Heb norton antivirus geinstalleerd maar nu is het jaar van proef om en nu moet ik hem registreren, heb hier geen zin in heb norton eraf gegooid en opnieuw geinstaleerd maar de datum van verloop blijf erin staan, waarschijnlijk blijf er iets in het register staan waardoor hij ziet dat norton reeds eerde is geinstalleerd geweest, wat moet ik doen om norton weer te kunnen gebruiken !!!
een nieuwe versie kopen via de website van norton (registeren dus)
het proberen te omzeilen van deze beveiliging is illegaal
bij deze heb ik je ook aangegeven in 'schop een modje'
bij deze heb ik je ook aangegeven in 'schop een modje'
A wise man's life is based around fuck you
Oef, zwelgje is streng! 
Tipje Jehobo: Kijk eens op www.grisoft.com en zoek dan naar de gratis versie 6.0 van AVG Antivirus. Even goede of betere (nl. 100%) virusdetectie als/dan Norton en maakt je systeem niet traag. Bovendien... GRATIS!!!
Hier: http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php
Tipje Jehobo: Kijk eens op www.grisoft.com en zoek dan naar de gratis versie 6.0 van AVG Antivirus. Even goede of betere (nl. 100%) virusdetectie als/dan Norton en maakt je systeem niet traag. Bovendien... GRATIS!!!
Hier: http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php
[ Voor 10% gewijzigd door pinockio op 03-08-2003 08:21 ]
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
mja ok, in dat topic ging het om een foutje van de TS, hier gaat het om bewuste misleidingNeobahamuth schreef op 03 August 2003 @ 08:49:
Hier is al een topic over
[rml][ Win98] NAV2003 hoe abo resetten ?[/rml]
en dat vindt ik dus toch echt even wat anders
Het gaat hier om een LEGALE versie, ik heb deze erbij gekregen bij het kopen van de pc, dus schreuw niet gelijk van ILLEGAAL !!!!
ga jij je EULA nog maar eens lezen vriend, na installatie mag je hem een jaar gebruiken, en niet nog eens een jaarVerwijderd schreef op 03 August 2003 @ 08:55:
Het gaat hier om een LEGALE versie, ik heb deze erbij gekregen bij het kopen van de pc, dus schreuw niet gelijk van ILLEGAAL !!!!
norton/symantec heeft niet voor niets deze beveiliging erin zitten
dus....
Tja illegaal doen en vervolgens ook nog niet eens "schreeuw" naar behoren kunnen spellen... Geeft wel het niveau aan...Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 08:55:
We have just one world, but we live in different ones...
Heren, heren.. Zullen we gewoon rustig wachten totdat J_F_K of Compubiter langskomt om dit draadje te sluiten, i.p.v. elkaar voor rotte vis uit te maken
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Niemand maakt niemand uit voor rotte vis... Maar je hebt wel gelijk voor wat betreft het sluiten van dit draadje!
We have just one world, but we live in different ones...
Precies, dus daarom een slotje.zwelgje schreef op 03 August 2003 @ 08:14:
een nieuwe versie kopen via de website van norton (registeren dus)
Ik neem aan dat je 't niet erg vindt als ik 't doemoto-moi schreef op 03 August 2003 @ 09:12:
Heren, heren.. Zullen we gewoon rustig wachten totdat J_F_K of Compubiter langskomt om dit draadje te sluiten, i.p.v. elkaar voor rotte vis uit te maken
mijn toestemming heb je iig
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
euh, waarom ging deze niet dicht? 
Ik hou 't er maar op dat ik net wakker ben
Ik hou 't er maar op dat ik net wakker ben
[ Voor 41% gewijzigd door SH007 op 03-08-2003 10:12 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()