[Win98] NAV2003 hoe abo resetten ?

Pagina: 1
Acties:

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 15:04
Hoi

Ik heb vanmorgen op m'n computer een legale versie van Norton Antivirus 2003 geinstalleerd, alleen daarna kwam ik erachter dat m'n datum en tijd verkeerd stond, die stond op 1 - 1 - 2001.
Vervolgens heb ik de datum verzet naar de dag van vandaag, alleen (je raad het al) nu begint NAV2003 te zeuren dat het abo van de virusdefinities verlopen is :(
Nu is mijn vraag, hoe krijg ik NAV weer zover dat ie vandaag begint met tellen dus zodat m'n abo tot 16 - 7- 2004 loopt ?

Alvast vriendelijk bedankt!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Al een her-installatie geprobeerd?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• CyberTijn
momania schreef op 16 juli 2003 @ 15:31:
Al een her-installatie geprobeerd?
Uiteraard, alleen NAV laat zich niet zo gauw foppen helaas. Ik heb ook de zogenaamde "rnav" tool gebruikt om echt alles van Norton Antivirus te verwijderen, maar dat tevergeefs

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 11:47
CyberTijn schreef op 16 juli 2003 @ 15:32:
[...]

Uiteraard, alleen NAV laat zich niet zo gauw foppen helaas. Ik heb ook de zogenaamde "rnav" tool gebruikt om echt alles van Norton Antivirus te verwijderen, maar dat tevergeefs
Zijn daarbij ook al je registersleutels e.d. verwijdert? daar staat het opgeslagen wanneer je expericy verloopt.

Misschien zijn er andere opties die werken, maar als ik zoiets heb pak ik gewoon de windows cd weer ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Banshee op 16-07-2003 15:39 ]

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

CyberTijn schreef op 16 juli 2003 @ 15:32:
[...]

mm, ik meende te herinneren dat dat met de vorige versies nog wel ging...
hebben ze dat eindelijk opgelost (voor jou nu niet zo gunstig , maar ja)

• Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 10:20
Dat is best makkelijk zoek naar het bestand catalog.livesubscribe
die staat als het goed is in c:\windows\all users\application data\symantec ofzoiets of in een submap. Die moet je verwijderen en dan herinstalleren. Zou moeten werken

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 11:26
Loop naar de winkel en haal een nieuwe versie. Die installeren en klaar. IMHO een crack request

edit: Sorry, niet goed gelezen. Ik schaam me diep |:(

[ Voor 25% gewijzigd door Eastern op 16-07-2003 16:03 ]

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Eastern schreef op 16 juli 2003 @ 15:47:
Loop naar de winkel en haal een nieuwe versie. Die installeren en klaar. IMHO een crack request
Hij heeft de laatste versie en het heeft niets met een crack request te maken.

Norton is nou eenmaal afhankelijk van je systeem datum/tijd.

Als je vind dat dit een crack request is , kan je dit volgende keer ook gewoon melden via de topicreport Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif, ipv in het topic zelf aub. :)

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Eastern schreef op 16 juli 2003 @ 15:47:
Loop naar de winkel en haal een nieuwe versie. Die installeren en klaar.
waarom :?
als hij gewoon een legale versie heeft die het nog gewoon moet doen dan ga je toch geen nieuwe kopen :?

en hoe weet jij zeker dat het om illegale praktijken gaat :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• CyberTijn
Yess 't is gelukt, ik heb hem gedeinstalleerd en alle zut van symantec shared verwijderd, en alle andere symantec mappen. Nu geeft ie netjes 16-7-2004 als verval datum aan van het abonnement.

Het is logisch dat sommige van jullie dachten dat het een warez request was, maar het betreft hier echt een stomme fout van mezelf (verkeerde datum ingesteld), en geen trucje om zonder te betalen lekker virusdefinities te downloaden.

Dank aan The-Dragon voor de gouden tip _/-\o_
Pagina: 1