Toon posts:

icoontje

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie weet hoe komt dat het icoontje bij een adres (b.v NS of TPG post) steeds verandert in een explorer-icoon bij herstart?
enne....is daar iets tegen te doen???
henku... :7

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Bedoel je favicon.ico :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 13:20

Akerboom

Codito, ergo sum

als windows teweinig geheugen beschikbaar heeft dan wil hij nog wel eens van die gekke dingen laten zien, vooral met icoontjes. Dus ik denk dat je wat meer ram voor je beestje aan moet schaffen

Verwijderd

Topicstarter
nee...het gaat niet om pics. ......maaare...hoe kan ik een icoon vast... etc ..etc!!!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
TormentoR schreef op 03 August 2003 @ 16:29:
als windows teweinig geheugen beschikbaar heeft dan wil hij nog wel eens van die gekke dingen laten zien, vooral met icoontjes. Dus ik denk dat je wat meer ram voor je beestje aan moet schaffen
Of je iconcache verhogen met behulp van een register-editor progje. Maar ik denk dat de topicstarter eerst eens wat FAQ's door mag gaan nemen.

Verwijderd

Topicstarter
ja...Tor"mentor" ....zou inderdaad kunnen ???...misschien nog een andere suggestie?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Met de bestandsnaam die GGS_VR6 je geeft kom je al een stuk verder waarschijnlijk. Mischien wil je die readonly zetten? Of gooi je je cache leeg bij een reboot?
Maar goed,
Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 16:33:
nee...het gaat niet om pics. ......maaare...hoe kan ik een icoon vast... etc ..etc!!!
Ik snap niet wat je nu bedoelt? Waar heb je het precies over, in welke programma's en wat heb je zelf al gedaan/geprobeerd? Zo is o.a. ook je topictitel niet duidelijk :)
Begin dus ajb even opnieuw, maar lees (en volg) dan eerst FAQ topicstart + SA Policy even ajb. Succes en misschien tot zo :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 16:33:
Dat is het favicon van die site, kijk maar eens wat je daar verder mee kunt als je gaat zoeken op Google bijvoorbeeld ;). En verder is je topictitel ook niet echt super. Lees de FAQ Forumgedrag nog eens door :).

edit:
Grmbl...F_J_K :P

[ Voor 4% gewijzigd door Compubiter op 03-08-2003 16:39 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.