[WinXP pro][MSIE6]Krijg één bepaalde site niet te zien

Pagina: 1
Acties:

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:04
Als ik met mijn browser(MSIE 6.0) naar de site www.hattrick.org ga, zie ik alleen de reclame bovenin. Eerst dacht ik dat de site down was, maar nadat ik op een andere pc ben gaan zitten in mijn thuisnetwerk bleek dat niet zo te zijn, daar werd de site correct weergegeven.

Als ik op de pc ga zitten waar ik dus NIET via MSIE de site te zien krijg, maar het daar probeer via een tabblad van MSN, krijg ik het wel te zien.

Is dit een bekend probleem, ik kan niet geband zijn bij hattrick(is ook geen reden toe), want in een andere prog draait hij wel, en op een andere pc met hetzelfde IP werkt het ook.

Ik heb alle patches geinstalleerd voor zowel Win xp Pro, als IE, via auto-update.
Ik heb al mn cookies ed. verwijderd hielp ook niet. Geprobeerd onder verschillende accounts, met verschillende machtigingen, werkte ook niet.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

-> Software Algemeen, zie ook de WOS-Policy
De site duurt wel lang om in te laden, heb je via andere browser geprobeerd? En je cache leeggegooid?

[ Voor 13% gewijzigd door Compubiter op 02-08-2003 15:21 ]

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

duurt een paar seconden bij mij............ ik weet het ook niet gewoon met MSIE 6.0

Smiling as the shit comes down...

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

hij is met ongeveer 1 second binnen hier.
op een 1536/256 Cable verbinding met MSie6.x.
Staat alles aan van java in de geavanceerde settings?
deze site maakt veelvuldig gebruik van java namelijk.
suc6

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

• Cai
Alle benodigde dingen van java staan ingeschakeld, en de tijdsduur is het niet, hij is namelijk in een seconde geladen viaa m'n msn tabblad

• Cai
ik heb het nu ook met enkele tab-sites(gitaar tabs).

Het lijkt erop of sommige php en/of asp functies niet werken.

Wat ik gedaan heb is via control panes/add remove programs IE6 verwijderd. Maar als ik vervolgens in een explorer een URL intik krijg ik gewoon IE6 te zien.

Als ik nu een nieuwe installatie eroverheen gooi via, windows components IE6. Zou dat dan kunnen helpen?
Pagina: 1