Verwijderd
hehe download daar altijd DC patches nooit een w8rij etc :]Verwijderd schreef op 15 augustus 2003 @ 12:39:
staat hierboven ook al ergens maar die thaiguy.net is echt goede mirrorde hele tijd aan de top gestaan van m'n snelheid.
Staat onder mirrors op desertcombat.com.
Dan connect je met 0.39 naar een 0.38 server.M@NIC schreef op 15 August 2003 @ 12:03:
Hm... het kreng knalt gewoon terug naar de desktop als ie klaar is met laden.
Vreemd, normaal gesproken nooit last van.
Ik vind het trouwens nog niet erg leuk. Er is niemand die daadwerkelijk iets om het objective geeft. Iedereen is maar een beetje een het teamkillen en rondjes vliegen. Hoop dat dit nog gaat veranderen.
He gad, geef mij Conquest maar.
Net interessant genoeg voor ons gamers, en net duidelijk genoeg voor dat airplane campende trash.
Mja maar dat deed ie ook op servers waar ".39" in de titel stond.CorteX schreef op 15 augustus 2003 @ 16:08:
[...]
Dan connect je met 0.39 naar een 0.38 server.
Ik vind het trouwens nog niet erg leuk. Er is niemand die daadwerkelijk iets om het objective geeft. Iedereen is maar een beetje een het teamkillen en rondjes vliegen. Hoop dat dit nog gaat veranderen.
Ik heb DC helemaal eraf gegooid, .38 erop en toen de .39 update, en nu doet hij het prima.
Ik bedoel natuurlijk de posten overnemen. Iedereen vliegt rondjes enz. En er werd net zelfs gevraagd door een aantal mensen of iemand daadwerkelijk aan het spelen was, het antwoordt was dus nee.Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 16:20:
Objective?! OMG... Net zoeites als BoB dus?!
Verwijderd
en in welk level heb je een onderzeer dan?
Gewoon 2x de game kopen zoals het hoort. Lijkt me niet dat we hier cracks gaan bespreken. Voor elke PC waar je BF op wilt spelen heb je een originele BF cd nodig inlc bijbehorende key.Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 17:44:
Ik en mn broertje willen de niewe versie in lan spelen, maar hij zegt wanneer ik wil joinen "invalid cdkey".
Kan wel kloppen want we gebruiken dezelfde cdkey,(heb geen zin om bf 2x te kopen).
Is er al een oplossing voor bekend?
[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 15-08-2003 18:29 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Krijg allemaal grijze schermen (ipv achtergrondplaatjes) en hij doet CTD na het laden van de map.
lezen is soms moeilijk, was de patch versie en had 0.38 niet geinstalleerd.
[ Voor 27% gewijzigd door SiErRa op 15-08-2003 18:57 ]
dat spel kost nog steeds 50 euro belachelijk. Zo lang ze dat spel zo duur houden zou ik zeker geen 2 de spel kopen alleen voor beetje lan gamen.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Tuurlijk heb je meerdere licenties nodig voor LAN. Betalen mot je.
En je hebt beide CD's alleen maar nodig bij het installeren. Voor het spelen hoef je maar 1 CD te klonen, en die kloon kan dan op alle PC's gebruikt worden.
Ik gebruik daar CloneCD/Virtual Clonedrive voor, en dat werkt prima. (En nee: ik heb geen illegale kloon, maar gewoon de officiële CD's gekocht!
[ Voor 52% gewijzigd door RMYuma op 15-08-2003 19:43 . Reden: opmerking over CD klonen en installatie... ]
| Specs Aurora24 | My music |
Verwijderd
Onzin.HuggyB schreef op 15 augustus 2003 @ 19:19:
We hebben het over EA.
Tuurlijk heb je meerdere licenties nodig voor LAN. Betalen mot je.
DC oil fields? Ik heb dat niet gehad, en volgens mij heb ik daar alle tanks al gehad, maar ik weet ook niet wat het 'nieuwe' level is eerlijk gezegd. In DC oil fields zijn ook al leidingen hoog zat, en de rest ligt vlak boven de grond. Misschien had je je loop omhoog?sv3n schreef op 15 August 2003 @ 22:16:
der zit nog wel een hele dikke bug in dat nieuwe levelAls je onder een pijpleiding doorrijd, ik heb er nog opgelet dat ik neit te hoog was!, dan gaat je voertuig kapot
ik reed in een vrachtwagen, in DC oil fields ja, daar ging iedereen stuk toen ze onder een pijpleiding doorreden, misschien ist alleen op 1 bepaald stuk ofzoCorteX schreef op 15 August 2003 @ 22:44:
[...]
DC oil fields? Ik heb dat niet gehad, en volgens mij heb ik daar alle tanks al gehad, maar ik weet ook niet wat het 'nieuwe' level is eerlijk gezegd. In DC oil fields zijn ook al leidingen hoog zat, en de rest ligt vlak boven de grond. Misschien had je je loop omhoog?
Een gokje.
Verwijderd
Op zich alle voertuigen en wapens mooi gemaakt maar het past gewoon niet in battlefield. DC is tè simpel en door alle gadgets die er bij elke update uitkomen word het nog makkelijker.
Maar daar zal de engine wel weer niet geschikt voor zijn.
Engine is er inderdaad niet geschikt voor, is gewoon ver weg te groot dan.spokje schreef op 16 augustus 2003 @ 00:31:
Als ze alle maps 10x zouden vergroten zou het cool worden. In BF kunnen die kleine levels prima, maar in DC is het niet cool als je in bijv. een F16 maar 20 seconden er over doet om aan de andere kant van het level te komen.
Maar daar zal de engine wel weer niet geschikt voor zijn.
En dan nog de laadtijd die je dan krijgt, geen zin om 10 minuten te wachten.

[ Voor 13% gewijzigd door spokje op 16-08-2003 14:17 ]
Verwijderd
DC mod is gewoon anders dan Battlefield orgineel, sommigen houden van snel, sommigen houden van realistisch: speel gewoon wat je leuk vind.
Naar mijn idee is DC ook een uitdaging als je het echt goed wil spelen, en is DC niet voor niets een populaire mod.
Verwijderd
Wat een shitrelease. Assault class nutteloos, choppers nutteloos, nieuwe geluiden zijn k*t, nieuwe voicecommands zijn afgeraffeld, nieuwe map slaat nergens op zit totaal geen lijn in.
Bah.
Bij vrijwel elk spel moet je een licentie hebben PER computer waar je tergelijkertijd op speelt.SithWarrior schreef op 15 August 2003 @ 18:55:
Je krijgt bij BF 2 cd's dus kan je op 2 pc's spelen, heb je idd alleen andere key nodig en nog een BF kopen zoals het hoord? ben je nou helemaal van lotje getikt? voor een lan game??
dat spel kost nog steeds 50 euro belachelijk. Zo lang ze dat spel zo duur houden zou ik zeker geen 2 de spel kopen alleen voor beetje lan gamen.
Verwijderd
Choppers ben ik gedeeltelijk met je eens, en de nieuwe map vind ik ook niet kewl. Daarintegen vind ik persoonlijk de sounds wel erg vet, en die sandbuggy is ook wel lachuh, maar dit was ook eig een bug release dan een major release toch? Op de classes heb ik nog niet zo gelet, maar ik kon als assault nog wel aardig was gasten afknallen, dus helemaal nutteloos.....neeVerwijderd schreef op 16 August 2003 @ 17:47:
0.39 is een totale flop.
Wat een shitrelease. Assault class nutteloos, choppers nutteloos, nieuwe geluiden zijn k*t, nieuwe voicecommands zijn afgeraffeld, nieuwe map slaat nergens op zit totaal geen lijn in.
Bah.
Verwijderd
Verwijderd
Stingersniperen gaat nog steeds, al moet je wel vlak voor de NME schieten... Door de "impact" gaat hij alsnog dood...
De dune buggy zag er goed uit (stelletje hamsters...), het niet meer kunnen snipen met de stinger kwam mij meerdere keren goed uit, de nieuwe map is erg interessant, en ik vind zelfs de rookwolken uit raketwerpers er goed uit zien
Ik vind trouwens de engineer wel behoorlijk over powered. Mijn favoriete class overigens
Ben je in een close encounter vuurgevecht? 1 shot 1 kill shotgun.
Ben je wat verdere weg? Spray shotgun. Paar schoten en het is gebeurt.
Ben je heel ver weg? Mortar launcher.
Komt er een tank aan? Mortar launcher.
Zit er iemand te campen in een gebouw? Mortar launcher.
Ben je gewond? Med pack.
Is je tank kapot? Reparatie kit.
En ik vind de shotgun verder uitstekend werken tegen helicopters en jets.
The highway or the engineers way
Verwijderd
Ik kan best begrijpen dat ze het wat toegankelijker hebben willen maken door oa het stingersniperen eruit te halen, maar helaas neemt mede hierdoor het speelplezier wel wat af... Maar ach...Tis een kwestie van wennen denk ik...
Ook vind ik het wel goed dat ze de heli's minder sterk hebben gemaakt...Mischien ben je nu van die irritante helicamp0rs af die vervolgens liet gaan blaten dat ze de master zijn, terwijl het enige wat ze doen is vanuit hoog in de lucht raketjes afvuren....
Ik kijk iig rijkhalzend uit naar 0.4!
Ik kan met heli wel meer dan alleen 'raketjes afvuren' tis snel vervoer, kan er meerdere mensen mee oppikken, goed tegen tanks en infantery. En met beetje oefenen haal je er ook Straaljagers mee uit de lucht. En dan heb ik het nog niet eens over snel vlaggen innemen als je hoveren onder de knie hebt.
en daarbij, als je al zo'n stinger fan bent, dan zou je helemaal geen probleem moeten hebben met die dingen, Stingers en PKM's schieten zo'n ding aan flarden.
[ Voor 5% gewijzigd door sarcast op 17-08-2003 14:49 ]
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
[ Voor 8% gewijzigd door CorteX op 17-08-2003 16:29 ]
Verwijderd
moet je je compu ff op stereo aansluitenCorteX schreef op 17 August 2003 @ 16:29:
Wow, Lostvillage is echt een mega vet level! Net of je in die film "Black Hawk Down" zit.
Verwijderd
Heb de 0.39 versie van DC draaien. Iemand een ID?
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
Verwijderd
Kunnen we misschien eens een clan beginnen.
Geduld!
Verder vind ik het nieuwe geluid van de T72 echt KICKE
De geluiden zijn wel lekker, helemaal die T72
Verwijderd

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 20:55 ]
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Hij sprong er nog wel optijd uit
[ Voor 24% gewijzigd door Palomar op 19-08-2003 00:08 ]
Verwijderd
Ik speel liever met joystick maar met de muis+kbd kan ik bijna net zo goed vliegen. Ik vind het niet zo moeilijk eigenlijk. Misschien moet je eens gaan oefenen door zelf een lan gam te starten ofzo. De black hawk vind ik trouwens het meest makkelijke om te besturen.Palomar schreef op 19 August 2003 @ 00:07:
ik kan ook totaal niet vliegen met die heli's.. nog niet zo erg als hierboven dat ie op hol slaat, maar nauwkeurige dingen als een spawnpoint veroveren, op een vijand gericht schieten of op een bepaald punt landen lukt me haast niet. Degenen onder jullie dit dit wel goed kunnen, speel je het dan met een joystick oid of wel gewoon met toetsenbord? Ik speel dus met toetsenbord (wil wel misschien een joystickje kopen als dat echt beter gaat) en ik tip al heel voorzichtig op de toetsen, maar het blijft aldoor maar op het randje van onbestuurbaarheid
Ik heb een joystick met twist handle, kan die heli's echt neerzetten waar ik dat wil en ook points in-nemen met een heli..Palomar schreef op 19 augustus 2003 @ 00:07:
ik kan ook totaal niet vliegen met die heli's.. nog niet zo erg als hierboven dat ie op hol slaat, maar nauwkeurige dingen als een spawnpoint veroveren, op een vijand gericht schieten of op een bepaald punt landen lukt me haast niet. Degenen onder jullie dit dit wel goed kunnen, speel je het dan met een joystick oid of wel gewoon met toetsenbord? Ik speel dus met toetsenbord (wil wel misschien een joystickje kopen als dat echt beter gaat) en ik tip al heel voorzichtig op de toetsen, maar het blijft aldoor maar op het randje van onbestuurbaarheid
Idd maar met een el-cheapo joystick lukt dat ook bij nood aan betere, en met een keybord is het al helemaal niet moeilijkSnow_King schreef op 19 August 2003 @ 00:44:
[...]
Ik heb een joystick met twist handle, kan die heli's echt neerzetten waar ik dat wil en ook points in-nemen met een heli..
@ Palomar
Als je het dan nog echt niet lukt AIRWOLF kijken op V8 op de zaterdag om 19:05
Right for all the wrong reasons.
Met de vliegtuig controlssilentsnow schreef op 19 August 2003 @ 01:20:
Hoe bestuur je een tomahawk? Die grote raketten die je vanaf een schik afvuurt? Hij gaat bij mij nl alleen maar recht door
EDIT: inderdaad het kan gewoon met je joystick
[ Voor 11% gewijzigd door whyz op 19-08-2003 01:42 ]
Ik zou zeggen probeer het uit je zult merken dat dat niet nodig is omdat je die tomahawk namelijk zelf bestuurd ken je iederdoel kiezen die je wil.BlizzarD schreef op 19 August 2003 @ 01:42:
Volgens mij moet iemand eerst een target aangeven met zo'n verrekijker.
KeyboardPalomar schreef op 19 August 2003 @ 00:07:

is zoiets een beetje geschikt voor DC of moet ik een heel ander apparaat hebben
En hoe werkt dat dan? Met die pook naar voren/achteren beweeg je de heli naar voren/achteren, links/rechts is kantelen (of hoe dat ook heet, rudder?). En met dat schuifje geef je dan gas. Dan mis ik alleen nog een as om te kunnen sturen....
[ Voor 32% gewijzigd door Palomar op 19-08-2003 12:00 ]
Verwijderd
Kost wel een paar euri maar dan heb je ook wat
[/flauwmodus]
Maaruh eerlijk, ik heb geen idee, ik vlieg zelf met het toetsenbord, en ik moet zeggen dat ik tot nu toe beter vlieg dan de mensen die ik gezien heb(nee dit is niet als opschepperij bedoeld, maar uuh... ja.) Maaruh ben ik nu een 1337 pilot of is de rest gewoon slecht?
PS: Ik kan mijn heli op ong. elke plek neerzetten, en ik heb inmiddels het hoveren ook onder de knie(phoe dat duurde wel lang!) Btw: als je met de Hind een bocht ingaat, kun je zo'n race bochtje te maken door een beetje op naar links/rechts te drukken, dan krijg je echt een relaxte bocht!
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Lag eerste, maar mn pc gaf een fysieke geheugendump, waarna ik moest resetten
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Wat ik weet is dat de P!zzaHut wel eens vaker last van lag heeft, en als één iemand lag daar heeft heeft iedereen het. En het level oil Fields draait bij mij nou ook niet bepaald flex. Het is gewoon een wat tragere map opdat die best groot is, ik heb zelf wel vaker lag op grote mapsfarmacop schreef op 20 August 2003 @ 01:39:
Ik loop tegen het volgende probleem op; 0.39 heeft nogal eens last van een enorme lag... DC oil fields is soms nauwlijks speelbaar (op P!zzahut), vooral als ik tanks in beeld heb. Draai ik mij om, dan is het probleem soms verholpen. Hij "lagt" ook niet de hele tijd en andere spelers hebben er soms ook last van. Volgens mij zit de fout niet aan mijn kant dus ik ben benieuwd of het in de specifieke server zit of in de map of...
Verwijderd
• Hind is veel makkelijker te besturen dan de Apache.
• USA is altijd zwaar in de meerderheid, ik vind de M16 ook beter dan de AK-47.
• Battle of 73 Easting is geen donder aan, de Opposition wint daar ook altijd.
• T72 lijkt wel sterker dan de Abraham, ik win het maar zelden van een T72.
• Veel mensen kunnen niet vliegen, waardoor je vaak verliest van je eigen team.
Maar ja, ik denk dat ik ook maar eens op zoek moet naar een clan. Want op de publics snappen ze niet dat je in Lostvillage de verste post eerst moet overnemen, en dan met een soort linie naar de Opposition trekken. Anders wordt je steeds weer van achteren genaait. Ik vind bfbunkers.com trouwens een relaxte server.
Verwijderd
Idd. Het groottse probleem is dat mensen niet goed kunnen vliegen...laatst had ik een server gevonden waarin je niet mocht doden alleen leren vliegen..na een half uurtje had ik die chopper door en kon ik goed vliegen..CorteX schreef op 20 August 2003 @ 12:07:
Nog wat minpunten van mij (sommige mensen zullen dit natuurlijk anders zien):
Maar ja, ik denk dat ik ook maar eens op zoek moet naar een clan. Want op de publics snappen ze niet dat je in Lostvillage de verste post eerst moet overnemen, en dan met een soort linie naar de Opposition trekken. Anders wordt je steeds weer van achteren genaait. Ik vind bfbunkers.com trouwens een relaxte server.
Daarna een channel gejoind en daarna alleen maar mensen oppikken vanaf een piont..en die daarna verder brengen..ik had geen kills gedaan maar had wel lekker gevlogen..Bij dc zitten vaak van die ventjes die graag de 100 kill willen hebben maar vaker TK doen dan wie dan ook.
[ Voor 13% gewijzigd door BioHazard op 20-08-2003 12:30 ]
Verwijderd
Nog wat minpunten van mij (sommige mensen zullen dit natuurlijk anders zien):
• Hind is veel makkelijker te besturen dan de Apache.
• USA is altijd zwaar in de meerderheid, ik vind de M16 ook beter dan de AK-47.
• Battle of 73 Easting is geen donder aan, de Opposition wint daar ook altijd.
• T72 lijkt wel sterker dan de Abraham, ik win het maar zelden van een T72.
quote]
• Wat wil je dan? Dat iedere heli precies hetzelfde vliegt?
• Alle n00b's zijn altijd coa
• 73 easting is wel degelijk een goede map, je moet alleen weten hoe je hem moet spelen.
• Hoe dat precies met de tanks zit weet ik niet maar het zou best kunnen dat de T72 sterker is. zie punt 1.
• moet je je servers maar beter uitkiezen
Zo die zit HTAS-DenniZ heeft wel mooi ff gelijkVerwijderd schreef op 20 August 2003 @ 12:38:
• Wat wil je dan? Dat iedere heli precies hetzelfde vliegt?
• Alle n00b's zijn altijd coa
• 73 easting is wel degelijk een goede map, je moet alleen weten hoe je hem moet spelen.
• Hoe dat precies met de tanks zit weet ik niet maar het zou best kunnen dat de T72 sterker is. zie punt 1.
• moet je je servers maar beter uitkiezen
Idd 73 easting is zeker een goeie map idd met noobs is die map geen flikker aan, maar geloof me op een goeie server vind ik die map zelfs cool was er namelijk best slecht op die map. En geloof me noobs die nie kunnen vliegen is juist leuk als je gewoon makkelijk uit de lucht kanlt. DC Lostvillage was voorheen 0.38 grenade map, enigste wat ze deden was met die grenade werper schieten in hoop veel kills wel jammer. Is wel beetje opgelost nu met nu standaard 1 grenade. Wel een nadeel aan die grenade werper in 0.39 is dat de schade vet weinig is heb meerdere malen goed op iemand geschoten en hij liep vrolijk verder. Ook de mitrailleur van een tank lijkt wel slechter, meerdere malen langtijdig op iemand schieten en hij loopt vrolijk verder. Maar al met al een leuke mod nu nog de finetuning
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Verwijderd
Binnen 5 min had hij er 140 gekilled...
En daar vind ik dus niks aan..geef mij lostvillage en laat elkaar daar eens afmaken..of stalingrad
Tobruk als jij de basis van de Coalition veroverd dan heb je een extra Apache, heb je ook Gazala dan heb je helemaal ten oosten van de Opposition een verborgen basis staat een extra Apache en 2 straaljagersDevian schreef op 20 August 2003 @ 14:42:
er was d8 ik een map met meerdere apaches erin.. weet iemand die zo?
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Idd das zeker verrot, als jij op een goeie server speelt dan gebeurt het zelden naja soms op de middelste baseVerwijderd schreef op 20 August 2003 @ 14:42:
Net dc 73 eastings gespeeld...ik zat bij de oppos en zo een gozer had een scud raket..uiteindelijk had hij zo gericht dat deze op de basis van de Coa stond..
En daar vind ik dus niks aan..geef mij lostvillage en laat elkaar daar eens afmaken..of stalingrad

Ja, hehe... Als je op een goede server speelt is bijna iedere map leuk. Op 73 Easting kun je zoveel lame dingen doen, dat dat dus zelden gebeurd. Je kunt je tank op een repair-platform zetten, campen in een huisje bij de vlag, vlag bombarderen vanuit zo'n krater (wel blijven campen dus), ingang van basis vol leggen met mijnen (gegarandeerd 10 kills), enz. enz. D'r is gewoon 9 van de 10 keer geen drol aan op die map. Vooral die mijnen zijn irritant, maar dat komt ook omdat er teveel muren omheen staan, je moet wel allemaal door dezelfde doorgang.Niels99 schreef op 20 August 2003 @ 14:47:
Idd das zeker verrot, als jij op een goeie server speelt dan gebeurt het zelden naja soms op de middelste basewat ik zelf altijd doe is een rondje rijden is kijken of er toevallig zo'n scudrapper is
ze proberen altijd sneaky buitenom te komen maarja na 2x gevonden te hebben dan houden ze wel op
Verwijderd
ja das gewoon naabie2k3 als ik dat tegenkom kick komt ie terug en hij doet het weer bannVerwijderd schreef op 20 augustus 2003 @ 14:42:
Net dc 73 eastings gespeeld...ik zat bij de oppos en zo een gozer had een scud raket..uiteindelijk had hij zo gericht dat deze op de basis van de Coa stond..

Ikzelf vind het geen leuke map om pub te spelen in war wel
En das nou ook mijn punt bij deze map. Maarja, ik ga nu heel hard opzoek naar een clan, want bij Lostvillage irriteer ik me ook te pletter aan alle mensen die maar gewoon een beetje van de natuur aan het genieten zijn.Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 17:22:
Ikzelf vind het geen leuke map om pub te spelen in war wel
Score met dank aan Mr. Mortar
Wat overigens wel raar was was toen een maat van me op het lan mijn kills maar tot de 250 zag gaan, terwijl ik zelf ietsie meer had gekilld, vast een bugje
Op de doos staat: "The mouse with killer instincts" LOL
[ Voor 19% gewijzigd door RMYuma op 21-08-2003 04:32 . Reden: aanvulling... ]
je kan niet meer dan 255 deaths, kills of punten hebbenprimemaximuz schreef op 21 August 2003 @ 03:46:
Nadat de dsl lijn er effe uit was, ben ik maar effe op ons LAN bezig geweest even een co-op game te doen, ik verveelde me namelijk stierlijk.
[afbeelding]
Score met dank aan Mr. Mortar![]()
Wat overigens wel raar was was toen een maat van me op het lan mijn kills maar tot de 250 zag gaan, terwijl ik zelf ietsie meer had gekilld, vast een bugjeik ben maar niet meer verder gegaan, maar als ik het had afgemaakt zou 1000+ kills wel mogelijk zijn geweest
dus dat van jou moet een soep zijn, de Refractor engine gebruikt tinyint kolommen voor dit op te slaan, dan is 255 max, waarom denk je dat je playerID 255 is?
Moet ik je toch teleurstellen SK, ik weet niks van fotosoep af en de mensen die ik ken werken ook niet met dat programma. Ik kweenie hoe ik het verder kan bewijzen, keb er ook nog een .TGA bestand ervan van 3 mb ongeveer. Mij lijkt als er iets aan een plaatje verandert zou worden, dat het formaat ook gewijzigd zou wordenSnow_King schreef op 21 August 2003 @ 07:12:
[...]
je kan niet meer dan 255 deaths, kills of punten hebben
dus dat van jou moet een soep zijn, de Refractor engine gebruikt tinyint kolommen voor dit op te slaan, dan is 255 max, waarom denk je dat je playerID 255 is?
.TGA bestandje valt hier te halen
ok, ik geloof je, maar ik was een keer tegen bots aan het fraggen en toen kon ik niet meer dan 255 halen, moet er bij zeggen, dit was nog 1.31, dus maybe in de 1.4 patch gedaan..primemaximuz schreef op 21 August 2003 @ 11:50:
[...]
Moet ik je toch teleurstellen SK, ik weet niks van fotosoep af en de mensen die ik ken werken ook niet met dat programma. Ik kweenie hoe ik het verder kan bewijzen, keb er ook nog een .TGA bestand ervan van 3 mb ongeveer. Mij lijkt als er iets aan een plaatje verandert zou worden, dat het formaat ook gewijzigd zou worden, maar goed ik zet dat bestand dan dadelijk op mun FTP dan kan je em binnenhalen en zien dat die evengroot is als alle andere screenshots in je map. En de andere manier om het te bewijzen is dat je het zelf uitprobeert.
.TGA bestandje valt hier te halen
Dan zijn er nog wat meer dingetjes verandert, zoals ik zij die maat van me zag mun kills tot 250 gaan terwijl jij het over 255 had, en mun punten score ging tot iets van de 246, ongeveer maar ik zal dat plaatje die hij genomen heeft, ook nog effe posten zodra die wakker wordSnow_King schreef op 21 augustus 2003 @ 12:05:
[...]
ok, ik geloof je, maar ik was een keer tegen bots aan het fraggen en toen kon ik niet meer dan 255 halen, moet er bij zeggen, dit was nog 1.31, dus maybe in de 1.4 patch gedaan..

EDIT: Ideetje een "Wie killd de meeste bots contest" om achter het maximum punten, kills en deads te komen van de 1.4 pacth
[ Voor 11% gewijzigd door whyz op 21-08-2003 12:20 ]
Patch Installation Instructions
** DesertCombat .38 must be installed first

[ Voor 159% gewijzigd door eX0duS op 24-08-2003 16:39 ]
Dit topic is gesloten.