Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verlichte luchthappers

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes,

Ik wil m'n PC beter gaan koelen (hij reboot telkens wegens te hoge temp. 57C). Maar ik wil tegelijketijd een beetje aan het modden slaan.
Nu zag ik ik op perfectsystems.nl een kewle 90 graden airtunnel.
Het viel me alleen op dat deze niet helemaal 90C was en dat de lengte van de twee stukken (die samen de hoek vormen) niet gelijk waren.
Nu zoek ik van die 90C tunnels waar wel de hoek exact 90 is en waarvan (heel belangerijk in dit geval) de twee zijden gelijk zijn.
Ik wil nl. twee lucht happers naast de computer maken, die verlicht zijn met blauwe leds. Die zullen dan in rijen pgesteld zijn en stuk voor stuk aan/uit gaan. Zo krijg je een mooi landingsbaan effect
Weet iemand waar ik die dingen kan vinden?

Verwijderd

Waarom 2 keer precies dezelfde post??? Vraagt om een slotje

Verwijderd

Topicstarter
Kwis nie of het kooling of modding was, dus dan maar allebei

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 10:29:
Kwis nie of het kooling of modding was, dus dan maar allebei
Met nu een dubbele kans dat ze allebei worden gesloten :*)

Verwijderd

Als je die andere leest, is er ook al uit volgens mij

• Max Groove
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 15:04
help die gozer eens hey...

ik heb zelf elleboogstukken van regenpijp/rioolpijp in mn kast. misschien een goed idee?

Verwijderd

Topicstarter
Offtopic:
Max, thnx for the defense :D

Ontopic:
Hoe zou ik dan m'n fan daar aan vast kunnen maken?
Ik wil nl. De buis naar binnen laten lopen en daar een fan aan het uiteinde maken, aan de buitenkant komt er dan een kewle grill voor

Verwijderd

Wat je kan doen, koop 2 fans van dezelfde maat als de buis, sloop uit 1 fan de fan zelf, dus dat alleen het omhulsel er van hebt, en maar deze vast aan je nog goeie fan. Lijm de leeggesloopte fan aan je buis, en klaar ben je (volgens mij)

Verwijderd

Een haaks vierkant verloopbuis is niet minder dan een paar stukken plastic. Niemand die jouw verbied om van een paar stukjes PVC/plastic een mooi tunneltje te maken die precies past en naar wens/smaak is.
quote: FireFly84
koop 2 fans van dezelfde maat als de buis
Neem gewoon 1 oude van de schroothoop of vuilnisbak en snij/zaag die overlangs door om de 80mm schroefbevestigingsgaten te hebben (andere kant kun je lijmen). Dat kost je dan niets.

Noiseblocker Airduct 90 graden van € 1,95 Afbeeldingslocatie: http://noiseblocker.shops.at12.de/img/Airduct_Wink.jpg
Deze is echt met zijn 90 graden een rechte hoek en spiegelend gelijk. Hoe ik dat weet? Ik heb hem nu in mijn handen en een paar maanden geleden daar ook besteld... Het grote plaatje heb ik gevonden met Google-Imagesearch...

dubbel-topic's zijn niet de bedoeling op GoT.
Verwijderd in "CPU te warm"
Btw, ik zoek ook een 5,25 " hard disk cooler, maar hij moet wel zwart zijn en de fans moeten aan de voorkant zitten (zodat ze aan de buitenkant te zien zijn) spuiten van het ding is geen optie
Kijk eens in de PriceWatch. We verwachten wel dat je zelf ook een beetje moeite doet (GoT-search, PriceWatch, Google etc raadplegen) voordat je ons onbetaald aan het werk zet. We zijn tenslotte geen zoek-afhaalchinees.

Lees dit eerst voordat je een topic opent! dat voorkomt dat je topicstart de mist in gaat een volgende keer.

Zie [faq]registratievoorwaarden[/] en dan in het bijzonder het forumgedrag gedeelte voor uitleg van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

Voor de mensen die menen kritiek óver een topic ín het topic kwijt te moeten:

gebruik Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.giftopicreport
           of
  Schop een Modje !

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 14:04 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.