? :P

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 01:56

HKS-Skyline

Vroooom ?

dat gebeurde mij ook telkens, ook als ik online wilde joinen. bf1942 opnieuw installeren haalde niets uit, vga drivers updaten ook niet.
pas toen ik windows er opnieuw op had gezet was het weg.
(maar het is het waard, versie 6.0 roelt zo zwaar)

en:
DesertCombat .7

For those of you wondering when DC will have an update to the menu issues from the recent 1.6 patch for Battlefield 1942, That fix will be part of the DesertCombat .7 Release slated for Friday the 6th of Febuary 2004.

Stay tuned.
:Y) :Y) :Y) :Y) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ik kan het maar niet vaak genoeg lezen, is er al een lijstje met wat er extra in komt? ik wil chinoeks! (of hoe je dat ook schrijft)

[ Voor 11% gewijzigd door HKS-Skyline op 03-02-2004 23:07 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.