Toon posts:

[N-GAGE] Iemand info ?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oké, je kunt ervan vinden wat je wilt. Kwestie van smaak misschien, maar ik ben op zoek naar info rond de N-gage. En dan niet dat wat ik al kan vinden op de site van N-Gage, maar wat meer specifieke info.

Ik weet dat 't apparaat 7 oktober op de nederlandse markt gaat komen. Ik weet ook dat 't apparaat in de VS voor 299 in de pre-order staat, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of hier iemand al iets weet over prijzen en beschikbaarheid en dergelijke in Nederland.

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 09:02
[search=n-gage]?

>>
GSM of gameboy?? Nokia N-Gage

verder google

tech specs

wat voor info zoek je nog meer? :?

[ Voor 146% gewijzigd door jazz op 06-08-2003 11:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tja, dat zou kunnen, ware het niet dat ik dat inmiddels al had gedaan en ik ook niet verder kom met die drie draadjes die ik dan als resultaat krijg.

Zoals ik dus al zei, wie heeft er meer info ?

Verwijderd

Topicstarter
Prijs in Nederland ?
Beschikbaarheid ?
Eventuele aankondigingen bij providers over verkoop ?
Aanbieding icm abo's ?
Launchgames ?

Zeg maar alles wat je niet via de voor de handliggende wegen te weten krijgt op dit moment.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

ik las net effe de tech-specs, en zag daarbij een vermelding "xhtml browser with i-mode extension", en op telecomwinkel.nl staat er een lagere prijs (299) bij dan bij de 3650 (~400 ofzo) welke KPN nu met i-mode voor spotprijsjes wegdoet... Hoop van harte dat dit toestel snel leverbaar (en KPN-approved) wordt, zodat KPN zijn/haar beleggers de belofte van 1Miljoen i-mode gebruiker eind 2003 waar kan maken (deze dingen aanbieden zou daarbij wel kunnen helpen, gezien je die hoge kortingen enkel krijgt bij i-mode)

Verwijderd

hallo
ik heb een n-gage en ik heb een probleem ik heb een icoontje rechts in mijn scherm en dat lijkt als een soort koptelefoon en als dat icoontje er is dan gaat mijn geluid heel zacht en als het er niet is dan gaat het hard maar ik weet niet hoe ik het weg moet halen want dit is behoorlijk iritant

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Kun je hier niet beter een nieuw topic voor aanmaken in plaats van een oud topic omhoog te schoppen ?

Verwijderd

hallo hoe moet ik dat dan doen

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Begin maar eens met de FAQ :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dicht ivm dubbelpost & oud topic.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.