God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Weekendje met oma in vakantiehuisje is voor mij belangrijker geworden dan een dagje met wat nerds
(Serieus: Opa is halverwege september overleden, dus sja.

C:\>_
volgens mij vindt jij dat ook niet erg als blaataaps met een kettingslot aan de haal gaatmoto-moi schreef op 09 October 2003 @ 16:48:
[...]
Pas maar op, dat vindt ze volgens mij alleen maar lekker![]()

Welke datum gaat het nu worden??? de 25ste gewoon?
[ Voor 9% gewijzigd door bultoog op 09-10-2003 18:13 ]
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
Verwijderd
De tijd iets van 4 uur was er toch al afgesproken ... ?
Verwijderd
Gloednieuwe Corrola met GPSzooi dus das makkelijk te vinden
Nog even overwegen of een dag praten met nerds de moeite waard is
* WHiZZi kan goed offtopic klieren
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Verwijderd
Als je van auto's en/of audiorommel en computers in t algemeen houdt kom ik denk ik ookVerwijderd schreef op 09 October 2003 @ 18:54:
Woei, ook ik kan op 25 oct. Lekker samen met zomertje (+cliffie?) offtopic klieren
Maarja, waar is zo'n meeting eigenlijk voor vraag ik me dan af....

Als je zolang op een forum rondloopt dan ken je op een gegeven moment de meeste vaste users wel, maar dat betekend heus niet dat er geen vers vlees mag komen hoorbredend schreef op 09 October 2003 @ 22:16:
Met dat geleuter over en weer in een topic als dit lijken 'jullie' wel een sekte die een open avond heeft ofzo
Slap ouwehoeren, en veel zuipen , vooral dat laatste is erg belangrijk, als je dat in je eentje thuis doet, dan lijkt het nogal triest, maar als je het op een meeting doet lijkt het weer erg sociaalMaarja, waar is zo'n meeting eigenlijk voor vraag ik me dan af....

Ow? Vertel eens verder, dit zijn dingen die ik niet weetmoto-moi schreef op 09 October 2003 @ 16:48:
[...]
Pas maar op, dat vindt ze volgens mij alleen maar lekker![]()
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
+ Cliffie iddVerwijderd schreef op 09 October 2003 @ 18:54:
Woei, ook ik kan op 25 oct. Lekker samen met zomertje (+cliffie?) offtopic klieren
Met of zonder bananen?
Jij mag ook wel mee doen hoor!!
Cliffje neem ik gewoon mee, die vind het ook wel gezelligVerwijderd schreef op 09 October 2003 @ 18:54:
(ennee, ik hou niet van dat soort dingen moto!)
[ Voor 10% gewijzigd door zomertje op 10-10-2003 11:58 ]
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
* WHiZZi welzomertje schreef op 10 October 2003 @ 11:57:
(ennee, ik hou niet van dat soort dingen moto!)
[ Voor 80% gewijzigd door WHiZZi op 10-10-2003 13:06 ]
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Ja, cliffie, jij vindt dat gezellig! /me ziet een enorme kale plek op cliffie's hoofd.zomertje schreef op 10 October 2003 @ 11:57:
Cliffje neem ik gewoon mee, die vind het ook wel gezellig
(j/k
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 15:05 ]
Verwijderd
/me gaat maar eens vrij proberen te regelen
* odysseus vindt verplaatsen overigens prima, maar niet naar 8 november want dan is er weer een ander feest...en mijn eigen verjaardag moet ik ook nog een keer vieren, dat is er ook nog niet van gekomen
Overigens vraag ik me af hoeveel mensen er naar de HCC-dagen komen. Misschien kunnen we dan met wat mensen nog iets afspreken, zoals er vorig jaar de TMF-meeting was
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Ik moet wsl. naar een verjaardag toe, en het is nogal lullig om die over te slaan IMHO
Misschien is een soort meeting op de HCC dagen ook wel een idee ofzo, daar ben ik wsl. toch wel.
* Cliffie ramt WHiZZi voor zijn smoel
Is het lekker knul?
* LollieStick geeft iedereen die commentaar heeft een ram voor zijn (of haar) smoel
* Attilla geeft Linuxuser een bordje commentaar.LinuxUser schreef op 15 oktober 2003 @ 00:41:
* Attilla geeft iedereen die commentaar heeft een ram voor zijn (of haar) smoel
Ik kom ook, aangezien de A61 meeting niet door gaat. Mits jullie het natuurlijk niet verplaatsen naar 8 november, wanneer de W&L meeting is he.
* aReaRe is eerlijk bekennen ook linux n00b maar wil wel leren
* aReaRe kent wel de AIX Smitty maar dat is anders
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pas op hoor, anders ga ik je mijn mcp pasje weer laten zieen.Jotti schreef op 15 October 2003 @ 23:17:
Mjaaa ik ga jullie wel lastigvallen daar hoor, of ik mag komen of niet
Verwijderd
KUT-COLLEGA'S

(Maar ik ben waarschijnlijk dus gewoon aanwezig
dat heb je bijna helemaal goed, je moet ook gewoon kijken of er een tux bij isVerwijderd schreef op 16 oktober 2003 @ 10:47:
Dus als ik het goed begrijp moet ik opzoek gaan naar een sekte die op het meetingpoint in een kring staat, met langharige bleke leden, omdat ze geen tijd hebben om naar de kapper over naar buiten te gaan. Verder is het waarscheinlijk een groot probleem om m'n vriendin mee te nemen, want aangezien er alleen maar mannen zijn die geen tijd hebben om naar vrouwen te kijken, zijn deze een groot gevaar voor haar.
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Verwijderd
en zwaai ermee zodat mensen weten wie we zijn
Hmm nu krijg ik ook wel zin om te komenJotti schreef op 15 October 2003 @ 23:17:
Mjaaa ik ga jullie wel lastigvallen daar hoor, of ik mag komen of niet
Nah, kan niet, vriendin enzo verder nog geen tijd voor die meetings
Tenzij het in Goes is, dan maak ik wel tijd
[ Voor 10% gewijzigd door Flying_Thunder op 16-10-2003 20:07 ]
Verwijderd
Alleen gaat de zonnebril erop dan niet lukken, staat opzich wel fun (zie ook me icon
Verwijderd
Nog steeds de 25e?
sticky topic?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 18:53 ]
Ik ben er ook, dus ze is niet de enigeVerwijderd schreef op 16 oktober 2003 @ 10:47:
Dus als ik het goed begrijp moet ik opzoek gaan naar een sekte die op het meetingpoint in een kring staat, met langharige bleke leden, omdat ze geen tijd hebben om naar de kapper over naar buiten te gaan. Verder is het waarscheinlijk een groot probleem om m'n vriendin mee te nemen, want aangezien er alleen maar mannen zijn die geen tijd hebben om naar vrouwen te kijken, zijn deze een groot gevaar voor haar.
En ze zijn best ongevaarlijk deze nerds, vorige keer heb ik er ook gewoon tussen kunnen zitten en ze staarden niet eens
Bij de stairway kan je echt niet meer zomaar naar boven lopen met 12 man.
Verwijderd
Is geregeld. Ik kom dusVerwijderd schreef op 12 oktober 2003 @ 15:00:
Ah, aan de poll te zien blijft het gewoon de 25e.
/me gaat maar eens vrij proberen te regelen
Hoezo niet, zodra we binnen zijn even peilen wie er willen eten in stairway en het dan door geven. Ik zie het niet als een probleem[Airwolf] schreef op 20 oktober 2003 @ 12:45:
Heeft er iemand eigenlijk gereserveerd voor het eten ?
Bij de stairway kan je echt niet meer zomaar naar boven lopen met 12 man.
wees je zelf!
Die was er wel.....Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 18:52:
/me is weer terug van Curaçao, en bedankt iedereen dat er niet al stiekem een meeting is geweest
Nog steeds de 25e?
offtopic:
sticky topic?
...maar bleek iets TE stiekem te zijn gweest

Verwijderd
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt dus roept u maar
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 19:01 ]
Verwijderd
De Volkskrant, maandag 27-10-2003.Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 19:01:
Ik heb voor een 2 tal mensen een plek om te overnachten, 30 mins buiten utrecht (met de trein).
Goedaardige knul beroofd en vermoord na een gezellige internetmeeting door 2 nog onbekenden. Daders zijn gevlucht
Nou, tot nu toe heb ik dat altijd geregeld en iedere keer vonden ze dat niet fijn. Dus ze vroegen om de volgende keer toch ook even te bellen.bultoog schreef op 20 October 2003 @ 14:12:
Hoezo niet, zodra we binnen zijn even peilen wie er willen eten in stairway en het dan door geven. Ik zie het niet als een probleem
Dus bel ff, dit is het nummer:
0302322288
Tja, mijn charmes en dat vrouwtje daarboven he.
En jij gaat toch altijd mac'en.
Misschien mis ik in alle traditie mijn laatste trein weer, dan meldt ik me wel. Zo slaap ik elke meeting ergens andersVerwijderd schreef op 22 October 2003 @ 19:01:
Ik heb voor een 2 tal mensen een plek om te overnachten, 30 mins buiten utrecht (met de trein).
deadinspace schreef op 23 October 2003 @ 11:13:
[...]
Misschien mis ik in alle traditie mijn laatste trein weer, dan meldt ik me wel. Zo slaap ik elke meeting ergens anders
Tot je de laatste trein ergens anders mist...na de vorige meeting stond ik in Amsterdam zonder trein

Heb er toen overigens ook vier uur over gedaan om vanuit Utrecht weer in Hoorn te komen - nog geen honderd kilometer, dus ik had het met wat geluk even snel gedaan per fiets...
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
Ik heb geen geld meer, en mn kortingskaart is de 19e al verlopen.
Geen meeting voor Karimo ..
Volgende keer maar weer..
* WHiZZi heeft er zin in
-Henk Westbroek is de eigenaar van die toko en die behoort idd wel ook tot de categorie van jouw bewoordingen
[ Voor 50% gewijzigd door under-world op 24-10-2003 22:42 ]
\o/
Ikke ook!
* aReaRe gaat eerst koffie, mevrouw koffie en mejuffrouw koffie ontmoeten
Om 16:00 toch
[ Voor 13% gewijzigd door aReaRe op 25-10-2003 11:47 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Je hoop het
Daar was nog niks over afgesproken.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Standaard dus gewoon.WHiZZi schreef op 25 October 2003 @ 12:17:
gewoon, 16:00 @ Utrecht CS vlaggetje..
* WHiZZi is herkenbaar doordat er een vrouwelijk persoon naast hem staat met een Tux

En nee, ik weet de weg niet naar de Stairways (wel ongeveer, maar zo goed als niet)
De weg naar Stairways is niet zo moeilijkWHiZZi schreef op 25 October 2003 @ 12:20:
Ik ben om 16:00 op het Station bij het vlaggetje
* WHiZZi is herkenbaar doordat er een vrouwelijk persoon naast hem staat met een Tux
En nee, ik weet de weg niet naar de Stairways (wel ongeveer, maar zo goed als niet)
Ik duur er wel iets langer over dan normaal

Ow ja, ik ben de persoon die mank loopt
Verwijderd
Wrom is dit nog niet sticky?
Mijn GSM schijnt naar 06-telefoon te luisteren. (voor de mensen die utrecht niet kennen, en de trein missen, etc.)
[ Voor 12% gewijzigd door moto-moi op 26-10-2003 01:14 ]
kut
tot zo!

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
/me baalt als een stekker, maar de volgende keer ben ik wel van de partij...
En zo niet, dan heb ik een lijst telefoonnummers van mensen die ik kan lastigvallen

Beetje bieren met Jotti doet het altijd wel goed

Maar het was zeker weer gezellig

Ondanks trage treintaxi
Gelijktijdig met Whizzi vertrokken
Lang leve de NS

Verder prima vermaakt, pics volgen morgen
[ Voor 39% gewijzigd door aReaRe op 26-10-2003 03:06 ]
* Soepie kon niet komen, had vandaag examen
Maar ik baal er nog steeds van dat ik em moest missen, weer een traditie naar de kloten
Maar ja, niets aan te doen. Maar ik wil wel BEWIJZEN !!!!
Gewoon spullen
FF wachten, maak effe een paar uploads.Soepie schreef op 26 oktober 2003 @ 01:01:
OKeeeeeeeeeee: Waar zijn de digitale bewijzen van weer een gezellige meeting ????
* Soepie kon niet komen, had vandaag examenEn ook nog eens klote cijfers ook
(een 9.8 en een 10
)
Maar ik baal er nog steeds van dat ik em moest missen, weer een traditie naar de kloten
Maar ja, niets aan te doen. Maar ik wil wel BEWIJZEN !!!!![]()
![]()
Het busje komt zooooooooooo

Verwijderd
fotos's op http://compukid.no-ip.org/phpix/ (en dan nos2003)
Dit ben ik dus...
[img]http:///compukid.no-ip.org/phpix/generated/nos2003/dsc00381__scaled_512__rotated_270.jpg[/img]
En uiteraard

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 01:39 ]

Blackd: wat doe ik hier

Blackd links en Jotti rechts

Wat liev Marjon, vriendin van Whizzi links en Whizzi rechts
Die hand is achter Whizzi hoort bij Cliffie (vriendje van zomertje

[ Voor 137% gewijzigd door aReaRe op 26-10-2003 18:04 . Reden: typo's ]
Dat geloof ik direct (ja, nu al na het zien van de foto's
Volgende keer _WIL_ ik er weer bij zijn, desnoods verzetten ze het examen maar
Gewoon spullen
NOS mensjes zijn niet eng, ze hebben een hoge aaibaarheidsfactor
of was het TuX die de aaibaarheid vergroot
[ Voor 7% gewijzigd door aReaRe op 26-10-2003 01:32 ]
Links Whizzi en rechts Cliffie

En dan was er f00d

Moto-moi: thnx
r3boot aan het eten

vooraan vriendin Whizzi
Dat rode koppie linksonder is Zomertje

Moto-Moi denkt: ken ik dit eten

Blackd is in overleg met Moto-moi voor sollicitatie naar een nieuwe baan als NOS lichte mod

Jamaai leeft rechts

en kwam ons verrassen
Rechts Andante en links Active2

zelden zoveel vrouwen gezien in een tech meeting
Ik heb me prima vermaakt
[ Voor 110% gewijzigd door aReaRe op 26-10-2003 18:03 . Reden: rodecker toegevoegds ]
Met de lange arm der alt-92 naar bier toe (figures:P )Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 01:03:
[img]http:///compukid.no-ip.org/phpix/generated/nos2003/dsc00381__scaled_512__rotated_270.jpg[/img]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Betekend dat dat ik ze ook gewoon met Konqueror zal kunnen zien? Want Konqueror vindt de tnet server niet liev en produceert steeds deze mooie interpretaties van posts met images uit tnet: http://www.bartcoppens.be/ditzuigt.png En om nou om dit uur nog elke afbeelding apart met wget te downloaden en dan zo in Konqueror te openen heb ik ook niet echt zin meer inRiemer Reinalda schreef op 26 October 2003 @ 01:17:
Pics van de meeting met een vriendelijk verzoek aan de heren NOS mods om ze naar de crewspace te moven![]()
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
En in tegenstelling tot wat sommige ongelovigen wilden beweren, slaap ik deze nacht gewoon thuis, in mijn eigen bed
Verwijderd
Die 2 glazen rode wijn, animal farm en puff daddy heb ik gegetenVerwijderd schreef op 26 October 2003 @ 01:03:
/me met laatste trein, fiets en bekeuring ook weer terug
fotos's op http://compukid.no-ip.org/phpix/ (en dan nos2003)
Dit ben ik dus...
[[url=http:///compukid.no-ip.org/phpix/generated/nos2003/dsc00381__scaled_512__rotated_270.jpg]afbeelding[/url]]
En uiteraard![]()
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door aReaRe op 26-10-2003 03:20 ]
like... duh !BackSlash32 schreef op 26 oktober 2003 @ 02:45:
Met de lange arm der alt-92 naar bier toe (figures:P )
* blackd is ook back, ff naar de lokale kroeg geweest na een liftje van \32 (tnx!)
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Handig zo'n klok die een uur terug gaat, zit je nog om 9 uur achter je computer
Verwijderd
Tux heeft zich zo te zien wel vermaakt met een biertje heheh
Volgende keer maar beter..
Van mij mag de volgende meeting weer snel komen hehe anders moet ik zo lang wachten
Nou, regel het zou ik zeggenVerwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 09:36:
Jammer dat ik er niet kon zijn![]()
Tux heeft zich zo te zien wel vermaakt met een biertje heheh
Volgende keer maar beter..
Van mij mag de volgende meeting weer snel komen hehe anders moet ik zo lang wachten
Verwijderd
Hehe ik vind het goed
Maar er komt waarschijnlijk ook een Nos-Lan
Dat is natuurlijk veel leuker hehe, dus daar wil ik ook wel aan meehelpen.
Verwijderd
Het was erg gezellig gister. Heb helaas laatste bus van het station naar huis gemist dus moest 20 minuten door de regen lopen, maar dat mocht de pret niet drukken
Verwijderd
Dat ben ikRiemer Reinalda schreef op 26 October 2003 @ 01:55:
[afbeelding]
vooraan vriendin Whizzi, achter Jotti, Backslash32 (intimi op irc 32. of alt-92) en rechts ervan sorry naam vergeten.
Was om half 4 thuis gisteren, was echt blij mijn bed te zien
de foto's staan op http://www.soulfly.nl/nos-meeting%20okt2003/
maar deze is echt zo mooi :

de server gaat elke nacht nog uit zodat ik lekker kan slapen
[ Voor 15% gewijzigd door Blaasvis op 26-10-2003 22:26 ]
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Updated
1 fototje nog

van rechts naar links (zittend) Blaasvis, Blackd, Backslash32
Rest pics staan hier http://members.chello.nl/~r.reinalda/foto/
Link bestaat niet meer
[ Voor 55% gewijzigd door aReaRe op 26-10-2003 20:47 ]
Vond het wel jammer, maar volgende keer beter. Zo te zien was het gezellig
wees je zelf!
En Jotti ziet er beeldig uit

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
bram, aka blackd:
? & ? & Marjon (WHiZZi's vriendin)
6:
7:
8:
WHiZZi & Cliffie:
Marjon & WHiZZi
11:
12:
moto-moi, Zomertje & Compukid:
Marjon, moto-moi & WHiZZi
Marjon, moto-moi & WHiZZi
Blaasvis:
blackd & Jotti
zomer & compukid op de voorgrond, op de achtergrond Blaasvis & deadinspace
moto-moi
r3boot, compukid, [airwolf], WHiZZi, deadinspace(met hand tegen hoofd), cliffie & zomertje
Cliffie, moto-moi & blackd
r3boot & compukid
?, Jotti, Plague:
?, Jotti & Plague:
r3boot, compukid:
r3boot, compukid, [airwolf], WHiZZi (Hoofd van de tafel), klein stukje van marjon, deadinspace, cliffie, en /32 op de achtergrond.
32:
33:
34:
Compukid, WHiZZi:
38:
39:
moto-moi @ weird look:
moto-moi & Marjon
[ Voor 10% gewijzigd door moto-moi op 26-10-2003 15:53 ]
Was een leuke meeting... ben nog gaar van laat thuis komen. Goed niet alleen van de meeting. Was wel een t*ring eind rijden. Anyway, volgende keer andere BOB