[XP] Na install van Java, boot probleem. *

Pagina: 1
Acties:

• SideBuster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

SideBuster

Deka Dirk AH Yeah Vomar Ald!!!

Topicstarter
Vandaag Windows XP Home opnieuw geinstalled. Alle updates gerunt vanaf de MS site. Nu wil ik ergens gaan chatten in een java cht box maar java doet het niet.
Na wat zoeken er achter gekomen dan je java apart moet installen bij de nieuwste IE. Daarom heb ik dit progje gedownload. De link heb ik gevonden in dit bericht

Als ik nu de PC weer opstart krijg ik de melding dat een bestand niet geladen kan worden. (C:/Windows/System32?Config/System).

Ik kan ook niet in de vielige modes komen om het prgramma weer te uninstallen.

V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dan vrees ik dat er iets heel anders aan de hand is, dit programma kan het namelijk niet zomaar verwijderd hebben omdat deze bestanden vrijwel allemaal in gebruik zijn als je Windows gewoon aanstaat. Doe dus eens een virusscan en kijk of er andere dingen niet kloppen aan je systeem.

Je kan trouwens deze map gewoon ergens anders vandaan plukken en weer terugzetten, of even de repair mode van Windows XP draaien.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 03:53 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OS toegevoegd conform de WOS-Policy

• blackd
  • Niet online
SideBuster schreef op 04 August 2003 @ 03:48:
Als ik nu de PC weer opstart krijg ik de melding dat een bestand niet geladen kan worden. (C:/Windows/System32?Config/System).
Dan ben je mooi zuur.
http://support.microsoft.com/?kbid=307545

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
Ik gebruik deze JVM ook altijd (ook bij klanten die onze applicaties gebruiken). Nooit problemen gehad. Waarschijnlijk dus iets anders.

Je kan eens proberen de recovery console van windows XP te gebruiken. ff booten met de windows xp install cd en dan kiezen voor repair.

Moet volgens mij wel op te lossen zijn zo.

• SideBuster
  • Laatst online: 03-01-2025

SideBuster

Deka Dirk AH Yeah Vomar Ald!!!

Topicstarter
Ik zal morgen die procedure van Microsoft eens uitvoeren kijken of dat wat uit haalt.

V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs

Pagina: 1