Toon posts:

Moederboard keuze

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een computer kopen met de volgende onderdelen:
P4 2.8HT 800FSB
ATI Readeon 9600Pro
2x 256mb PC3200
CD-rom/dvd
dvd brander
17" TfT monitor

Ik ben nu opzoek naar een geschikt ASUS moederboard.
De P4PE-x lijkt geschikt maar ondersteund geen 8X APG :( . De P4P800 doet dit wel :) , maar is E 50,- duurder :) . Is dit wel de E 50,- waard :? . Of heeft iemand een ander board ( van ASUS ) als tip?
Ik ga de computer vooral voor game's en dvd fims kijken en rippen gebruiken.
Voor mij is dit allemaal vrij nieuw, kan ik ergens een SITE of lijst krijgen waar dit alles wordt uitgelegt als AGP,SATA,PAT enz. De SITE muizentaal.be is niet hellemaal up to date.

Verwijderd

Ehmz... heb je de laaste post in je vorige topic wel gelezen?
Moederboard keuze

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-07 00:54
dubbel topic

de laatste post van BalusC sez it all:
BalusC schreef op 06 August 2003 @ 10:51:
Kijk eens in de FAQ van dit subforum welke CPU/mobo/geheugen je het beste kunt nemen :)

/tweaker-onwaardig, dicht dus.

Edit: omdat je met dit topic aantoont niet eerst netjes vooronderzoek te hebben gedaan, heb ik de indruk dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal (goed?) hebt doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Welkom op GoT. Ik kan je trouwens ook aanraden om onderstaande informatie even door te nemen.

Wat te doen voordat je een topic opent
Wat moet er allemaal in je startpost staan?

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

Succes, en veel plezier op GoT :)

[ Voor 6% gewijzigd door jazz op 06-08-2003 11:32 ]

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 12:08
Moederboard keuze Wat is niet duidelijk aan de sluitmessage?

Ja gewoon die 50euro uitgeven, anders kun je de bandbreedte van je cpu niet optimaal gebruiken. En dat agp8x moet je het niet voor doen, puur commercieel.

De termen die je noemt zijn gewoon met google te vinden :)

Verwijderd

ik zou voor de p4p800 gaan(heeft de 865PE chipset, maar als je hem op mem acceleration mode zet, is hij sneller dan de p4c800(50 euro duurder, met de 875 chipset)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik hoop dat je het hierbij laat? Lees dus die registratievoorwaarden nog eens door. Of als het jou teveel wordt, dan raad ik je aan om gebruik te maken van de wat simpelere sites zoals beginnersweb.nl, iksnaphetniet.nl, helpmij.nl, etc.. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.