540 mb 266 mhz of 512 mb 333 mhz ?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-08 15:40

koekjah

Luctor et emergo

Topicstarter
Hey Jongens,
Sorry dat ik weer nieuw topic open ( ik weet weinig van geheugen af, en de search kon niet echt een topic vinden, en me oude topic is gesloten :( )
ik wil dus 512 MB ddr geheugen halen, ik kan kiezen uit 266 mhz of 333 mhz ( allebei even duur ) maar in mijn pc zit al een bankje van 128 mb 266 MHZ ( en 266 en 333 gaan niet samen op mijn mobo ) Wat kan ik nou beter doen ? 512 mb DDR geheugen van 333 mhz of 640 mb DDR geheugen van 266 mhz ?

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In deze FAQ staat alles uitgelegd over geheugen, ook dit gebeuren. Als je dat artikel (zie ook het linkje naar de RAM FAQ in dat topic) doorneemt denk ik wel dat je d'r uit komt. :)

Verwijderd

hmm jouw proc loopt op 266 (133 mhz ddr) fsb en het is zover ik weet toch wel verstandig om je fsb van je proc en je geheugenklok gelijk te laten lopen. Dus tenzij je wil gaan overclocken (en dus misschien wel meer richting die 333 mhz fsb gaat) zou ik je toch 512mb van 266 mhz aanraden (8>

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik hoop dat je hiervan hebt geleerd dat naast de Search nog altijd de FAQ bestaat :)

Ik heb de indruk dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal (goed?) hebt doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Waarom zou 266 en 333 MHz niet samengaan?
De 333 MHz reep gaat gewoon op 266 MHz werken, dus dat is geen probleem..
En het verschil tussen 512MB en 640MB merk je waarschijnlijk niet tenzij je veel applicaties tegelijk gebruikt, of applicaties die veel geheugen gebruiken (zoals photoshop met grote foto's e.d.)

Maargoed, bekijk ook de pmg-faq eens: Technische PMG FAQ

Daar staan hele stukken over geheugen in :)

succes.

Dit topic is gesloten.