Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

CPU te warm

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes,

Ik wil m'n PC beter gaan koelen (hij reboot telkens wegens te hoge temp. 57C). Maar ik wil tegelijketijd een beetje aan het modden slaan.
Nu zag ik ik op perfectsystems.nl een kewle 90 graden airtunnel.
Het viel me alleen op dat deze niet helemaal 90C was en dat de lengte van de twee stukken (die samen de hoek vormen) niet gelijk waren.
Nu zoek ik van die 90C tunnels waar wel de hoek exact 90 is en waarvan (heel belangerijk in dit geval) de twee zijden gelijk zijn.
Ik wil nl. twee lucht happers naast de computer maken, die verlicht zijn met blauwe leds. Die zullen dan in rijen pgesteld zijn en stuk voor stuk aan/uit gaan. Zo krijg je een mooi landingsbaan effect :D
Weet iemand waar ik die dingen kan vinden?

Verwijderd

Uuuh, voorday je wat gaat aanschaffen, wat voor een cpu is het, want om nou te zeggen dat hij bij 57 graden gaan reboote, vast niet

Verwijderd

Topicstarter
P4, maar het gebeurt werkelijk elke keer zodra hij de 57C overschrijdt

Verwijderd

Topicstarter
OOps vergeten: 2,4GHZ op 2,6 (valt dus wel mee)

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Nou zoals FireFly84 al zegt.. hij 'kan' eigenlijk niet rebootte omdat hij 57 graden is.. mijne is altijd rond die temp. Nou heb ik wel geen P4, maar een AMD, waarbij P4 volgens mij beter is in dat soort dingen :?

Maar misscihen ff iets downclocken.. dan ben je iig ff van het probleem af ;)

ennuh www.tweakers.net < pricewatch ?

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Verwijderd

Een echte doe-het-zelvert ken niet zonder de gammah!

Knutsel zelf wat in elkaar zou ik zeggen: kan je ze precies maken zoals jij wil..

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:05
Doe eens Configuratiescherm --> Systeem --> Geavanceert --> Opstart- en herstart instellingen --> vink "De computer automagisch opnieuw opstarten" uit.

En lees de BSOD code maar eens uit :Y).

[ Voor 9% gewijzigd door iets op 02-08-2003 12:11 ]

tvw

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:32

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Precies ik denk eerder dat die crasht omdat je hebt overgeclocked, of de voeding is niet helemaal lekker :)

Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
Btw, ik zoek ook een 5,25 " hard disk cooler, maar hij moet wel zwart zijn en de fans moeten aan de voorkant zitten (zodat ze aan de buitenkant te zien zijn) spuiten van het ding is geen optie

Verwijderd

Topicstarter
hij is nu al een half jaar goedwerkend tot nu. Hij krijgt het nu warmer want ik heb geen goeie vidkaart, een s3 it een 486, is maar tijdelijk totdat ik m'n ati radeon 9800 pro heb

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:05
Hij heeft het nu zelfs koeler, want een 9800 pro maakt veel meer warmte dan een S3 :P.

Maar wat staat er nu in die bsod code?

tvw

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie de sluitmsg van euss in je CME-topic

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.