Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Oproep aan een adje: ik wordt het zat!

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik als beginnend Processor kooler zit ff rustig een topic te lezen, wat ziet mijn oog:

GaMeOvEr zegt:
Ik zie hier geen gaatje voor je schroefjes, of pootjes die ergens doorheen gaan
Waarop ons aller Xafer meent te moeten antwoorden:
Oh dus omdat je het niet ziet zijn ie er niet ? Hoe kun je nou een oordeel hebben aan de hand van een foto ? Heb je wel es een P4 met coolblock van dichtbij gezien ? Wist je dat je het ook anders kan bevestigen ? Of denk je dat minder zware coolers ook persee vastgemaakt moet worden ?
Wie zegt dat ie helemaal compleet op de foto staat ?
10 tegen 1 wedden dat ze't inzichtvol gaan vinden ook.

Godlike nog wel... het is inderdaad zoals je het zei, vroeger moest je hard knokken om punten te krijgen, tergenwoordig krijg je ze kado, als je maar vriendjes hebt.
*zucht*

Nu weet ik dat dit een reeds besproken, reeds gesloten, reeds heropend, reeds werderom besproken en reeds wederom gesloten topic is, maar:

Is het noodzakelijk om dit steeds maar weer te tolereren, ik heb het hele Xafer gezeur maar ver achter mij gelaten en volgens mij was de afspraak die hierover met ALLE betrokkenen gemaakt is: laat elkaar met rust en laat elkaar in ieders waarde.

Resultaat: iedereen houd zich er aan, en Xafer maar doorgaan met ze eeuwenoude moderator-clan-en-de-hele-wereld-heeft-ongelijk-behalve-ik-gezeik

Ik word er zo langzamerhand stronziek van dat zo iemand iedere keer maar weer ongestraft (op die paar zeikerige min punten na) aan de gang mag blijven.

Verzoek: kan iemand van de Adjes deze reactie heel snel van T.net afdonderen? Geef Xafer ff een mail dat ie heel snel moet opzouten met zijn virtuele terreur en gezeik en als ie niet wil luisteren, trap hem dan alsnog van T.net en GoT af.

Voor het geval Xafer dit leest: laat maar om te reageren, het interesseert me geen enkele flikker wat je er op te zeggen hebt, dus bespaar mij en de rest van de wereld je theatrale, kleine kinderen gezeik, ik reageer er toch niet op.

En dan:
Wind je niet zo op joh, ik laat alleen even iemand zien hoe het hier aan toe gaat... flame een clanmember en je bent de lul, ik wedde voor 10,- dat je gelijk een topic op GoT ging zetten...hahahahaha

Thanx buddy, ik 10,- rijker whoehahahahahaha je hapt wel lekker.... hihihihihi

Otis heeft mij 30 piek opgeleverd, met 2 mensen gewed dat ie een topic op GoT zou plaatsten. It's just a joke guys !! Don't panic !!!!!!!
Ha,ha,ha ik lag me rot.

Ik ben benieuwd hoelang we DIT weer moeten slikken voordat iemand nu echt ingijpt, schijnbaar worden er op dit moment meer Topics gewijd aan dit onderwerp, ach, dat bevestigd alleen maar hoe zat sommigen het worden.

:r

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 09:21

AMD

Life is short. Play more

* AMD is het er mee eens.

Ook al is het een grap, Xafer laat mensen niet in zijn waarde. Ik weet echter niet hoe het er vorige keren aan toe ging dus ik ga verder geen uitspraken doen.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 11:01

GaMeOvEr

Is een hork.

Er zijn in het verleden al vele malen threads aan besteed om Xafer van uitleg te voorzien hoezo hetgene wat hij dacht dat er gebeurde niet juist was. In het begin is dit begripvol gegaan. Naarmate steeds meer mensen veel effort erin hebben gestopt om Uli/Ulio/Ulioman/Xafer dingen duidelijk te maken, des te meer bovenstaande begon te Flamen, dus des te meer mensen zich aan hem gingen irriteren.

Een ban is voor hem niet een teken dat er schijnbaar iets is wat hij niet helemaal goed aanpakt, maar meer een teken om nog harder en ondoordachter met een andere nick terug te komen, en weer met beschuldigingen te gaan smijten.

Dit beperkt zich niet alleen tot GoT, maar ook op T.net, Hate-ICQ en Hate-mail.

Diverse mensen hebben daarom in hun profile van hun Accounts maar een Hotmail account opgegeven, om van de portie dagelijkse Hatemail af te zijn.

Nu is het even 2 weken rustig geweest, en nu komt hij met hernieuwde kracht op T.net terug. Sommige (waaronder ik) zijn het nu gewoon spuugzat. Het is gewoon Cyber-terreur.

Alleen maar omdat meneer zijn wereldbeeld niet overeenstemt met de 99.9999999999999999% van de rest van de mensheid is hij dusdanig paranoia, dat hij denkt dat een select groepje mensen hem altijd naar beneden mod, zonder erbij stil te staan dat hij dankzij zijn *kuch* briljante *kuch* formuleringen en *kuch* duidelijke *kuch* taalgebruik misschien ook wel andere Tweakers ergert die hem naar beneden modden.

Op het moment dat hij een -1 overbodig of - troll krijgt, wijst zijn vingertje gelijk naar de modclan, die dan zou bestaan uit mensen die veel in het modforum zitten, en die spannen natuurlijk allemaal tegen hem samen, en modden hem omlaag en hun "vriendjes" omhoog.

Het is ook een persoon die de betekenis van het woord "objectief" niet kent.

Als je met elkaar kunt communiceren, (wat hij schijnbaar met andere leden van het menselijk ras niet kan) ben je automatisch "vriendjes" en mod je elkaar omhoog.

Ziek hoor.

We hebben hem al meerdere malen professionele hulp aangeraden, maar op de één of andere manier vindt hij dat niet nodig, en de rest wel...

Aannames zijn fataal.

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Je kunt toch gewoon afzenders blokkeren? Zo gepiept. Je kunt ook zo achterhalen welke provider hij heeft en vervolgens vragen of die provider hem wil bannen. Komt hij op een zwarte lijst en gewoon niet meer op internet.

Als we collectief naar zijn provider stappen moet er wel wat te regelen zijn.

ieeeepppppp :P

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Het is niet zozeer het feit over de Hatemail, hij zit nu ook gewoon op T.net andermans potsings af te zeiken en gewoon te etteren. Kijk maar eens in de Golden Orb voor P4 thread hier.

Tip : op niveau -1.

Dit verpest gewoon je plezier, en is voor andere bezoekers van de Site ook ergerlijk, want het volledige niveau keldert naar beneden.

Het gaat dus verder dan alleen maar ff mail en ICQ blocken.

Aannames zijn fataal.

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Volgens mij is het heel simpel:
Zijn IP moet te tracen zijn en daarmee ook zijn provider.

Stuur zijn provider namens tweakers.net een mailtje dat hij de boel ligt te vergallen, met eventueel een rits links erbij als bewijs. Dan moet zijn provider, als hij zijn gedrag niet weet te verbeteren na een volgende klacht wel over te halen zijn om hem te bannen.

Geen internet=geen ICQ, geen mail, geen tweakers, geen GoT. Iedereen blij.

• MaxxRide
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-11 20:57

MaxxRide

Surf's up

Ben het met Vroem! eens...

hij is wel hele irritant bezig en verdient het om geband te worden!!!

If you are not wiping out you are nog pushing enough...

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

:)

Verwijderd

Tja, zn mail en postings kun je nog negeren... Echter hij modereert ook op de man. Geeft mensen die hij niet mag -1 moderaties.

Lekker fun.. not. Ik heb er geen zin meer in iig. Ik post alle postings op +4 nu, totdat mn punten op zijn en dan kap ik er mee, tenzij adjes er iets aan gaan doen. Waarom zou ik nog tijd steken in het posten van een stukje als er een sukkel langs komt die ziet "hey, een otisposting..." knal op -1.

Naja... de zoveelste discussie over t.net/got perikelen. De lol is er wel goed af bij mij. En ik kan me goed voorstellen bij meerdere mensen. Ik heb meer dan 1500 karmapunten, maar ik zou ze graag inleveren voor een t.net en got waarop normaal gediscussieert kon worden zonder dat je je postings waar soms best wel tijd in gaat zitten, ziet verdwijnen in de -1 catacomben omdat een of andere lul met vingers vindt dat hij zo zn gram kan halen.

Ik wilde iets aggressiefs zeggen maar dat lost ook niets op. laat ik het hier maar bij laten.... Mijn mening is (terecht) niet zo belangrijk.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Klinkt best wel triest, maar Otis, waarom neem je dan geen nieuwe nick? een nieuwe naam, een nieuwe kans. Dan ruil je inderdaad je Karma in voor een veilig net.

Het zou niet best zijn dat een site als Tnet een toegevoegde waarde als Otis kwijt zou raken. Sommige mensen posten louter zinnige postingen en daar heeft de site veel aan. Waarom een troll als {censuur} de kans krijgt dit soort pijlers weg te pesten begrijp ik niet helemaal :?.

Ik wacht wel gewoon door tot een adje reageert.

* Delerium blijft maar weer een tijdje Low-profile, tot de bui weer over is.

Verwijderd

Ach zo belangrijk is mijn mening nu ook weer niet, we moetne niet overdrijven.

een nieuwe nick is een mogelijkheid maar ik heb daar niet zo'n zin in. Ik kan ook nog wel 3 andere nicks reggen, daarmee elke dag alle threads en alle postings afsjouwen en hop ik heb modpoints en daarmee dan mn eigen postings mee beschermen tegen sommige zielen, maar dat kost alleen maar tijd en moeite en dat is het hem juist: ik wil geen extra moeite hoeven doen om gewoon mee te kunnen discussieren zoals ieder ander.

Wellicht is dat voor mij verpest. So be it. Er is echt wel leven na t.net hoor.

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Een aantal mensen zullen inmiddels begrepen hebben dat ik de aanwezigheid van stoorzender {censuur} ook allang zat ben (zie topic). Recentelijk kreeg {censuur} een waarschuwing en ik ook omdat ik reageerde op zijn off-topic attacks. Ik heb die waarschuwing knarsentandend gehonoreerd, maar nu worden inmiddels alweer anderen door {censuur} ge-attackeerd op T.net.

Ondertussen betrekt {censuur} wederom mij erbij in dat geflame van hem en ik reageer daar (nog) niet op aldaar. Gisteren ook weer een hatemail met leugens en onzin mogen ontvangen van {censuur} (zal ik'm hier ff neerkwakken?), omdat ik iets teveel Intel-info zou posten volgens meneer en dat mag ik niet van hem.

Hoelang zet T.net nog de deur open voor dit soort wangedrag? Halve maatregelen zijn geen maatregelen. Moeten anderen dan maar T.net gaan verlaten of nicks gaan veranderen omdat 1 persoon het voor de rest mag blijven verzieken? :?

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Op woensdag 29 november 2000 20:56 schreef testcase het volgende:
Gisteren ook weer een hatemail met leugens en onzin mogen ontvangen van {censuur} (zal ik'm hier ff neerkwakken?)
Alsjeblieft ja! >:)

LinkedIn WoT Cash Converter

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-11 06:42

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik zal Rick verzoeken {censuur} van een IPban te voorzien...ik ben het geziek en gezeik nu zo zat :(

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik vind eigenlijk nog het meest trieste aan het verhaal dat heel veel mensen in het begin (totdat op een persoonlijk niveau de irritatie-factor was bereikt, per persoon verschillend) geprobeerd hebben {censuur} te helpen, met uitleg en al, en dat eigenlijk de hele reactie van {censuur} hierop was dat wij allemaal tegen {censuur} samenspanden.

Door dit soort ongein begin je heel voorzichtig met je hulpvaardigheid te worden, de angst dat je weer zo'n slepend verhaal krijgt is nogal hoog.

* GaMeOvEr vindt het zoo jammer, staat toch niet echt bekend als een niet-hulpvaardige of asociale Tweakert... :'(

Aannames zijn fataal.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op woensdag 29 november 2000 23:23 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ik zal Rick verzoeken {censuur} van een IPban te voorzien...ik ben het geziek en gezeik nu zo zat :(
* Tom sluit zich hierbij aan :(

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

{censuur} is vorige keer toch op eigen aanvraag geband?

Ach, vind ie het vast niet erg om nu weer geheel spontaan eraf geknikkerd te worden. Scheelt hem ook weer de moeite van het vragen. Iedereen *D

• AMD
  • Laatst online: 01-10 09:21

AMD

Life is short. Play more

Op woensdag 29 november 2000 16:45 schreef GaMeOvEr het volgende:
Dit beperkt zich niet alleen tot GoT, maar ook op T.net, Hate-ICQ en Hate-mail.
Ik kreeg dus meteen via ICQ een lading hate-berichtjes van hem binnen. En zo erg vond ik mijn commentaar (zie hierboven) nou ook weer niet.
Een ban voor {censuur} graag.:(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 november 2000 01:00 schreef VROEM! het volgende:
{censuur} is vorige keer toch op eigen aanvraag geband?

Ach, vind ie het vast niet erg om nu weer geheel spontaan eraf geknikkerd te worden. Scheelt hem ook weer de moeite van het vragen. Iedereen *D
Inderdaad, maar {censuur} beweerd nu het tegenovergestelde en probeert via slinkse wegen het gelijk wederom en volledig ten onrechte aan zijn kant te krijgen.

{censuur} is destijds op eigen verzoek van GoT geknikkerd omdat het toen de spuigaten uitliep, maar {censuur} beweerd nu dat hij ten onrechte gekieperd is, omdat "wij" allemaal tegen hem zijn, het is allemaal onze schuld.

Ik vind het jammer om te zeggen, maar IMHO heeft {censuur} een veel groter probleem dan wij kunnen inschatten, of hij weet heel goed zijn toneelstukje te spelen. Ik denk dat die jongen (tenzij ie toneel speelt) een enorme identiteits crisis heeft of zo. Let maar op:

Spreek met hem mee en je bent (zonder dat ie je kent) zijn allergrootse vriend, spreek één keer negatief (in zijn beleving) over hem en je krijgt allerlei ellende via mail of ICQ. Lees de berichten van AMD hier maar eens, da's min of meer wel een goede indicatie.

{censuur} heeft absoluut een zwaar vertekend beeld van de realiteit en trekt alles in het persoonlijke (terwijl ik zeker weet dat het overgrote gedeelte niet persoonlijk is/was) en weet dat op een belachelijke wijze om te draaien.

In het begin was het nog wel lachen, maar als mensen hun e-mail en ICQ uit het profiel moeten halen, om zich te kunnen ontrekken aan de blinde haat van {censuur}, dan is het zo leuk niet meer.

Het aantal mensen dat zich nu groen en geel ergert aan {censuur} neemt in een hoog tempo toe, de mensen die {censuur} nog kennen van de vorige stormvloed kun je wellicht verwijten dat ze de zaak niet echt oblectief kunnen beoordelen, maar ik zie nu toch echt een groot aantal nieuwe namen voorbij komen die dezelfde mening hebben.

Tja, {censuur} zal het er wel op gooien dat die laatste groep ook onze (en mijn) vrienden zijn (dus heeft de mod-clan ineens ook heel veel nieuwe leden).

Goh, wie zou er nu wel of geen gelijk hebben? Ik zal de laatste zijn die gaat lopen beweren dat IK altijd gelijk heb, maar één ding weet ik zeker: {censuur} heeft het zeker niet!

't zal mij verder een rotzorg zijn...

/me hoopt op betere tijden...

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Jullie hebben helemaal gelijk hoor. Ik leek misschien wat mild op het mod-forum met "negeer hem nou". Het is inderdaad terreur die je niet hoeft te pikken en je plezier vergalt.
------------------
Ik zal Rick verzoeken {censuur} van een IPban te voorzien...ik ben het geziek en gezeik nu zo zat
En? Al reactie van Rick gehad?

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Kep Mark Timmer ook op deze threads gewezen. Weet niet of hij iemand kan bannen en heb ook nog geen reaktie gehad

Verwijderd

Hij vertoont trekjes van borderline. Ik wil iemand niet veroordelen omdat hij er niet iets aan kan doen ivm een ziekte oid. Dat het niet normaal is (ok #define normaal) wat hij doet hier lijkt me duidelijk, het is alleen naar dat hij zelf het niet oppikt. (niet alleen voor ons, btw).

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb niet de hele thread gelezen maar zijn provider zal em echt niet eraf keilen omdat ie hier op T.net de boel loopt te vergallen, nix illegaals aan lijkt me...

Een Ip ban hier lijkt me wel op zn plaatz.

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Als hij mensen spamt via mail, ICQ en de nieuwsgroep hier verknalt is dat volgens mij wel degelijk wangedrag waarvoor zijn abo opgezegd kan worden.

• Jaymz
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

En dan neemt 'ie ergens ander weer een nieuwe.

Ps. Vergeld geen kwaad met kwaad ..

• VTec
  • Laatst online: 14-10 17:11
IPBan heeft geen zin. Daar heb je mij namelijk ook mee. Ulio werkt bij een firma waar ik dus ook werk, en door een IP-ban benadeel je meerdere mensen die hiermee niks te maken hebben (like me).

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op donderdag 30 november 2000 20:47 schreef VTec het volgende:
IPBan heeft geen zin. Daar heb je mij namelijk ook mee. Ulio werkt bij een firma waar ik dus ook werk, en door een IP-ban benadeel je meerdere mensen die hiermee niks te maken hebben (like me).
Pech! >:) :9

Maarre, post hij dan alleen van t werk en niet van thuis? Als hij van thuis doet moet je dat Ip bannen natuurlijk :)

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Hier stond een vraag over dingen die ons tweakertjes eigenlijk niks aan gaan.

Verwijder deze dus maar.

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Floris Diemel heeft hier een post gedaan met het verzoek om met zijn allen Xafer/Ulio/whoever te negeren en er dus_ook_niet meer over te posten op GoT.

Ik vind dat niet geheel terecht, maar ik zal me er verder maar naar schikken. Kan me voorstellen dat de adjes ons geklaag het ook meer dan spuugzat zijn. Ik schaar me bij deze dus toch wel achter Floris om asjeblieft stil te worden.

Wat mij betreft kan dit topic dan ook dicht.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind de oplossing ook niet helemaal de juiste (hoewel ik mij wel degelijk besef dat het vinden van dé oplossing ook geen lekkere klus is), maar ik leg me er ook bij neer.

/me out...

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Update hier.

Aannames zijn fataal.

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-11 16:32

Simkin