[Netserver LH5] Start om & om Kleur of Z/W

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:51

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik heb een HP Netserver LH 5/75, welke gewoon perfect werkt onder NT4. Probleem is echter dat de server van het bijvoorbeeld 10x booten, 5x boot met Z/W & 5x boot in kleur. Dit is echter alleen in DOS, de EISA Configuration Utility, en het opstartscherm van NT4, ben ik echter binnen NT4, dan is het scherm altijd Kleur.

Het is heel irritant om in kleur in de EISA Configuration Utility te hebben gewerkt, je moet rebooten, en je werkt opeens alleen nog maar zwart/wit hebt.

Ik heb gekeken op de IT resource center van HP, maar daar stond niet zo'n probleem als deze omschreven.

20*350ZO45°

Verwijderd

Heb ik ook gehad met veschillende 486 moederborden en Trident videokaarten. Ik ben nog steeds niet achter de oplossing.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:51

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 augustus 2003 @ 10:28:
Heb ik ook gehad met veschillende 486 moederborden en Trident videokaarten. Ik ben nog steeds niet achter de oplossing.
Je begint zelf nu over een Trident videokaart terwijl je 1 ding nog niet kon weten ;)
Een HP Netserver LH 5/75 heeft ook een trident, alleen die zit onboard, 't lijkt me niet dat HP die dingen onboard bakt als ze problemen gaan geven, ik denk dat ik maar even in mijn BIOS ga kijken wat ik daar allemaal in kan stellen. Jouw post geeft in ieder geval aan dat ik niet de enige ben met een wazig probleem.

Edit: Search hier op GoT leverde dit nog op: Trident 512K soms zwart / wit Nu nog even zoeken op google naar trident, dan wordt ik misschien wat wijzer.

Edit2: Google had wel een interessante: http://www.experts-exchange.com/Hardware/Q_10202733.html Het is dus echt een compatibleiteitsprobleem tussen Monitor & VGA. Ik heb hier nog een originele HP Netserver monitor, die maareens aansluiten om te kijken of die wel 100% van de tijd kleur geeft. (Als ie nog niet weggegooit is tenminste)

Wordt een leuk klusje als ik volgende keer een nieuwe monitor moet gaan kopen:

Minstens 17"
TFT
Ondersteuning voor "Synch on green" anders werkt ie niet met de linuxkit voor playstation2
Moet kunnen werken in kleur met mijn netserver.

[ Voor 41% gewijzigd door Richard op 05-08-2003 10:47 . Reden: Zie Edit-tags ]

20*350ZO45°