Kreeg jij ook al een email van 7 kantjes? ik heb maar een reply teruggestuurd. (nee, niet aardig geweest).
Hieronder mn reply. Ik heb uiteraard zijn mail al in de trashcan gekegeld dus kon ik niet meer zien. De stukken die gequote zijn zijn Xafertje's teksten. Er zat nog veel meer bij waaronder een geblaat, bijna huilend, of ik hem wilde terugmailen want hij wilde er over praten. Nou... nee. Ik denk niet dat dat mogelijk is wanneer ik eerst afgeurineerd wordt. Mzl Xafertje...
En oh, ik sluit me helemaal aan bij GameOver. Als JIJ mij het gebruik van T.net onmogelijk maakt door AL mijn postings naar beneden te modereren zal ik wellicht me ook gedwongen voelen om er iets aan te doen. Ik vind t.net en dit forum niet zo belangrijk om er een hele lamme discussie via mail over te houden, maar het moet niet te gortig worden.
En tja, dit is dus het resultaat van het hebben van een emailadres in je profile.
ps: mocht je hier boos over worden, Xafertjelief, omdat ik jouw mail hier dump, bedenk maar dat ik niet gedient ben van jouw crap. Nu niet, nooit niet. En neem dit niet te licht op: ik ben het ECHT zat. Laat mij en mn postings op t.net met rust.
------------------------
From: Uli Prudencia
To: Otis & Zorra On Hotmail
Sent: Tuesday, November 28, 2000 7:30 PM
Subject: Ja ik ben raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazend
Ja tuurlijk joh, ik word altijd boos, dat wist je toch ? Maar ik hoef geen topic op't forum te plaatsen om al die trolls die jij mij geeft te verhelderen. Dat doet de eerlijke mensen wel voor me, zonder te vragen of zonder te manipuleren.
Oh, dus jij kan zien wat ik geef aan moderaties? Indien "ja", dan wil ik graag weten hoe. Ik wil nl. OOK graag weten wie MIJ trolls geeft. ach dat weet ik eigenlijk ook al. btw: ik geef niet alleen trolls. Ook overbodig, flamebait en wat dies meer zij. En imho terecht.
Kijk opzich heb ik niets tegen je, integendeel, van jou zou ik best wel wat
kunnen leren, maar het probleem is dat jij niet kan toegeven, en dat jij altijd probeert te doen alsof jij alles wel beter weet dan een ander. Dat is niet goed. Als je geen vrienden had op tweakers dan scoorde je nooit zo hoog.
Het lullige is... ik weet het ook beter. althans, op sommige gebieden. andere gebieden doe ik niet mee aan de discussie. Dat anderen het niet aan kunnen dat iemand
het beter weet... tja. niet mijn probleem. Echter zij proberen het wel mijn probleem te maken. Moet ik daar dan op ingaan?
Verder heb ik niet veel vrienden op t.net hoor. Vergis je niet, ik ben in 1 jaar tijd al 3 keer vertrokken van die site (vooral in het begin). 2 keer met ruzie met femke.
Ik heb geen vrienden op t.net integendeel, ik heb alleen maar vijanden. Mensen die mij niet mogen vanwege mijn manier van doen. Jou eerste reactie die over mij ging zegt al genoeg over je. Daarom ging ik zo erg uit me dak,
Tja... ik ken je verder niet, maar als ik moet afgaan op je manier van reageren dan zou ik zeggen: die gozer heeft een sociaal dan wel psychisch probleem.
Omdat Cookie toen deed alsof Testcase iemand anders was. En daar hou ik niet van, kortzichtige mensen zijn niet leuk om mee om te gaan. Jij bent gewoon diegene die zo'n hekel aan mij heeft samen met Cookie. Jij bent degene samen met Testcookie die mij standaard een -1 overbodig geeft. Jij bent net zo gefrustreerd als Testcookie en al die T.net crew memebers. behalve Femme want
die is nog redelijk en onpartijdig.
Ik ben helemaal niet gefrustreerd. En wat cookie/testcase doet moet hij weten. als je goed kijkt heb ik in die thread toen ook geen bericht gepost.
Ik heb een hekel aan mensen die, wanneer de discussie over onderwerp A gaat het gaan hebben over onderwerp A' want daar weten ze meer vanaf. Daar gaat dan de discussie niet over dus men moet dat niet doen. Echter sommige mensen, jij incluis, doen echter of hun neus bloed en zodra onderwerp A wordt aangesneden, wordt er een verwant onderwerp aangehaald. Resultaat: men gaat daar weer tegenin, gezeur... etc.
Als ik vind dat iemand de discussie om zeep helpt omdat er een ander onderwerp dan wat het topic is er bij wordt betrokken dan krijgt die een -1 troll. Dat jij dat doet boeit me niet. ik heb irrelevant bv gister ook 3 keer een -1 troll gegeven.
Je hebt tot 2 keer toe gevraagd om mij te banen, geen enkel argument heb je om tegen
mij in te gaan. Jij zei dat Itanium niet op schema liep, jij zei dat 3DNow niet veel
kon bijdragen etc etc. Jij doet raar, omdat je SSE bent( hihihi ) Senior ?? Nou
dus ben je wijs he ? Nee dus mr. Ik hou gewoon niet van mensen die anderen
nodig hebben om iemand zwart te maken. Ik hou van gerechtigheid.
o brother...
kijk dit is nu het probleem. Lees de bovenstaande 5 regels eens door en kijk dan naar de onderste 5 regels van de mail die jij
mij hebt gestuurd. Daarin smeek je me terug te mailen. Matcht niet echt he? wat denk je nou zelf... denk je nou werkelijk dat ik zin
heb ik een of andere domme 'discussie' met iemand die me eerst afzeikt en daarna aardig probeert te doen om me maar aan te zetten tot mailen.
Ik heb geen zin in een lame partijtje ge-OH over wat er op een zielig forum of site gebeurd. Ik heb wel wat beters te doen.
Je moet je wellicht gaan afvragen: wellicht hebben ze gelijk en ligt het wel degelijk aan jou.
anyway: boeie verder...
O.
----------------------