Aaargh !!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Echt hoor....

Ranzige zieke kl**tzak Ulio weer ...

Wat heb ik nu weer gedaan ?

Hier dus

En ja, ik heb gereageerd.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

He's back... and meaner then ever....

Heee GameOver, laat je ff van je betere kant zien en laat niet over je heen lopen. Het is bijna algemeen bekend dat Xafer de grootste {censuur} van Nederland is. Vraag anders of een Adje niet 's een eind eraan maakt.

* Delerium wed trouwens dat we zodadelijk een nieuwe nick zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik heb er ook maar weer een topic aan gewijd, met een oproepje aan de Adjes.

Ja, Xafer, je hebt weer je zin en weer je gelijk: de hele wereld is tegen je (en jij je maar af vragen hoe dat toch zal komen).

Tip1:

Verbeter de wereld, begin bij jezelf, iedereen heeft het laten rusten, maar jij weet van geen ophouden, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Ik heb mijzelf continue van mijn betere kant laten zien. dat hielp niet. Ik heb hem zelfs in de tijden dat ieman hem omlaagmodde weer omhoog-gemod.

Ik was en bleef een clanlid.

Mijn goede kant haalde niets uit.

Dan is het nu dus tijd voor mijn minder goede kant.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen fun meer dit....

Ik denk er serieus over om t.net en dit forum maar te verlaten. Ik moet nu mn postings op minimaal +2 posten wil ik niet het risico lopen dat UBERLOSER ULIO [censored] PRUDENZIA met al zn accounts het niet naar beneden modereert tot 0 of lager.

Moet ik nu elke posting standaard van +3 voorzien oid? ik heb de punten wel hoor, daar niet van... maar fun is anders.... Verder heb ik geen zin meer in het gefuck van deze neuroot. Als het management van t.net er niets aan doet (ik heb al vaker aangegeven: maak een filter voor mensen die je niet wilt zien etc.) dan houdt het voor mij op hoor. Ik heb geen zin in het barricaderen van mn eigen mailboxen, het beschermen van lullige postings van mij hier op fora etc.

Ik zie wel hoe dit afloopt, in ieder geval ben ik het GOED ZAT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Tja.

Zie ook hier.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs het forum gaat er van over de zeik :):)
Totaal: 1.1102230246252E-16 / 11x
Wel een prestatie........................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

'T is jammer dat (zoals altijd) weinigen het voor velen kunnen (en zullen) verzieken.

Ik hoop dat dit verhaal een staartje krijgt, maar dan niet in de zin van ban's enzo, maar eerder in een betere werkwijze, dit dit soort gedrag flink vermoeilijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk er serieus over om t.net en dit forum maar te verlaten
Da's toch te gek voor woorden, laat HEM opzouten met zijn gezeik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik het T.net topic niet verder wil vervuilen:
Dat zullen we nog wel es zien jongen... let maar op ik kan nog erger worden hoor... hahaha ik ben toch gek ? schizofreen ? I'm a maniac man... watch me ... Tja soms fuck je met de wrong people !

Geef toe, het is jullie eigen domme schuld heb ik gevraagd om mij met rust te latn ja of nee ?????
Geef daar eerlijk antwoord op en ik vergeef het je !
En gingen jullie door of niet ???? JA of NEE ??? Geef antwoord !!!!!!

.. ik krabbel nooit terug, ik kom op voor mijn mening, al ben ik de enige die dat mening deelt.

Ik heb niemand nodig, jullie wel, zonder elkaar zijn jullie nergens, geef maar toe... zonder je vriendjes was je nooit Godlike geweest...
Jamyz is de enige eerlijke gozer daaro... Ik heb zeker schuld ik ben dom geweest om hier ooit te registreren, en nu ben ik een tweakotine verslaafde, maar ik laat me niet door jullie weg jagen, met je stoom gelul.
Jullie is in dit geval dus incl. mij, laat ik dan namens mijzelf antwoorden:

Ja, JIJ hebt (ook aan) MIJ gevraagd JOU met rust te laten, heb ik ook gedaan.

Nee, IK ging niet door, JIJ wel, anders had IK mij niet hoeven ergeren (en een aantal anderen ook niet, zo kun je lezen) aan het gezeik in de Golden Orb review.

Het zijn mijn vrienden niet, ik ken ze geeneens.

Ik wil je niet wegjagen, ik wil alleen dat je ophoudt met steeds te zeuren over MIJ, iedere keer haal je MIJ er weer bij en daar heb ik geen zin in.

Ik ben alleen begonnen omdat ik rustig een artikel zit te lezen en weer getuige ben van JOUW gezeur, het enige wat IK wil is dat DAT stopt, verder mag je van mij blijven.

That's all folks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiep hiep hoera voor Jaymz, JIJ bent de echte bikkel lees ik!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

eHH, ik geloof niet dat ik 'em vat (ik weet ook niet zeker of ik dat wil)

[update]
nu weet ik zeker dat ik ut niet wil.

Jonges: succes
[update]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee Jaymz, geloof me, dat wil je ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog 5 postings van mij worden gedemod door xafer (dat is: een serieuze posting die -1 troll krijgt), dan ben ik weg hier.

Ik heb geen zin in het posten van postings waar ik tijd in steek als die toch worden down worden gemod omdat een of ander gestoord persoon zich gedraagd als een klein kind en adjes er geen fok aan doen.

Ik heb ZEKER geen zin in het voeren van discussies (dit is al de zoveelste) over het onderwerp Ulio. Die discussie is voor mij allang over: Ulio en al zn nicks wil ik niet meer zien hier, plus ik wil er geen last meer van hebben. Heb ik er wel last van, dan ga ik wel ergens anders heen. Vanuit de admin hoek gebeurt er nl. niets tegen. Tja.. ik kan natuurlijk voor de zoveelste keer een 'Lieve Adje' plaatsen, maar helpt dat? nee.

Dat xafertje allerlei postings plaatst is nog tot daar aan toe, dat is ieders goed recht. Echter mensen die hij haat down modden niet. Tenminste niet omdat hij toevallig die mensen niet mag.

Maar goed, ik val in herhalingen.... Ik zag dat ik een mail gekregen heb van testcase. ik zal ff mn andere emailaddress mailen. dat is wat prettiger dan dat hotmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Ach, als hij je omlaag mod, mod de rest je wel weer omhoog. Zie het als een soort steunbetuiging van ons aan jou.

Sterkte jongen :)

ieeeepppppp :P

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb de rest nog niet gelezen, alleen deze thread en de t.net P4 koeler thread en ik wil vast even het volgende zeggen:
Het was duidelijk dat Xafer hier begon met flamen. GameOver stelt een normale vraag en Xafer begint daarop te zeiken. Dat GameOver Xafer uitlegt dat het een normale vraag is is OK, maar laat het dan daarbij en ga er verder niet op in!
Dat Xafer de hele geschiedenis er weer bijhaalt is zijn probleem. Laat hem lekker lullen.
Pagina: 1