Als voortzetting op eerdere meetings (dit, deze, dattum) leek het moto-moi wel leuk om eens te kijken of er interesse is voor een nieuwe NOS meeting ("<moto-moi|afk> Beelzebubu: Geen idee, ik liep er toevallig vandaag aan te denken.."), en aangezien mods altijd gelijk hebben, is er bij deze besloten dat er binnenkort maar eens een nieuwe NOS meeting moet komen. Ohja, ik vond het zelf ook wel een goed idee eigenlijk.
.
Tijd om een datum te prikken, gok ik. Nou, aangezien zoiets altijd enkele maanden duurt, gok ik ergens in oktober dit jaar als praktisch haalbare datum, maar da's een pure gok.
. Als je suggesties hebt of redenen waarom we het niet ("dan kan ik niet!") of wel ("dan kan ik niet!";
) op die datum moeten doen, laat het dan hier ook even weten. Sowieso is een zaterdag 't handigst, omdat mensen dan niet werken. Doordeweeks is vaak erg lastig.
Als laatste plaats enzo: Utrecht. We meeten op het meeting point en gaan daarna zeer waarschijnlijk richting de Stairways to Heaven. Naast de Stairways zit een poolbar voor zij-die-niet-in-de-Stairways-durven of gewoon even willen poolen. Ook is er een McDonalds in de buurt. Alternatieve locaties zijn uitgesloten.
.
Dus, interesse?
.
Tijd om een datum te prikken, gok ik. Nou, aangezien zoiets altijd enkele maanden duurt, gok ik ergens in oktober dit jaar als praktisch haalbare datum, maar da's een pure gok.
Als laatste plaats enzo: Utrecht. We meeten op het meeting point en gaan daarna zeer waarschijnlijk richting de Stairways to Heaven. Naast de Stairways zit een poolbar voor zij-die-niet-in-de-Stairways-durven of gewoon even willen poolen. Ook is er een McDonalds in de buurt. Alternatieve locaties zijn uitgesloten.
Dus, interesse?