Toon posts:

[WC & AC] Zoek een goede koeler

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

{offtopic}
Voordat me weer eens gezegd wordt dat ik moet googelen of bij de pricewatch moet kijken, heb ik al gedaan :D
vaak krijg ik dan een wirwar van namen en prijzen maar schiet ik er nix mee op

{ontopic}

Ik zoek een goede waterkoeling maar heb hier nog nooit mee gewerkt.
En ik zoek een Airduct voor m'n koelers zodat ik de plaats waar hij de lucht aanzuigt een beetje kan verleggen, nu ben ik op zoek naar een vierkant 90 graden airduct waarvan de beide zijden gelijk zijn.
Misschien dat iemand van jullie me verder kan helpen? _/-\o_

[edit] Hij moet er natuurlijk ook vet uit zien he :7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 23:34 ]

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

De beste WC is een zelfgebouwde. Zo heb je 'm helemaal naar je wensen en ben je veel goedkoper uit dan met zo'n standaard ding.

Maar als beginneling kan je daar natuurlijk niet aan beginnen. Maar de basics van WC zijn op zich helemaal niet zo moeilijk. Lees eens het waterkoelingsgedeelte in Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03) en de FAQ in de starpost van [rml][ WC] Het grote waterkoelingsvragen-topic deel IV[/rml].

Wat betret de fanducts: jij hebt PVC-buizen nodig. Die kan je krijgen met een diameter van (o.a.) 80, 90 en 120mm en je kan er ook bochten mee maken. Ga maar eens kijken in je lokale bouwmarkt :)

Verwijderd

Topicstarter
Wat betreft de fanducts, ze moeten vierkant zijn! Dus pvc buizen zal niet lukken

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Waarom moeten ze vierkant zijn dan :?

Ik heb wel eens een fanduct zien voorbij komen die gemaakt was uit zo'n een verknipte doorzichte plastic A4-map. Is misschien een idee voor jou...

[ Voor 67% gewijzigd door Steve op 04-08-2003 00:22 ]

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 16:27
Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 00:11:
Wat betreft de fanducts, ze moeten vierkant zijn! Dus pvc buizen zal niet lukken
Je ventilator is toch ook rond! (de bladen dan)

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Verwijderd

Topicstarter
De fanducts komen naast de pac en lopen naar binnen, als een soort luchthappers. op die fanducts maak ik leds die aan/uit gaan, net zoiets als landingsbaan effect

Verwijderd

Topicstarter
En wat betreft de waterkoeling, een Asetek Waterchill KT03 leuk me wel een leuk dingetje

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dit topic lijkt wel heel erg op vorige gesloten topics over hetzelfde onderwerp van je. Mail even de mod die de laatste heeft gesloten (ReemF en euss) en vraag even of een nieuw topic mag. Iig ben je door euss in CME al aardig op weg geholpen.
Zomaar een nieuw topic openen na een slotje over hetzelfde is iig niet de bedoeling :) Dat soort dingen staan in de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en de registratievoorwaarden waarmee je accoord bent gegaan toen je je registreerde.

[ Voor 27% gewijzigd door m-m op 04-08-2003 00:59 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.