Waarom zou je het zo willen doen? Is het niet veel makkelijker om het via Windows te doen?
Volgens mij is de prullenbak gewoon een directory en kan je hem met copy naar een andere/de oorspronkelijke directory verplaatsen. Anders zou je kunnen kijken of het commando 'undel' of 'undelete' bestaat.
Volgens mij is de prullenbak gewoon een directory en kan je hem met copy naar een andere/de oorspronkelijke directory verplaatsen. Anders zou je kunnen kijken of het commando 'undel' of 'undelete' bestaat.
dos heeft geen prullenbak... je kan wel direct verwijderen: del bestandnaam
het vroegere commando was "undelete" , al was dat niet echt voor de "prullebak" bedoeld maar meer om de entry weer terug te zetten in je FAT.
Denk niet dat je er echt wat aan hebt als je met windows hebt gedelete
Denk niet dat je er echt wat aan hebt als je met windows hebt gedelete
C'est moi.
c:\Recycled
code:
1
2
3
| cd\Recycled copy *.* c:\ cd.. |
[ Voor 70% gewijzigd door Cardinal op 04-08-2003 14:17 ]
jah want een jaar geleden, zat ik zo door me pc te bladeren en vond ik ineene het bestandje win.com (d8t dat het een virus was) verwijdert en ja hoor bij restart van me pc geen windows meer. alleen dos. vandaar dat ik ff die command wil weten
installeer dan windows gewoon effe opnieuw. gewoon over de oude heenzetten je gebruikt immers 9x.Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 14:23:
jah want een jaar geleden, zat ik zo door me pc te bladeren en vond ik ineene het bestandje win.com (d8t dat het een virus was) verwijdert en ja hoor bij restart van me pc geen windows meer. alleen dos. vandaar dat ik ff die command wil weten
maar waarom wacht je daar een jaar mee?
Installeer gewoon windows er overheen, klaar
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Software Algemeen FAQ --> http://www.computerhope.com/msdos.htm voor de commando's (cd en copy).
Op GoT [search=prullebak DOS] --> Extra HD erin, format, waarom die 2 mappen erop? voor de lokatie van de prullebak. Dat plus eventueel het stukje in de SA FAQ over verwijderde bestanden terughalen en je bent klaar
Ik heb je vandaag al eerder gewezen op het SA Policy: lees die ajb even goed. We willen graag helpen op GoT, maar dan wel pas als de vragensteller zelf ook wat moeite doet, en dat lijkt zo echt niet het geval met een topicstart van een regeltje
Op GoT [search=prullebak DOS] --> Extra HD erin, format, waarom die 2 mappen erop? voor de lokatie van de prullebak. Dat plus eventueel het stukje in de SA FAQ over verwijderde bestanden terughalen en je bent klaar
Ik heb je vandaag al eerder gewezen op het SA Policy: lees die ajb even goed. We willen graag helpen op GoT, maar dan wel pas als de vragensteller zelf ook wat moeite doet, en dat lijkt zo echt niet het geval met een topicstart van een regeltje
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()