Toon posts:

externe harde schijf vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een hardcore first person shooter gamer.
een heel belangrijk punt in first person shooters is frame rate p/s
nu weet ik uit ervaring dat als je net je computer hebt geformateerd je het alleen dan tegen de topsplerers kan opnemen omdat dan je spel lekker soepel loopt en je frame rate dus ook een halve frame die hapert en dat betekend dat je fragvoer bent!.
zodra ik kazaa heb geinstaleerd en wat filmpjes heb gedownload ben ik frag voer voor de topspelers.. ik heb nu een keuze: mn comp zo goed als leeg laten met 3 spellen er op of lekker gaan kazaaen en lekker veel filmpies checken.

nu komt mn vraag: met een externe harde schijf kan ik daar rechtstreeks op downloaden en kan ik daar ook kazaa op installeren? is het nu zo dat alle proggies en filmpjes op een externe harde schijf mn windows register of wat dan ook helemaal niet aanast? zodat mn windows net zo soepel loopt als de eerste dag dat je hem hebt geformateerd?

Verwijderd

Heb je al aan een dual boot gedacht ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 12:20:
nu komt mn vraag: met een externe harde schijf kan ik daar rechtstreeks op downloaden en kan ik daar ook kazaa op installeren?
ja, in feite is er geen verschil tussen een interne of externe schijf
is het nu zo dat alle proggies en filmpjes op een externe harde schijf mn windows register of wat dan ook helemaal niet aanast? zodat mn windows net zo soepel loopt als de eerste dag dat je hem hebt geformateerd?
nee, helaas. de snelkoppelingen komen gewoon op de schijf van het besturingssysteem. en je hebt natuurlijk maar 1 register

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-03 16:48

Beaves

Usque ad Finem

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:26
Eentje is wel genoeg en aangezien dit geen hardware vraag is en dat andere topic meer doorloopt gaat deze dicht. Overigens plaats ik sowieso m'n vraagtekens bij dit hele gebeuren maar dat ben ik dan :+ Iig maakt het zoals gezegd geen donder uit of het een interne of externe disk is: voor het OS is het uiteindelijk één pot nat.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.