Warez!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-12 20:26
Hoi lieve adjes,

wat ik niet snap, tweakers.net wil nix met "warez" te maken hebben, maar de smileys staan wel op een "warez-board" ... die de gemiddelde tweaker wel kent (DFF), nu mijn vraag, waar liggen de warez-grenzen van Tweakers, want het is nogal :r als jullie niets van warez willen weten, maar wel jullie smileys op dff staat...

Correct me if i'm wrong en the smileys are stolen...

* RedHat wil ook geen ruzie met DFF, dus ga niet m'n ip posten ofzo nergens voor nodig:)

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De smileys komen van UBB (Ultimate Bulletin Board). GoT heeft dat gebruikt, DFF gebruikt het toevallig ook.

De meeste FXP boards die ik ken gebruiken trouwens UBB. (Alleen Delirium heeft sinds kort BTW ook wel een best aardig PHP forum :P)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

die smiley's zijn niet van tweakers.net. Niet al die smiley's die je hier kunt gebruiken zijn door mensen/bezoekers van tweakers.net gemaakt.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-12 20:26
ow, nou bij ubb zie ik deze smileys niet hoor, alleen hele vage (platte) smiley's

sorry.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Wesley-> Dat hangt af van de versie van UBB.
sommige versies hebben "platte" smilies, andere, latere versies hebben "enhanced" smilies.:)
Een deel van de smilies die we nu gebruiken, hebben we meegenomen uit het zooo codevriendelijke UBB, waar GoT anderhalf jaar op gedraaid heeft.
Daarnaast heeft FireFox er een paar gemaakt, alsmede Razor_Blade, Danny en Vork.
Maar zie ook de FAQ.

Verwijderd

Warez dat sneppen ze hier niet.
Ik doe twee topics plaatsen (na lange tijd dit forum niet gebruikt te hebben)

Mijn topic over het zoeken naar ftp sites wordt gesloten na een hoop gezever maar mijn topic over het vinden van psx games is nog open. Hier klopt naar mijn mening dus helemaal niks van.

Het enige wat gebeurd is dat je afgezeken wordt en verder niks. Niet dat ik dat erg vind in mijn functie wordt je toch alleen maar afgezeken dus dat ben ik wel gewend. :)

Ach ja ze zoeken het maar uit. Ik vind de sfeer hier toch al sterk gedaald vergeleken met een paar maanden geleden.

• AcidBurn
  • Laatst online: 17:18
die topic over psx games heb ik niet zo snel gezien, maar als die qua inhoud hetzelfde type is als die topic die ik dicht gepleurd heb, dan gaat die ook dicht zodra ik hem zie.

Verwijderd

Ik zou maar vlug kijken dan. >:)

• AcidBurn
  • Laatst online: 17:18
die was al niet rood meer.... vond het onnodig om het te closen... deleten werkt dan veel beter (en 1 slotje vond ik al wel genoeg.. je begrijpt intussen wel waarom die zooi dicht/pleite gaat, mag ik aannemen)

Verwijderd

Tja het zijn nou eenmaal mooie smilies he :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hihi... als al die warez-mannetjes nu even deze topic lezen hebben ze zo weer een paar namen :)...

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-11 18:11
Die topics gaan niet dicht omdat wij niet van warez houden ofzo, integendeel >:) Maar omdat het anders de goede naam van Tweakers.net schend èn tweakers.net kan problemen krijgen als ze gewoon warez links laten staan.

Verwijderd

Wat een kwats.
GoT is toch niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn postings ???

Ik begrijp daarom niet dat dat topick gedelete wordt. Dat van die psx kan ik me misscxien wel iets bij voorstellen maar dat die vraag over zoekmachines om naar ftp sites te zoeken dat begrijp ik dus echt niet.

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 30 november 2000 10:16 schreef Mescalino het volgende:
Wat een kwats.
GoT is toch niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn postings ???

Ik begrijp daarom niet dat dat topick gedelete wordt. Dat van die psx kan ik me misscxien wel iets bij voorstellen maar dat die vraag over zoekmachines om naar ftp sites te zoeken dat begrijp ik dus echt niet.
Dat begrijp je niet? Sorry hoor maar WAT snap je er niet aan?
JIJ wil via GoT aan illegale zooi komen. GoT wil NIET met illegale zooi geassocieerd worden. DUS gaat jou topic op slot/de prullenbak in.
Clear?

edit:
GoT is wel verantwoordelijk voor de inhoud van dit board. Dus daar valt jou posting ook onder. Er moet hier gewoon geen gezeik komen met een of andere instantie a la BSA.
Dont take this too offensive maar voor iemand van 25 kom je niet bijster slim over.

• Booster
  • Laatst online: 30-11 23:10

Booster

Superuser

Hadden we het niet over smiley's? :? :)

btw, in de FAQ staat:
...de rest is gedeeltelijk gemaakt door FireFox en gedeeltelijk origineel UBB...
Had Wesley moeten weten dus :)

Maar eh, *welke* zijn nou precies van FireFox en welke van UBB??

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• HariZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 23:02
Dit topic vond ik met de searcg en daarom schop ik deze ivm. mijn vraag maar weer een eind omhoog... :)

[topic=174610]

[topic=174603]

Uit de FAQ:
En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc etc worden geweerd omdat we geen gezeik willen met een of andere Harrie (bij deze excuses aan iedereen die Harrie heet) van de BSA/BUMA/whatever die het nodig vindt om ons een boete of iets dergelijks te geven omdat wij links hebben staan naar illegale shit. Ook vragen over het backuppen van een cd worden ook niet op prijs gesteld ook al mag dat in meer of mindere mate wel.
[...]
Bij de topics die dennisdotcom aangaf, was er toch geen sprake van een link naar een warezsite of een warez-request/vraag over backuppen van een cd. De gebruiker gaf alleen maar aan dat hij een "gekopieerde versie" gebruikte. Of is dit wel een warez-zaak? Ikzelf zou denken: hij vraagt niet om een hoe/wat over het kopieeren, maar hij maakt alleen een melding van de situatie.

Is dit dan ook al warez?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Da's toch heel simpel alles waat copyright op zit en wat je dus niet ff legaal mag downloaden? Trial-versions en freeware vallen daar dus niet onder.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• HariZ
Op maandag 02 juli 2001 10:32 schreef Grrrrrene het volgende:
Da's toch heel simpel alles waat copyright op zit en wat je dus niet ff legaal mag downloaden? Trial-versions en freeware vallen daar dus niet onder.
Dat snap ik wel, maar ik heb het eigenlijk meer over de meldingen van dennisdotcom is SU. Is zoiets wel warez? Ik zou zeggen: nee, dat is geen warez, want er wordt nergens om gevraagd wat ermee te maken heeft. Er wordt alleen 1 keer gezegd dat een kopie is gebruikt en de andere keer wordt gezegd dat iemand de handleiding ergens niet van heeft. Dan is het toch niet gelijk warez? :?

• IceStorm

IceStorm

Kopie = illegaal/warez = niet op GoT ;)
Ok das heel kort door de bocht maar ik ben pas net wakker.

Dat eerste topic is overigens gewoon legaal. CS is een mod die gratis te downloaden is en er zijn 1000-den commands die zelden ergens FATSOENLIJK vermeldt staan.

Die 2e (FIFA) mag eigenlijk dicht maar daar denk ik nog 2 min over na.

• HariZ
Op maandag 02 juli 2001 10:39 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Die 2e (FIFA) mag eigenlijk dicht maar daar denk ik nog 2 min over na.
Is dat wel warez dan? Hij vraagt toch niet hoe hij hem moet kopieren ofzo, oké, ik ben het er mee eens dat hij de search had kunnen gebruiken, het is vast al eerder langsgekomen.
Pagina: 1