Toon posts:

Desktop changing

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik zag vanmiddag een topic voorbij komen (en ja ik heb de search gebruikt maar na 30 minuten zoeken wordt je er een beetje kniftig van) en ze hadden het ove rhet proramma Kamikaze ofzoiets? die naam klopt dniet echt had al search gedaan hier en op google..... maar weet iemand wel hoe deze heet en waar hij te downen is?

Je kan met dat proggie je gehele desktop aanpassen met hd info of cpu temp. info of andere informatie....

iemand enig idee?

thnx

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 21:17

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Kijk eens in de topic En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 37 en alle bijhorende threads.
Daar staan vele programma's vermeld die dat allemaal voor je doen.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Verwijderd

Dat heeft ie denk ik al gedaan. Hij zegt imers dat ie de search gebruikt heeft

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik denk dat je deze bedoelt: Samurize

[ Voor 18% gewijzigd door Fantomas op 04-08-2003 21:30 ]

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Nog welkom op GoT!
Enneh, lees de faq maar even:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Je hoeft in dit forum niet te groeten, en je naam nog eens neer te zetten.

Als je trouwens binnen het topic wil zoeken, dan moet je dit achter de link zetten in internet explorer: ?limit=999
Je kan dan met control-f op de pagina zelf zoeken.
Succes

System Specs

Verwijderd

Topicstarter
FANTOMAS.... bedankt... dat is wat ik bedoelde... en lj2000 ... als ik mijn naam wil gebruiken doe ik ddat en de faq hoef ik nie te lezen ... aangezien mijn andere account niet werkt moest ik ff snel een nieuwe aanmaken!

Verwijderd

Stuur eens een mail naar de bemiddelaar van het forum; die kan je wel vertellen waarom je vorige account niet meer functioneert.

En daarbij, zonder grof te willen zijn...

Als je deze instelling aanhoudt, dan kan ik je garanderen dat binnenkort déze account ook niet meer werkt.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Stuur maar een mailtje naar gathering [at] tweakers [dot] net waarom je oude account niet werkt, aangezien je vorige account volgens mij niet gebanned staat :?.

Verder is dit wel opgelost :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.