Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82562

Topicstarter
Hoi,
Mijn 6210 verliest zo nu en dan ineens alle contact met het netwerk. Ik kan er geen oorzaak voor vinden: batterij is vol, er is bereik genoeg op de plek waar ik zit, zelfs een dutchtone ipv een libertel kaart heeft geen effect... Na enige tijd herstelt de verbinding zich soms weer. Soms moet ik de telefoon aan en uit zetten, soms heeft ook dit geen effect.....Vaag probleem dus. Leuk ook om mee naar een servicedesk te gaan: dan doet ie het natuurlijk perfect :?

Ik denk zelf aan een breuk in de antenne oid. Iemand ervaring met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemonDePemon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-05 20:11
Bekend probleem....er zijn mogelijk 2 oorzaken

1) Je hebt hem laten pleuren waardoor je filters nu stuk zijn. (is bijna niet te repareren)
2) Je moet je software laten opwaarderen naar v5.xx (dit kan gemakkelijker !) :-)

Succes !

Nog 17 jaar tot mijn pensioen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secoh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02 09:13
En de batterij kan wat los zitten- papiertje achter doen.

You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemonDePemon
secoh schreef op 05 August 2003 @ 11:50:
Juist, en dit is dus de grootste onzin die er is !
Lees fabeltje.....het zijn nl. allemaal software problemen waardoor je telefoon zijn verbinding verliest (vaak KPN) en soms uitvalt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
1) zou best es kunnen :'( , maar dat is wel ff geleden. toch vreemd dat ie het nu pas slecht doet....
2) hoe kom ik er achter welke versie ik heb? Heb ff de manual gecheckt, maar daar staat niets in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
secoh schreef op 05 August 2003 @ 11:50:
Batterij zit idd losjes. Ik probeer het toch ff, baat het niet dan schaadt het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemonDePemon
Anoniem: 82562 schreef op 05 augustus 2003 @ 11:52:
1) zou best es kunnen :'( , maar dat is wel ff geleden. toch vreemd dat ie het nu pas slecht doet....
2) hoe kom ik er achter welke versie ik heb? Heb ff de manual gecheckt, maar daar staat niets in.
*#0000#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
4.36! Blijft de vraag: waarom deed-ie het eerst wel goed? Toch een hardware-fout.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
papiertje erachter heeft geen effect: het bereik viel net weer weg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65861

Ik snap niet hoe nokia het voor elkaar krijgt een telefoon op de markt te brengen, waar je een papiertje tussen de batterij moet stoppen omdat ie anders uitvalt. Komt dit niet in hun tests naar voren ofzo... zeker geen tijd voor om die dingen normaal te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
een papiertje heeft geen effect.....3 papiertjes wel :) :) Ik heb de accu helemaal klem gezet en hij is nu al een hele dag niet weggevallen. Op de constructie valt idd wel het één en ander aan te merken })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52829

ik heb zelf ook een 6210 gehad, daar heb ik een dik papier op een chip gedaan aan de binnenkant. Dus niet op de batterij. Zie ook dit topic. Ik kwam toen via google op een duitse site waar alles sont d uitgelegd. Maar ik kan hem ff niet meer vinden. Daar staat welke chip problemen geeft. Bij mij is het probleem voor 90 % verholpen....
Pagina: 1