• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 16:03

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Ik heb een nieuw poesje maar hij moet nog leren dat hij niet op tafel mag springen e.d. op internet heb ik daarvoor een leuk apparaat gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://edge.marliness.net//content/uploads/edgeDwellery/pb01_m.jpg
The indoor pet barrier system creates an “off-limits” zone of 6-10 feet. Simply attach the tag-sized transmitter to your pet’s collar and when the pet enters the off-limits zone, the base unit emits a safe, but annoying ultrasonic tone inaudible to humans. Repeated events will help train your pet quickly and safely.
*Multiple transmitters can be used with single base unit — great for multiple-pet homes
bron

nu ben ik op zoek naar zoiets hier in nederland of een online winkel die naar nl verstuurt. iemand ooit zo'n ding gezien ?

[ Voor 3% gewijzigd door cosmoOo op 05-08-2003 09:58 ]

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 16:03

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
ik ken die dingen alleen dat ze weliswaar een ultrasoon geluid hebben, maar dat was zeker hoorbaar voor mij, en erg irritant zon mega hoge piep...
ik hoor dat denk ik niet. hoor nooit van die vreemde geluiden die sommige mensen horen.
Ik denk niet dat je dat apparaat zo kan afstellen dat een sprong op de tafel als fout wordt geregistreerd. Je kan wel een kamer tot een no-go area promoveren zoals bijv de slaapkamer. Dat kan met dit ding ook

Artikelnr. 620109 - 8A bij Conrad.

Maar ik zou een plantenspuit nemen veel diervriendelijker. En beschadigd zijn gehoor ook niet.
Afbeeldingslocatie: http://www1.nl.conrad.com/IMS_Docs/C9/C995953E92070E99E10000000A010251.JPG

dat ding is meer voor buiten, probleem is dan ook dat het ook afgaat als ik ervoor beweeg en dan snapt de kat er helemaal niks meer van.
je kan em ook gewoon elke keer als ie op tafel springt op de grond/stoel zetten.... werkt ook.. en kost nix.
ja daar ben ik nu mee bezig maar is niet echt rustig eten en heb ook niet het gevoel dat hij het snel gaat begrijpen.

[ Voor 13% gewijzigd door cosmoOo op 05-08-2003 10:19 ]

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Pagina: 1