Voor Xafer.

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Xafer, ik weet dat je nog actief dit forum doorleest.

Ik heb het volgende bericht voor je.

Als je nog even zo doorgaat met mij afzeiken, dan weet ik je te vinden.

Ja, dat is een dreigement.

Ik zal je hier een aantal tips geven.

Hastec.
Nieuwegijn.
Ulrich Prudencia.

Laatste tip :

Laat me met rust, of anders.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat ik me kan voorstellen dat je over de zeik bent, zou ik je toch willen adviseren (ongvraagd) om je iets te nuanceren.

Ik heb er volledig begrip voor, maar wat je nu doet maakt het IMHO alleen maar erger, maar da's jouw feestje (hoewel begrafenis meer van toepassing zou zijn).

Suc-6 anywayz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg jij ook al een email van 7 kantjes? ik heb maar een reply teruggestuurd. (nee, niet aardig geweest).

Hieronder mn reply. Ik heb uiteraard zijn mail al in de trashcan gekegeld dus kon ik niet meer zien. De stukken die gequote zijn zijn Xafertje's teksten. Er zat nog veel meer bij waaronder een geblaat, bijna huilend, of ik hem wilde terugmailen want hij wilde er over praten. Nou... nee. Ik denk niet dat dat mogelijk is wanneer ik eerst afgeurineerd wordt. Mzl Xafertje...

En oh, ik sluit me helemaal aan bij GameOver. Als JIJ mij het gebruik van T.net onmogelijk maakt door AL mijn postings naar beneden te modereren zal ik wellicht me ook gedwongen voelen om er iets aan te doen. Ik vind t.net en dit forum niet zo belangrijk om er een hele lamme discussie via mail over te houden, maar het moet niet te gortig worden.

En tja, dit is dus het resultaat van het hebben van een emailadres in je profile. :(

ps: mocht je hier boos over worden, Xafertjelief, omdat ik jouw mail hier dump, bedenk maar dat ik niet gedient ben van jouw crap. Nu niet, nooit niet. En neem dit niet te licht op: ik ben het ECHT zat. Laat mij en mn postings op t.net met rust.
------------------------
From: Uli Prudencia
To: Otis & Zorra On Hotmail
Sent: Tuesday, November 28, 2000 7:30 PM
Subject: Ja ik ben raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazend
Ja tuurlijk joh, ik word altijd boos, dat wist je toch ? Maar ik hoef geen topic op't forum te plaatsen om al die trolls die jij mij geeft te verhelderen. Dat doet de eerlijke mensen wel voor me, zonder te vragen of zonder te manipuleren.
Oh, dus jij kan zien wat ik geef aan moderaties? Indien "ja", dan wil ik graag weten hoe. Ik wil nl. OOK graag weten wie MIJ trolls geeft. ach dat weet ik eigenlijk ook al. btw: ik geef niet alleen trolls. Ook overbodig, flamebait en wat dies meer zij. En imho terecht.
Kijk opzich heb ik niets tegen je, integendeel, van jou zou ik best wel wat
kunnen leren, maar het probleem is dat jij niet kan toegeven, en dat jij altijd probeert te doen alsof jij alles wel beter weet dan een ander. Dat is niet goed. Als je geen vrienden had op tweakers dan scoorde je nooit zo hoog.
Het lullige is... ik weet het ook beter. althans, op sommige gebieden. andere gebieden doe ik niet mee aan de discussie. Dat anderen het niet aan kunnen dat iemand
het beter weet... tja. niet mijn probleem. Echter zij proberen het wel mijn probleem te maken. Moet ik daar dan op ingaan?
Verder heb ik niet veel vrienden op t.net hoor. Vergis je niet, ik ben in 1 jaar tijd al 3 keer vertrokken van die site (vooral in het begin). 2 keer met ruzie met femke.
Ik heb geen vrienden op t.net integendeel, ik heb alleen maar vijanden. Mensen die mij niet mogen vanwege mijn manier van doen. Jou eerste reactie die over mij ging zegt al genoeg over je. Daarom ging ik zo erg uit me dak,
Tja... ik ken je verder niet, maar als ik moet afgaan op je manier van reageren dan zou ik zeggen: die gozer heeft een sociaal dan wel psychisch probleem.
Omdat Cookie toen deed alsof Testcase iemand anders was. En daar hou ik niet van, kortzichtige mensen zijn niet leuk om mee om te gaan. Jij bent gewoon diegene die zo'n hekel aan mij heeft samen met Cookie. Jij bent degene samen met Testcookie die mij standaard een -1 overbodig geeft. Jij bent net zo gefrustreerd als Testcookie en al die T.net crew memebers. behalve Femme want
die is nog redelijk en onpartijdig.
Ik ben helemaal niet gefrustreerd. En wat cookie/testcase doet moet hij weten. als je goed kijkt heb ik in die thread toen ook geen bericht gepost.

Ik heb een hekel aan mensen die, wanneer de discussie over onderwerp A gaat het gaan hebben over onderwerp A' want daar weten ze meer vanaf. Daar gaat dan de discussie niet over dus men moet dat niet doen. Echter sommige mensen, jij incluis, doen echter of hun neus bloed en zodra onderwerp A wordt aangesneden, wordt er een verwant onderwerp aangehaald. Resultaat: men gaat daar weer tegenin, gezeur... etc.

Als ik vind dat iemand de discussie om zeep helpt omdat er een ander onderwerp dan wat het topic is er bij wordt betrokken dan krijgt die een -1 troll. Dat jij dat doet boeit me niet. ik heb irrelevant bv gister ook 3 keer een -1 troll gegeven.
Je hebt tot 2 keer toe gevraagd om mij te banen, geen enkel argument heb je om tegen
mij in te gaan. Jij zei dat Itanium niet op schema liep, jij zei dat 3DNow niet veel
kon bijdragen etc etc. Jij doet raar, omdat je SSE bent( hihihi ) Senior ?? Nou
dus ben je wijs he ? Nee dus mr. Ik hou gewoon niet van mensen die anderen
nodig hebben om iemand zwart te maken. Ik hou van gerechtigheid.
o brother...
kijk dit is nu het probleem. Lees de bovenstaande 5 regels eens door en kijk dan naar de onderste 5 regels van de mail die jij
mij hebt gestuurd. Daarin smeek je me terug te mailen. Matcht niet echt he? wat denk je nou zelf... denk je nou werkelijk dat ik zin
heb ik een of andere domme 'discussie' met iemand die me eerst afzeikt en daarna aardig probeert te doen om me maar aan te zetten tot mailen.

Ik heb geen zin in een lame partijtje ge-OH over wat er op een zielig forum of site gebeurd. Ik heb wel wat beters te doen.

Je moet je wellicht gaan afvragen: wellicht hebben ze gelijk en ligt het wel degelijk aan jou.

anyway: boeie verder...

O.
----------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Nog een poging... :'(

Zie ook hier.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Owh, en TgF, bedankt voor de tip, maar ik ben het nu dusdanig zat, dat ik er voor kies om het te laten escaleren.

Maar bedankt voor het meedenken !

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Tijd voor een leuk spreekwoord/gezegde:

"Waar 2 vechten, hebben 2 schuld"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Owh ?

En dit zeg jij met kennis van alle zaken die zich afgespeeld hebben ?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Nee. en dat weet ik en toch post ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Iedereen die het voor die Ulio opneemt moet maar 's ff goed denken waarmee íe bezig is. Die Uli is rijp voor een gedwongen RIAGG opname, maar ik vind wel dat de mensen op GoT en Tnet een beetje professioneel moeten reageren op Xafer.

Wel typisch dat Adjes helemaal niets van zich laten horen.

* Delerium vermoed dat Ulio een nick van Femme is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Jaymz,

Dat mag ook wel, (aardig he ? :P ) maar ik denk dat het in dit geval niet opgaat, want het is meer volgens Ulio's termen.

"Waar 10 tegen 1 vechten, hebben er 10 schuld"

Zeg maar.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Mocht ik mij aangesproken moeten voelen: Ik neem het voor _niemand_ op. Zo niet negeer dit.

[updeetje] Ik probeer ook 'de andere kant' van een verhaal te bekijken. ik trek iig niet zomaar partij, wat ik trouwens in deze ook echt niet ga doen.

Jullie zoeken dit zelf maar uit (trouwens niet negatief bedoeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op nou man! Gewoon ff lekker kappen met al die onzin! Dan bedoel ik dus iedereen die er ook maar iets mee te maken heeft.
Ten eerste: dit slaat helemaal nergens op |:(
Ten tweede: dit is niet goed voor GoT/T.net :( (wat moeten de mensen wel niet denken:'lekker zootje daar bij T.net')
Ten derde: wat kan je die punten nou schelen? Het gaat om de inhoud!
Ten vierde: ik weet zeker dat jullie het ook zat zijn.
btw. ik geef niemand de schuld en ook niet van die reacties van:"wat weet jij er nou van". Ga lekker over computers ouwehoeren!:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Fewture, er worden mensen persoonlijk aangevallen en zwaar beledigd. Dat kun je negeren, maar na tig keer publiekelijk inhoudelijk afgezeken te zijn, kun je negeren niet meer toepassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolffman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-07 14:21

wolffman

....

mijn niveau staat standaard op -1, dit om eventuele niet terechte flames en trolls weer omhoog te halen, maar vaak is het wel terecht. ik denk dat wel veel mensen dit doen. en anders begin je gewoon weer onder een nieuwe naam zoals veel mensen al doen. laast iemand die net een week was geregistreerd en al over koetjes begint te loeien, op zich best grappig.

Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's troublesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ff op 1 punt van xafer reageren: dat bepaalde lui door vriendjespolitiek +1's krijgen ... m.i. klopt dat nl.; ik zie maar al te vaak een hele rij goeie nog-ongemodereerde reacties met een reactie ertussen die score 2 of 3 heeft (en dat is niet omdat de persoon in kwestie standaard op niveau 2 of 3 reageert), en telkens zijn het dezelfde namen die je terug ziet komen. ik meen dat BikkelZ 1 zo'n naam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Goed man, laat nu juist uitgerekend BikkelZ iemand te zijn die hier nooit komt (of ben ik nu dom). Een +3 gemodereerde reactie komt vaker voor tussen ongemode reacties doordat de +3 meestal inhoudelijk HEEL erg veel kaas snijdt. En toevallig zijn dat postingen gedaan door mensen die iets beter bezig zijn hiero.
Ik spreek nu voor mijzelf, maar nog nooit heb ik niet-forum-contact gezocht met anderen betreffende moderaties. Sterker nog, ik wilde dat ik hun ICQ-nummer had, maar ik heb 'm niet en ga er niet naar vragen ook (bij deze dus wel).

Iemand die opkomt voor Xafer moet ff zijn "vriendelijke teksten" lezen voordat hij de vinger de andere kant opgooit. Nog niet zo lang geleden werd je met zulke taal opgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie komt er op voor xafer ?
ik deel alleen een standpunt met hem/haar. de rest van wat die figuur uitkraamt raakt kant noch wal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
KAPPUH!

sjees.. 12 jaar allemaal ofzo?
owjah.. geweld heeft trouwens al vaak geholpen.. NOT
doe nou effe gewoon normaal.. negeer diegene die je irriteert en go on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poohbeer: ik negeer die zweetsok al een hele tijd. het is alleen zo dat meneer mijn postings naar beneden mod. Zonder reden (nou ja, volgens hem niet) en daar pas ik voor.

En ik mag toch zeker wel pissed worden als ik EN zelf mail krijg met allerlei gezeik (nou ja dat is dan nog tot daar an toe) maar dat ik over de kling ga in mail naar anderen tja.. moet ik dat allemaal pikken?

Seems like it.

Alweer een posting op dit forum over lamlul 1.... :(

Verwijderd

:( Zou het niet gewoon eens een keer tijd worden om onder vier ogen deze zaak te bespreken. Zoek hem een keer op. Als Xafer dan nog zo slap en negatief kan lullen is het een echte vent.
Face to face vast een loser !!! die Xafer *D

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Tja wat moet ik hiervan denken? Ik geloof dat geen één adje echt weet hoe het zit, maar denk dat wij hier verder weinig aan kunnen doen.

Maargoed; ik heb er verder weinig zinnigs over te zeggen, misschien een ander adje.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik ga niet te veel on-topic meer zeggen. Xafer zat in dit geval fout. (ik zeg niets meer over andere gevallen >:) )

Het is vervelend dat Otis onterechte trolls krijgt, maar ik vraag me af of die allemaal van Xafer komen.
Als ik dit van Otis lees:
ik heb irrelevant bv gister ook 3 keer een -1 troll gegeven.
vraag ik me ook serieus af waar dat dan voor geweest kan zijn. Ben me niet bewust trolls geplaatst te hebben. Zo zie je maar dat vele mensen verschillende meningen hebben over wat een troll is en dus velen zomaar trolls kunnen uitdelen waar je het niet verwacht.
Maar in het geval van Otis zou ik toch willen dat het eens uitgezocht werd door Femme. Xafer wil vrijgepleit worden, maar als Otis wel gelijk heeft moet Xafer zijn modrechten maar verliezen. In beide gevallen is er tenminste duidelijkheid en kunnen we stoppen met al deze verdachtmakingen.

Verwijderd

. Zo zie je maar dat vele mensen verschillende meningen hebben over wat een troll is en dus velen zomaar trolls kunnen uitdelen waar je het niet verwacht
En daarmee, beste Irrelevant, sla je de spijker op zijn kop.

VELE mensen met VERSCHILLENDE meningen !!!

Da's de kern van de zaak, het probleem is dat niet iedereen dat zo ziet en daar ligt het hele ontstaan van deze terreur activiteiten.

Van mij krijg je een +4 inzichtvol!

Verwijderd

Het was niet helemaal waar inderdaad. Je had geloof ik 5 postings gedaan in een thread allemaal op +2, ik heb er een paar opgewaardeerd en een paar naar beneden gemod met -1 overgewaardeerd.

(en 1 troll dacht ik.. ja ik hou dat niet bij hoor). maar de intentie van die domme opmerking was dat ik ook andere vermeende leden van het Gulden ModGilde naarbeneden mod indien nodig.

Enfin dat intereseert {censuur} geen ene ruk, maar het moge duidelijk zijn... mij intereseert zijn mening ook in het geheel niet.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
thnx, het is weer duidelijk. Dat was die Rabobank thread.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-10 12:59

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik wil het niet eens meer weten

Voor de laatste en ook echt allerlaatste keer

Wat er allemaal aan de hand is (geweest) kan me niet schelen, en is ook helemaal niet relevant. De enige manier waarop we deze puinzooi nog enigzins fatsoenlijk af kunnen sluiten is als er niemand meer op Ulio reageert. Ulio zegt zelf zich nergens meer mee te willen bemoeien, en ik hoop dat ik daarop kan vertrouwen

Ik wil geen voorwaarden horen, want garanties kan ik niet geven. Ik wil alleen horen of iedereen die zich aangesproken voelt bereid is zich verstandig te gedragen en dit verder te laten rusten.

Niemand schiet er iets mee op als dit zo door blijft gaan, Ulio niet, anderen niet en Got/Tnet al helemaal niet

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Ok, dan een reactie van Floris.

Ten eerste: Bij deze krijgen jullie allemaal een waarschuwing, alle mensen die nog over hem zitten te zeiken en te zeveren dus. (Ik heb een lijstje, maak je niet druk.)

Ik heb hem net aan de telefoon gehad, het blijkt dat we de proxyserver van zijn werkgever hebben gebanned en dat is zegmaar niet helemaal de bedoeling, hij zit hierdoor ook op zijn werk in de shit en dat is natuulijk klote voor hem.
Die proxy wordt dus unbanned en hij kan weer posten. Nu zullen jullie dat allemaal wel niet tof vinden en blablabla. Dat boeit me eerlijk gezegd niet zo.

Wat ik (en Daniel dus) van jullie verwacht (en eigenlijk eis) is dat jullie niet meer op hem in gaan. Zoals jullie allang hebben gemerkt gaat dat niet goed en wordt het alleen maar erger. De gemiddelde bezoeker van onze site wordt hier nu eenmaal de dupe van en dat kan simpelweg niet.

Laat het dus duidelijk zijn dat we het niet meer pikken dat er word gezeken over Xafer. Door niemand niet, hoe leuk en aardig je ook bent, ik zet je account op een ban. (Als je het dan nog een keertje flikt krijg je een IP ban)

We zijn het dus echt zat nu. :(

Bericht hierboven

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

* Jaymz got the point.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Binnenkort is het weer kerst en kunnen we allemaal gezellig langs onze, met kerstlampjes versierde overklokte, PCtjes zitten :)

Gezellig met cadeautjes tussen de coolers die je samen met je andere pctjes kunt gaan uitpakken, om weer zo snel mogelijk op Tweakers.net rond te gaan hangen. :)

Dusse, is er weer vrede op GoT nu? O+

• VTec
  • Laatst online: 14-10 17:11
Floris_Diemel:

Bedankt dat je de IP-ban heb opgeheft. Ik kon door al dit gedoe niet meer op mijn favorite site komen (a, ik heb dezelfde werkplek als Ulio). Ik weet ook niet hoe dit allemaal zover heeft kunnen komen, maar ben blij dat ik door dit alles niet de klos ben :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• VTec
Jongens: kunnen we gewoon niet met ze alle opnieuw beginnen. Kan mij niet schelen waardoor dit allemaal zover heeft kunnen komen, maar ik zou het fijn vinden (ook voor Ulio) als alles gewoon weer peacefull verder gaat. Please ???

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Wat zeg je nu eigenlijk Daniel, want ik snap het niet. Kun je wat duidelijker zijn svp?

Bedoel je dat we na de zoveelste scheldpartij van {censuur} op diverse bezoekers hier, dit voor de zoveelste keer maar moeten accepteren?

Zo ja: Wat moet je dan nog in godsnaam aanrichten voor je daadwerkelijk een ban aan je broek krijgt? Fysiek geweldadig worden ofzo? Er zijn mensen voor veel minder (en onschuldigere) akkefietjes gebanned van t.net!

Door telkens zo halfslachtig op te treden tegen dit soort excessieve uitspattingen wordt iemand alleen maar gesterkt in z'n gedrag, zo is gebleken. Als iemand zichzelf keer op keer niet in de hand kan houden en over de schreef blijft gaan, moet je zelf duidelijke grenzen trekken en zorgen dat de gevolgen van de problemen, die iemand blijft veroorzaken, bij die persoon zelf op het bord komen te liggen en niet bij z'n slachtoffers. Dat is niet zielig, dat is terecht. We hebben het toch niet over het invoeren van de doodstraf?

Als hier niet tegen opgetreden wordt, zie ik het uiteindelijk ervan komen dat een aantal anderen gaan lopen en dat is de omgekeerde wereld, te zot voor woorden en precies in de kaart spelen van een chronisch spelbederver. Ik kom hier om info te halen en te geven en niet om met me te laten sollen.

En mocht iemand zich nog steeds afvragen waarom o.a. ook ik zo boos ben op {censuur}; dan heb ik hier nog een waslijst van ontvangen emails klaarliggen, van way back tot en met eergisteren, en kan ik je haarfijn laten zien waarom dat zo is. Beseft men wel hoeveel tijd en ergernis dit alles telkens kost? Niemand is geheel zonder zonden, maar 3x te ver is te ver.

Pfff, ff inademen weer.
Eehm.., sorry voor de harde toonzetting maar dit zit mij (en anderen) allang tot hier. I think I made my point inmiddels.

"Verlos ons van het kwade, Amen".

[edit] Dit schreef ik dus voordat Floris hier postte. Maar mijn mening verandert er op zichzelf niet door. Het klopt gewoon niet, naar mijn mening, dat anderen een straf boven het hoofd gehangen wordt, omdat een iemand zich niet aan simpele gedragsregels kan houden en om voor mij onduidelijke redenen de hand boven het hoofd gehouden wordt.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Floor-is

Floor-is

5.2

Tsjongejongejonge...

Testcase, jij staat dus bij deze ook op het lijstje. (Stond je stiekem al, maar nu echt).

Ophouden, niet meer over zeiken, gooi al die mails weg, reageer er niet meer op. Laat maar lopen, denk eens aan vrolijkere dingen, blablabla. Hoofdstuk uit, boek dicht. (amen)

Bericht hierboven

Verwijderd

Ik kan me alleen maar bij Floris aansluiten. Een forum is bedoeld om informatie / gedachtes uit te wisselen, niet om ruzie op te maken. Als je daar behoefte aan hebt, gebruik je maar mail of ICQ, maar val er geen buitenstaanders mee lastig (door op een openbaar forum te posten).

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Zullen we deze dan maar sluiten?

ieeeepppppp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wel, er is blijkbaar een oplossing. Ik leg me hier direct bij neer om inderdaad van het gezeik af te zijn.

Maar de adjes moeten wel opletten dat ze zelf een Troll in huis hebben en daarvoor geen mensen die erop reageren bannen. Straks heb ik een ban aan mijn broek en {censuur} niet en da's de omgekeerde wereld.

Ik vertrouw er iig erop dat de adjes er bovenop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-10 12:59

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het simpele feit is dat onze machtsmiddelen beperkt zijn.

Het zwaarste middel dat we in kunnen zetten is de IP-ban, en in het geval van Ulio bannen we daarmee heel Hastec, en da's ook weer niet goed. En daarmee zijn onze mogelijkheden op: we zijn afhankelijk van de goede wil van Ulio (eigenlijk van alle gebruikers)

Ik realiseer me heus wel dat het voor sommige mensen moeilijk kan zijn alle beledigingen en pesterijen achter zich te laten maar in dit geval is het de enige oplossing

Laat overigens duidelijk zijn dat Ulio niet ongestraft blijft. We hebben met hem afgesproken dat hij niet meer gaat posten, noch op GoT, noch op T.net zelf, en als hij verstandig is doet hij dat ook niet. Zie het als een soort ban zonder ip-ban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta ongetwijfeld op het lijstje, dat moet dan maar zo zijn. Het zou jammer zijn als het zo is, want dat betekend dat mijn goede bedoelingen nogal verkeerd zijn overgekomen, pech dan.

Ik ga volledig mee in de door Floris aangegeven oplossing, mij zul je over dit onderwerp niet meer horen.

Voor wat het waard is:
Maar de adjes moeten wel opletten dat ze zelf een Troll in huis hebben en daarvoor geen mensen die erop reageren bannen. Straks heb ik een ban aan mijn broek en {censuur} niet en da's de omgekeerde wereld.

Ik vertrouw er iig erop dat de adjes er bovenop zitten.
Daar wilde ik mij maar bij aansluiten...

PEACE! :)

/me out...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Tof.

Ik laat mij voortaan voor stront uitmaken, en reageer daar niet op. Prima. {censuur} post niet meer. Prima.

En ik en de anderen met mij die notabene slachtoffer zijn van {censuur} krijgen een waarschuwing.

Vinden jullie het vreemd dat _ik_ daar in ieder geval de logica of de rechtvaardigheid niet van in zie ?

Owh ja, dat komt natuurlijk omdat wij ons hebben laten provoceren om te reageren.

Sorry dat ik menselijk ben.

Geef me dan nu maar de tweede waarschuwing.

:r

Ik heb alle begrip voor het feit dat jullie geen stappen kunnen nemen om {censuur} hier weg te houden, maar alle anderen dan een waarschuwing geven ? Geef nu eens toe, dat is toch behoorlijk laag ?

Ik wil ook helemaal niet over de discussie over {censuur} doorgaan, dat is niet mijn bedoeling, maar ik vind het _zwaar_ onrechtvaardig dat _wij_ nu allemaal een waarschuwing krijgen, daar gaat het mij op dit moment over.

Eentje uit de categorie, jij loopt over straat, iemand rost jou voor je kop, jij verdedigt jezelf, en jij houdt er een proces-verbaal van de politie aan over, terwijl de ander een soort van niet te handhaven je-mag-daar-niet-meer-komen-beleid voor zijn neus krijgt.

Dat niet jullie niet veel meer kunnen doen als dat (naar mijn idee) niet echt te handhaven je-mag-daar-niet-meer-komen-beleid voor {censuur} instellen heb ik alle begrip voor.

Maar ons een proces-verbaal aandoen vind ik een wanhandeling, en machts-misbruik.

Ik krijg nu heel erg een "Ik-ben-Floris-en-ik-zal-je-eens-laten-voelen-dat-ik-een-Adje-ben" gevoel.

So much for my 2 cents.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[hart-onder-de-riem-mode]

Testcase & GaMeOvEr:

Laat ze toch lekker, het is mij duidelijk, dit is een kwestie van accepteren en proberen zo snel mogelijk te vergeten.

Een andere oplossing dan deze zal er nooit komen, als dit de oplossing is om voor eens en altijd van het gezeik af te zijn, vind ik het verder prima, alsof _ik_ wakker kan liggen van één of andere ban.

Ik ken mezelf, ik weet wie en wat ik ben en dat hoeft voor mij niet zonodig bevestigd te worden door een ander (en al helemaal niet door iemand die ik geeneens ken).

OK die waarschuwing gaat "wellicht" wat ver, maar als dat, wat ik al zei, het gezeik laat stoppen...

Ik weet hoe ik hierin sta en denk dat van jullie ook te weten en dat zegt voor mij genoeg.

Slikken en doorgaan.

[/hart-onder-de-riem-mode]

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het verhaal is beeindigd. De adjes hebben gesproken. En alhoewel hun oordeel onrechtvaardig mag klinken, de rust keert nu wel terug in de tent.
Als we niets meer waarnemen van {censuur}, dan was dit de laatste post waarin ik überhaupt naar .... wie ook alweer :? verwijs.

Het probleem is trouwens goed opgelost, want bij Hastec zullen ze nu ook wel beter opletten. >:).

* Delerium keert terug in zijn schommelstoel en denkt aan Floris *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAARSCHUWING. IK BEN PISSED. ALS JE DAAR NIET TEGEN KUNT, NIET LEZEN
Op donderdag 30 november 2000 19:50 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ok, dan een reactie van Floris.

Ten eerste: Bij deze krijgen jullie allemaal een waarschuwing, alle mensen die nog over hem zitten te zeiken en te zeveren dus. (Ik heb een lijstje, maak je niet druk.)
O dear.... Moet ik nu bang worden ofzo? ga je me bannen nu? Zeik toch niet zo ventje. Mijn postings worden onterecht naar beneden gemod door {censuur}'s accounts. DAAR heb ik last van. Dat die {censuur} mij mailt zal me worst zijn, OOKAL is het erg beledigend wat hij denkt te moeten melden.

Als JIJ daar dan de conclusie uit trekt dat IK me bek moet houden terwijl {censuur} gewoon door kan gaan met het downmodden van MIJN postings heb je het mis. Ik ga _ELKE_ keer zeuren over het feit dat mijn postings onterecht zijn down gemod. En _ELKE_ keer ga ik daar {censuur} bij betrekken.

Satisfied?

Je bant maar een end weg en waarschuwt er maar een end op los. Als je vindt dat dit forum plus t.net er beter van wordt dat ik er niet meer toegang tot heb, moet je dat vooral doorvoeren.
Ik heb hem net aan de telefoon gehad, het blijkt dat we de proxyserver van zijn werkgever hebben gebanned en dat is zegmaar niet helemaal de bedoeling, hij zit hierdoor ook op zijn werk in de shit en dat is natuulijk klote voor hem.
Ja ik loop echt OVER van medelijden!!!!

:r:r:r:r:r:r:r:r:r

Ik hoop oprecht dat {censuur} de zak krijgt door zn gedreutel op verschillende sites. Werkgevers vinden het nl. niet fijn als hun personeel zich misdraagt op fora. Ook bij Hastec niet. Het is goed dat {censuur} eens voelt hoe het is dat er nadelen kleven aan het beledigen van anderen. Nu is het gelukkig zo dat ikzelf de controle heb over mn mailserver e.d., maar stel nu dat ik bij bv. CMG had gewerkt? En anderen gerechtigd zijn mn mail te lezen? Ik had er dan echt vragen over gekregen. Ooit bij nagedacht, meneer de manager?

Denk het niet.

DAT soort crap, daar worden we hier ziek van. En nee dat wordt NIET minder door maar 'gewoon' te negeren.

JULLIE DOEN NIETS AAN HET VOOR DE GEBRUIKERS GEMAKKELIJKER MAKEN VAN HET NEGEREN VAN ANDEREN DOOR BV EEN FILTER IN TE BOUWEN

He-le-maal NIETS. GameOver was het zat en post een posting hier. Waarom? gewoon, omdat hij WEL de postings moet lezen die {censuur} denkt te moeten dumpen, vol met beledigingen.

Stuurt {censuur} jou flamemails en post {censuur} onder jouw postings ook scheldkannonades en modereert {censuur} jouw postings ook default naar beneden? Waarschijnlijk niet.
Die proxy wordt dus unbanned en hij kan weer posten. Nu zullen jullie dat allemaal wel niet tof vinden en blablabla. Dat boeit me eerlijk gezegd niet zo.
WHAT THE FUCK?!

Ah!

Ik snap het al!. WIJ krijgen een waarschuwing maar {censuur} niet, en mag weer posten...

IK ben het nu zat. ELKE posting van {censuur} beantwoord ik met een LANGE, in CAPS gedrukte FLAME op +4. Ik ga {censuur} in elke thread waarin {censuur} post helemaal kapotschelden.

Leuk? nee. Maar ik ben het OOK zat dat men mij niet helpt, maar {censuur} wel.
Wat ik (en Daniel dus) van jullie verwacht (en eigenlijk eis) is dat jullie niet meer op hem in gaan. Zoals jullie allang hebben gemerkt gaat dat niet goed en wordt het alleen maar erger. De gemiddelde bezoeker van onze site wordt hier nu eenmaal de dupe van en dat kan simpelweg niet.
Vent, ik GING helemaal niet tegen {censuur} in. Ik deed helemaal NIETS. en wat gebeurt er? {censuur} modereert me naar beneden, en ik krijg flamemail. Tja... laat ik dat maar weer negeren natuurlijk. Tenslotte is dat alledaagse kost, toch?

Als ik dat NIET PIK, dan PIK IK DAT GODVERDOMME NIET. Is dat russisch ofzo, is dat te ingewikkeld voor je knarretje? nee. dacht het niet.

Jullie doen er niets aan, ik doe dan er aan wat ik denk wat nodig is. Jouw mening is daarin totaal irrelevant. Vind JIJ het dan NODIG om mij te verwijderen van GoT of T.net, ga je gang. Maar 1 ding wil ik je wel melden: als ik weg ga verlaat er meer kwaliteit dan wanneer {censuur} het pand verlaat.
Laat het dus duidelijk zijn dat we het niet meer pikken dat er word gezeken over Xafer. Door niemand niet, hoe leuk en aardig je ook bent, ik zet je account op een ban. (Als je het dan nog een keertje flikt krijg je een IP ban)
Waren dit ook niet de woorden die je de vorige keer bezigde?

Naja, het zal wel.... veel plezier nog op GoT met je banmachine en je waarschuwingen.

Dit is wat ik er mee doe: :r
We zijn het dus echt zat nu. :(
Knul, dat ben ik al maaaaaaaaaanden. En samen met mij VELEN. Dat JIJ dat niet snapt vind ik jammer. Maar ik heb er genoeg van.

Oh wacht, dat was geloof ik wel duidelijk.

trusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameover:

WORD

Zoals te lezen is, sluit ik me volkomen bij jou aan.

Nogmaals: NEE, ik laat me niet de les lezen door een 16 jarig adje wat denkt te moeten vertellen wat IK moet negeren en wat IK moet pikken. FUCK OFF! Als ik gvd ergens zat van ben dan ben ik dat. En als hij mij beledigt in mail naar ANDEREN dan vind ik dat shit, klote en wat dan ook.

Je zal nu wel lachen in je vuistje, {censuur}, maar geloof me, als je echt oorlog wilt, dan kun je dat krijgen. En ik weet al wie aan het korste eind trekt... tip: ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

------------------
Wilt u reclame maken op Tweakers.net? Mail ons dan alstublieft.
Wil jij reclame maken VOOR tweakers.net? DOE dan wat aan {censuur}'s praktijken. En nee, dat is niet door mensen die kwaliteitspostings posten te waarschuwen met een 'ban'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Laat overigens duidelijk zijn dat Ulio niet ongestraft blijft. We hebben met hem afgesproken dat hij niet meer gaat posten, noch op GoT, noch op T.net zelf, en als hij verstandig is doet hij dat ook niet. Zie het als een soort ban zonder ip-ban
OK Daniel, da's tenminste wat duidelijker. Goed dat je tenminste even toelicht welke afspraken/maatregelen er richting de 'overkant' zijn gedaan, in tegenstelling tot je collega. Dan is het tenminste niet zo'n eenrichtingsverhaal, "blablabla", en maakt de zaak iets minder onverteerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Ha gelukkig.

Ik laat me niet als een mak schaap naar de slachtbank leiden door een of ander mannetje wat omhoog is gevallen naar Adje, en nu weer denkt dat hij een beetje met zijn scepter kan gaan zwaaien omdat meneer een "status" heeft.

Dat mannetje is echt een factor 4 in arrogantie omhoog gegaan sinds hij een "Adje" is.

Jongen, op deze manier verdien je geen respect.

Daniel gaat er op een normale manier mee om. Tom is ook OK. Idem Kaj. De rest ken ik niet. Wat ik van jou zie, bevalt me niet.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Ha die Otis :), Kun jij mijn gedachten lezen ofzow? Ik dacht precies hetzelfde gisteravond, maar ben ff een blokkie om gaan lopen met m'n hond, om te voorkomen dat ik m'n toetsenbord doormidden zou beuken. Gelukkig maar achteraf, want ik heb 'm vandaag nog nodig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ten eerste ben ik het helemaal met GameOver eens. Het aanraden om niet meer te reageren op Xafer kan ook anders. Ik heb gisteren ook al gezegd dat Xafer in dit geval fout zat omdat GameOver begon met een gewone vraag en toen geflame over zich heen kreeg. Ik heb toen ook al gezegd dat hij kon volstaan met zeggen dat het een normale vraag was zonder op het geflame in te gaan.
Om daarvoor nou weer met waarschuwingen te komen is erg triest. Ik denk dat als GameOver wat gekalmeerd is na het geflame van Xafer dat hij ook wel inziet dat negeren verstandiger was geweest dan erop ingaan, maar op zo'n moment voert je kwaadheid de boventoon en ga je terugflamen.
Misschien verstandig om het "inzicht" er niet op in te gaan met een waarschuwing af te dwingen, maar toch is het een lage actie tov alle goedwillende mensen hier, ook omdat in dit geval duidelijk was wie de aanstichter was.
Misschien was het ook wel verstandig van GameOver terug te flamen, want nu zijn de adjes het eindelijk zo zat dat Xafer zelfs niet meer op t.net zal posten. Enerzijds heel fijn, want dan zijn we van het geflame af. Anderzijds ook jammer omdat hij ook wel eens zinnige posts deed. Maar als hij zich niet in kan houden en steeds blijft flamen is het zijn eigen schuld.

Otis: chill. Ik hoop dat je inmiddels wat afgekoeld bent en geen flames op +4 gaat zetten. Je maakt wel een paar goede punten hoor (zoals over dat filter), maar chill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irrelevant, Otis, Testcase en GaMeOvEr:

Broeders (zo mag ik jullie denk ik wel noemen, gezien hetzelfde zinkende schip waar wij inzitten), het heeft IMHO geen zin om op deze wijze door te gaan.

Ik moet mij enorm inhouden om ook mijn agressie niet van mij af te typen, het simpele feit is dat WIJ aan het kortste eind trekken, of mischien allemaal wel, met al die verkapte dreigementen en waarschuwingen.

Het ei is gelegd, er komt witte rook uit de schoorsteen, het veto is uitgesproken:

Het is voornamelijk onze schuld (gelukkig maar dat niet iedereen dat vind, maar dat terzijde).

Persoonlijk trek ik het mij best wel aan, ik loop hier rond met de beste bedoelingen, probeer mensen te helpen, probeer op een nette (niet persoonlijke wijze) Adjes erop te wijzen dat {censuur} keer op keer mensen voor alles en nog wat uitmaakt, zonder dat iemand zich opwerpt als scheidsrechter.

Resultaat: ik word in de hoek geschopt en op één of ander lijstje gezet, over theatraal gedrag gesproken.

Nee, lekkere volgorde: eerst de zaak volledig laten escaleren, omdat JULLIE geen grip op de zaak hebben, of willen hebben en dan de mensen die het goed bedoelen verwennen met één of ander zeikerig dreigement.

Als weet ik hoeveel mensen dezelfde conclusies trekken en dezelfde dingen aangeven en er is er één die het absolute tegendeel beweerd, hoe dik is de plaat voor je kop dan om te zeggen dat die ene gelijk heeft, want dat is wat jullie hier doen, jullie (met uitzondering van Daniel, die weet het nog enigzins neutraal te brengen) geven {censuur} gewoon gelijk.

Mocht ik nog niet op jullie blacklist staan, dan verzoek ik vriendelijk, doch dringend om mij daar met ingang van heden op te zetten.

Als ik dan toch al tot de beruchte clan hoorde, dan wil ik daar tot het bittere einde bij horen, één voor allen, allen voor één.

Voorlopig hebben jullie niet helemaal bereikt wat jullie dachten te bereiken.

Heren, absolute klasse, dat hebben jullie weer lekker geregeld! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

irrelevant: ik post niet meer op t.net. Dus dat lijkt me duidelijk. Ik weiger mee te werken aan de kwaliteit van een site waar ik als 'gewaarschuwde' te boek sta terwijl ik juist DOOR die site overladen wordt met vullis en scheldpartijen.

Dat {censuur} Daniel beloofd heeft niet meer te posten geloof ik geen fok van. Dat heeft hij nl al eerder beloofd. Op IRC is men daar gewoon makkelijk in: een IRCop bant de gehele santemekraam. Dan regel je dat onderling maar. Als collega's van {censuur} niet meer op t.net kunnen komen, dan moeten die collega's dat maar met {censuur} regelen. Tenslotte is {censuur} de reden voor hun ban.

Enfin, genoeg gel*ld hierover. Het was leuk, dat is het nu niet meer, voor mij is de lol er af.

T.net Adjes: geef {censuur} maar een bedankje voor het vergallen van mn t.net plezier. Dat heeft hij wel verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Als Floris nou even reageert en de waarschuwing intrekt en zegt dat het om het doel ging, maar dat het middel overdreven was, en als Xafer zijn modrechten worden afgenomen, kom je dan weer terug?

Adjes: doe er eens wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Theseus, wat een gedoe. Kunnen mensen dan echt niet eens een keer ophouden en weer verder gaan met de orde van de dag. Het gedoe is voorbij, de Adjes zijn duidelijk geweest. Om dan alsnog over de rooie te gaan is niet echt professioneel. Dat een trolletje erin slaagt de Tnet-Karma top10 over de rooie te laten gaan is te maf voor woorden.
Probeer ff te kijken naar de situatie van die Adjes, want voor hun is er ook een probleem (alleen laten ze wel merken dat het niet boeit en pakken ze ook de verkeerde hard aan).

Aan de adjes: kom dan ook een keer tegemoet aan onze wensen, voorstellen als niet meer op +4 reageren, andere modverdeling en geen grappig meer etc moet niet domweg genegeerd worden. Dat negeren is een grotere bron van ergernis dan {censuur}. Het voelt aan alsof we in ons eigen sop gaarkoken.

Ik reken er eigenlijk wel op dat ik ook op die waarschuwingslijst sta.

PS, ik hoorde via de meel dat Femme "verhinderd" is, dus misschien dat het daar stokt. Als Femme er niet is en de rest heeft geen mogelijkheden..... (time for a change).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Ik denk dat ik me nu er ook eens lekker tegenaan ga lopen bemoeien :)

>:) >:) >:)
Werkgevers vinden het nl. niet fijn als hun personeel zich misdraagt op fora. Ook bij Hastec niet.
Helemaal mee eens. De werkgever moet maar zorgen dat zijn personeel geen misbruik maakt van de door de werkgever geboden faciliteiten. Doet de werknemer dat niet en is de werkgever daardoor de lul: Jammer, is zijn probleem. Moeten ze op het werk maar verder uitvechten. Ik vind (voor zover ik het gezien heb) een IP ban gewoon op zijn plaats.
De gemiddelde bezoeker van onze site wordt hier nu eenmaal de dupe van en dat kan simpelweg niet.
Mag ik als gemiddelde bezoeker optreden? Dan weet ik wel aan wie ik me erger. (hint: niet aan bovenstaanden)
Knul, dat ben ik al maaaaaaaaaanden. En samen met mij VELEN. Dat JIJ dat niet snapt vind ik jammer. Maar ik heb er genoeg van.
Hier heb je een van de velen!
Maar 1 ding wil ik je wel melden: als ik weg ga verlaat er meer kwaliteit dan wanneer {censuur} het pand verlaat.
Als je dit iets minder persoonlijk zou stellen: Als de serieuze modders/personen hiervan de dupe zouden worden vind ik dat persoonlijk ook een erg domme zet.
Soms is een compromis tussen bepaalde mensen gewoon niet mogelijk, op dat moment moet je doen wat voor het doel (in dit geval, t.net) het beste is. Dat dat voor bepaalde personen een ban of wat dan ook inhoudt is dan HEEL ERG JAMMER MAAR NOODZAKELIJK! Mocht het dan inderdaad daarop uitdraaien verwijder dan in ieder geval de juiste personen.

edit:

Ik moet mij enorm inhouden om ook mijn agressie niet van mij af te typen, het simpele feit is dat WIJ aan het kortste eind trekken, of mischien allemaal wel, met al die verkapte dreigementen en waarschuwingen.

(niets aan toe te voegen...)

outahere

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik ben een eikel, een homo een omhooggevallen 16-jarige. Dankjulliewel aalemaal voor de fantastische complimenten. (NOT) |:(

Ja inderdaad ik heb het helemaal verkeerde gebracht, ik had het anders moeten doen, maar daar is het nu al te laat voor (en ja ik heb daar best wel spijt van). Ik kan niets anders doen dan daar mijn excuses voor aanbieden, ik heb er werkelijk spijt van en zal het (mocht het ooit nog eens voorkomen) ook niet meer zo aanpakken, dat lijkt me wel duidelijk.

Welnu, wat is er aan de hand? Dat Xafer er niet tussen past hier is een understatement, lijkt me duidelijk, wat ik graag wil zien is dat jullie niet meer over hem blijven door-reutelen. Tenminste als het gaat oevr zijn eigen posts etc. Laat hem lekker in de stront zakken of whatever, dat boeit me niet. (Otis: Als hij je posts verneukt door verkeerd te modereren, dan mag je daar natuurlijk altijd over klagen, daar is dit deel van het forum immers voor.)

Ik hoop dat jullie mijn excuses willen aanvaarden voor mijn niet aanvaardebare gedrag, ik had het anders moeten doen en nooit zo mogen stellen. Daarbij is het zo dat die waarschuwing veel te hard over is gekomen, het enige doel dat ik voor ogen had was dat jullie zouden stoppen met het afzeiken van telkens een en dezelfde persoon, hij leest hier ook en word er ook kwaad van, het is een soort vicieuze cirkel. Er komt geen eind aan zonder dat er ingegrepen wordt.

Dat heb ik proberen te doen, ware het niet op heel de verkeerde manier, daarom hoop ik ook dat jullie mij begrijpen als ik zeg dat ik fout zat met die posting. ;(

Laten we er dan alsjeblieft over ophouden, dat jong komt ook mij mijn strot uit.
Wat dat filter betreft: ik kan er persoonlijk niets aan doen. Stuur ajb nog eens een mailtje naar "ome Femme", misschien dat het deze keer wel helpt.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Vraagje: Hoe kan je eigenlijk zien wie je gemod heeft?

ieeeepppppp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Wij niet, de adjes misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik ben een eikel, een homo een omhooggevallen 16-jarige.
Mag ik opmerken dat 1 van die dingen geen reden is om je af te zeiken?

Nee, irrelevant is geen homo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat filter heb ik al minimaal 2 keer aangekaart, net als andere ideeen, en net als anderen met andere of soortgelijke ideeen.

Weet je wat ermee gebeurd? DELETE FROM Table WHERE Ideeen=NOTINTERESTING

Ik snap best dat je de vicieuze cirkel probeert te doorbreken, echter daar waren we al een hele tijd mee bezig. De vlam sloeg in de pan toen deze thread werd gestart, omwille van het onder de aandacht brengen van het wangedrag van {censuur}. Ja, dat is doorbreken van wat was afgesproken, maar met een reden: dat er iets aan gedaan wordt. Hoe anders was het onder de aandacht gekomen? niet.

Ik HEB ook aangekaart dat een mn postings dom naar beneden werd gemod. Wellicht had ik ze allemaal hier moeten dumpen, maar dat vind ik zo'n gedrein. "Kijk, ik wil puntjes"... not.

Dat aankaarten resulteert weer in een flamemail en een mail naar anderen waar ik ook in genoemd werd, wat niet vriendelijk was van {censuur}.

Conclusie: wat je voorstelt is gedaan maar werkte juist ellende in de hand. Ik hoop dat het nu stil wordt rond {censuur}. Wellicht dat ik in juli 2001 weer lol heb in t.net, het kost nl. weer even tijd, om de balans weer recht te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris: bedankt, ik denk dat het publiek het nu iets beter begrijpt.

Nadeel van tiepen: je tiept te snel en drukt in een vlaag van verstandsverbijstering op de vestuurknop, resultaat: ellende en misverstanden.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
VTec: zit eens niet zo te kloten. Er is al een hele thread over van ecteinascidin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Pardon ? Just letting u know !!! Moet je niet gelijk boos worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
irrelevant, Vtec bedoelt het goed, en heeft het daarom maar gewoon even in alle relevante threads geplakt, zodat hij zeker weet dat we er niet overheen lezen.

In dit geval vind ik zijn "crosspost" niet erg. :P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Dit is al de tweede keer dat je dit post. De eerste keer kon ik me nog voorstellen dat je de thread van ecteinasidin nog niet gezien had, maar nu niet meer.

De mensen op het moddereter forum lezen toch alle threads wel dus je hoeft niet bang te zijn dat ze iets belangrijks missen. 3x hetzelfde tegenkomen is dan gewoon irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
irrelevant... Chill joh.. Iemand die hier niet komt weet toch niet hoe goed wij alles doorlezen ?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens, in het kader van vergeven en vergeten maakt die ene cross niet zoveel uit.

Ulio biedt openbaar en in meervoud zijn excuses aan en belooft het hier nu definitief bij te laten (met vermelding van voor hem relevante motivatie).

Voor de volledigheid en zorgvuldigheid kan het geen kwaad die oproep en "bekentenis" in diverse draden te doen, per slot van rekening lopen er nu ook verschillende draden over dit onderwerp.

.

Irrelevant: laat nou maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Dat je het irritant vindt oke, sorry, was niet mijn bedoeling. Maar je kunt het ook op een andere manier brengen. Het was goed bedoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
OK, OK!

Laat het "laat nou maar" nou maar! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Vriendjes ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het laat nou maar laten al jij het nou maar laat, dan laten we het er nou maar bij, zeg maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
LOL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blij te zien dat aan het einde van een hectische dag er weer gelachen kan worden.

*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Dat een trolletje erin slaagt de Tnet-Karma top10 over de rooie te laten gaan is te maf voor woorden.
Niet de hele top10 hoor :)

Ik heb de hele discussie met een schuin oog gevolgd, en de hele ophef er om lijkt de eigenlijke oorzaak te overtreffen.

Ik hoor nooit iemand klagen over het feit dat zijn postings teveel omhoog gemodereerd zijn, terwijl mij af en toe het schaamrood op de kaken staat als ik zie welke postings van mij af en toe op +3 of +4 staan.....

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsjonge de Karma top10 :?:?:? Nog even en de heren liggen samen met de krulspelden in, onder de warmtekap gezellig de Libelle te lezen :r:r:r

Niet te geloven dat jullie zoveel invloed kunnen uitoefenen hier.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

laat ook maar...

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik hoor nooit iemand klagen over het feit dat zijn postings teveel omhoog gemodereerd zijn,
terwijl mij af en toe het schaamrood op de kaken staat als ik zie welke postings van mij af
en toe op +3 of +4 staan....
Daar klagen we wel degelijk over. Er is nu weinig nieuws dus strooi maar eens wat modpunten uit over de laatste paar threads. Bv. de NEC Transmeta thread en die erna over VisionTek. Als de opmerking "slim dat ze die kaart nu net voor Sinterklaas uitbrengen" al +3 scoort :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Op vrijdag 01 december 2000 21:44 schreef MadMax-007 het volgende:
Tsjonge de Karma top10 :?:?:? Nog even en de heren liggen samen met de krulspelden in, onder de warmtekap gezellig de Libelle te lezen :r:r:r

Huh ? Wat bedoel je nu ?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 01 december 2000 21:44 schreef MadMax-007 het volgende:

Tsss.

Mischien zou het schelen als je wist waar het om ging en buiten dat heeft iedereen even veel invloed.

Mischien scheelt dat?
Pagina: 1